Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 59 από 59

Θέμα: Ρατσισμός στις μοτοσυκλέτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Σάτυρος Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω τι ειπωθηκε, αλλα πιστευω οτι οταν ενας μαστορας αναλαμβανει μια μοτοσυκλετα 20ετιας, εκ των πραγματων ξερει οτι θα ζητησει πολυ λιγοτερα χρηματα για την δουλεια που θα καταβαλει. Εξου και η συμπεριφορα αυτη. Κακως βεβαια.
    Να 'ταν και 20ετίας...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #47
    .. να βγάλω λίγο χολή γιατί έχει δίκιο το παλικάρι ..

    Το θεματάκι με το ρατσισμός στις μοτοσυκλέτες πάνε χρόνια που παίζει ..

    Δεν συνηθίζω να αλλάζω συνεργεία και αν κάποιος βλέπω ότι κάνει δουλειά
    δεν τον αλλάζω ..

    .. πάμε πίσω δώδεκα ολάκερα χρόνια και μόλις έχω αγοράσει ένα CBR600 F3 '98άρι,
    και το πήγαινα για σέρβις σε ένα μικρό συνεργείο στο μοσχάτο,
    το παλικαρόπουλο το ήξερα γιατί πηγαίναμε τα μηχανάκια της δουλειάς εκεί για σέρβις
    οπότε και είχα δει και ήμουν ευχαριστημένος απο την δουλειά του ..
    Του είχα στείλει και τον πατέρα μου εκεί για σέρβις στο μηχανάκι του ( τόσο μαλάκας ήμουν )

    δύο χρόνια μετά πουλάω το F3 και αγοράζω "κούτα" ένα VFR 800 VTEC
    οπότε και ξεκινάω να το πηγαίνω σε ένα εξουσιοδοτημένο για τις σφραγίδες του σέρβις στην αρχή κλπ κλπ ..

    κάνα χρόνο πιο μετά αγοράζω ένα bros 400 για σκλάβο,
    και του το πάω να μου αλλάξει δίσκους ..

    του το πάω .. του λέω για τους δίκους, λάδια, ξύδια κλπ
    και μου λέει . . . δεν ασχολούμαι με τόσο παλιά μηχανάκια !

    - μένω λίγο κάγκελο .. τον ρωτάω .. τι εννοείς .. ?
    μου λεει καθαρά και Ξάστερα .. δεν ασχολούμε με τέτοια μηχανάκια πια ( ναι .. είχε και κανα δυο βαραντέρο μέσα )
    - πήγαινέ το εκεί που πάς και το άλλο .. ( το VFR εννοούσε )
    και σηκώνεται και φεύγει !!!

    ( την εποχή που του πρωτοπήγα το F3 ήταν ότι πιο σύγχρονο που είχε βάλει ποτέ μέσα στο μαγαζί του,
    διαφορετικά έπαιζε με παπάκια και κάτι τρανσάλπ, KLE .. - δεν θα του άφηνα το VFR για σέρβις που να με κοπανάγανε .. )


    - ως αποτέλεσμα, δεν ξαναπάτησα ..
    δεν του ξαναέστειλα ποτέ κανέναν
    και όποιος με ρώταγε από εκεί και πέρα για αυτόν
    τον μαύριζα ξερά και χωρίς σάλιο ..


    Επίλογος

    στην αρχή της κρίσης ..
    ο πατήρ έχει πρόβλημα με το μηχανάκι του
    και το παει εκεί .. γινόμαστε μπίλιες γιατί το ξαναπήγε στον βλάκα

    και την επόμενη που πάει να το πάρει του λεει την ιστορία μου ..

    η απάντησή του .. - και όχι .. δεν με κατάλαβε, με παρεξήγησε και δεν το εννοούσα έτσι
    σαν κάτι γκόμενες που τις πιάνεις με τα βρακάκια κατεβασμένα και σου λένε ..
    - όχι .. δεν είναι αυτό που νομίζεις ..

    μια χαρά κατάλαβα ..

    και έκτοτε .. ούτε για καλημέρα
    As ta diala ree ...

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από V-TEC Προβολή μηνύματος
    .. να βγάλω λίγο χολή γιατί έχει δίκιο το παλικάρι ..
    Το παλικάρι με εσένα είχε πρόβλημα και στο είπε και κατάμουτρα τι δουλειά έχει η παλαιότητα της μηχανής?

  4. #49
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Με τους ιδιοκτήτες των μηχανών


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Το παλικάρι με εσένα είχε πρόβλημα και στο είπε και κατάμουτρα τι δουλειά έχει η παλαιότητα της μηχανής?
    Δεν του το είπε και καταμουτρα...

    Τάχα μου τάχα μου δλδ...

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Δεν του το είπε και καταμουτρα...

    Τάχα μου τάχα μου δλδ...
    Εντελώς λάθος διατύπωση.
    Αναφερόμουνα στον "γιατρό" του V-TEC που παρεξηγήθηκε γιατί του πήγαινε μόνο τα χρέπια και το καλό το πήγαινε στην αντιπροσωπία που ξέρουν

  6. #51
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    εγω παντως σε μηχανι του 88' τετοιο προβλημα δεν εχω φιλε...ειναι στον χαρακτητα και στο πως θα σε ''κοψει''
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.570
    η αληθεια ειναι οτι στην ελλαδα για να χρησιμοποιει και να συντηρει κανεις παλιο μηχανακι ειναι καλο να εχει καποιες γνωσεις ωστε να το παλευει μονος του και να μην τρεχει συνεργειο για το παραμικρο
    αν καποιος δεν το εχει ή δεν θελει να ασχοληθει να μαθει καλυτερα να παιζει παντα με μηχανες μεχρι 5ετιας που ζητανε λιγα και συγκεκριμενα
    καλως ή κακως ο καθε μαστορας προτιμαει αντι να ρυθμισει βαλβιδες σε ενα eliminator πχ το οποιο θελει λυσιμο το μισο μηχανακι στον ιδιο χρονο να αλλαξει 10 λαδια και 5 τακακια με το ιδιο κερδος και πολυ λιγοτερο κοπο

  8. #53
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Τι να πω ρε παιδιά,έχω παλιά μηχανάκια (CRM250MKIII,XLR 250 '86) αλλά ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα...το XLR μάλιστα που είναι λίγο,χμ σκορποχώρι όλοι το καταδέχονται...εκτός αν το εν λόγω Tenere έχει πολλά θέματα που δυσκολεύει τις επισκευές ή τη συντήρηση,πχ κλωτσημένες βίδες ή σπάνια ανταλλακτικά.Σε κάθε περίπτωση όμως ένας σοβαρός μηχανικός θα εκτιμήσει από πριν το μηχανάκι που θα φτιάξει και θα σου πει μια τιμή...αν στη πορεία προκύψει κάτι εξτρά σαν κόστος είναι υποχρεωμένος να στο αναφέρει και να προχωρήσει,και όχι να στην κρατάει μήνες άφτιαχτη...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  9. #54
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Ρατσισμός στα μηχανάκια δεν υπάρχει, κατι αλλο συμβαίνει και ειναι οφθαλμοφανές.

    Τωρα για τους μηχανικούς που δεν ασχολούνται με παλιές μοτοσυκλέτες, υπαρχει φυσικά η εξήγηση.
    Εχετε σκεφτεί οτι οταν ενας μηχανικός ζυγίζει αν θα αναλάβει μια μοτοσυκλέτα 20+ χρονών, ξέρει απο πρίν οτι θα μείνει στο μαγαζί του κατα πασα πιθανότηατ τον διπλάσιο χρόνο απ οτι μια συγχρονη?
    Αυτό συμβαίνει λόγω δυσκολίας έυρεσης ανταλλακτικών, αλλά και ζημιών που ίσως υπαρχουν ήδη αλλά θα βγούν στην επιφάνεια με το που θα λυθεί.
    Αν σε όλα αυτα βαλουμε και την ύπαρξη πατεντών απο προηγούμενους μηχανικούς/ιδιοκτήτες εχουμε ετοιμο το κοκτειλ της ταλαιπωρίας και της καθυστέρησης.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Ειπα λοιπόν οτι δεν ειναι θεμα μηχανης, αλλα ανθρωπων. Οι μηχανικοι (όχι όλοι εννοείται) κόβουν φατσα και πράττουν αναλόγως. Βλέπουν λοιπόν εναν ασχετο με ενα χαρβαλο 30 ετών και γι' αυτους ειναι πιο πολυ μπελας παρα κερδος.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ρατσισμός στα μηχανάκια δεν υπάρχει, κατι αλλο συμβαίνει και ειναι οφθαλμοφανές.

    Τωρα για τους μηχανικούς που δεν ασχολούνται με παλιές μοτοσυκλέτες, υπαρχει φυσικά η εξήγηση.
    Εχετε σκεφτεί οτι οταν ενας μηχανικός ζυγίζει αν θα αναλάβει μια μοτοσυκλέτα 20+ χρονών, ξέρει απο πρίν οτι θα μείνει στο μαγαζί του κατα πασα πιθανότηατ τον διπλάσιο χρόνο απ οτι μια συγχρονη?
    Αυτό συμβαίνει λόγω δυσκολίας έυρεσης ανταλλακτικών, αλλά και ζημιών που ίσως υπαρχουν ήδη αλλά θα βγούν στην επιφάνεια με το που θα λυθεί.
    Αν σε όλα αυτα βαλουμε και την ύπαρξη πατεντών απο προηγούμενους μηχανικούς/ιδιοκτήτες εχουμε ετοιμο το κοκτειλ της ταλαιπωρίας και της καθυστέρησης.
    +1 Και στους δυο σας...



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από drowvarius Προβολή μηνύματος
    Και ναι, υπάρχει ρατσισμός για τις παλιές μοτοσυκλέτες.
    Ο προηγούμενος μηχανικός μου για να μου την βγάλει από 8ετή ακινησία χρειάστηκε 3 μήνες.
    Εσύ χρειάστηκες 8 χρόνια για να την βγάλεις από την αποθήκη και σε πείραξε ο μηχανικός σου που του πήρε 3 μήνες για να βρει ανταλλακτικά και να συνεφέρει το ερείπιο σου???

  11. #56
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mead5600 Προβολή μηνύματος
    +1 Και στους δυο σας...





    Εσύ χρειάστηκες 8 χρόνια για να την βγάλεις από την αποθήκη και σε πείραξε ο μηχανικός σου που του πήρε 3 μήνες για να βρει ανταλλακτικά και να συνεφέρει το ερείπιο σου???
    +1000
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Δεν είμαι εγώ αυτός που θα βγάλει τους μηχανικούς παρθένες τόσα χρόνια έχουμε νομίζω αρκετοί από εδώ μέσα γνωρίσει "μηχανικούς" και μηχανικούς αλλά και διάφορους άλλους "επαγγελματίες" κάθε είδους.Πριν αρχίσεις όμως να κατηγορείς τους άλλους για τις περιπέτειες σου κοίταξε λίγο και το δικό σου κομμάτι γιατί πολλά πράγματα που αναφέρεις τουλάχιστον εγώ δεν τα καταλαβαίνω.
    Καταρχήν ο τίτλος όντως άστοχος.
    40000 ευρώ πιο μηχανάκι ρε φίλε έχει στοιχίσει το Tenere ? Μήπως έχετε συνυπολογίσει και την βενζίνη που έκαψε για 25 χρόνια ???
    Ο πρώτος σου μηχανικός αν εσύ όμως δεν τον κατεύθυνες ανάλογα σε έπαιξε άσχημα γιατί κανείς δεν κρατάει στο μαγαζί του μηχανάκι για 7 μήνες (3+3+1) ενώ θα μπορούσε με την έγκρισή σου φυσικά να αλλάξει μοτέρ σε 1-2 εβδομάδες.
    Τι τελικά έχεις μάθει από μαστορέματα όταν δεν μπορείς-βαριέσαι να αλλάξεις τακάκια και να συμπληρώσεις υγρά φρένων ?
    Αλήθεια σε εκπλήσει ευχάριστα η δυνατότητα του ΧΤ 600 για μια δικάβαλη βόλτα στην Αττική αυτά με συγχωρείς δεν τα λένε ούτε αρχάριοι !
    Οι Γερμανοί κατέβαιναν με τα 6βολτα 500 από την πατρίδα τους στην χώρα μας για διακοπές...
    Κατανάλωση μην ψάχνεις εντάξει είσαι 7λτ/100χλμ για Τενερέ 30 ετών.
    Δεν υπάρχει περίπτωση να σου ζήτησε μηχανικός έτσι στεγνά όπως τα λές καπέλο 20 ευρώ επειδή το μηχανάκι είναι παλιό.ΕΛΕΟΣ.
    Κατάλαβε κάποια πράγματα για το καλό σου (και της τσέπης σου) και μην ψάχνεις για ξεματιάστρες ...
    Στα γράφει αυτά κάποιος που δεν πάει να στο παίξει έξυπνος απλώς καβαλάει από το 79 και από τα 8 μηχανάκια που έχει τώρα το πιο σύγχρονο είναι του 89 αν καταλαβαίνεις το υπονοούμενο...

  13. #58
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    πριν πας το μηχανάκι, συνεννοείσαι για το πότε θα το πας. εγώ παίρνω τηλέφωνο και του λέω «θέλει τσιμούχα, πότε να το φέρω;» και υπολογίζει τι άλλο έχει να κάνει, ποιοί άλλοι πελάτες περιμένουν, αν έχει προετοιμασία για αγώνα το ΣΚ, το πόσο χώρο έχει στο μαγαζί για να το κρατήσει και μου λέει πότε να πάω. μερικές φορές μου λέει ότι είναι πηγμένος και δεν θα προλάβει και να το πάω την άλλη εβδομάδα.
    παρ'όλα αυτά, μπορεί για μια τέτοια δουλειά να το κρατήσει παραπάνω από ότι νόμιζε αρχικά, όπως έχει γίνει αρκετές φορές. για παράδειγμα χρειαζόταν ένα ανταλλακτικό, το οποίο δεν το έβρισκε και έπρεπε να το παραγγείλει και να περιμένει πότε θα το στείλουν. ή μπορεί να έχει κλωτσήσει μια βίδα και να ασχοληθεί μόνο με αυτή για μισή ώρα (γιατί δεν είναι μόνο να τη βγάλεις, πρέπει να βρεις άλλη ίδια και να κόψεις και τις βόλτες). δεν έχει σημασία πόσο παλιό είναι το μηχανάκι, την τελευταία φορά είχε ένα αρχαίο enfield πάνω στη ράμπα. συνήθως το συνεργείο είναι πήχτρα και μπαινοβγαίνει συνέχεια κόσμος που ο καθένας θέλει κάτι.
    πήγα το CBR και το CB-1 για τσιμούχα μαζί.. (τον χειμώνα αν είναι παλιές απλά καταστρέφονται). το CBR το πήρα σε 2 μέρες, το -1 σε καμιά εβδομάδα, αν και είναι πιο εύκολο. ο λόγος, είδε ότι τα καλάμια ήταν στραβά όταν το έλυσε, με πήρε και μου το είπε και του είπα να το βάλει στην καλίμπρα χωρίς συζήτηση. το καλό όμως ήταν ότι εκτός από την καλίμπρα, οι τσιμούχες ήταν πιο ακριβές από αυτές του CBR, σχεδόν η διπλάσια τιμή.
    οπότε, όταν έχεις παλιό μηχανάκι, είναι πολλοί παράγοντες που μπορούν να παίξουν ρόλο στην καθυστέρηση της επισκευής και της παράδοσης. ακόμη και η σκουριά π.χ. (στο -1 έπρεπε να τρίψει και να γυαλίσει τα καλάμια, για να μη μου φάνε πάλι τις τσιμούχες, γιατί είχαν μερικές κηλίδες σκουριάς). πρέπει αναγκαστικά να κάνεις υπομονή και να τον αφήσεις να κάνει τη δουλειά του, αν θες να γίνει καλή δουλειά.

    π.χ. το ίδιο είναι να φτιάχνεις ένα παλιό PC με το να φτιάχνεις ένα σύγχρονο; έχω αυτή τη στιγμή ένα celeron στα 2GHz και τις τελευταίες 3 ώρες το κυττώ να εγκαθιστά το .NET Framework Client και τα service packs. αναγκαστικά πρέπει να κάτσω να το περιμένω κι ας το θέλει ο άλλος τώρα, τι μπορώ να κάνω; σε ένα i7 θα είχε τελειώσει αυτό το πράμα σε 10 λεπτάκια το πολύ.

  14. #59
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    πριν πας το μηχανάκι, συνεννοείσαι για το πότε θα το πας. εγώ παίρνω τηλέφωνο και του λέω «θέλει τσιμούχα, πότε να το φέρω;» και υπολογίζει τι άλλο έχει να κάνει, ποιοί άλλοι πελάτες περιμένουν, αν έχει προετοιμασία για αγώνα το ΣΚ, το πόσο χώρο έχει στο μαγαζί για να το κρατήσει και μου λέει πότε να πάω. μερικές φορές μου λέει ότι είναι πηγμένος και δεν θα προλάβει και να το πάω την άλλη εβδομάδα.
    παρ'όλα αυτά, μπορεί για μια τέτοια δουλειά να το κρατήσει παραπάνω από ότι νόμιζε αρχικά, όπως έχει γίνει αρκετές φορές. για παράδειγμα χρειαζόταν ένα ανταλλακτικό, το οποίο δεν το έβρισκε και έπρεπε να το παραγγείλει και να περιμένει πότε θα το στείλουν. ή μπορεί να έχει κλωτσήσει μια βίδα και να ασχοληθεί μόνο με αυτή για μισή ώρα (γιατί δεν είναι μόνο να τη βγάλεις, πρέπει να βρεις άλλη ίδια και να κόψεις και τις βόλτες). δεν έχει σημασία πόσο παλιό είναι το μηχανάκι, την τελευταία φορά είχε ένα αρχαίο enfield πάνω στη ράμπα. συνήθως το συνεργείο είναι πήχτρα και μπαινοβγαίνει συνέχεια κόσμος που ο καθένας θέλει κάτι.
    πήγα το CBR και το CB-1 για τσιμούχα μαζί.. (τον χειμώνα αν είναι παλιές απλά καταστρέφονται). το CBR το πήρα σε 2 μέρες, το -1 σε καμιά εβδομάδα, αν και είναι πιο εύκολο. ο λόγος, είδε ότι τα καλάμια ήταν στραβά όταν το έλυσε, με πήρε και μου το είπε και του είπα να το βάλει στην καλίμπρα χωρίς συζήτηση. το καλό όμως ήταν ότι εκτός από την καλίμπρα, οι τσιμούχες ήταν πιο ακριβές από αυτές του CBR, σχεδόν η διπλάσια τιμή.
    οπότε, όταν έχεις παλιό μηχανάκι, είναι πολλοί παράγοντες που μπορούν να παίξουν ρόλο στην καθυστέρηση της επισκευής και της παράδοσης. ακόμη και η σκουριά π.χ. (στο -1 έπρεπε να τρίψει και να γυαλίσει τα καλάμια, για να μη μου φάνε πάλι τις τσιμούχες, γιατί είχαν μερικές κηλίδες σκουριάς). πρέπει αναγκαστικά να κάνεις υπομονή και να τον αφήσεις να κάνει τη δουλειά του, αν θες να γίνει καλή δουλειά.

    π.χ. το ίδιο είναι να φτιάχνεις ένα παλιό PC με το να φτιάχνεις ένα σύγχρονο; έχω αυτή τη στιγμή ένα celeron στα 2GHz και τις τελευταίες 3 ώρες το κυττώ να εγκαθιστά το .NET Framework Client και τα service packs. αναγκαστικά πρέπει να κάτσω να το περιμένω κι ας το θέλει ο άλλος τώρα, τι μπορώ να κάνω; σε ένα i7 θα είχε τελειώσει αυτό το πράμα σε 10 λεπτάκια το πολύ.
    +999 GHz
    Throttle that mysterious friend of ours

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Φορολογία στις μοτοσυκλέτες?
    από typhoon στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2009, 13:34
  2. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 10:17
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2004, 17:03
  4. Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 17:08
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2004, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF