Με τούτο δώ ('04) ,όπως το βλέπετε ,
με DNA φίλτρο & μαμά γρανάζωμα ,και μέχρι το 2009 που το'χα:
Εβλεπα τα 220 στο κοντέρ παντού ,ακομα και φορτωμένος και 2 κάβαλος.
Τα 225+ ,ήθελαν ευνοϊκές συνθήκες για το 2κάβαλο.
Μοναχός μου ,μέχρι 225 παντού και πάντα(Εθνικές οδοί ,εννοείται)
Μοναχός και με ευνοϊκες συνθηκες ,είχα δει 228-230 αρκετές φορες.
233 ,ΜΙΑ φορά μονο στην ευθεία της Θήβας(προς Θήβα) ,οπου ειχα "σκυλιάσει" με φιλο με 950SM ,ο οποίος ειχε σκυψει διπλα μου ,και με προσπερνούσε με +2km/h.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΡΑ !!!
(αρκεί να εχεις λ7 για μπετζίνα...)
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
[QUOTE=crfouras;2190040]Ναι ισχυει οτι τα πρωτα 950 ηταν οντως πιο δυνατα, πιο αποτομα, πιο hardcore, πιο τσαμπουκαλεμενα, πιο "αντρικα", αλλα λογω του ετοιμαζανε τα επερχομενα 990, τα πρωτα τσεκαρισματα πεχτηκαν πανω στα μοτερ των τελευταιων 950 με αρ.πλ. 5Μ!!!! Ηταν πιο ηπια, πιο διαχειρίσιμα, πιο οδηγησιμα......
crfouras για εξηγησε μου το ρε φιλε λιγο αυτο,πρωτα εννοεις μονο τα 2003 μοντελα?η και τα 2004?2005 ειναι αυτα με αρ.πλ.5Μ δλδ?εαν δε κανω λαθος δεν υπαρχουν 950 του 2006 μοντελα αλλα stock που ταξινομηθηκαν τοτε ετσι?το 2006 βγηκαν τα πρωτα 990 σωστα?ασε που εχω ακουσει και κατι φημες οτι τα 2005 ειναι τα καλυτερα![]()
φαινεται στην πισω ζαντα,δεν θημαμαι διαστασεις αλλα ειναι του 05 0,25 μεγαλυτερη![]()
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Anyway thanks και τους δυο σας!
Αν βάλεις τον αριθμό πλαισίου σε VIN analyzers όπως αυτόν εδώ πχ http://www.motoverse.com/tools/vin/ktm.asp θα σου πει πότε κατασκευάστηκε
Μπορείς να δεις και εδώ : http://support.ktm-parts.com/entries...fication-chart
Τελευταία τροποποίηση από MikeG; 18/05/2012 στις 23:02.