Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 115

Θέμα: V-strom 1000 H 650

  1. #46
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....

    Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
    Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
    Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....

    Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...

    Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
    Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...
    Εγκρίνω τα λεγόμενά σου απολύτως. Όχι απλά ως κάτοχος του 1000 αλλά ακόμα και δοκιμάζοντας ανάμεσα σε πολλές μηχανές, ακόμα και συγκριτικά με το 650, πράγμα άτοπο μια και είναι εντελώς διαφορετικά μηχανάκια.
    I had a dream ...

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι θα αγόραζα το 650 γιατί θα με βόλευε καλύτερα στην μικτή χρήση για την οποία θα το έπαιρνα, και γιατί είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν καβαλήσει το 1000, ΔΕΝ έχουν ζήσει μαζί του, και μιλάνε με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά και φήμες...

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις μπούρδες....Το 1000άρι είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατό από το 650...Πολύ περισσότερο από ότι λένε τα χαρτιά και τα νούμερα.....το "σκάψιμο" στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ροπές του, και ο τρόπος που επιταχύνει δυνατά χωρίς να νοιώθεις καν ότι ζορίζεται, δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το 650... εδώ που τα λέμε δεν έχει σχέση ούτε με καν με το Varadero- πόσο μάλλον με το 650... επίσης το γεγονός ότι η διαφορά στην τελική του ταχύτητα με το 650 είναι μόνο της τάξης των 20-25 χιλιομέτρων είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ και από εκεί παρασύρονται όλοι και νομίζουν ότι η διαφορά τους είναι μικρή...Ο περιοριστής που έχει το 1.000 του στερεί καμμία 15αριά κοντερίσια ακόμα και αν θέλει κάποιος τον παρακάμπτει πανεύκολα.... Και επίσης αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα μπορεί πολύ εύκολα να βγάλει από τον μεγάλο V2 πολλά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ επιπλέον άλογα μιας και ο ίδιος κινητήρας φοριέται σε πολύ πιο ισχυρές στρήτ εκδόσεις....

    Και για μην κολλάμε στον κινητήρα μόνο να σας πω και μερικά άλλα που δεν τα ακούτε συχνά...
    Το "πάτημά" του, η στιβαρότητά του, η ακλόνητη σταθερότητά του στα πολλά, η πιο ραφιναρισμένη λειτουργία των αναρτήσεών του, και η καλύτερη αισθητική του (μιας και το 650 οπτικά φαίνεται "άδειο" μπροστά του) είναι σημεία που ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ από το 650 και που δεν τα αναφέρει κανένας γιατί όλοι νομίζουν ότι αφού έχει το ίδιο πλαίσιο με το 650 είναι και ίδιο μηχανάκι στον δρόμο - έλα ντε όμως που δεν είναι έτσι και οι κάτοχοί του το γνωρίζουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το αποδείξουν σε αυτούς που κάνουν τέστ από τα προσπέκτους...
    Όλα αυτά μαζί με επιπλέον διακοσμητικές χούφτες, καρίνα κλπ τα πληρώνεις σήμερα μόλις 2.000 χιλιάρικα πάνω από το 650....

    Λοιπόν....μπορεί όντως για χρήση μικτή χρήση και για τα Ελληνικά δεδομένα το 650 να είναι πιο "λογική" αγορά και να καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερης μερίδας αναβατών κοστίζοντας λιγότερο και σε αγορά και σε κατανάλωση (γιαυτό και πουλάει καλά-και καλά κάνει...), αλλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα...και μην τρώτε την φόλα ότι είναι τα ίδια μηχανάκια με μόνο 25 άλογα διαφορά...

    Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λέει ένας κάτοχος για να υπερασπιστεί την επιλογή του...ΗΜΟΥΝ κάτοχος του 1000αριού- όχι πια εδώ και 2 χρόνια, αλλά έχοντας μια εικοσαετή εμπειρία με δεκάδες μηχανάκια που περάσαν από την κατοχή μου και έχοντας οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά νομίζω ότι μπορώ να κρίνω και δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω τα πράγματα με το όνομά τους-πολλές φορές και κόντρα στο "ρεύμα"....
    Έχω στο παρελθόν εκφράσει την εκτίμησή μου στο 650 που πράγματι είναι best value for money μηχανάκι, και πράγματι επαναπροσδιόρισε τα όρια της κατηγορίας, αλλά δεν αντέχω και όλη αυτή την αμπελοφιλοσοφία που κυκλοφορεί για το 1000 επειδή τυχαίνει να μοιάζουν οπτικά...
    +1000
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  3. #48
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    +1000
    εγω +998 θα ελεγα...


  4. #49
    ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ.........


    Δέν άνοιξε ό φίλος τήν κουβέντα γιά νά ύμνήσει ό καθένας τήν έπιλογή του....

    Άλλά γιά νά τού προτείνουμε 650 ή 1000.....!!!!!


    Άκου λοιπόν γιά άλλη μιά φορά φίλε μου.........


    Τά ύπέρ καί τά κατά τού κάθε 1000 είναι λίγο πολύ γνωστά.....!!!!

    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ..........ΠΟΥ ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ

    ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ.............


    Πού δέν τό ένοιωσε κανένας έκτός άπό τούς κατόχους του........
    Πού πούλησε έλάχιστα............
    Πού έμεινε στή σκιά μιάς άλλης μηχανής μέ 350 κυβικά λιγώτερα.....!!!!
    Καί πού τώρα πού σκέφτεσαι νά τήν πάρεις.........ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ.....!!!!

    Τό 1000..........ΗΤΑΝ.............ένα μηχανάκι πού ξεκίνησε μέ προβλήματα
    τά όποία μέχρι νά έπιλύσει ήρθε τό 650 καί τό ....ΕΘΑΨΕ.....μέ τίς
    πωλήσεις του.....!!!!!


    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..........!!!!!


    Άν σώνει καί καλά θές 1000 πάς στό varadero μιά καί ή κατηγορία ....
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.........!!!!!!


    Είναι μιά κατηγορία πού έτσι κι άλλιώς φθείνει καί ίσως ή Έλλάδα είναι
    άπό τίς πολύ λίγες καί μικρές άγορές γιά on-off......!!!!!!

    Σχεδόν σέ όλη τήν Εύρώπη άπαγορεύεται πιά νά πατήσεις χώμα γιά οίκολογικούς
    λόγους........

    Ή άγορά τού on-off παρά τά κάποια νέα μοντέλλα πού ξεπετάχτηκαν.........
    ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΠΙΑ.........!!!!!

    Καί ή κατηγορία αύτή πάει γιά άλλαγή.....versys.........tiger..........κ.λ.,π...


    Πάνε πάρε λοιπόν τό 650 να.........

    ταξιδεύεις διπλός μέ 160-180 σέ όλη τήν Έλλάδα.........
    νά έχεις φθηνότερο σέρβις,άσφάλιστρα,καύσιμα κ.λ.π....
    καί νάχεις τό καλύτερο καί έμπορικότερο μηχανάκι γιά τά λεφτά του,
    πού έχει πουλήσει όσο τά παπάκια καί...........ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ....!!!!


    Τά ύπόλοιπα είναι γιά νά λέει ό καθένας.........γιά τό δικό του παχνιδάκι.....







  5. #50
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ.........


    Δέν άνοιξε ό φίλος τήν κουβέντα γιά νά ύμνήσει ό καθένας τήν έπιλογή του....

    Άλλά γιά νά τού προτείνουμε 650 ή 1000.....!!!!!


    Άκου λοιπόν γιά άλλη μιά φορά φίλε μου.........


    Τά ύπέρ καί τά κατά τού κάθε 1000 είναι λίγο πολύ γνωστά.....!!!!

    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ..........ΠΟΥ ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ

    ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ.............


    Πού δέν τό ένοιωσε κανένας έκτός άπό τούς κατόχους του........
    Πού πούλησε έλάχιστα............
    Πού έμεινε στή σκιά μιάς άλλης μηχανής μέ 350 κυβικά λιγώτερα.....!!!!
    Καί πού τώρα πού σκέφτεσαι νά τήν πάρεις.........ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ.....!!!!

    Τό 1000..........ΗΤΑΝ.............ένα μηχανάκι πού ξεκίνησε μέ προβλήματα
    τά όποία μέχρι νά έπιλύσει ήρθε τό 650 καί τό ....ΕΘΑΨΕ.....μέ τίς
    πωλήσεις του.....!!!!!


    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..........!!!!!


    Άν σώνει καί καλά θές 1000 πάς στό varadero μιά καί ή κατηγορία ....
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.........!!!!!!


    Είναι μιά κατηγορία πού έτσι κι άλλιώς φθείνει καί ίσως ή Έλλάδα είναι
    άπό τίς πολύ λίγες καί μικρές άγορές γιά on-off......!!!!!!

    Σχεδόν σέ όλη τήν Εύρώπη άπαγορεύεται πιά νά πατήσεις χώμα γιά οίκολογικούς
    λόγους........

    Ή άγορά τού on-off παρά τά κάποια νέα μοντέλλα πού ξεπετάχτηκαν.........
    ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΠΙΑ.........!!!!!

    Καί ή κατηγορία αύτή πάει γιά άλλαγή.....versys.........tiger..........κ.λ.,π...


    Πάνε πάρε λοιπόν τό 650 να.........

    ταξιδεύεις διπλός μέ 160-180 σέ όλη τήν Έλλάδα.........
    νά έχεις φθηνότερο σέρβις,άσφάλιστρα,καύσιμα κ.λ.π....
    καί νάχεις τό καλύτερο καί έμπορικότερο μηχανάκι γιά τά λεφτά του,
    πού έχει πουλήσει όσο τά παπάκια καί...........ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ....!!!!


    Τά ύπόλοιπα είναι γιά νά λέει ό καθένας.........γιά τό δικό του παχνιδάκι.....



    Φίλε Terens, σίγουρα όταν τίθεται η ερώτηση για το τι θα πρέπει να διαλέξει ΑΝΑΜΕΣΑ στα 2, τότε αναπόφευκτα ξεκινά η διαδικασία της σύγκρισης. Η τελική απόφαση είναι του φίλου μας φυσικά.

    Όμως, αν θέλεις την καλοπροαίρετη άποψή μου, σύμφωνα και με αυτά που έγραψες πάντα, εσύ συμπληρώνεις το Thread, χωρίς να απαντάς ουσιαστικά στο θέμα του φίλου μας.

    Παρατηρώντας όλα όσα έγραψεις, κάνεις περίπου μια ανάλυση "Marketing" για τις πωλήσεις του κάθε προϊόντος (DL) χωρίς πρακτικά να εμβαθύνεις λιγάκι στα + / - του καθενώς.

    Εξειδικεύοντας τη δική σου ανάλυση, ως προς το μίγμα Marketing, όπως ήδη γνωρίζεις, αναφέρουμε τα εξής 4 γνωστά "πι" :

    Product-Price-Place-Promotion. Το DL-1000 χάνει, κατά την άποψή μου, στο Promotion και Price.

    Φυσικά, μέσα στην απάντησή σου, υπάρχει και το θέμα της "ιστορικής αναδρομής", που εστιάζεις, όχι ξεκάθαρα, στα παιδικά σφάλματα του Strom. Για το τελευταίο, συμπληρώνοντας τη δική σου ιστορική ανδρομή θέλω να προσθέσω και τα εξής:

    α) Το Moteur DL 1000 προέρχεται από τον κινητήρα του TLR. Δεν χρειάζονται επομένως σχετικές συστάσεις.
    β) Τα παιδικά σφάλματα του DL 1000 (K1 - K2) ήταν στην καμπάνα. Μόλις διορθώθηκε το πρόβλημα στο K3 με Κ4, τότε βγήκε και το 650. Επομένως μήπως τα παιδικά σφάλματα του 1000 ουσιαστικά έδωσαν και το έναυσμα για ένα 650 "Problem Free" ?
    γ) Εξακολουθεί στα ON-off να διαθέτει το καλύτερο "διαχρονικώς" πλαίσιο. Επομένως η προτροπή για ... Varadero, ίσως είναι λιγάκι άστοχη.
    ε) Το DL-1000, μετά από το Κ4, απλά δεν έχει κανένα πρόβλημα.
    στ) Το DL-1000 προϋπήρχε του DL-650. Το DL-650 αποτελεί ένα Detouning του DL-1000, για την "μεσαία" αγορά. Στην Παγκόσμια αγορά η "μεσαία" είναι και η μεγαλύτερη (Marketing πάλι). Εξού και αυξημένες πωλήσεις.

    Το DL-650 είναι ένα αστέρι All Around μηχανάκι, με Target Group τον πολύ κόσμο.

    Επιπρόσθετα να προσθέσω πως τίτλοι όπως "Σπασμένος Κινητήρας" και "Στραβό Πλαίσιο σε καινούργιο V strom), δεν τα ακούσαμε για DL-1000 (εκεί ακούς μόνο για τα σώματα ψεκασμού που θέλουν χρόνισμα καθώς και για τα λαστιχάκια της καμπάνας, από και πριν από το Κ3).

    Συμφωνούμε φυσικά στο ότι σταμάτησε η παραγωγή του DL-1000. Επιπρόσθετα συμφωνούμε και για το ότι η κατηγορία αυτή (On-off) έχει "πέσει" κάπως, ή καλύτερα οδηγείται σε κάτι διαφορετικό.

    Όμως το να λέμε πως το DL-1000 δεν είναι αξιόπιστο, είναι -λιγάκι μόνο- δυνατότερο από το μικρό, πως δεν αξίζει κλπ .... τότε απλά ανήκουμε στην "μέση" αγορά και σίγουρα, υπό αυτές τις προϋποθέσεις έχεις δίκιο.
    I had a dream ...

  6. #51
    ΝΟΜΙΖΩ.........ΠΩΣ ΔΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ


    Σέ κάτι σημαντικό........ούτε καί είπα ποτέ ότι είναι κακό μηχανάκι.
    Αύτό είδικά τό τόνισα.......

    Άπλά είναι κάτι πού πέρασε ,χωρίς νά σηκώσει σκόνη.........καί
    τώρα πού τελείωσε είναι κουτό νά πάει νά τό πάρει κάποιος
    μόνο καί μόνο έπειδή τά περσινά μοντέλλα πιά πουλιούνται
    9000 εύρώ....!!!!

    Άν κάποιος θέλει κάτι άντίστοιχο,δίνει άλλα 1500 εύρώ καί
    παίρνει varadero.......

    Άλλιώς καί πολύ καλά θά κάνει ,τό τονίζω γιά πολλοστή φορά
    πάει στό 650..........καί τάχει όλα καί 2500 εύρώ παραπάνω
    στή τσέπη του....!!!!

    Άλλά νά μιλάμε πλέον γιά κάτι πού έσβησε άπό μόνο του...??
    Δέν έχει νόημα.....
    Καί νά παροτρύνουμε κάποιον νά τό πάρει....??
    ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ.....!!!!!!

    Νομίζω πώς τό ξεσκίσαμε τό θέμα........




  7. #52
    Λυσαξες με το βαραντερο. Γιατι να δωσεις 1500 παραπανω για το βαραντερο, αφου ειναι γνωστο σε ολους οτι το vstrom 1000, ειναι πιο αγριογκαζο και κερναη τσαγακια καργα το βαραντερο. Επισης εχει καλυτερο πλαισιο και νομιζω λιγοτερο βαρος.
    Αντε να σου χαρισω οτι το χοντα εχει καλυτερα φρενα.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Για την "υποτιθέμενη κόντρα" μεταξύ Βαραντέρο-Στρώματος κάνω κόπυ-πειστ κάτι που είχα γράψει σε παλαιότερη συζήτηση πριν καμμιά 2ετία...Αν εξαιρέσουμε την πτώση τιμής του Σουζούκι μάλλον δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε...


