Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: Tρομερό Tank Slapping

  1. #31
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μήπως έχει να κάνει και με το σετάρισμα του μπροστινού???

    στην κάμερα φαίνεται το μπροστινό να κοπανάει σε κάθε ανωμαλία του δρόμου.... μήπως είναι τόσο ντουβάρι που δεν αποσβαίνει τπτ με αποτέλεσμα στο πολύ χοντρό να εμφανίζει αυτές τις ταλαντώσεις?

    υγ...
    από την άλλη μπορεί απλά να ξεγελάει η κάμερα.....
    Για ντουβάρι δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει, γνωρίζω όμως ότι μια σωστά ρυθμισμένη απόσβεση επαναφοράς μπροστά, αν όχι ελαχιστοποιεί, τότε σίγουρα μειώνει τις πιθανότητες για tankslapping σε σχέση με μία απόσβεση επαναφοράς σώβρακο/μαλακή/γρήγορη

  2. #32
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ...
    ανοιξε το γκαζι με σκοπο να αποφορτισεις το μπροστινο συστημα και η ταλαντωση να αρχισει να μειωνεται. δεν σημαινει παντως οτι μια τετοια κινησει θα αποδωσει απαραιτητα.

    ...
    Το μπροστινό είναι ήδη αποφορτισμένο, εξού κι η ταλάντωση... αν ανοίξετε το γκάζι, ανοιξτε το δυνατά μπας και σηκωθεί ο τροχός. ΑΝ καταφέρετε και στρίψετε τον καρπό σας που εκείνη τη στιγμή ταλαντώνεται μαζί με το τιμόνι, σας έχει κοπεί η αναπνοή και τα εσωτερικά σας στερεά έχουν πολτοποιηθεί και βρίσκονται στις κάλτσες.
    Τελευταία τροποποίηση από sniper; 24/05/2013 στις 09:28.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Όντως τρομαχτικό... το χω παθει στη Βούτα με το κίτρινο... χεσμεντέν κυριολεκτικά....
    prolaves na katalaveis wste na xesteis?me to zzr me polla...den katalava ti egine...nomizw oti to den ekana tipota me eswse....isws kai to varos tis mixanis na voithise...

  4. #34
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Το μπροστινό είναι ήδη αποφορτισμένο, εξού κι η ταλάντωση... αν ανοίξετε το γκάζι, ανοιξτε το δυνατά μπας και σηκωθεί ο τροχός. ....
    αυτο εννοουσα.

    λαθος διατυπωση.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #35
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μην λες τετοια....
    υπαρχουν περιεργοι που θα φορεσουν σταμπ και στα παπια τους να σωσουν το τανκ απο το πολυ γκαζι...

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    λεει.
    χαβαλες mode on: το ανοιγμα του γκαζιου ειναι ο τροπος που ακομα και αν το αποτελεσμα δεν ειναι το ζητουμενο, ειναι παντα αυτο που δινει θεαμα και τελος στην αγωνια!!

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    χαβαλες mode on: το ανοιγμα του γκαζιου ειναι ο τροπος που ακομα και αν το αποτελεσμα δεν ειναι το ζητουμενο, ειναι παντα αυτο που δινει θεαμα και τελος στην αγωνια!!
    sad & painfull but true

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Για ντουβάρι δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει, γνωρίζω όμως ότι μια σωστά ρυθμισμένη απόσβεση επαναφοράς μπροστά, αν όχι ελαχιστοποιεί, τότε σίγουρα μειώνει τις πιθανότητες για tankslapping σε σχέση με μία απόσβεση επαναφοράς σώβρακο/μαλακή/γρήγορη
    Η πίσω ανάρτηση έχει περισσότερη ευθύνη

  9. #39
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morpheus Προβολή μηνύματος
    Η πίσω ανάρτηση έχει περισσότερη ευθύνη
    Ίσως, αλλά σκέψου ότι τις περισσότερες φορές ευθύνεται το ότι κρατάμε σφιχτά τα κλιπον/τιμόνι και περνάμε με το μπροστινό πάνω από ανωμαλία, με σταθερό ή επιταχυνόμενο γκάζι. Και μια λάθος ρυθμισμένη επαναφορά μπροστά, μεγενθύνει το φαινόμενο

  10. #40
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2013
    Μηνύματα
    6
    πωωω και καταφερε και το κρατησε ο τυπας..πρεπει να ειναι μεγαλη οδηγαρα

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Samick Προβολή μηνύματος
    πωωω και καταφερε και το κρατησε ο τυπας..πρεπει να ειναι μεγαλη οδηγαρα
    Δεν εινα θεμα οδηγου....!

    Απο την στιγμη που ξεκινα παρακαλας να εχεις ευθεια μπροστα και οχι στροφη για να σταματηση αυτα που εγραψαν τα παιδεια πιο πανο ειναι σωστα για να το κανεις να σταματηση πιο γρηγορα!

    Με το 900 το επαθα καμια 5 φορες τα πρωτα 2 χρονια την πρωτη φορα μου εφυγε το σκατο το ιδιο και την δευτερη αρχιζα να διαβαζω και αυτο που καταλαβα τελικα ειναι οτι οταν αρχισει χαλαρωνεις χερια δεν βαζεις καμια αντισταση σφιγεις ποδια και περιμενης να τελειωση.......της αλλες 3 φορες δεν χεστηκα τοσο αλλα εμαθα να μην σφιγγω τα χερια στο τιμονι ποτε του αλαξα αναρτησεις του πεταξα και ενα σταμπιλιζατερ και ησυχασα!

    Επεισης το μικρο μετεξονιο και η μικρη καστερ κανουν αυτην την προδιαθεση να το πω για tank slapping πιο εντονη!

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Γ@μημένο Tank Slapping!!!
    από DimChios στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 144
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2008, 22:39
  2. Tank Slapping -αναλυση-αποφυγη
    από BILL VUZAS στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2007, 14:31
  3. tank cam speed video
    από monstermind στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF