Σελίδα 36 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 2631323334353637383940414686 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 526 έως 540 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #526
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Γιάννη δε θέλω να μας απογοητευσω αλλά το νέο adv το απλό, δε νομίζω ότι προσφέρει κάτι παραπανω απο το νέο super tenere, π.χ.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Κανει τα ιδια αλλα λιγο πιο γρηγορα καθ'οτι εχει -30 κιλα και +40 αλογα, νο?
    Αυτο ακριβως . Κωστα δεν βαζω και αναρτησεις .. ειναι ηδη αρκετα για να μην ειναι ανταγωνισιμα αυτα τα δυο μεταξυ τους τουλαχιστον σε αναβατες που δεν θελουν απλα να "πηγαινουν" .


  2. #527
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Ή το Yamaha πωλείται πολύ ακριβά ή το KTM πολύ φθηνά...Σε σχέση πάντα με τον εξοπλισμό που προσφέρουν!

    Ή οι Αυστριακοί θεωρούν ότι τόσο πρεπει να κοστίζει για να είναι ανταγωνιστικοί ή οι Ιάπωνες επιμένουν να πουλάνε ψιλοακριβα ποντάροντας -> που;

  3. #528
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Συγνώμη αλλά πως μπήκε το Yamaha στην εξίσωση ; Το μόνο κοινό που μπορεί να έχουν αυτά τα 2 μηχανάκια είναι η κατηγορία που ανήκουν, αν και το Tenere ξέχνα το το χώμα καλύτερα. Κρίμα να μη το είχαν κάνει καλύτερο.

  4. #529
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Γιάννη δε θέλω να μας απογοητευσω αλλά το νέο adv το απλό, δε νομίζω ότι προσφέρει κάτι παραπανω απο το νέο super tenere, π.χ.
    Μόνο γκάζια παραπάνω, κιλά λιγότερα, περιφερειακά καλύτερα, ηλεκτρονικά ανώτερα...

    ΟΚ έχασε το hardcore χαρακτήρα του 950-990 αλλά παραμένει ready to race σύμφωνα με τα δεδομένα της κατηγορίας.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  5. #530
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fournas Προβολή μηνύματος
    Αυτο ακριβως . Κωστα δεν βαζω και αναρτησεις .. ειναι ηδη αρκετα για να μην ειναι ανταγωνισιμα αυτα τα δυο μεταξυ τους τουλαχιστον σε αναβατες που δεν θελουν απλα να "πηγαινουν" .

    Ε ναί....αφού τελικά εκεί καταλήγουμε. Ας το παραδεχτούμε λοιπόν....δεν θέλουμε μηχανές που απλά να πηγαίνουνε! Για να μην πω περισσότερα.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  6. #531
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αγόρια για ον - οφ μιλαμε ...

    Και πλέον δεν παίζει " χαράκτηρας " στο Ktm...

    Ίσως στο r αλλά στο απλό όχι...

    Και η χοντα εβγαλε άξιο ανταγωνιστη πλέον στη κατηγορια...

    Το adv δεν είναι πλέον " μοναδικό "

  7. #532
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Ε ναί....αφού τελικά εκεί καταλήγουμε. Ας το παραδεχτούμε λοιπόν....δεν θέλουμε μηχανές που απλά να πηγαίνουνε! Για να μην πω περισσότερα.
    με ολη την καλη διαθεση δεν πολυκαταλαβα τι θες να πεις .. εγω παντως γραφω για τους αναβατες . οχι για τα μηχανακια , αντο λες για τα ηλεκτρονικα ..

  8. #533
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Συγνώμη αλλά πως μπήκε το Yamaha στην εξίσωση ; Το μόνο κοινό που μπορεί να έχουν αυτά τα 2 μηχανάκια είναι η κατηγορία που ανήκουν, αν και το Tenere ξέχνα το το χώμα καλύτερα. Κρίμα να μη το είχαν κάνει καλύτερο.
    Καλά μην ξεχνάς ότι έχει βγει απο το ´10. Τα σημερινά τέρατα ον οφ ήταν ακόμα σχέδια!

    Μια χαρά παει στο χώμα,όχι σαν το 990 που προσανατολίζεται για εκεί αλλά δεν κωλωνει!

  9. #534
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Μόνο γκάζια παραπάνω, κιλά λιγότερα, περιφερειακά καλύτερα, ηλεκτρονικά ανώτερα...

    ΟΚ έχασε το hardcore χαρακτήρα του 950-990 αλλά παραμένει ready to race σύμφωνα με τα δεδομένα της κατηγορίας.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Αγόρια για ον - οφ μιλαμε ...

    Και πλέον δεν παίζει " χαράκτηρας " στο Ktm...

    Ίσως στο r αλλά στο απλό όχι...

    Και η χοντα εβγαλε άξιο ανταγωνιστη πλέον στη κατηγορια...

    Το adv δεν είναι πλέον " μοναδικό "
    αποψεις ειναι αυτες βεβαια αλλα για τελευταια φορα θα πω/γραψω οτι μπορει να εχασε οπως λετε (δεν εχω οδηγησει το καινουριο) αλλα απο αριθμους και οτι λεγεται , διαβαζεται δεν νομιζω να συγκρινοντε ακομα και τωρα .. εκτος αν μιλαμε μονο για ταξιδια σε εθνικη , που ενα μεγαλο μειονεκτημα του ADV θα ειναι η καταναλωση ..

  10. #535
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fournas Προβολή μηνύματος
    με ολη την καλη διαθεση δεν πολυκαταλαβα τι θες να πεις .. εγω παντως γραφω για τους αναβατες . οχι για τα μηχανακια , αντο λες για τα ηλεκτρονικα ..
    Αγαπητέ...φτάσαμε στο σημείο, στις λεγόμενες on-off μηχανές να έχουμε 150 άλογα, οπότε η έννοια "απλά πηγαίνω" περνάει σε 2η μοίρα όταν έχει και τα ηλεκτρονικά να κάνουνε τους πορτιέρηδες στα άλογα, διότι προφανώς κι ο αναβάτης κακά τα ψέματα όταν έρθει η ώρα τα θέλει τα άλογά του, μαζί με τα λιγότερα κιλά φυσικά....μαζί σου είμαι σε αυτό που λες, αν και Yamahικός, αλλά πραγματικά το ΣούπερΤενερέ (1200cc τρομάρα του) βγήκε με άτοπο κινητήρα στην παρούσα χρονική στιγμή, αν και θα γούσταρα να το έχω για 2-3 λόγους. Έχω μείνει εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες των σύγχρονων on-off ας τα πούμε...κυρίως δε στον τομέα των επιδόσεων των κινητήρων τους...όπου πιστεύω πως τελικά...αν θέλαμε μηχανές απλά να πηγαίνουνε, θα κρατούσαμε τις πάπιες μας....λέμε τώρα...απλά είναι ένα άτυπο αξίωμα για το ότι κανείς αναβάτης δεν λέει όχι στα άλογα.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #536
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Ακόμα και ο κινητήρας των 1200 cc είναι της μόδας...

    Κατά τα αλλά συμφωνώ με balafoutre....

    Και το ντουκατι έχει ένα σκασμο άλογα, τι σημαίνει ότι είναι καλυτερο από το νέο adv... αυτό δεν είναι καν ον οφ γαμω το πρετσιοζι μου μεσα...


  12. #537
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    απλά είναι ένα άτυπο αξίωμα για το ότι κανείς αναβάτης δεν λέει όχι στα άλογα.
    α οκ . συμφωνουμε λοιπον οτι τα κιλα και τα ΑΛΟΓΑ οπως και να το κανουμε ειναι κριτηριο αγορας .

    τσακο μια οχι γιατι συμφωνουμε αλλα γιατι συνεννοηθηκαμε

  13. #538
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Ακόμα και ο κινητήρας των 1200 cc είναι της μόδας...

    Κατά τα αλλά συμφωνώ με balafoutre....

    Και το ντουκατι έχει ένα σκασμο άλογα, τι σημαίνει ότι είναι καλυτερο από το νέο adv... αυτό δεν είναι καν ον οφ γαμω το πρετσιοζι μου μεσα...

    δεν μιλησαμε μονο για αλογα κυριος

  14. #539
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kostas2B Προβολή μηνύματος
    Ή το Yamaha πωλείται πολύ ακριβά ή το KTM πολύ φθηνά...Σε σχέση πάντα με τον εξοπλισμό που προσφέρουν!

    Ή οι Αυστριακοί θεωρούν ότι τόσο πρεπει να κοστίζει για να είναι ανταγωνιστικοί ή οι Ιάπωνες επιμένουν να πουλάνε ψιλοακριβα ποντάροντας -> που;
    Τα ηλεκτρονικά και η ποιότητα κοστίζει.
    Sent from me using a computer.

  15. #540
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Συγνώμη αλλά πως μπήκε το Yamaha στην εξίσωση ; Το μόνο κοινό που μπορεί να έχουν αυτά τα 2 μηχανάκια είναι η κατηγορία που ανήκουν, αν και το Tenere ξέχνα το το χώμα καλύτερα. Κρίμα να μη το είχαν κάνει καλύτερο.
    Κρίμα.

    Αλλά το έχουν κάνει διαφορετικό. Αυτό δεν είναι κακό. Αφού έχουμε το κτμ για τα γκάζια του ας έχουν και οι άλλοι το τενερε για τα υπόλοιπα. Σε μια βόλτα πάντως από ένα μέσο αναβάτη και τα δυο μηχανάκια θα κάνουν τα ίδια πράγματα με την ίδια ταχύτητα και στα ίδια τερέν.

    Όσοι θέλουν δύσκολα κομμάτια δεν θα πάρουν κανένα απ' τα δύο.

    Όσοι θέλουν μεγάλες αποστάσεις δεν έχουν λόγο να μην επιλέξουν το tenere.

    Όσοι θέλουν γκάζια δεν έχουν λόγο να μην επιλέξουν το ktm.

    Εγώ λέω να ανοίξουμε ένα θρεντ ktm 1200 vs all να έχουμε να γράφουμε για κανένα χρόνο.
    Sent from me using a computer.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF