Το μπροστινό είναι ήδη αποφορτισμένο, εξού κι η ταλάντωση... αν ανοίξετε το γκάζι, ανοιξτε το δυνατά μπας και σηκωθεί ο τροχός. ΑΝ καταφέρετε και στρίψετε τον καρπό σας που εκείνη τη στιγμή ταλαντώνεται μαζί με το τιμόνι, σας έχει κοπεί η αναπνοή και τα εσωτερικά σας στερεά έχουν πολτοποιηθεί και βρίσκονται στις κάλτσες.
Τελευταία τροποποίηση από sniper; 24/05/2013 στις 09:28.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
μην λες τετοια....
υπαρχουν περιεργοι που θα φορεσουν σταμπ και στα παπια τους να σωσουν το τανκ απο το πολυ γκαζι...![]()
πωωω και καταφερε και το κρατησε ο τυπας..πρεπει να ειναι μεγαλη οδηγαρα
Δεν εινα θεμα οδηγου....!
Απο την στιγμη που ξεκινα παρακαλας να εχεις ευθεια μπροστα και οχι στροφη για να σταματηση αυτα που εγραψαν τα παιδεια πιο πανο ειναι σωστα για να το κανεις να σταματηση πιο γρηγορα!
Με το 900 το επαθα καμια 5 φορες τα πρωτα 2 χρονια την πρωτη φορα μου εφυγε το σκατο το ιδιο και την δευτερη αρχιζα να διαβαζω και αυτο που καταλαβα τελικα ειναι οτι οταν αρχισει χαλαρωνεις χερια δεν βαζεις καμια αντισταση σφιγεις ποδια και περιμενης να τελειωση.......της αλλες 3 φορες δεν χεστηκα τοσο αλλα εμαθα να μην σφιγγω τα χερια στο τιμονι ποτε του αλαξα αναρτησεις του πεταξα και ενα σταμπιλιζατερ και ησυχασα!
Επεισης το μικρο μετεξονιο και η μικρη καστερ κανουν αυτην την προδιαθεση να το πω για tank slapping πιο εντονη!