    Το Βαραντέρο είναι ένας εκπληκτικός δρομέας μεγάλων αποστάσεων και ξεκούραστων ταξιδιών που θα μεταφέρει πάνω στις μαλακές του αναρτήσεις με άνεση και ασφάλεια τους επιβάτες του στην άκρη της γης χωρίς κανένα πρόβλημα. Ταυτόχρονα είναι ένα ποιοτικό και επιβλητικό μηχανάκι καθημερινής μετακίνησης, με καλή ποιότητα κύλισης, καλό εξοπλισμό, καλή προστασία από τον αέρα, και στην Ελλάδα (λόγω ακριβώς αυτού του επιβλητικού του παρουσιαστικού) έχει γίνει σύμβολο καταξίωσης και "μούρης" χωρίς να φταίει το μηχανάκι για αυτό. Κάνει πολύ καλά αυτά που υπόσχεται και φαντάζομαι ότι θα έχει πολλούς ευτυχισμένους ιδιοκτήτες… Αν όμως το πιέσεις, θα δείξει την δυσαρέσκειά του πλέοντας πάνω στις μαλακές του αναρτήσεις, θα χάσει την αίσθηση του μπροστινού του, και τελικά θα κάνει τον αναβάτη να νοιώσει ανασφάλεια και να κόψει ρυθμό…Και καλά θα κάνει…

    Το Στρώμα συγκριτικά είναι αρκετά πιο πολεμικό εργαλείο…Είναι πιο τραχύ, πιο θορυβώδες, δίνει μια πιο πρωτόγονη αίσθηση (που σε άλλους αρέσει και άλλους όχι), η ακαμψία του πλαισίου του είναι σε άλλο επίπεδο, έχει πολύ πιο σκληρό και άμεσο στήσιμο (σε βαθμό που δεν θα διστάσει να κυνηγήσει γρήγορα στρήτ μηχανάκια σε επαρχιακά στροφιλίκια), και ο κινητήρας του "σκάβει" πιο δυνατά και άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού…Αν μάλιστα αφαιρεθεί ο ηλεκτρονικός του περιοριστής ο αναβάτης σε ελαφριά κατηφόρα θα δεί και το νούμερο 240 στο κοντέρ του κάτι ανήκουστο για μεγάλο ον-οφφ πρίν ελάχιστα χρόνια... Και μάλιστα για όσους ψάχνονται, ο κινητήρας του έχει και πολλά περιθώρια αύξησης ιπποδύναμης, μιας και προέρχεται από το TLR και SV όπου εκεί αποδίδει πολύ περισσότερα άλογα.
    Είναι ελαφρύτερο (και αυτό φαίνεται στα δύσκολα), με πιο επιθετική θέση οδήγησης, σφικτότερη ρύθμιση στις αναρτήσεις του, και μεταφέρει πολύ καλύτερη αίσθηση όταν τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται σοβαρά …
    Φυσικά και αυτό θα φορτωθεί και θα ταξιδέψει οπουδήποτε χωρίς πρόβλημα, αλλά όμως όχι με την άνεση και την χλιδή του Βαραντέρο, ενώ και αισθητικά είναι πιο χαμηλών τόνων, λιγότερο εντυπωσιακό και δεν επιβάλλεται με τον όγκο του… Μάλιστα υποψιάζομαι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αποδοχής του είναι ότι δεν δείχνει ιδιαίτερα "επιβλητικό", "μπούγιο", και "πουλ-μούρ" σε βαθμό που οπτικά πολλοί το μπερδεύουν με τον μικρότερο αδελφό του....Και αυτό σε αυτήν την κατηγορία είναι μειονέκτημα μιας και ο Έλληνας αγοράζει μηχανάκι ΚΑΙ με αυτό το κριτήριο...

    Για σοβαρό χώμα δεν το συζητάω….Και τα δυο είναι βαριά, με πολλά πλαστικά (το Βαραντέρο περισσότερα), μικρή απόσταση από το έδαφος (ειδικά το ψυγείο λαδιου του Στρόμ είναι εύκολο να "βρεί" στα δύσκολα...) και ασφάλτινα λάστιχα… Για καμία σβέλτη και βατή διαδρομούλα σε χωματόδρομο καλά είναι (κάνεις και την πλάκα σου με τα παντηλίκια που προξενούν οι μεγάλοι V), αλλά μόλις οι ρυθμοί ανέβουν ή αν πέσετε σε λάσπη ή σαθρό χαλίκι, τότε θα δείτε τι εστί βερίκοκο…
    Πάντως συγκριτικά με τα στρητ, και τα δύο έχουν σαφώς πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης στους χωματόδρομους, οπότε θεωρώ ότι από αυτή την άποψη εκπληρούν το σκοπό τους…

    Για μένα προσωπικά δεν τίθεται θέμα αν το ένα είναι καλύτερο από το άλλο….
    Έχω την αίσθηση (και αυτό ΕΙΝΑΙ υποκειμενικό….) ότι το μεν Βαραντέρο απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που τους αρέσει η κυρίλα και η άνεση και θα αγόραζαν ευχαρίστως ένα 1200GS αλλά δεν φθάνουν την τιμή του, ενώ το Στρώμα σε αυτούς που ναι μεν θέλουν άνεση και ταξίδια, αλλά που είναι οδηγικά πιο ανήσυχοι και δεν μπορούν για διάφορους λόγους να αποδεχθούν ένα 950 KTM….

    Είναι μηχανάκια που έχουν φτιαχτεί με διαφορετική νοοτροπία και ο καθένας κάνει την επιλογή του ανάλογα με το τι θέλει και ανάλογα με το τι του αρέσει αισθητικά...

  9. #54
    AN EΛΕΙΠΑΝ ΜΙΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ..........

    Πού άφορούν τό κυριλίκι καί τό ποιόν τού μέσου Έλληνα
    νομίζω πώς ή περιγραφή σου είναι φοβερή....!!!!

    Άποδίδεις τά πράγματα μέ τό όνομα τους,είδικά ώς πρός τόν
    τομέα συμπεριφορά τών μηχανών....!!!

    Αύτά όμως πρίν 2 χρόνια.........
    Άπό τή στιγμή όμως πού τό ένα τελείωσε καί τό άλλο
    άνανεώθηκε.........τά πράγματα άλλαξαν.....!!!!!!!!

    Ίσως γιά μένα τά κριτήρια,πλαίσιο άλουμινένιο, συμπεριφορά
    όδική στήν πίεση καί περισσότερο γκάζι νά μή μέτρησαν
    τόσο πολύ ,έπειδή προφανώς είχα καί ένα μηχανάκι μέ γκάζι......πού έστριβε
    'Ισως νά μήν έτρωγα καί τή βούτα μέ πιό έλαφρύ μηχανάκι....
    Ίσως νά έφταιγε τό βαρύ μπροστινό.........!!!!!
    Ίσως νά τόπαιρνα τό dl1000 πρίν 2 χρόνια........

    ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....????



  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    Άπλά είναι κάτι πού πέρασε ,χωρίς νά σηκώσει σκόνη.........
    Και λοιπόν;Μα ίσα ίσα θα κρατήσει το χαρακτήρα του έτσι.Δηλ.το SV,απ τις πιο αξιόλογες μοτοσυκλέτες,που στην Ελλάδα δεν πούλησε καθόλου ενώ στο εξωτερικό έγινε χαμός και ήδη θεωρείται cult μηχανή πια δεν αξίζει να το πάρει κάποιος;Αν ξέρει τί θέλει και γιατί το θέλει ας πάρει το Vstrom 1000,εν γνώσει του έστω ότι ίσως το παντρευτεί.
    Μηχανή δεν παίρνουμε πάντα με ορθολογιστικά κριτήρια.
    Για πείτε πόσα SS που πουλήθηκαν μπήκαν έστω και 1 φορά πίστα...κι ας είναι επίσκεψη στην πίστα για καφέ;
    Πόσα ον ωχ πατήσαν έστω και 1 φορά χώμα;Μη μου πείτε για χωματόδρομο όπου τον περνάει και ninja χωρίς να βρει(οι περισσότεροι δρόμοι έτσι είναι πια...)
    Ποσα motard κάνουν παντιλίκια σε πίστα;(σε δρόμο κάποια κάνουν,τα περισσότερα όμως όχι)
    Έχετε δει πολλά KTM λερωμένα;Οι ακράπες γυαλίζουν σαν την καράφλα του Τσάκωνα!
    Άρα...ας πάρει ο φίλος ό,τι του καυλώσει.
    ΥΓ:Δεν πουλάω το SV μου ακόμα κι αν αγοράσω άλλη μοτο.Γιατί;Γιατί έτσι γουστάρω!

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Λυσαξες με το βαραντερο. Γιατι να δωσεις 1500 παραπανω για το βαραντερο, αφου ειναι γνωστο σε ολους οτι το vstrom 1000, ειναι πιο αγριογκαζο και κερναη τσαγακια καργα το βαραντερο. Επισης εχει καλυτερο πλαισιο και νομιζω λιγοτερο βαρος.
    Αντε να σου χαρισω οτι το χοντα εχει καλυτερα φρενα.

    EXEI BΡΕ............ΤΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΑ 1000


    Στήν κατηγορία............????????




  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Και λοιπόν;Μα ίσα ίσα θα κρατήσει το χαρακτήρα του έτσι.Δηλ.το SV,απ τις πιο αξιόλογες μοτοσυκλέτες,που στην Ελλάδα δεν πούλησε καθόλου ενώ στο εξωτερικό έγινε χαμός και ήδη θεωρείται cult μηχανή πια δεν αξίζει να το πάρει κάποιος;Αν ξέρει τί θέλει και γιατί το θέλει ας πάρει το Vstrom 1000,εν γνώσει του έστω ότι ίσως το παντρευτεί.
    Μηχανή δεν παίρνουμε πάντα με ορθολογιστικά κριτήρια.
    Για πείτε πόσα SS που πουλήθηκαν μπήκαν έστω και 1 φορά πίστα...κι ας είναι επίσκεψη στην πίστα για καφέ;
    Πόσα ον ωχ πατήσαν έστω και 1 φορά χώμα;Μη μου πείτε για χωματόδρομο όπου τον περνάει και ninja χωρίς να βρει(οι περισσότεροι δρόμοι έτσι είναι πια...)
    Ποσα motard κάνουν παντιλίκια σε πίστα;(σε δρόμο κάποια κάνουν,τα περισσότερα όμως όχι)
    Έχετε δει πολλά KTM λερωμένα;Οι ακράπες γυαλίζουν σαν την καράφλα του Τσάκωνα!
    Άρα...ας πάρει ο φίλος ό,τι του καυλώσει.
    ΥΓ:Δεν πουλάω το SV μου ακόμα κι αν αγοράσω άλλη μοτο.Γιατί;Γιατί έτσι γουστάρω!

    O KΑΘΕΝΑΣ........ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ


    Δέν μπορεί όμως νά ύποστηρίζει ότι ή έπιλογή του είναι.......
    ή καλύτερη σύμφωνα μέ τά κριτήρια τής άγοράς....!!!!





  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    EXEI BΡΕ............ΤΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΑ 1000


    Στήν κατηγορία............????????



    Tiger 955i
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Tiger 955i
    Ρε απ'αράτα μας και 'συ!!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  15. #60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Ρε απ'αράτα μας και 'συ!!
    Ευχαρίστως

    (εύκολο ειναι, απλά ανοιγω το γκαζι )
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-STROM 1000 or 650?
    από SAGITTA στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2006, 23:04
  2. V-STROM 1000 Πρώτη εντύπωση...
    από THEOD στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 19:54
  3. vstrom 1000 h 650
    από arhagellos στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 08:51
  4. V-strom 1000 Ή 650 Για Πειτε Ρε Παιδια
    από TARAXIAS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 01:24
  5. αποριες για v-strom 1000
    από jzer στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF