Προς Sniper.
Το CBF έφτασε μέχρι 220 στο κοντέρ, χωρίς πρόβλημα.
Το Varadero φτάνει επίσης χωρίς πρόβλημα τα 200-210 στο κοντέρ.
Διάβασε καλύτερα το post μου. Πουθενά δε λέω πως το Varadero πήγαινε 240.
Απλώς, το Audi όποτε έβρισκε κενό χώρο, εξαφανιζόταν μπροστά, κάνοντας ΔΙΑΦΟΡΑ από όλους, την ώρα που το κοντέρ μου έδειχνε 200 και 220. Όπως γράφω (το παραθέτεις άλλωστε), αν ΔΕΝ υπήρχε κίνηση, ούτε που θα το βλέπαμε. Όμως, χάρη στην κίνηση, κάθε τόσο, έπρεπε να κόψει ή... να τρακάρει.
"Ευαίσθητο" φορτίο; Τι ευαίσθητο δικαιολογεί σφήνες με 200; Κι αν βιαζόταν όπως λες και είχε φορτίο "εθνικής σημασίας"... θα σταματούσε κανονικά στα φανάρια; Δεν θα του άνοιγαν δρόμο;
Αλλά... βλέπεις... οι μοτοσικλέτες ήταν... ΠΙΣΩ, όχι μπροστά.
Και το Audi ούτε φάρο είχε, ούτε σειρήνα, ούτε σήμα "πυρηνικά απόβλητα-βιάζομαι".