ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ............ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΩΡΙΑ
Γιά κανά μήνα άκόμα.......πάνε έσύ γιά τά ούζάκια σου νά ήρεμήσεις
κι άστους νά ψάχνουν άν φταίει ή βελόνα ,ή σακοράφα,τό σωληνάκι κ.λ.π...
ΩΧ...........ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ
Έχω πάει σέ αποστακτήριο μού τά έξήγησαν άλλά άμα δέν ύπάρχει
ένδιαφέρον γιά τό άντικείμενο....άπό τό ένα αύτί μπήκαν......
Μόνο στόν πονόδοντο πίνω,άντιλαμβάνεσαι.
Βέβαια γιά σένα θάναι σά νά μπερδεύω βενζίνα μέ πετρέλαιο στήν
κίνηση ένός μοτέρ.........άλλά δείξε κατανόηση.
Γιά μένα ούζο,τσίπουρο,τσικουδιά ένα άχρωμο ποτό δυναμίτης είναι,
ξαδερφάκια......
Τώρα έκεί μέ τό καρμπυρατέρ,φούσκες,βελόνες,ζιγκλέρια θέλει
λίγο δυναμική στάση μή σού άρχίσουν τόν πρόλογο.
Καλού κακού δέν πίνεις κανά δύο τσιπουράκια πρίν τούς
τό πάς γιά φτιάξιμο...??
Μόλις επέστρεψα από το σέρβις των 1000χλμ. Το πρόβλημα παραμένει (συνεχιζόμενες ατροφίες με σταθερή ταχύτητα είτε στα 40, είτε στα 50, είτε στα 60 χλμ την ώρα με 4η ταχύτητα). Το εξουσιοδοτημένο είχε επαφή με την αντιπροσωπεία της οποίας τεχνικός ανέφερε ότι όλα έτσι κάνουν στα χλμ αυτά γιατί εκείνη την ώρα το σλάιντ είναι σε σημείο δίνω δεν δίνω, κόβω δεν κόβω. Μάλιστα με πήραν τηλ πριν το παραλάβω από το σέρβις, τεχνικός από τα Τρίκαλα κ προσπαθούσε να μου εξηγήσει...τέλος μου είπε ότι με τον καιρό θα στρώσει κι αυτό(!!!). Το μηχανάκι πάντως έχει θέμα κ πρώτη φορά ακούω να στρώνει καρμπυρατέρ!!! Επειδή σήμερα δεν πρόλαβα (έκλεισαν), αύριο θα ζητήσω ραντεβού με τεχνικό της αντιπροσωπείας για να κάνει επιτόπου δοκιμή, γιατί άλλο να τα λέμε δια τηλεφώνου κ άλλο στην πράξη.
Επίσης στο εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι έκαναν κ καθαρισμό κ έλεξαν κ φλοτέρ κ υψος βελόνας κλπ. Ούτε το εξουσιοδοτημένο έχει πεισθεί από τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας...η οποία ξέχασα να πώ ότι είπε κ άλλο καρμπυρατέρ να βάλω παλι τα ίδια θα κάνει...
ισως απλα να αδειάζει η σταθμη στο μπολ του καρμπ μετα απο 35 χιλιομετρα με συνεχες σταθερο γκαζι.
δοκιμασε να αφήνεις που και που το γκαζι και να μην πας συνέχεια με σταθερο γκαζι.
ακομα στα 35 χιλιομετρα κανε μια σταση 5 λεπτων και δες αν μετα θα συνεχισει να το κανει.
EYXOMAI............ΠΛΕΟΝ
Διότι στίς εύχές πρέπει νά τό ρίξουμε.
Κλασσική μέθοδος μέχρι νά βαρεθείς ή νά σέ βγάλουν τρελλό...!!!
Σοβαρά τώρα..........θά έχωνα ένα καινούργιο καρμπυρατέρ μέ χρήμα
άπό τή τσέπη μου καί άν έλυνα τό πρόβλημα μου θά τούς ΕΧΕΖΑ..!!
Άν περίμενα νά στρώσει μέ τόν καιρό...........ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ δέν έχω
ξανακούσει θά τούς τό έδινα στή μάπα καί θά ζήταγα κάτι άλλο...!!
Καλά ξεμπερδέματα....καλού κακού όταν τούς ξαναδείς τράβα προηγουμένως
κανένα ΤΣΙΠΟΥΡΟ γιά νάσαι άεράτος....
συγνώμη που επεμβαίνω δεντα ξέρω και καλά αυτα αλλά
θυμάμαι όταν είχα παρει το crypton to 99 ένα πρωινό τραβηξα τον αέρα για να ζεστάνει λίγο καλύτερα λόγω του κρύου.
μετα τα 75 - 80 χιλιόμετρα ακόμα και με σταθερό γκάζι μου έκανε κατι μπουκώματα.
βρε αμαν βρε ζαμάν,πλήσίαζει και το σερβις και οταν το πήγα και τους το πα το κοίταξαν και μου είπαν πως κόληησε το κλαπέτο του αέρα και δεν άκουγε την ντίζα.ξεχασα να πω πως είχα και λίγο μεγαλύτερη καταναλωση.
τελος πάντων από τοτε καθε χρόνο στις αρχες του χειμώνα το ανο΄πιγω κι ρίχνω λίγο λαδάκι καλού κακού.
δεν το κοιτάς μήηηηπως.....
Κοιτα εχεις ενα προιον που ειναι μεσα στην εγγυηση.
Ειναι υποχρεωμενος ο ντηλερ-αντιπροσωπος να στο παραδωσει ακρως λειτουργικο.
Μην ασχοληθεις αλλο με το μπαλακι που σου πετανε.
Βαλε ενα δικηγορο να τους ανακοινωσει τις προθεσεις σου (αντιστροφη πωλησης και λοιπα ωραια πραγματα)
και να δεις πως παιρνουν τον δρομο τους ολα.![]()
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!