Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 125

Θέμα: Διήθιση

  1. #61
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Λόγος εκνευρισμού στην διήθηση, πραγματικά δεν υπάρχει.
    Όντως. Πάμε και γκρινιάζουμε επειδή θα φτάσουμε 2οι ή 3οι μπροστά από όλα τα αυτοκίνητα στο φανάρι.
    Για αυτό, όταν τουλάχιστον ΓΝΩΡΙΖΩ καλά τη περιοχή που κινούμαι, ε δε σκοτώνομαι να φτάσω στο κόκκινο.
    Τότε ο πανγρήγορος θα κολλήσει πάνω σου ντε και καλά. Αφού βρε κεφτέ, 5 φανάρια τώρα δίπλα σου έρχομαι και
    σταματάω, τι παλεύεις;
    Αυτό κάποια στιγμή σε εκνευρίζει.

  2. #62
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.589
    δεν ξέρω αν υπάρχει ή όχι λόγος, εγω αν δω κονιόρδο που επειδή νομίζει πως δεν χωράει κάθετε μεσ' τη μέση και κλείνει τον "διάδρομο", εκνευρίζομαι

  3. #63
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Eμένα πιο πολύ μου την δίνουν αυτοί που έρχονται και κάθονται μπροστα μου στο φανάρι, πάνω η και μπροστά απο την διάβαση, επειδή εγώ καθομαι πάντα πίσω απο το φανάρι.
    Βεβαια ετσι δεν βλέπουν το φανάρι και περιμένουν να ακούσουν κορνάρισμα.
    Ομως εγω δεν κορνάρω, απλά ξεκινάω και καμμια φορά τρώνε και μια ψιλή όπως περνάω σε κανενα καθρέφτη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #64
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Eμένα πιο πολύ μου την δίνουν αυτοί που έρχονται και κάθονται μπροστα μου στο φανάρι, πάνω η και μπροστά απο την διάβαση, επειδή εγώ καθομαι πάντα πίσω απο το φανάρι.
    Βεβαια ετσι δεν βλέπουν το φανάρι και περιμένουν να ακούσουν κορνάρισμα.
    Ομως εγω δεν κορνάρω, απλά ξεκινάω και καμμια φορά τρώνε και μια ψιλή όπως περνάω σε κανενα καθρέφτη.
    +1
    η άλλη λύση είναι να τους κορνάρεις πριν ανάψει το πράσινο (αγαπημένο σπορ)

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  5. #65
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ρε αγορίνα...δεν εννοώ οδηγηση αλα Walter Roehl και φρενάρισμα με το αριστερό.
    Μάλλον δεν έγινε κατανοητό πως το ζητούμενο είναι να ανάψει η λάμπα του stop, είτε στο αμάξι είτε στη μηχανή, χωρίς να φρενάρουμε. Στη μοτό είναι εύκολο, στο αυτοκίνητο αν δεν το ΄χει καθόλου κάποιος (όπως εσύ...) βοηθάει αν έχεις τη φτέρνα στο πάτωμα
    Μια χαρα κατανοητο εγινε απλα εγω φταιω που κανω προσπαθειες να κοψω τα σεντονια για να μην κουραζω και να μην τρωω δουλεμα :a015:

    Το ειχα γραψει οτι το ζητουμενο ειναι να αναψουν απλα τα stop για να τα δει και να κανει τσισακια ο απο πισω χωρις να κοψουμε ταχυτητα, οπως επισης οτι ακομα και με τη φτερνα στο πατωμα και παλι ο κινδυνος να ασκηθει μεγαλυτερη πιεση ειναι μεγαλος. Ελα ομως που το ξυρισα το συγκεκριμενο κομματι (μεταξυ αλλων) για να μη σεντονιαζω. Θα σε ειχα γλιτωσει κι απ'τον κοπο να τα ξαναπεις

    Τεσπα, επιμενω. Τουλαχιστον οποιος σκοπευει να το εφαρμοζει στη ΕΟ ας κανει κανα δυο δοκιμες με λιγα χλμ σε αδειο δρομο εστω για να νιωσει λιγο τι σημαινει "τσιμπαω" ελαχιστα, προκειμενου να μην τιμωρησει πραγματικα το μ@λακα που βρισκεται πισω του στην εθνικη βαζοντας τον να του πληρωνει καινουριο προφυλακτηρα.

    Με το υπολοιπο ποστ συμφωνω απολυτα

  6. #66
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    +1000 σε μπλειντ, σε βυρωνα, σε σαπιλα και σε ζεφυρο.

    απλα να διευκρινισω οτι ο αλρες προφανως αναφερεται σε καποιο διποδο (ολοι το εχουμε βιωσει) το οποιο ενω εβλεπε οτι δεν εχει πουθενα να πας σε εχει στο χιλιοστο.
    η μονη λυση που του εχω ειναι το τσιμπημα του φρενου οπως ειπε ο βυρωνας και γραψαρχιδαμολ 1 ανα 8ωρο.κοινως μην κοιτας πισω και μην σε αγχωνει ο βλακας.

    φυσικα συμφωνω και με οσους λενε οτι αν καπου δεις ανοιγμα δωστου να φυγει να πα να γ@μηθει.

    μαλλον ολοι το ιδιο λεμε και δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφωνια.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #67
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    μαλλον ολοι το ιδιο λεμε και δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφωνια.
    ναι, αλλά πως θα προαχθεί ο δημόσιος διάλογος ;

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Η λύση για τα νεύρα στη διήθηση είναι μία...

    Την επόμενη πάρτε το αυτοκίνητο .
    Εγγυημένα δε θα υπάρξουν ξανά νεύρα στο "διάδρομο" για κανένα μήνα.

  9. #69
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Με το υπολοιπο ποστ συμφωνω απολυτα
    Ευτυχώς γιατί έγραψα μόνο τις politically correct μεθόδους. :a13:

    Δεν έγραψα πχ οτι αν σου ΄χει κάνει τα νεύρα τσατάλια ο μπροστινός, μια καλή μέθοδος για να κάνει στην άκρη είναι να κατεβάσεις το διπλό στάντ στην άσφαλτο. Ο ήχος μετάλλου που σέρνεται στην άσφαλτο και σε πλησιάζει είναι λύση δοκιμασμένη και αξιόπιστη.
    (Δεν το κάνουμε σε ηλικιωμένους ή κοπελίτσες με ροζ jet κρανάκι).

    Αντίστοιχα δεν είπα, οτι αν σου κάνει τα νεύρα κρόσια ο σε πάω ρόδα τραμπαρίφας, καλή μέθοδος είναι με κλειστό γκάζι (έχοντας κάποια χλμ εννοείται) να πατήσουμε το σβηστήρι και το αφήνουμε 5 δευτ. να ρολλάρει έτσι. Μόλις γυρίσουμε στο on, βγαίνει μια γαμάουα φλόγα κανένα μέτρο απ΄την εξάτμιση και ο απόπισω γίνεται ολίγον φλαμπέ. Tip, πιο εντυπωσιακό να γίνεται στο λυκόφως.
    (Δεν το κάνουμε αν έχουμε καταλύτη, Yamaha, ή αν ο αποπίσω είναι τριχωτός)

    Καλό είναι να μην βάζουμε ιδέες στον alres γιατί λίγο τεντωμένο τον βλέπω τελευταία...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #70
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ευτυχώς γιατί έγραψα μόνο τις politically correct μεθόδους. :a13:

    Δεν έγραψα πχ οτι αν σου ΄χει κάνει τα νεύρα τσατάλια ο μπροστινός, μια καλή μέθοδος για να κάνει στην άκρη είναι να κατεβάσεις το διπλό στάντ στην άσφαλτο. Ο ήχος μετάλλου που σέρνεται στην άσφαλτο και σε πλησιάζει είναι λύση δοκιμασμένη και αξιόπιστη.
    (Δεν το κάνουμε σε ηλικιωμένους ή κοπελίτσες με ροζ jet κρανάκι).

    Αντίστοιχα δεν είπα, οτι αν σου κάνει τα νεύρα κρόσια ο σε πάω ρόδα τραμπαρίφας, καλή μέθοδος είναι με κλειστό γκάζι (έχοντας κάποια χλμ εννοείται) να πατήσουμε το σβηστήρι και το αφήνουμε 5 δευτ. να ρολλάρει έτσι. Μόλις γυρίσουμε στο on, βγαίνει μια γαμάουα φλόγα κανένα μέτρο απ΄την εξάτμιση και ο απόπισω γίνεται ολίγον φλαμπέ. Tip, πιο εντυπωσιακό να γίνεται στο λυκόφως.
    (Δεν το κάνουμε αν έχουμε καταλύτη, Yamaha, ή αν ο αποπίσω είναι τριχωτός)

    Καλό είναι να μην βάζουμε ιδέες στον alres γιατί λίγο τεντωμένο τον βλέπω...

    :rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

    σε καλό σου πρωινιάτικα

    προσοχή στο κόλπο με το σταντ, γιατί αν μπλεχτείς και έχεις μονό δίνω ένα 99.8% να εκτοξευτείς στην στρατόσφαιρα

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  11. #71
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ευτυχώς γιατί έγραψα μόνο τις politically correct μεθόδους. :a13:
    Ευτυχώς γνωρίζουμε το ποιόν σου, Γαρδέλη.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν έγραψα πχ οτι αν σου ΄χει κάνει τα νεύρα τσατάλια ο μπροστινός, μια καλή μέθοδος για να κάνει στην άκρη είναι να κατεβάσεις το διπλό στάντ στην άσφαλτο. Ο ήχος μετάλλου που σέρνεται στην άσφαλτο και σε πλησιάζει είναι λύση δοκιμασμένη και αξιόπιστη.
    (Δεν το κάνουμε σε ηλικιωμένους ή κοπελίτσες με ροζ jet κρανάκι).
    Πότε ήταν η τελευταία φορά που το μοτοσακό σου είχε διπλό σταντ;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Αντίστοιχα δεν είπα, οτι αν σου κάνει τα νεύρα κρόσια ο σε πάω ρόδα τραμπαρίφας, καλή μέθοδος είναι με κλειστό γκάζι (έχοντας κάποια χλμ εννοείται) να πατήσουμε το σβηστήρι και το αφήνουμε 5 δευτ. να ρολλάρει έτσι. Μόλις γυρίσουμε στο on, βγαίνει μια γαμάουα φλόγα κανένα μέτρο απ΄την εξάτμιση και ο απόπισω γίνεται ολίγον φλαμπέ. Tip, πιο εντυπωσιακό να γίνεται στο λυκόφως.
    (Δεν το κάνουμε αν έχουμε καταλύτη, Yamaha, ή αν ο αποπίσω είναι τριχωτός)
    Αν έχουμε μαμά τελικό, μπορεί κι η φλόγα να μοιάζει με αναπτήρα BIC.... Πες ότι του φοράς μπουριά από ξυλόσομπα...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Καλό είναι να μην βάζουμε ιδέες στον alres γιατί λίγο τεντωμένο τον βλέπω τελευταία...
    Ναι, αλλά δεν ξέρουμε και τι μοτοσακό καβαλάει...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #72
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ευτυχώς γιατί έγραψα μόνο τις politically correct μεθόδους. :a13:

    Δεν έγραψα πχ οτι αν σου ΄χει κάνει τα νεύρα τσατάλια ο μπροστινός, μια καλή μέθοδος για να κάνει στην άκρη είναι να κατεβάσεις το διπλό στάντ στην άσφαλτο. Ο ήχος μετάλλου που σέρνεται στην άσφαλτο και σε πλησιάζει είναι λύση δοκιμασμένη και αξιόπιστη.
    (Δεν το κάνουμε σε ηλικιωμένους ή κοπελίτσες με ροζ jet κρανάκι).

    Αντίστοιχα δεν είπα, οτι αν σου κάνει τα νεύρα κρόσια ο σε πάω ρόδα τραμπαρίφας, καλή μέθοδος είναι με κλειστό γκάζι (έχοντας κάποια χλμ εννοείται) να πατήσουμε το σβηστήρι και το αφήνουμε 5 δευτ. να ρολλάρει έτσι. Μόλις γυρίσουμε στο on, βγαίνει μια γαμάουα φλόγα κανένα μέτρο απ΄την εξάτμιση και ο απόπισω γίνεται ολίγον φλαμπέ. Tip, πιο εντυπωσιακό να γίνεται στο λυκόφως.
    (Δεν το κάνουμε αν έχουμε καταλύτη, Yamaha, ή αν ο αποπίσω είναι τριχωτός)

    Καλό είναι να μην βάζουμε ιδέες στον alres γιατί λίγο τεντωμένο τον βλέπω τελευταία...

  13. #73
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ευτυχώς γιατί έγραψα μόνο τις politically correct μεθόδους. :a13:

    Δεν έγραψα πχ οτι αν σου ΄χει κάνει τα νεύρα τσατάλια ο μπροστινός, μια καλή μέθοδος για να κάνει στην άκρη είναι να κατεβάσεις το διπλό στάντ στην άσφαλτο. Ο ήχος μετάλλου που σέρνεται στην άσφαλτο και σε πλησιάζει είναι λύση δοκιμασμένη και αξιόπιστη.
    (Δεν το κάνουμε σε ηλικιωμένους ή κοπελίτσες με ροζ jet κρανάκι).

    Αντίστοιχα δεν είπα, οτι αν σου κάνει τα νεύρα κρόσια ο σε πάω ρόδα τραμπαρίφας, καλή μέθοδος είναι με κλειστό γκάζι (έχοντας κάποια χλμ εννοείται) να πατήσουμε το σβηστήρι και το αφήνουμε 5 δευτ. να ρολλάρει έτσι. Μόλις γυρίσουμε στο on, βγαίνει μια γαμάουα φλόγα κανένα μέτρο απ΄την εξάτμιση και ο απόπισω γίνεται ολίγον φλαμπέ. Tip, πιο εντυπωσιακό να γίνεται στο λυκόφως.
    (Δεν το κάνουμε αν έχουμε καταλύτη, Yamaha, ή αν ο αποπίσω είναι τριχωτός)

    Καλό είναι να μην βάζουμε ιδέες στον alres γιατί λίγο τεντωμένο τον βλέπω τελευταία...

  14. #74
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ευτυχώς γνωρίζουμε το ποιόν σου, Γαρδέλη.

    Πότε ήταν η τελευταία φορά που το μοτοσακό σου είχε διπλό σταντ;
    σκουτερακιας είναι πλέον, έχει και διπλό σίγουρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #75
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    ναι, αλλά πως θα προαχθεί ο δημόσιος διάλογος ;
    ΔΞ/ΔΑ.

    και αλλα 1000 στον βυρωνα γιατι ξερει να χρησιμοποιει την καγκουρια του για να λυνει προβληματα (κατα βαθος μαθηματικος ηθελε να γινει αλλα του την εφερε η πορνη η ζωη)
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διήθιση
    από Operater στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2011, 05:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF