Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 80

Θέμα: 2Τ vs 4T

  1. #61
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν το κάνουμε καλύτερα στόχο να δοκιμάσουμε κάτι καινούργια χάλκινα sabot μονόβολα;
    Καλαααααα...

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    ε πειτε κανα race replica του σήμερα ή communer του χτες να γινει σωστα η δουλεια γιατι δεν μπορω να βρω
    race replicas μικρης κατηγοριας πλεον θεωρουνται τα 600 ss...
    ειναι αυτα που τρεχουν στα wsbk σαν supersport κατηγορια και μετα ειναι τα 600αρια που τρεχουν στο MotoGP σαν Μοτο2...αν και αυτα ειναι σαν πρωτοτυπα...αλλα τεσπα...


    συγκρινε λοιπον ενα cbr600rr με το nsr250 (να μην αλλαξουμε και μαρκα), οπως εβγαινε (το nsr) και βγαινει (το cbr) απο το εργοστασιο....σε μαμα μορφη...

  3. #63
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    RD κυριοι!Μπορουσα να εχω ενα τετοιο σημερα παλι;

  4. #64
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν το κάνουμε καλύτερα στόχο να δοκιμάσουμε κάτι καινούργια χάλκινα sabot μονόβολα;
    Ortsa

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    -αυτο που με προβληματιζει ειναι να το κανω μαμα η να το βελτιωσω-αναρτησεις/φρενα?
    Εννοείται μαμα...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ortsa


    Εννοείται μαμα...
    Μπα,εγω ειμαι με τον sniper.

  6. #66
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αχ αυτό το γαλάζιο κίτρινο του ΙΤ

    http://farm4.staticflickr.com/3488/3...12d1be87_o.jpg
    Ban 'em all

  7. #67
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ...............






    Άγωνιωδώς νά έχετε άποψη.......
    Θά πώ καί γώ τή δική μου μιά καί πλησιάζω τά 60 καί έζησα αύτά τά μηχανάκια.
    Έχουμε πλέον πάει σέ άλλη έποχή,στήν έποχή τού FAST FOOD ,όπου όλα πλέον
    γίνονται γρήγορα καί είναι μιάς χρήσεως ,άπό τό γαμήσι καί τόν έρωτα μέχρι
    καί τό μηχανάκι...!!!
    Άπό τίς λαβέρντες καί τά πάνταχ πού έτρεχαν λάδια μέχρι καί τά τετρακύλινδρα
    τά γιαπωνέζικα πού κορύφωσαν τήν ποιότητα τους γύρω στό 85.
    Μετά περάσαμε σέ άλλη έποχή,σύραγγες άεροδυναμικές κ.λ.π....
    'Η ποιότητα κατασκευής έκείνων τών μηχανών ήταν πολύ ύψηλότερη,μεγάλη διαφορά.
    Όμως γιά νά τίς πάς έπρεπε νά είσαι παλαιστής...!!!
    Γιά νά διακοσαρίσεις μέ ένα gsx-e 1100 τού 1983-84 ήθελε μπράτσο,λαιμό καί κάκκαλα...!!
    Σήμερα τά 200 είναι στραγάλι γιά τόν κάθε κουλό μέ on-off μηχανάκια.
    Συνεπώς διαχωρίστε τα,άλλο ποιότητα κατασκευής νά άντέχει στό χρόνο
    άπό μοτόρι μέχρι μανέττα καί άλλο ποιότητα κύλισης.
    Μαζί λοιπόν μέ τόν κορεσμό τών πάντων,όπως συνέβη στίς τέχνες,στή μουσική,
    στή φιλοσοφία,κ.λ.π.....κ.λ.π.....ήρθε καί τό γρήγορο στήν κατανάλωση.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ σήμερα τά μηχανάκια στήν πενταετία....!!!
    Άλλιώς πώς νά ζήσουν 6 δίς...??
    Καί σήμερα ύπάρχουν μηχανάκια πού άντέχουν στόν χρόνο άλλά είναι έλάχιστα.
    Τρανσάλπ γιά παράδειγμα, βεστρόμ πού τό καταντήσατε κωμωδία καί δέν άντέχετε
    ούτε κάν νά τό άκούτε κάποιοι, τόση μιζέρια βγάζει σήμερα.
    Σέ μιά κοινωνία σημερινή τού ΔΗΘΕΝ τής ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑΣ, τού ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ,
    τών ΦΕΛΛΩΝ, τών πάσης φύσεως άξιών τού κώλου όπου δοξάζονται
    ΜΠΟΥΤΙΑ, ΒΥΖΙΑ καί ποδοσφαιρικές γάμπες καί τό πνεύμα κατάντησε άντικείμενο χλευασμού,
    όπου τήν έξουσία πλέον τήν έχουν στά χέρια τους Τσιτσιολίνες ...........
    τί περιμένατε ρέ παλικάρια...??
    ΚΑΠΟΤΕ τρώγαμε ντομάτα καί ροδάκινα,κάποτε βγάζαμε Σεφέρηδες, Θεοδωράκηδες,Καζαντζάκηδες........
    κάποτε φλερτάραμε ,τώρα μιά ματιά καί μετά στό καμπινέ στά όρθια,κάποτε κάναμε οίκογένειες
    τώρα ένα σπίτι άνοίγει δύο κλείνουν....!!!!!άτελείωτος ό κατάλογος.
    Έ μέσα σέ αύτά τά πλαίσια κάποια στιγμή αύτοί πού μάς ταίζουν τά πάντα είπαν τέλος έποχής
    καί σταμάτησαν τό τροπάρι τού καλύτερου καί πιό άξιόπιστου σέ ότι άφορά τό μηχανάκι γιατί πλέον
    δέν συμφέρει καί πάνε στό πιό προηγμένο τεχνολογικά στό πιό άνετο, εύκολο,άσφαλές όσο άνέβαιναν
    οί άπαιτήσεις καί παράλληλα τό κάνουν μιάς χρήσεως χτυπώντας τό κόστος άλλά καί τό κέρδος
    πού θά είχαν άπό τή συνεχή άνανέωση τών μηχανών λόγω τής μικρής διάρκειας τής ζωής τους.
    Τί ψάχνετε λοιπόν...??
    Σήμερα ότι λάμπει έχει ήμερομηνία λήξεως...!!!
    Άπό τή Χόντα,τή Γιαμάχα τή BMW σου μέχρι κι αύτήν δυστυχώς πού θά σού κάνει τά παιδιά σου....!!!!!

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    αντιθετα ας πουμε τα rd350 που πούλησαν αρκετα ποτε δεν εχω δει/ακουσει κομμενο πλαίσιο και εχω δει αρκετα σε χωράφια/κτήματα και αυλες
    και απο παλιες ιστοριες ποτε δεν ακουσα 'το ταδε μηχανακι έκοβε πλαισιο'
    ποτε δεν εχω ακούσει παλια μηχανη να βγαζει τοσα ηλεκτρικά προβλήματα οσο το pegasus για παραδειγμα

    Ρε παιδιά τι γράφετε ώρες-ώρες...
    Τα σημερινά κόβουν πλαίσια όχι γιατί είναι καλύτερα ή χειρότερα από τα παλιά αλλά γιατί πλέον τα πλαίσια είναι αλουμίνια... Στα ζόρια σπάνε αντί να στραβώσουν... Αντίθετα τότε τα σιδερένια δεν σπάγανε αλλά αν βρεί κανέις κανένα RD ολόισιο καλά είναι να παίξει Λόττο...
    Τώρα τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφικές συζητήσεις για να περνά η ώρα...Οι μεν νεότεροι νομιζουν ότι ξέρουν και γράφουν με βάση ότι τυχόν έχουν διαβάσει δε-αρ αλλά με σημείο αναφοράς την σημερινή τους εμπειρία, οι δε παλαιότεροι γράφουν τις εμπειρίες που έζησαν μεν οι οποίες όμως έχουν ξεθωριάσει και έχουν επηρεαστεί από την γλυκιά νοσταλγία της νιότης τους και μιας άλλης εποχής...

  9. #69
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    φορα vs δυναμη δλδ.

    low vs high δλδ.

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #70
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Αχ αυτό το γαλάζιο κίτρινο του ΙΤ

    http://farm4.staticflickr.com/3488/3...12d1be87_o.jpg
    το δικο μου ειναι ποιο παλιο με το ψαλιδι με την γεφυραΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IT 250.jpg 
Προβολές:	144 
Μέγεθος:	16,1 KB 
ID:	309820





    φυσικα δεν ειναι αυτο
    αλλα ετσι θελω να το κανω

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Έχουμε πλέον πάει σέ άλλη έποχή,στήν έποχή τού FAST FOOD ,όπου όλα πλέον
    γίνονται γρήγορα καί είναι μιάς χρήσεως ,άπό τό γαμήσι καί τόν έρωτα μέχρι
    καί τό μηχανάκι...!!!
    Άπό τίς λαβέρντες καί τά πάνταχ πού έτρεχαν λάδια μέχρι καί τά τετρακύλινδρα
    τά γιαπωνέζικα πού κορύφωσαν τήν ποιότητα τους γύρω στό 85.
    Μετά περάσαμε σέ άλλη έποχή,σύραγγες άεροδυναμικές κ.λ.π....
    'Η ποιότητα κατασκευής έκείνων τών μηχανών ήταν πολύ ύψηλότερη,μεγάλη διαφορά.
    Όμως γιά νά τίς πάς έπρεπε νά είσαι παλαιστής...!!!
    Γιά νά διακοσαρίσεις μέ ένα gsx-e 1100 τού 1983-84 ήθελε μπράτσο,λαιμό καί κάκκαλα...!!
    Σήμερα τά 200 είναι στραγάλι γιά τόν κάθε κουλό μέ on-off μηχανάκια.
    Συνεπώς διαχωρίστε τα,άλλο ποιότητα κατασκευής νά άντέχει στό χρόνο
    άπό μοτόρι μέχρι μανέττα καί άλλο ποιότητα κύλισης.
    Μαζί λοιπόν μέ τόν κορεσμό τών πάντων,όπως συνέβη στίς τέχνες,στή μουσική,
    στή φιλοσοφία,κ.λ.π.....κ.λ.π.....ήρθε καί τό γρήγορο στήν κατανάλωση.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ σήμερα τά μηχανάκια στήν πενταετία....!!!
    Άλλιώς πώς νά ζήσουν 6 δίς...??
    Καί σήμερα ύπάρχουν μηχανάκια πού άντέχουν στόν χρόνο άλλά είναι έλάχιστα.
    Τρανσάλπ γιά παράδειγμα, βεστρόμ πού τό καταντήσατε κωμωδία καί δέν άντέχετε
    ούτε κάν νά τό άκούτε κάποιοι, τόση μιζέρια βγάζει σήμερα.
    Σέ μιά κοινωνία σημερινή τού ΔΗΘΕΝ τής ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑΣ, τού ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ,
    τών ΦΕΛΛΩΝ, τών πάσης φύσεως άξιών τού κώλου όπου δοξάζονται
    ΜΠΟΥΤΙΑ, ΒΥΖΙΑ καί ποδοσφαιρικές γάμπες καί τό πνεύμα κατάντησε άντικείμενο χλευασμού,
    όπου τήν έξουσία πλέον τήν έχουν στά χέρια τους Τσιτσιολίνες ...........
    τί περιμένατε ρέ παλικάρια...??
    ΚΑΠΟΤΕ τρώγαμε ντομάτα καί ροδάκινα,κάποτε βγάζαμε Σεφέρηδες, Θεοδωράκηδες,Καζαντζάκηδες........
    κάποτε φλερτάραμε ,τώρα μιά ματιά καί μετά στό καμπινέ στά όρθια,κάποτε κάναμε οίκογένειες
    τώρα ένα σπίτι άνοίγει δύο κλείνουν....!!!!!άτελείωτος ό κατάλογος.
    Έ μέσα σέ αύτά τά πλαίσια κάποια στιγμή αύτοί πού μάς ταίζουν τά πάντα είπαν τέλος έποχής
    καί σταμάτησαν τό τροπάρι τού καλύτερου καί πιό άξιόπιστου σέ ότι άφορά τό μηχανάκι γιατί πλέον
    δέν συμφέρει καί πάνε στό πιό προηγμένο τεχνολογικά στό πιό άνετο, εύκολο,άσφαλές όσο άνέβαιναν
    οί άπαιτήσεις καί παράλληλα τό κάνουν μιάς χρήσεως χτυπώντας τό κόστος άλλά καί τό κέρδος
    πού θά είχαν άπό τή συνεχή άνανέωση τών μηχανών λόγω τής μικρής διάρκειας τής ζωής τους.
    Τί ψάχνετε λοιπόν...??
    Σήμερα ότι λάμπει έχει ήμερομηνία λήξεως...!!!
    Άπό τή Χόντα,τή Γιαμάχα τή BMW σου μέχρι κι αύτήν δυστυχώς πού θά σού κάνει τά παιδιά σου....!!!!!
    Λάβερντες...
    Στα άλλα πάνω κάτω συμφωνώ
    εκτώς από τις γκόμενες που μόνο βλέπαμε από μακριά
    48 και ευτυχώς που κατάργησαν το αρρένων και είδαμε και λίγο... μ... πουτάκι
    ανανήψαντας

  12. #72
    Τα 400 του τότε ΔΕΝ φτιάχτηκαν με φιλοσοφία αντίστοιχη των Ninja 300/CBR 500R κλπ
    Η ιαπωνική νομοθεσία για τα διπλώματα περιόριζε τους αναβάτες σε λίγα κυβικά,οπότε οι κατασκευαστές έφτιαξαν τα αντίστοιχα των 750 GSXR/CBR/ZXR/FZR στα 400 κυβικά. Αν νομίζετε πως τα 400 κυβικά συνεπάγονταν και τιμή-ευκαιρία,κάνετε μεγάλο λάθος.Σε όσες χώρες ήρθαν με επίσημη εισαγωγή αυτές οι μηχανές,πούλησαν ελάχιστα,γιατί η τιμή τους ξεπερνούσε αυτή πολλών 600-750 της εποχής.
    Τα δίχρονα 250 ήταν παρόμοια κατάσταση

    Απλά στην Ελλάδα τότε γίνονταν οι παραεισαγωγές,ανθούσε και η οικονομία στην Ιαπωνία...
    Τυχεροί όσοι έζησαν αυτά τα χρόνια,βλέπουμε καθημερινά πόσοι άσχετοι με το χώρο ξαφνικά βρέθηκαν με NSR με εξατμίσεις τιτανίου,RGV SP με ξηρό συμπλέκτη κλπ. Ρίξτε μια ματιά στις αγγελίες να δείτε πώς έχουν καταλήξει τα περισσότερα...

    Απο εκεί και πέρα,θεωρώ πως σαφώς και αξίζει να δώσει κανείς 1000 ευρώ να αγοράσει ένα,να ρίξει άλλα 2000-2500 να το ανακατασκευάσει,και θα έχει με λιγότερα χρήματα μια μηχανή απείρως καλύτερη απο οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα κυβικά και χρήματα. Δεν είναι όμως για όλους αυτή η πρακτική,ούτε ψάχνουν τέτοια πράγματα. Εμείς μπορεί να βλέπουμε KR και να μας τρέχουν τα σάλια,άλλοι τα θεωρούνε σαβούρα. Έτσι είναι όμως.

  13. #73
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ...............






    Άγωνιωδώς νά έχετε άποψη.......
    Θά πώ καί γώ τή δική μου μιά καί πλησιάζω τά 60 καί έζησα αύτά τά μηχανάκια.
    Έχουμε πλέον πάει σέ άλλη έποχή,στήν έποχή τού FAST FOOD ,όπου όλα πλέον
    γίνονται γρήγορα καί είναι μιάς χρήσεως ,άπό τό γαμήσι καί τόν έρωτα μέχρι
    καί τό μηχανάκι...!!!
    Άπό τίς λαβέρντες καί τά πάνταχ πού έτρεχαν λάδια μέχρι καί τά τετρακύλινδρα
    τά γιαπωνέζικα πού κορύφωσαν τήν ποιότητα τους γύρω στό 85.
    Μετά περάσαμε σέ άλλη έποχή,σύραγγες άεροδυναμικές κ.λ.π....
    'Η ποιότητα κατασκευής έκείνων τών μηχανών ήταν πολύ ύψηλότερη,μεγάλη διαφορά.
    Όμως γιά νά τίς πάς έπρεπε νά είσαι παλαιστής...!!!
    Γιά νά διακοσαρίσεις μέ ένα gsx-e 1100 τού 1983-84 ήθελε μπράτσο,λαιμό καί κάκκαλα...!!
    Σήμερα τά 200 είναι στραγάλι γιά τόν κάθε κουλό μέ on-off μηχανάκια.
    Συνεπώς διαχωρίστε τα,άλλο ποιότητα κατασκευής νά άντέχει στό χρόνο
    άπό μοτόρι μέχρι μανέττα καί άλλο ποιότητα κύλισης.
    Μαζί λοιπόν μέ τόν κορεσμό τών πάντων,όπως συνέβη στίς τέχνες,στή μουσική,
    στή φιλοσοφία,κ.λ.π.....κ.λ.π.....ήρθε καί τό γρήγορο στήν κατανάλωση.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ σήμερα τά μηχανάκια στήν πενταετία....!!!
    Άλλιώς πώς νά ζήσουν 6 δίς...??
    Καί σήμερα ύπάρχουν μηχανάκια πού άντέχουν στόν χρόνο άλλά είναι έλάχιστα.
    Τρανσάλπ γιά παράδειγμα, βεστρόμ πού τό καταντήσατε κωμωδία καί δέν άντέχετε
    ούτε κάν νά τό άκούτε κάποιοι, τόση μιζέρια βγάζει σήμερα.
    Σέ μιά κοινωνία σημερινή τού ΔΗΘΕΝ τής ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑΣ, τού ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ,
    τών ΦΕΛΛΩΝ, τών πάσης φύσεως άξιών τού κώλου όπου δοξάζονται
    ΜΠΟΥΤΙΑ, ΒΥΖΙΑ καί ποδοσφαιρικές γάμπες καί τό πνεύμα κατάντησε άντικείμενο χλευασμού,
    όπου τήν έξουσία πλέον τήν έχουν στά χέρια τους Τσιτσιολίνες ...........
    τί περιμένατε ρέ παλικάρια...??
    ΚΑΠΟΤΕ τρώγαμε ντομάτα καί ροδάκινα,κάποτε βγάζαμε Σεφέρηδες, Θεοδωράκηδες,Καζαντζάκηδες........
    κάποτε φλερτάραμε ,τώρα μιά ματιά καί μετά στό καμπινέ στά όρθια,κάποτε κάναμε οίκογένειες
    τώρα ένα σπίτι άνοίγει δύο κλείνουν....!!!!!άτελείωτος ό κατάλογος.
    Έ μέσα σέ αύτά τά πλαίσια κάποια στιγμή αύτοί πού μάς ταίζουν τά πάντα είπαν τέλος έποχής
    καί σταμάτησαν τό τροπάρι τού καλύτερου καί πιό άξιόπιστου σέ ότι άφορά τό μηχανάκι γιατί πλέον
    δέν συμφέρει καί πάνε στό πιό προηγμένο τεχνολογικά στό πιό άνετο, εύκολο,άσφαλές όσο άνέβαιναν
    οί άπαιτήσεις καί παράλληλα τό κάνουν μιάς χρήσεως χτυπώντας τό κόστος άλλά καί τό κέρδος
    πού θά είχαν άπό τή συνεχή άνανέωση τών μηχανών λόγω τής μικρής διάρκειας τής ζωής τους.
    Τί ψάχνετε λοιπόν...??
    Σήμερα ότι λάμπει έχει ήμερομηνία λήξεως...!!!
    Άπό τή Χόντα,τή Γιαμάχα τή BMW σου μέχρι κι αύτήν δυστυχώς πού θά σού κάνει τά παιδιά σου....!!!!!
    Συμφωνω με το παλαιστης αλλα και ολα οσα γραφεις.Κοντινος στην ηλικια.Καλαμια,πλαισια,αναρτησεις,λαστιχα κτλ του τοτε για γελια ομως.Ετσι εξηγειται ενα on-off του σημερα με τον κουλο (διαφωνω καπως εδω ολοι εχουν δικαιωμα στους 2τροχους) εχει τα 200 ευκολα.

  14. #74
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    ειναι ενα απο τα δυο που ειχε ο τζιμης στο μαγαζι (το ενα κοκκινο, το αλλο νομιζω πρασινο δεν θυμαμαι καλα) ?

    edit: ακυρο, τωρα ειδα την υπογραφη σου.
    οχι αλλα μαλλον μαλακια εκανα που δεν πηρα εκεινο τοτε. θα ειχα μπει και πιστα 3-4 φορες ως τωρα...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Εξαρταται πως το βλεπεις.εγω το ξαναγορασα μετα απο 20 +χρονια
    Σιγουρα κυκλοφορουν ελαχιστα(το δικο μου ειναι ακομα σε τευχη)παιζει να παρω και δευτερο για δωρητη-ο motomaniac ακουει....-αυτο που με προβληματιζει ειναι να το κανω μαμα η να το βελτιωσω-αναρτησεις/φρενα?
    ακουει. ο μαλακας που το εχει δεν ακουει να παει να βγαλει καμια φωτο της προκοπης η να με αφησει να παω να βγαλω εγω. ακομα στην αναμονη ειμαι.

  15. #75
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    ειναι ενα απο τα δυο που ειχε ο τζιμης στο μαγαζι (το ενα κοκκινο, το αλλο νομιζω πρασινο δεν θυμαμαι καλα) ?

    edit: ακυρο, τωρα ειδα την υπογραφη σου.
    μηχανακι του σημερα με ποιοτητα και ομορφια του χθες..

    θα αλλαξει κανενας τον τιτλο οπως θα επρεπε να ειναι? παλια vs καινουρια? η μεταχειρισμενο 15ετιας η 5ετιας στα ιδια λεφτα? η κατι τετοιο?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013-honda-cb1100.jpg 
Προβολές:	101 
Μέγεθος:	81,1 KB 
ID:	309888

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF