βορειο ελλαδα =on-off
kle 250
ax-1
dr 250
ttr 250
βορειο ελλαδα =on-off
kle 250
ax-1
dr 250
ttr 250
KLE 400-XT 250.
καλησπέρα σε ολους, ξεψαχνίζοντας το φόρουμ επεσα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126004 εδώ
και ομολογώ ότι η άποψη του τερενς με έπεισε για αγορά παπιού,
με μία μπαγκαζιέρα πιστεύω θα την παλέψουμε.
Τώρα μεταχειρώ ή καινούργιο;
τι τιμές παιζουν για ενα παπι σε καλη καάσταση;
απο καινούργια μέχρι 1500 τι παίζει;
edo ise ke min akous kanenan
8a egkatastisis ke krosia sto timoni ke 8a gini gkomenopagida protis takseos
![]()
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
διαβάζω 1 ποστ για το χ 135 το γιαμαχα τώρα στο φόρουμ
πολύ μπέρδεμα.
τελικα ο καθένας ότι θέλει [ή τον συμφαιρει] λέει, σπάνια εμπεριστατομένες απόψεις απο γνώστες...
Καλησπερα και απο μενα φιλε μου. Γνωμη μου ειναι οτι δεν χρειαζεσαι κατι περισσοτερο απο 250cc γιατι και κατι μικροτερο θεωρω πως θα εκανε και με το παραπανω την δουλεια σου, αφου απο οτι καταλαβα οι ταχυτητες σου δεν θα ειναι ανω των 120χλμ και χωρις μεγαλες αποστασεις.
Αν ψαχνεις για σκουτερ πιστευω πως κατι εως τα 250cc το πολυ θα ηταν μια χαρα, αλλα και μικροτερα οπως το pcx της χοντα (125 & 150) που ομως σαν καινουριο ξεφευγει λιγο στην τιμη. Μετα μπορεις να δεις και κατι σε ps, sh και σε piaggio sym kymco.
Αν παλι ενδιαφερεσαι για παπι κορυφαιο βεβαια ειναι το Χ135, αλλα μετα υπαρχουν και τα innova injection, zx130, kriss που ειναι ολα αξιοπιστα και με μια μπαγαζιερα θα εκαναν και με το παραπανω την δουλεια σου.
Απο εκει και περα θα πρεπει να επιλεξεις τι θες εσυ, σκουτερ ή παπια;
Τα πλεονεκτηματα του σκουτερ ειναι οτι ειναι ανετο, με περισσοτερους χωρους (αφου βαζοντας κ μια μπαγαζιερα θα εχεις αυθονο χωρο) με μεγαλυετερη προστασια απο τα καιρικα φαινομενα πραγμα που σημαινει οτι μπορεις ευκολοτερα να το χρησιμοποιεις και χειμωνα. Απο την αλλη βεβαια εχει κοστος συντηρησης απο αποψη αναλωσιμων, ανταλλακτικων αλλα και καταναλωσης.
Το παπι απο την αλλη δεν ειναι τοσο ανετο ουτε εχει τους χωρους ενος σκουτερ, ομως ειναι το οικονομικοτερο μεσο (μηχανοκινητο) που μπορει να παρει καποιος για τις μετακινησεις του, με φθηνα σερβις αλλα και ανταλλακτικα και βεβαια πολυ χαμηλη καταναλωση. Εισαι βεβαια περισσοτερο εκτεθυμενος στα καιρικα φαινομενα αλλα εφοσον δεν θες να το χρησιμοποιεις τον χειμωνα δεν σε απασχολει και τοσο.
Με λιγα λογια με το ενα εχεις ανεση και χωρους θυσιαζοντας το κοστος ενω με το αλλο χανεις σε ανεση και χωρους (που ομως με μια μπαγαζιερα το αντιμετοπιζεις) αλλα κερδιζεις σε κοστος. Η επιλογη ειναι δικη σου.
Υ.Γ. Συγνωμη αν σε κουρασα αλλα ηθελα να σε βοηθησω οσο περισσοτερο μπορουσα οπως και ελπιζω να εκανα.![]()
καλημέρα, ευτυχώς το κουβάρι ξετυλίγεται και τα πράγματα είναι σχεδόν ξεκάθαρα,
προτιμω να εχω χαμηλό κόστος χρησης, αγορας, σέρβις, αλλα και σε περίπτωση πτώσης [είπαμε ασχετοι κ οι 2] που δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθει,
να μην βγει μια περιουσία.
Όντως ειμαι διατεθημένος να θυσιάσω την ''άνεση'' του σκούτερ, εξάλου κατα τους χειμερνούς μήνες πολύ δύσκολα να κυκλοφορίσει μηχανή λόγω χαμηλων θερμοκρασιών.
Στο οικονομικο τώρα με ταβάνι τα 1500 και με γνώμονα την αξιοπστια και όχι τις επιδόσεις καθως και αν μιλάμε για καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Μέσα στα 1500 θα θελα να συμπεριλαμβάνονται κ 2 κράνοι, αλλο κεφάλαιο βέβαια αυτο με πολυ συζήτηση και ψάξιμο αλλα άκρως απαραίτητο![]()
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2750195/
κάτι σαν κι αυτο θα μάρεσε επίσης, και πολυ σνθετικο λένε, αλλά λίγο παλιο.
Σκουτερ ο ενας, παπι ο αλλος, CBF-YBR ο δίπλα...
όλα καλα ειναι, τραβα δες τα, καβαλατα, κρινε τα οικονομικα σου... ο,τι και να κανεις μη ξεχασεις να υπολογισεις 2 ΒΑΣΙΚΑ πραγματα!
α) μιας και θελεις 2 (ενα για σενα κι ενα για τη γυναικα σου) μη φτασεις με τελη κυκλ, ασφαλειες, συντηρηση κλπ να δινεις τα ιδια με το 106 και
β) να υπολογισεις λεφτα για εξοπλισμο ο οποιος ΔΕΝ ειναι ΜΟΝΟ τα κρανη! ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ που τα θελεις για χειμωνα εκει πανω!
Μπουφαν (καλο), γαντια (καλά), μπότες (καλες), ενα σετ αδιαβροχα και ολα αυτα Χ2 ειναι ενα αρκετα σοβαρο κοστος!
Χωρις παρεξηγηση, πολλοι το εχουν γυρισει απο αναγκη στα 2τροχα αλλα αναθεμα κι αν κατεχουν την τυφλα τους! τουλαχιστον εσυ το παραδεχεσαι!
δεν παει προσωπικα σε σενα ε, αλλα ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ και ΣΩΖΕΙ!
Καλωσηρθες και καλη επιλογη!
![]()
είπαμε τους λόγους πιο πάνω, συν ένας ακόμα ο φορολογικος,
οντως το κόστος του εξοπλησμού δεν το χα υπόψην,αν και σκέυτομαι να ανοίξω νέο θέμα για αυτόν.
έτσι οπως τα υπολόγισα [ χοντρα-χοντρά] το μχανάκι θα μου κάνει απόσβεση σ 6 μήνες μόνο απο την διαφορα κατανάλωσης.
20 ευρω στα 100 χλμ μου βγαινει η διαδρομη που θελω, βαλε και την δουλειά ντελίβερι που θα κανει το εργαλείο...
μονόδρομος ο δικυκλισμος, ας ελπίσουμε να μου κάτσει.
μια ζωη την εχουμε.....και την μιση την ζησαμε
Για χαμάλη μηχανάκι με χώρους για τη δουλειά που περιγράφεις είσαι για σκούτερ 200-250 κυβικών όπως έχει ήδη ειπωθεί.Κατανάλωση κοντά στα 4λιτρα/100 χλμ και σαν αρχάριος εύκολα θα μάθεις μια πολυθρόνα με ρόδες και γκάζι-φρένο.
Μετά δε θα το αλλάζεις...Συμπλέκτες όχι! Δεν υπάρχει κανένας λόγος...
φιλαρακι....το πλεονεκτημα της μηχανης εναντι του αυτοκινητου ειναι η επιταχυνση....να εχεις τη δυνατοτητα να "βγεις" γρηγορα απο την δυσκολη θεση μην σε πατησουν/κλεισουν...ενεργητικη ασφαλεια δηλαδη.....μη παρεις κατι σε 125 κυβικαψοφιο που με δικαβαλο μετα τα 60-70 χιλιομετρα θα κανει 5 λεπτα να πιασει τα 100 χμ/ωρα....
το cbf250 που σου προτεινε ο φιλος ειναι οτι πρεπει....ακομη και κανα 400αρι θα ειναι καλυτερα....
και ο συμπλεκτης ειναι το τριτο φρενο.....οποτε +1 στην ασφαλεια....
γνωμη μου...ΜΑΚΡΥΑ απο σκουτερ....