Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 80

Θέμα: 2Τ vs 4T

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Μηπως τα πιο παλια μηχανακια καποιοι τα θεωρουμε ποιο αξιοπιστα γιατι οι παλιοι ιδιοκτητες πιανανε και το κατσαβιδι πριν να αρχισει να σκορπαει?

    Τα περισσοτερα παλια διχρονα με σημερινο ιδιοκτητη ουτε μεχρι το περιπτερο δεν θα φτανανε.
    Πειτε μου ενας σημερινο οδηγο που θα του εδινες το rd (350) για μια βολτα αν θα σου ξαναελεγε καλημερα.Αν το εδινες σε ενας απο τους παλαιοτερους μπορει και να σου "καθοτανε" μετα.
    +
    Ένα ζιμζον το έκανες φυλο και φτερό με τα εργαλεία που είχε κάτω από τη σέλα.
    Σήμερα δεν μπαίζουν τέτοια πράματα.
    Υπάρχουν μπλιμπλίκια που δεν έχεις ιδέα τι κάνουν

    +2
    οι παλιοί ήξεραν και πως να φερθούν στο μηχανάκι για να ζήσει
    ισως γιατί συχνά δεν είχαν το μπαμπά από πίσω να τα σκάσει
    και οι τράπεζες ήταν λίγο πιο σοβαρές τότε και δεν σκορπαγαν το χρήμα με μια υπογραφή.
    Ξέρεις άμα το έχει πληρώσει μόνος σου το εργαλείο δεν του γ... τη μάνα έτσι εύκολα.
    ανανήψαντας

  2. #47
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    εγω παντος δεν εχω πετυχει και πολλα μηχανάκια του 80-90 βλέποντας τα σαν συνολο να εχουν κομενα πλαίσια
    δεν εχω ακουσει κανενα να κοβει. και οσα εκοψαν ηταν απο σοβαρο τρακαρισμα.

    αντιθετα ποσα gsxr εκοψαν πλαισιο στα καλα καθουμενα?

    ποσα honda καινε ανορθωτες σημερα? παλια δεν νομιζω να καίγανε
    τρομπες βενζίνης? και αυτο καλο πρόβλημα
    tdm 850 που καινε λαδια σαν διχρονα
    προβληματικοι ψεκασμοι που δημιουργούν σκορτσαρισμα στα χαμηλά
    καμενοι διακοπτες,ρελε,μιζες, (pegasus) νερο στο καντραν
    klr που ξεκολανε οι μαγνητες απο το βολαν
    ιταλικα που σταζουν λαδια απο τα μοτερ
    ψηλοφτερα με κομμενα υποπλαισια
    bmw που κοβουν αξονα και σπανε μοτερ.
    aprilia 1000 που χτυπανε μπιελα στην παρουσιαση τους
    και αλλα πολλα
    δεν εχουν τελειωμό
    μερικα ιταλικα παλαιοτερης γενιας που ειχαν πολλα θεματα
    τα πρώτα ktm,τρομπες συμπλεκτη σε μερικα ktm

    φαινετε ξεκαθαρα η ποιοτητα του τοτε και του τώρα
    Χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις, μου φαινεται πως δεν ειναι ετσι. Και θα σου πω πως το βλεπω εγω.

    Το παλιο σιδερενιο, χωρις γεωμετρια πλαισιο ισως ηταν πιο δυσκολο να κοπει σε σχεση με ενα σημερινο που λογο μεγαλυτερου ανταγωνισμου ισως καποιες εταιριες κανουν τσιγκουνιες στην ποιοτητα (υποθετω, ελπιζω να μην ειναι ετσι), επισης δεν μπορεις να πεις οτι κοβουν πλαισιο πιο πολλα gsxr απο οτι "τα παλια" χωρις να εχεις νουμερα και οταν λεω νουμερα μιλαω οχι μονο απολυτους αριθμους αλλα ποσοστα. Γιατι οκ μπορει να μου πεις οτι "τα παλια" ειχαν κοψει 30 απο τα 1.000 (που σημαινει 3%) και στα νεοτερα να εχουν κοψει 100 απο τα 10.000 (που σημαινει 1%).

    Επισης οσο περισσοτερα ηλεκτρονικα, βοηθηματα, τεχνολογιες κλπ εχει το Χ οχημα τοσο πιο περιπλοκο και ευαισθητο γινεται. Το οτι δεν εβγαζαν "τα παλια" προβλημα στον ψεκασμο οφειλεται στο οτι, πολυ απλα, δεν ειχαν ψεκασμο. Ενα νεο μηχανακι με ψεκασμους, abs, αντισπιν 3-4 επιλογες χαρτη, ρυθμισεις αναρτησεων (ηλεκτρονικα) και αλλα ποσα ηλεκτρονικα βοηθηματα, εχει σαφως πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει προβλημα σε ενα απο ολα αυτα σε σχεση με καποιο που δεν εχει απολυτως τιποτα απο αυτα.

  3. #48
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    ε και? οτι λεει η μοδα κάνουν οι πολλοι.
    οπως και το οτι ακούνε bieber ή παιρνουν i-phone 5 ενω εχουν ήδη το 4
    για να ειναι ποιο 'κουλ' ολοι θελουν να εχουν τα ποιο καινουρια πράγματα

    το οτι σημερα ολοι αγοράζουν τα καινούρια δεν παει να πει αυτοματος οτι αυτα ειναι οτι καλύτερο/τιτανομεγιστο εχει βγει ποτε στο συμπαν

    η μοδα σου λεει ακου bieber,γινε κλαρινογαμπρος και οδηγα v-strom
    Εδω δεν μπορω παρα να συμφωνησω και να συνυπογραψω οτι το 3310 ειναι πιο ανθεκτικο και με λιγοτερες βλαβες απο το iphone 5.

  4. #49
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    οχι. μονο το tzr μου. το 250. αλλα φοραει μπροστινο rgv 250 vj 22 οποτε δεν μετραει να υποθεσω... αρα κι εσυ μιλας για τοτε που ο Ψαλτης ηταν πρωτο ονομα στο σινεμα. εγω μιλουσα για 90...
    ειναι ενα απο τα δυο που ειχε ο τζιμης στο μαγαζι (το ενα κοκκινο, το αλλο νομιζω πρασινο δεν θυμαμαι καλα) ?

    edit: ακυρο, τωρα ειδα την υπογραφη σου.

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    +
    Ένα ζιμζον το έκανες φυλο και φτερό με τα εργαλεία που είχε κάτω από τη σέλα.
    Σήμερα δεν μπαίζουν τέτοια πράματα.
    Υπάρχουν μπλιμπλίκια που δεν έχεις ιδέα τι κάνουν

    +2
    οι παλιοί ήξεραν και πως να φερθούν στο μηχανάκι για να ζήσει
    ισως γιατί συχνά δεν είχαν το μπαμπά από πίσω να τα σκάσει
    και οι τράπεζες ήταν λίγο πιο σοβαρές τότε και δεν σκορπαγαν το χρήμα με μια υπογραφή.
    Ξέρεις άμα το έχει πληρώσει μόνος σου το εργαλείο δεν του γ... τη μάνα έτσι εύκολα.
    Ετσι ειναι.Οταν βαζεις χερι ειναι δικη σου πλεον η μηχανη και την πονας.

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.890
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις, μου φαινεται πως δεν ειναι ετσι. Και θα σου πω πως το βλεπω εγω.

    Το παλιο σιδερενιο, χωρις γεωμετρια πλαισιο ισως ηταν πιο δυσκολο να κοπει σε σχεση με ενα σημερινο που λογο μεγαλυτερου ανταγωνισμου ισως καποιες εταιριες κανουν τσιγκουνιες στην ποιοτητα (υποθετω, ελπιζω να μην ειναι ετσι), επισης δεν μπορεις να πεις οτι κοβουν πλαισιο πιο πολλα gsxr απο οτι "τα παλια" χωρις να εχεις νουμερα και οταν λεω νουμερα μιλαω οχι μονο απολυτους αριθμους αλλα ποσοστα. Γιατι οκ μπορει να μου πεις οτι "τα παλια" ειχαν κοψει 30 απο τα 1.000 (που σημαινει 3%) και στα νεοτερα να εχουν κοψει 100 απο τα 10.000 (που σημαινει 1%).

    Επισης οσο περισσοτερα ηλεκτρονικα, βοηθηματα, τεχνολογιες κλπ εχει το Χ οχημα τοσο πιο περιπλοκο και ευαισθητο γινεται. Το οτι δεν εβγαζαν "τα παλια" προβλημα στον ψεκασμο οφειλεται στο οτι, πολυ απλα, δεν ειχαν ψεκασμο. Ενα νεο μηχανακι με ψεκασμους, abs, αντισπιν 3-4 επιλογες χαρτη, ρυθμισεις αναρτησεων (ηλεκτρονικα) και αλλα ποσα ηλεκτρονικα βοηθηματα, εχει σαφως πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει προβλημα σε ενα απο ολα αυτα σε σχεση με καποιο που δεν εχει απολυτως τιποτα απο αυτα.
    σωστα το βλεπεις αλλα σε ενα 1000 σημερινό που εχει πουλήσει τρελα το ποσοστο κομμένων πλαισιων θα επρεπε να ειναι 0%
    αντιθετα ας πουμε τα rd350 που πούλησαν αρκετα ποτε δεν εχω δει/ακουσει κομμενο πλαίσιο και εχω δει αρκετα σε χωράφια/κτήματα και αυλες
    και απο παλιες ιστοριες ποτε δεν ακουσα 'το ταδε μηχανακι έκοβε πλαισιο'
    ποτε δεν εχω ακούσει παλια μηχανη να βγαζει τοσα ηλεκτρικά προβλήματα οσο το pegasus για παραδειγμα


    στις μοτο δεν υπάρχει και ιδιαίτερος συναγωνισμός στα χρόνια μας πιστεύω
    τα ηλεκτικα και τα εξτρα συστήματα τις βαραίνουν (v strom,varadero,versus,bmw ζυγιζουν παρααα πολυ)

    αν υπηρχε συναγωνισμός θα έβγαιναν μαμα μηχανακια με τιτανια,μαγνήσιο και carbon και ρυθμισεις παντου απο ολες τις εταιριες σε μικρή τιμη.
    βεβαια αυτο δεν γινεται εκτος απο το panigale που απλα δεν εχει ανταγωνιστή και δεν εχει και μικρη τιμη.

    αν υπηρχε ανταγωνισμός δλδ πιστευω οτι καθε εταιρια θα εβγαζε κατι αναλογο του panigale για επιδειξη τις υπεροχής της και μονο χωρις να την νοιάζει απλα να βγαλει οσο το δυνατον περισσότερο κέρδος (περισσοτερο κερδος βγαζουν οταν μειώνουν την ποιοτητα των υλικων αλλα κρατανε την τιμη ψηλα)

    οσο για τα σίδερα στα πλαισια στις παλιες μοτο μην εισαι απόλυτος. για παραδειγμα εχω μια nsr250. ας το συγκρινουμε με ενα ninja 250 και οι 2 ειναι δικύλινδρες.

  7. #52
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.890
    NSR : εχει πλαίσιο αλουμινίου με top χαρακτηριστικα, gull-arm ψαλιδι αλουμινου με μεγάλη ακαμψία,υποπλαισιο αλουμινιου,
    βασεις αλουμινιου και μετα απο 20 χρονια δεν εχει καποια φθορα ή σπασιμο. ολα γυαλιζουν ακομα και χαλασμένο σπείρωμα ή ψωρα αλουμινίου δεν βρήκα

    η μηχανη ζυγίζει 130 κιλα. το εχουν φτασει αυτο σήμερα? το ninja ειναι 160-170 αν δεν κανω λαθος.
    η γεωμετρια ειναι απλα αλλου. αγωνιστικη που λενε (εχει υποδοχή για stabilizater στο πλαίσιο)
    απο μεταξονιο,γωνια καστερ και λοιπα στοιχειά ειμαι χρονια μπροστά απο οποιοδήποτε σημερινό 250
    και εχω απο μαμα πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος πισω. (τα σημερινά 250 εχουν ρυθμιζόμενες?)
    οι οποιες ειναι ποιο χοντρες-καλες απο τον μεσο ορο των σημερινων σε αυτα τα κυβικά
    τα φρενα μου αρκετα καλα, μια χαρα για την δυναμη τις μοτο.
    ακομα εχω απο το εργοστασιο ζαντες με κραμα μαγνησίου για μειωση βάρους και ξυροκαμπανο συμπλέκτη για αύξηση τις δύναμης
    εχει κατι απο αυτα το ninja?
    για δες το πλαισιο του
    https://www.google.gr/search?q=ninja...ml%3B675%3B351

    σαν καλαμακι ειναι.

    δες και το πλαισιο του nsr

    https://www.google.gr/search?q=nsr+2...ml%3B700%3B438
    απο την αλλη το ninja εχει ψεκασμο και αρα μικρη κατανάλωση
    απο εξιοπιστεια τα θεωρω ιδια συγκρινοντας το με ενα φιμωμενο nsr στα 45 αλογα και με την συντήρηση που προτεινει το manual
    φιμωμενα σημερα απλα δεν υπαρχουν, ολοι τα αλλαζαν και τα πηγαιναν στα 60 αλογα με λογικη μειωση τις αξιοπιστειας

    οποτε ποιος ο λογος να δωσω 5.000 για ninja αφου μπορω να παρω κατι ανωτερο παντου με 1000 ευρω
    ακομα και φιμωμενο το nsr με ολους τους κοφτες πανω βγαζει περισσοτερα αλογα απο το ninja
    ακομα εχω αρκετες λυσεις για πιθανο φτιαξημο.
    μοτερ αγωνιστικο απο honda rs (70-80 αλογα) κουμπονει στο πλαισιο μου για τον απλο λογο του οτι το πλαισιο μου ειναι σχεδον ιδιο με το αγωνιστικο
    το ιδιο και οι αναρτησεις,καρμπυρατερ,σκαφες,ηλεκτρικα, και πολλα αλλα, αν δεν μου φτανουν αυτα εχει βγαλει και η hrc πραγματα για nsr
    το ninja τι επιλογες εχει εκτος απο εξατμιση?

    στο μοιαλο μας εχουμε οτι ο σκοπος χρησης θα ειναι μιας μηχανης με χρηση μηχανης και οχι χρηση παπιου.
    αν θελουμε οικονομια και μετακινηση σαφος και θα επαιρνα ninja

    το ιδιο υσχυει και με αρκετα 250 και 400 4t παλια που εκτος απο το οτι ειναι ανωτερα παντου θα αντεξουν και μερικες δεκαετιες ακομα.

    κλασικο παραδειγμα του ξεφτυσματος απο το μαρκετινκ ειναι η honda
    παλια εβγαζε διαμαντια, εκανε ονομα και τωρα ριχνει την ποιοτητα
    c50- glx αντεχουν μεχρι σημερα. innova= μπιελα καθε 30.000
    και μεταξυ μας δεν νομιζω κανενα innova να συνεχισει να λειτουργει χωρις φθορες για αλλα 30 χρονια απο σημερα.

    ανεβαινουμε cc
    βλεπε τετρακυλινδρο cbr250rr που στροφαρε μεχρι 20.000 rpm και εβγαζε 180 km/h με το σημερινο μονοκυλινδρο που τελικιαζει στα 140

    και παει λεγοντας

  8. #53
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    σωστα το βλεπεις αλλα σε ενα 1000 σημερινό που εχει πουλήσει τρελα το ποσοστο κομμένων πλαισιων θα επρεπε να ειναι 0%
    αντιθετα ας πουμε τα rd350 που πούλησαν αρκετα ποτε δεν εχω δει/ακουσει κομμενο πλαίσιο και εχω δει αρκετα σε χωράφια/κτήματα και αυλες
    και απο παλιες ιστοριες ποτε δεν ακουσα 'το ταδε μηχανακι έκοβε πλαισιο'
    ποτε δεν εχω ακούσει παλια μηχανη να βγαζει τοσα ηλεκτρικά προβλήματα οσο το pegasus για παραδειγμα


    στις μοτο δεν υπάρχει και ιδιαίτερος συναγωνισμός στα χρόνια μας πιστεύω
    τα ηλεκτικα και τα εξτρα συστήματα τις βαραίνουν (v strom,varadero,versus,bmw ζυγιζουν παρααα πολυ)

    αν υπηρχε συναγωνισμός θα έβγαιναν μαμα μηχανακια με τιτανια,μαγνήσιο και carbon και ρυθμισεις παντου απο ολες τις εταιριες σε μικρή τιμη.
    βεβαια αυτο δεν γινεται εκτος απο το panigale που απλα δεν εχει ανταγωνιστή και δεν εχει και μικρη τιμη.

    αν υπηρχε ανταγωνισμός δλδ πιστευω οτι καθε εταιρια θα εβγαζε κατι αναλογο του panigale για επιδειξη τις υπεροχής της και μονο χωρις να την νοιάζει απλα να βγαλει οσο το δυνατον περισσότερο κέρδος (περισσοτερο κερδος βγαζουν οταν μειώνουν την ποιοτητα των υλικων αλλα κρατανε την τιμη ψηλα)

    οσο για τα σίδερα στα πλαισια στις παλιες μοτο μην εισαι απόλυτος. για παραδειγμα εχω μια nsr250. ας το συγκρινουμε με ενα ninja 250 και οι 2 ειναι δικύλινδρες.
    Ουξοοοοο παλιο βρωμιαρη διχρονε.....







    Στο ΙΤ που ειχα δουλευεα ΑΥΣΤΗΡΑ λαδι 2τ για αλυσοπριονα και δεν εσπασε ΠΟΤΕ
    τις αναρτησεις τις σκλυρηνα βαζοντας αερα στα καλαμια απο τις βαλβιδες εξαερωσης(μεχρι που απο το πολυ φουσκωμα πηρα τις τσιμουχες στο χερι και μετα εμαθα οτι οι βαλβιδες ηταν για αλλη χρηση....)

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.890
    ελπιζω να το χεις ακομα. ειναι σπανια τα IT

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    για παραδειγμα εχω μια nsr250. ας το συγκρινουμε με ενα ninja 250 και οι 2 ειναι δικύλινδρες.
    η συγκριση που κανεις ειναι ατοπη διοτι συγκρινεις μια race replica με ενα commuter...

  11. #56
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    ελπιζω να το χεις ακομα. ειναι σπανια τα IT
    Εξαρταται πως το βλεπεις.εγω το ξαναγορασα μετα απο 20 +χρονια
    Σιγουρα κυκλοφορουν ελαχιστα(το δικο μου ειναι ακομα σε τευχη)παιζει να παρω και δευτερο για δωρητη-ο motomaniac ακουει....-αυτο που με προβληματιζει ειναι να το κανω μαμα η να το βελτιωσω-αναρτησεις/φρενα?

  12. #57
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Εξαρταται πως το βλεπεις.εγω το ξαναγορασα μετα απο 20 +χρονια
    Σιγουρα κυκλοφορουν ελαχιστα(το δικο μου ειναι ακομα σε τευχη)παιζει να παρω και δευτερο για δωρητη-ο motomaniac ακουει....-αυτο που με προβληματιζει ειναι να το κανω μαμα η να το βελτιωσω-αναρτησεις/φρενα?

    Δεν το κάνουμε καλύτερα στόχο να δοκιμάσουμε κάτι καινούργια χάλκινα sabot μονόβολα;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    η συγκριση που κανεις ειναι ατοπη διοτι συγκρινεις μια race replica με ενα commuter...
    έτσι ακριβώς...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.890
    ε πειτε κανα race replica του σήμερα ή communer του χτες να γινει σωστα η δουλεια γιατι δεν μπορω να βρω

  15. #60
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν το κάνουμε καλύτερα στόχο να δοκιμάσουμε κάτι καινούργια χάλκινα sabot μονόβολα;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF