Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: 50άρια, ιταλικά ηλεκτρικά και διαφορές

  1. #1
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166

    50άρια, ιταλικά ηλεκτρικά και διαφορές

    Αποκοπή από εδώ...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokkiklhs Προβολή μηνύματος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    πλεον με ελαχιστα λεφτα παραπανω παιρνει ενα ευρωπαικο 50αρι που εχει και φρενα και αναρτησεις. ειδικα τα DT τα ζητανε παρα πολυ ακριβα κατα την γνωμη μου...
    Σωστό αυτό που λες, απλώς είπα να δώσω στον μικρό και καμιά πιο "ψαγμένη" εναλλακτική από άποψη, πέρα από τα mainstream της εποχής...
    Tα DT νομίζω δε θέλουν συστάσεις, με 6-7 κατοστάρικα βρίσκονται σε πολύ καλή "μαμά" κατάσταση, αν περιμένει κανείς λιγάκι... προσωπικά τα γουστάρω πολύ γι'αυτό και τα διαφημίζω, πιστεύω ότι όσο γερό, αθάνατο και αξιόπιστο είναι το GLX που προτείνεται από πολλούς, άλλο τόσο είναι κι αυτά!! Άρα όσο "ακριβά" κι αν μπορεί να φανούν σε σχέση με τα χρόνια τους, είναι μάλλον βέβαιο ότι έχουν κι άλλα τόσα χρόνια μπροστά τους, σε αντίθεση με τα πρόσφατα ευρωπαϊκά, που κατά κανόνα δεν υπόσχονται απροβλημάτιστη συμβίωση 10ετιών... σαφώς όμως και τα τελευταία είναι η πιο "λογική" λύση για κάποιον που απλώς θέλει απλώς να βγάλει 2-3 χρόνια με 50άρι για λόγους νομιμότητας, ώστε να προχωρήσει στη συνέχεια σε αντικατάσταση με μεγαλύτερο!
    μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε. στα ερυωπαικα 50αρια τα ηλεκτρικα ειναι για πεταμα (κινεζικα) αλλα το μοτερ μιναρελλι. ειναι μοτερ σχεδιασης 80 χωρις βαλβιδα ροπης, κι εχει φορεθει εδω και 20 χρονια σε απειρα μηχανακια. να σου τονισω οτι και το εξισου ασπαστο DT 125 ειναι μιναρελλι επισης. οταν με 700ε βρισκεις aprilia sx50sm σε καλη κατασταση δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το dt.... αν ελεγες dt50 με λειτουργικο κινητηρα στα 200ε και τα αλλα σε μετατροπες βελτιωσεις μαλλον θα συμφωνουσα...
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 07/04/2014 στις 08:56.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε. στα ερυωπαικα 50αρια τα ηλεκτρικα ειναι για πεταμα (κινεζικα) αλλα το μοτερ μιναρελλι. ειναι μοτερ σχεδιασης 80 χωρις βαλβιδα ροπης, κι εχει φορεθει εδω και 20 χρονια σε απειρα μηχανακια. να σου τονισω οτι και το εξισου ασπαστο DT 125 ειναι μιναρελλι επισης. οταν με 700ε βρισκεις aprilia sx50sm σε καλη κατασταση δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το dt.... αν ελεγες dt50 με λειτουργικο κινητηρα στα 200ε και τα αλλα σε μετατροπες βελτιωσεις μαλλον θα συμφωνουσα...
    dukati electrica γραφουν μερικα εξαρτηματα ηλεκτρικων στο aprilia sx 50
    5 χρονια που το εχω και με πανω απο 60.000 χιλιομετρα σκισίματος δεν εχει παρουσιάσει κατι ηλεκτρικο οπως και αλλα διαφορα φιλων μου
    και το μηχανακι εχει φαει απειρες δυναμεις απο παντου εχει 'σκιστει' με ολη τη σημασια τις λεξης

    εχει περασει ποταμια οπου η σταθμη εφτανε μεχρι το μοτερ και ποιο πανω
    το μονο που ειχα παρατηρήσει ηταν οτι αν το αφηνες 2-3 μερες με συνεχόμενη βροχη εξω τοτε έδειχνε +1000 στροφες το στροφομετρο στο ρελαντι
    λογικα λογο υγρασίας σε καποιον αισθητητα, οταν στεγνωνε εφτιαχνε
    τα ηλεκτρικα ειναι πολυ καλα σε αυτα τα μοντελα

  3. #3
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    dukati electrica γραφουν μερικα εξαρτηματα ηλεκτρικων στο aprilia sx 50
    5 χρονια που το εχω και με πανω απο 60.000 χιλιομετρα σκισίματος δεν εχει παρουσιάσει κατι ηλεκτρικο οπως και αλλα διαφορα φιλων μου
    και το μηχανακι εχει φαει απειρες δυναμεις απο παντου εχει 'σκιστει' με ολη τη σημασια τις λεξης

    εχει περασει ποταμια οπου η σταθμη εφτανε μεχρι το μοτερ και ποιο πανω
    το μονο που ειχα παρατηρήσει ηταν οτι αν το αφηνες 2-3 μερες με συνεχόμενη βροχη εξω τοτε έδειχνε +1000 στροφες το στροφομετρο στο ρελαντι
    λογικα λογο υγρασίας σε καποιον αισθητητα, οταν στεγνωνε εφτιαχνε
    τα ηλεκτρικα ειναι πολυ καλα σε αυτα τα μοντελα
    ποσο σιγουρος εισαι? τα πηνια απο rs 50 07- που εχει ο ξαδερφος μου, ραγισε πηνιο ηταν made in china. το γνησιο. το sx50 που εχει ο αδερφος μου οπως κι αλλο ενα στην γειτονια επισης κινα. και η ηλεκτρονικη. το δικο σου δεν ειναι ενα στο 2strokers?

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    2strokers είμαι μελος αλλα δεν νομίζω να το χω βαλει φοτο
    δεν μιλούσα για πηνειο

    πολλαπλασιαστης ηταν μάλλον αυτο που ελεγε ducati (μπορει και ανορθωτής)
    άλλοι 2 φιλοι μου εχουν το ιδιο 2008 και ενα 2007 μοντελο και δεν εχουν βγαλει πρόβλημα στα ηλεκτρικά
    ακομα εχουν αρκετες διαφορες και δεν ειναι σωστο αυτο που ακουγεται οτι ολα αυτου του τυπου ειναι ιδια.

    sx του 2007 με sx του 2008 εχουνε αρκετες διαφορες οπως αλλες αναρτήσεις, διαφορετικο πιστονι,αλλο υλικο στο πλαισιο καθος και πολλα αλλα στον σκελετο και περιφεριακα καθος και στην ποιοτητα των υλικων και πλαστικων

    το ιδιο μοντελο τις εταιριας εχει πολλες διαφορες μεσα σε εναν χρονο, φαντάσου τι γινεται με τα derbi-paugeot που οι ασχετοι λενε οτι ειναι ολα ιδια.
    rs 50 εχω ακουσει να βγαζει γενικά αρκετα προβληματα στα ηλεκτρικά αλλα εχει την μεγαλητερη τελικη ταχύτητα απο ολα.

    εγω θα ψήφιζα aprilia sx 50 αλλα οχι καινουριο και οχι μαμα.
    αν βρει ενα με εξατμιση gianelli ολόσωμη με κανα 800 ευρω σε καλη κατασταση θα τα βγαλει τα λευτα του και θα περασει καλα

    ειναι καλητερο απο καθε σκουτερ και παπι γιατι απλα ειναι μηχανη
    οσο απο ομορφια δεν νομιζω να μπορεις να το συγκρινεις με παπι ή σκουτερ οταν εχει τα ιδια χρωματα και παρομοια πλαστικα με το sxv550
    δυνατο πλαισιο,σωστες αναρτησεις μηχανης καθος και εμπρος δυνατο φρενο μηχανης, καλη συμπεριφορά στον δρομο και αν το 'ξερεις' κερνας τσαγακι σε μεγαλύτερα στις στροφες.
    τελικη βγαζει καπου στα 50km/h μολις το παρεις καινουριο μαμα και μετα το ξεφυμομα παει 65-70 ανάλογα το στρώσιμο
    με την εξατμιση εμενα μου εβγαζε 85km/h αλλα ηθελε καθε δευτερολεπτο και αλλαγη ταχυτητας.
    με 13αρι γραναζι πηγαινε μεχρι 98km/h (αργοτερα ειδα και 99) αλλα και 105 σε κατηφορα τυπου 'γκρεμος'
    τα χιλιομετρα πραγματικα δεν χανει καθολου και φτανει για να περασει κατι πειραγμενα παπακια μεχρι 110cc
    αν πετυχεις innova 125 injection θα μετρήσει κολονες
    η κατανάλωση του ειναι μικρη οσο καιει ενα 100αρι παπι και εχει αυτονομια ενα καλο εως 180-200 χιλιομερα (φιλοι μου δεν εβγαζαν πανω απο 150)
    αυτα μετρημένα σαν 50αρι 7 ή 7,5 λιτρα στο ρεζερβουαρ νομιζω οτι παιρνει

    100 κιλα ζυγιζει και οπως φανταζεσαι ειναι κατσικι και παει παντου αν θες να πας χωμα/λασπες/πιστες/βουνα/μονοπατια/ποταμια και οπου αλλου σου καπνισει παει
    δεν εχει κανενα θεμα με λακουβες, εχω πεσει σε βαθους μισου μετρου και το εχω παει μεχρι 80km/h σε χωματόδρομο
    αν κανεις το ιδιο με παπακι ή σκουτερ θα το πας για παλιοσιδερα μετα

    στην πολη καβαλάει σκαλοπατια ανετοτατα πολυ ποιο ανετα απο ολες τις βαριες σημερινες μηχανες και μπορεις να κατεβεις και σκαλοπατια αμα λαχει ή να κανεις αλματα κτλ.
    αν πεσεις κατω δεν παθαινει τιποτα
    αν δεις τα πλαστικα μου μετα απο 5 χρονια απο τα 16 μου μεχρι τα 21 μου ειναι σαν καινουρια γιατι πολυ απλα δεν βρισκουν κατω αν πεσεις

    αν γινει 80αρι κοντράρει τα crypton x σε ανωφέρεια κύριός ή και σε ευθεία
    σε κατηφόρα τον τρως (βεβαια εγω το ειχα μονο κυλινδροπιστονο-εξατμιση-γραναζι) αν αλλαξεις και καρπυρατερ-reed-ρευματα-θυριδωμα τοτε θα γινεται πύραυλος

    το δικο μου απο μοτερ δεν εβγαλε τιποτα και ας εκανα την ποιο ηλίθια χρηση που μπορει να εχει ενα μοτερ
    κοφτες/και τελικιασματα καθε μερα, θες μπαντες? σουζες? τιποτα το μοτερ βραχος οπως και το πλαισιο και οι αναρτησεις που αντεξαν εναν βλακα που εκανε αλματα καθε μερα απο πεζοδρομια με πολλα χιλιομετρα και γενικα οδηγουσε σαν μαιμου με αμοκ

    πιστονι δεν χρειάστηκα ποτε 32.000 χιλιομετρα με το μαμα πιστονι και μετα το εκανα 80cc για παραπανο γκαζι

    απο σερβις στην αρχη εκανα μερικα για την εγγυηση αλλα μετα δεν ξαναπηγα,
    ενας θεος ξερει ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εκανα με το ιδιο μπουζι και με τα ιδια λαδια στο σασμαν (best σασμαν ever,αντεξε εκατομυρια αλλαγες ταχυτητων και καρφωτές)

    ανταλακτικα εχει ακριβα αν και δεν θα χρειαστείς και τιποτα σοβαρο
    το δικο μου πλεων το κραταω γιατι 'παει' ουσιαστικα χωρις συντηριση και το εχω για χρηση παπιου και για τις 'πλακες' που μπορω να κανω σε μεγαλύτερα μοτο
    καθος και γιατι εχω μια ταση να εξερευνώ βουνα/δασοι κτλ και παω με αυτο

    εναλακτικα μπορεις να δει derbi που εχουν πολυ μικροτερη τιμη πωλησης καινουρια αλλα μαλλον αυτο ειναι απο την διαφορα στην ποιοτητα
    εχω δει πολλα derbi με σπασμενα μοτερ και αρκετα με πισω αναρτηση 'σοβρακο' (γενικα τα βλεπω στα συνεργεια)
    ειναι η αμεσος καλητερη επιλογη για μενα μετα απο aprilia και πανε περιπου το ιδιο με aprilia

    κατι paugeot και rieju μακρια και δεν πανε και χαλανε καθε λιγο και λιγακι

  5. #5
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος

    πιστονι δεν χρειάστηκα ποτε 32.000 χιλιομετρα με το μαμα πιστονι και μετα το εκανα 80cc για παραπανο γκαζι

    απο σερβις στην αρχη εκανα μερικα για την εγγυηση αλλα μετα δεν ξαναπηγα,
    ενας θεος ξερει ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εκανα με το ιδιο μπουζι και με τα ιδια λαδια στο σασμαν (best σασμαν ever,αντεξε εκατομυρια αλλαγες ταχυτητων και καρφωτές)

    ανταλακτικα εχει ακριβα αν και δεν θα χρειαστείς και τιποτα σοβαρο
    το δικο μου πλεων το κραταω γιατι 'παει' ουσιαστικα χωρις συντηριση και το εχω για χρηση παπιου και για τις 'πλακες' που μπορω να κανω σε μεγαλύτερα μοτο
    καθος και γιατι εχω μια ταση να εξερευνώ βουνα/δασοι κτλ και παω με αυτο

    εναλακτικα μπορεις να δει derbi που εχουν πολυ μικροτερη τιμη πωλησης καινουρια αλλα μαλλον αυτο ειναι απο την διαφορα στην ποιοτητα
    εχω δει πολλα derbi με σπασμενα μοτερ και αρκετα με πισω αναρτηση 'σοβρακο' (γενικα τα βλεπω στα συνεργεια)
    ειναι η αμεσος καλητερη επιλογη για μενα μετα απο aprilia και πανε περιπου το ιδιο με aprilia

    κατι paugeot και rieju μακρια και δεν πανε και χαλανε καθε λιγο και λιγακι
    ρε φιλε ολα τα μηχανακι που αναφερεις φορανε το ιδιο ακριβως μοτερ της minarelli το am6 πως γινεται τα αλλα να χαλανε και δικο σου οχι? επιμενω οτι τα ηλεκτρικα του ειναι κινεζικα αλλα ισως ειναι μετα το 2008. αναρτησεις σωβρακα ειναι ολες μαρκες. συνηθως παιολι. νταξει καλα να ειναι γαματο το δικο μας μηχανακι, αλλα οχι τα αλλα κυλωτες που ειναι ολοιδια... ναι εχει καποιες εκδοσεις με διαφορες ο am6, αλλα και παλι μιναρελι ειναι ολα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    ρε φιλε ολα τα μηχανακι που αναφερεις φορανε το ιδιο ακριβως μοτερ της minarelli το am6 πως γινεται τα αλλα να χαλανε και δικο σου οχι? επιμενω οτι τα ηλεκτρικα του ειναι κινεζικα αλλα ισως ειναι μετα το 2008. αναρτησεις σωβρακα ειναι ολες μαρκες. συνηθως παιολι. νταξει καλα να ειναι γαματο το δικο μας μηχανακι, αλλα οχι τα αλλα κυλωτες που ειναι ολοιδια... ναι εχει καποιες εκδοσεις με διαφορες ο am6, αλλα και παλι μιναρελι ειναι ολα.
    στο δικο μου η πισω ανάρτηση ειναι ακομα μια χαρα σε διαφορα derbi που βλεπω οχι. σε αλλα aprilia ειναι ακομα οκ εκτος απο rs που ειχε χαλασει
    τα μοτερ μπορει να μοιάζουν δεν ειναι ιδια ομως. ακομα εχω δει διαφορετικά καπάκια στα μοτερ(δεξι,αριστερο) και αλλα διάφορα οπως ελάχιστα διαφορετικό σύστημα συμπλέκτη(στην ντιζα)
    και νομιζω διαφορετικα στην οψη κυλινδρα και κεφαλες. (απο οτι εχω καταλάβει το μοτερ βγαίνει χρόνια αλλα εχει αναβαθμιστεί κάποτε χωρις να αλλαξει ο κωδικός του)

    παμε στα σιγουρα λοιπων
    μια φορα ετυχε να εχω 2 μαμα πιστονια στα χερια μου
    το ενα ηταν sx 2007 και το αλλο sx 2008
    το ενα ηταν απλο πιστόνι. το αλλο ειχε 'γουβα' κατω απο τα δαχτυλιδια και κοντα στον πειρο του πιστονιου για να μαζευει λαδι εκει και να εχει καλύτερη λίπανση
    φαινομενικα αλλα και στα νουμερα τα 2 μοτερ ηταν ιδια με τον ιδιο κωδικό και ηταν η πρωτη φορα που ανοίγονταν απο μαμα και τα 2 αγορασμενα καινουρια
    ασε τι βλεπεις απ εξω εγω σου λεω τα ανοιξα και ειδα

    φαντασου ομως τι διαφορές στην αξιοπιστεια μπορει να εχει αυτο με την 'τρυπα για λίπανση' και τι διαφορές μπορουνε να εχουν στην αποδωση απο το διαφορετικου βαρους πιστόνι, καθος και τον διαφορετικο συντελεστή τριβής
    και δεν το εψαξα παραπερα σε θυριδωμα,μπιελα,στροφαλο,ροες μίγματος στο καρτερ,reed,σασμαν ισως να παίζουν και εκει διαφορές
    ακομα δεν θυμαμαι αν εχουν ολα το ιδιο καρπυρατερ (16,5 πρεπει να ηταν αλλα δεν θυμαμαι μαρκα)

    (του φιλου μου μπιελαρε στα 12.000 χμ αν θυμάμαι καλα, φταιει το διαφορετικο πιστονι? φταιει κατι αλλο? εγω πιστευω η χρηση που του εκανε καθος υπερφορτονε το μοτερ)
    ακομα του φιλου μου παρουσιασε προβλημα στο ψυγειο καθος ανοιξε τρυπες απο το βεντιλατερ που ακουμπουσε πανω του κατι που στο δικο μου δεν συμβαίνει(το διόρθωσαν?)
    απο μανετες,λεβιεδες,τρομπες φρενων παιζουν διαφορες στο ιδιο μοντελο τις aprilia φαντασου στα αλλα

    ακομα τα πλαστικα στο 2007 ξεθωριάζουν ευκολα και ιδιος η ουρα. κατι που στο 2008 δεν συμβαινει
    απο βδομαδα θα σου εχω και φοτο απο τα 2 πιστονια να δεις και μονος σου

    του φιλου μου εμπρος αναρτήσεις ειχε MARZOCCIHI (τουλαχιστον αυτο ελεγε το αυτοκολιτο) ενω το δικο μου αλλες
    και ειχαν μια μικροδιαφορες στο σημειο που ειναι η τσιμουχα αλλα και στο τερμα πανω μερος των μπουκαλων
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 07/04/2014 στις 03:05.

  7. #7
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    απο ανταλακτικατζη στο ebay.

    This product fits among others on the following vehicle types:
    make
    model
    motor
    build year
    APRILIA
    AF1
    2T LC

    APRILIA
    Europa
    2T LC

    APRILIA
    ET
    2T LC

    APRILIA
    Pegaso
    2T LC

    APRILIA
    Red Rose
    2T LC

    APRILIA
    RS
    2T LC

    APRILIA
    RS Extrema
    2T LC

    APRILIA
    RX
    2T LC

    APRILIA
    Tuareg
    2T LC

    APRILIA
    Tuono
    2T LC

    BETA
    Endure
    2T LC

    BETA
    RR
    2T LC

    BETA
    RR SM
    2T LC

    BETA
    Supermotorad
    2T LC

    CPI
    SM
    2T LC

    CPI
    SX
    2T LC

    FANTIC
    Caballero
    2T LC
    since 2005
    HM
    CRE
    2T LC

    HM
    CRE Six
    2T LC
    since 2003
    HM
    Derapage
    2T LC
    since 2003
    HUSQVARANA
    CH Racing
    2T LC

    GENERIC
    Trigger
    2T LC

    MALAGUTI
    Drakon
    2T LC

    MALAGUTI
    MEX
    2T LC

    MALAGUTI
    MFX
    2T LC

    MALAGUTI
    MLX
    2T LC

    MALAGUTI
    MRX
    2T LC

    MALAGUTI
    XSM
    2T LC

    MALAGUTI
    XTM
    2T LC

    MBK
    X-Limit
    2T LC

    MBK
    X-Power
    2T LC

    MOTORHISPANIA
    Furia
    2T LC

    MOTORHISPANIA
    Furia Max
    2T LC

    MOTORHISPANIA
    RX
    2T LC

    MOTORHISPANIA
    RYZ
    2T LC

    PEUGEOT
    XPS Trail
    2T LC

    PEUGEOT
    XPS SM
    2T LC

    PEUGEOT
    XP6
    2T LC

    PEUGEOT
    XR6
    2T LC

    RIEJU
    DrLC
    2T LC

    RIEJU
    MRX
    2T LC

    RIEJU
    RR
    2T LC

    RIEJU
    RS1
    2T LC

    RIEJU
    RS1 Evolution
    2T LC

    RIEJU
    RS2
    2T LC

    RIEJU RS2 Matrix 2T LC
    RIEJU
    Spike
    2T LC

    RIEJU
    SMX
    2T LC

    SLCHS
    ZX
    2T LC

    SHERCO
    HRD 2T LC
    SHERCO
    HRD Emduro 2T LC
    SHERCO
    HRD SM
    2T LC

    YAMAHA
    DT50 SM
    2T LC

    YAMAHA
    DT50 R
    2T LC

    YAMAHA
    Thunderkit
    2T LC

    YAMAHA
    TZR 50
    2T LC


    γενικα κι απο τις φωτο φαινονται ιδια.. https://www.google.gr/search?q=minar...w=1344&bih=740 ισως εχουν μικροδιαφορες στις εκδοσεις τους αλλα μην με βαλεις να στα πω και με part number. το πιστονι της ξαδερφης της θειας του παππου του μπατζανακη του κουμπαρου μου εκει παντως που λες εχει μια τρυπα. λες γι αυτο να μην κολλησε? θα δω σπιτι το rs του μικρου να σου πω.

    http://www.ebay.co.uk/itm/MINARELLI-...-/140918978586
    http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS...-/271420966179
    http://www.ebay.co.uk/itm/Minarelli-...53838340&rt=nc


    και κατι που δεν ηξερα.... http://taromoto.en.alibaba.com/produ...li_engine.html για να μπορει ο κινεζος να γραφει μιναρελλι στο θεμα brand μαλλον το εννοει κιολας...
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 07/04/2014 στις 09:05.

  8. #8
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    aprilia rs50 08+ και aprilia sx50 sm φορανε αλλο μοτερ κι οχι τον minarelli am6 που προειπα. φορανε κινεζικα ηλεκτρικα langfang konkusan η κατι τετοιο. και μοτερ φορανε τι? DERBI D50B..... που τοσο εκθειαζες τα απριλια κι εθαβες τα derbi. τα παλιοτερα derbi φοραγανε κι αυτα τον am6 οπως κι ολα τα ιταλικα.΄χεσε μεσα...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    κανεις δεν συγκρινε μοτερ sx με rs.
    αυτα αν τα δεις και οπτικα ειναι διαφορετικά
    εγω ειπα για sx με sx που οπτικα ειναι ιδια τα μοτερ ομως εχουν διαφορες εσωτερικά

    καλα φιλε συνεχιζε να πιστευεις οτι θες
    θα σου δειξω φοτογραφια με ηλεκτρικό ανταλακτικο πανω σε μαμα sx να γραφει ducati να δουμε τι θα μου πεις

    οταν λεμε ηλεκτρικα ενουμε τα παντα ετσι?
    δλδ διακοπτες-βολαν-πηνεια-πλεξουδα-ανορθωτές-πολλαπλασιαστες-ασφαλειοθηκη κτλ
    εσυ νομιζεις οτι ολα αυτα τα φτιαχνει μια κινεζικη εταιρια?

  10. #10
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    κανεις δεν συγκρινε μοτερ sx με rs.
    αυτα αν τα δεις και οπτικα ειναι διαφορετικά
    εγω ειπα για sx με sx που οπτικα ειναι ιδια τα μοτερ ομως εχουν διαφορες εσωτερικά

    καλα φιλε συνεχιζε να πιστευεις οτι θες
    θα σου δειξω φοτογραφια με ηλεκτρικό ανταλακτικο πανω σε μαμα sx να γραφει ducati να δουμε τι θα μου πεις

    οταν λεμε ηλεκτρικα ενουμε τα παντα ετσι?
    δλδ διακοπτες-βολαν-πηνεια-πλεξουδα-ανορθωτές-πολλαπλασιαστες-ασφαλειοθηκη κτλ
    εσυ νομιζεις οτι ολα αυτα τα φτιαχνει μια κινεζικη εταιρια?
    oxi μικρε μου φιλε. ηλεκτρικα ειναι η πλεξουδα ο ανορθωτης, πολλαπλασιαστης γεννητρια και cdi. cdi και πηνια σε rs και sx 50 μετα το 2008 μοντελα που εχουμε κι απο τα δυο ειναι ΚΙΝΕΖΙΚΑ.. το αριστερο σκριπ ειναι domino το εμρπος φρενο ajp, η εμπρος αναρτηση ειναι kyb η πισω παιολι αν θυμαμι καλα. να με πεις τι? οτι ο πολλαπλασιατης ειναι ducati elettroinca? αυτοι που χαλανε και στα gilera δηλαδη? που οι ducati δεν φοραει τα δικα της στα μηχανακια της? τα μοτερ απο τα δικα μας sx kai rs ειναι τα ιδια, derbi d50b. το δικο σου αν ειναι παλιοτερο φοραει τον am6 της minarelli. ειναι ολα ιδια με ισως διαφοροποιησεις οπως πχ στα γραναζια της μανιβελας η στις σχεσεις ταχυτητων. η στο αβανς η ισως και στο θυριδωμα. αυτο δεν αλλαζει τον κινητηρα ο οποιος παραμενει am6. και που να την ψαξεις με τα παλιοτερα minareli p6 που εβγαιναν σε πολλες εκδοσεις οπως cosa corta (γ@μουσε το συγκεκριμενο).

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    ωραια τοτε γιατι αρπάζεσαι?αυτο λεω και εγω
    θεωρείται ιδιος κινητήρας μπορει να εχει καποιες μικροδιαφορες ανα χρονολογια δε
    τα ηλεκτρικα κινεζικα τα περισσοτερα οχι ολα ομως

  12. #12
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    ωραια τοτε γιατι αρπάζεσαι?αυτο λεω και εγω
    θεωρείται ιδιος κινητήρας μπορει να εχει καποιες μικροδιαφορες ανα χρονολογια δε
    τα ηλεκτρικα κινεζικα τα περισσοτερα οχι ολα ομως
    δεν αρπαζομαι. απλα διαφωνησες σε αυτο που ειπα λεγοντας κιολας οτι ολα τ'αλλα δεν πανε η χαλανε λες κι εχουν ;αλλο μοτερ.. κινεεζικο ενω το δικο σου ειναι τελειο. αραγε τι να κανει ενα μαμα απριλια διπλα σε ενα μαμα crm 50?

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    Κώστα εγώ έχω aprilia sx 50 2009 φοράει ολοιδια ηλεκτρονική με ενός φίλου που είναι 2007. Επίσης το rs του ξαδέρφου μου είναι 2007 έχει και αυτό ίδια ηλεκτρονική κινέζικη με τα μάτια μου τις είδα πρόσφατα και γραφουν made in china .Από μοτέρ και τα τρία φοράνε ίδια ολοιδια ειδικα τα δυο sx παρόλο που εχουν δυο χρονια διαφορα στο rs τωρα αλλαζει το φιλτροκουτι το οποιο σε σχεση με τα δικα μας ειναι τεράστιο και στο μοτερ μονο το οτι ειναι μιζατο και το οτι εχει αντικρανδασμικό κατα τα αλλα το rs φοραει ιδιο μοτερ φοραει παλια δικα μου κυλινδροπίστονα ! ηλεκτρονικη εχω δοκιμασει αυτηνν απο το rs και μου δουλευε κανονικοτα το ιδιο και τα πηνεια που δοκιμασα και απο το sx 2007 και απο το rs !!!απο ηλεκτρικα ειναι αισχος μιλαμε αισχος και η πλεξουδα του χαλια !ο δεικτεις βενζινης δεν δουλευει σε κανενα απο τα τρια ! το sx 2007 και το sx 2009 που εχω εγω εχουν καποιες διαφορες στα πλαστικα και στον σκελετο εχουν διαφορετικο χρωμα μονο το 2007 εχει μαυρο σκελετο κοκκινα πλαστικα το 2009 εχει γκρι σκελετο μαυρα πλαστικα και επισης το 2007 μπροστα φοραει marzocchi πιρουνι ενω το 2009 kyb αυτες ειναι οι διαφορες τους μόνο κυλινδροπιστονα και μοτερ ολα ιδια ηλεκτρικα τα ιδια σκ...τα ! Απο το μηχανακι ειμαι πολυ ευχαριστημενος γενικα δεν καιει τιποτα πηγαινει πολυ δυνατα σε σχεση με παπακια astrea , cub ,innova ,zx 135 και αλλα .Καμια σχεση με dt 50 δεν συγκρινονται ουτε σε γκαζι ουτε σε αναρτησεις - φρενα ουτε σε κρατηματα ειδικα σε φρενα -αναρτησεις και κρατηματα δεν συγκρίνεται ουτε καν με dt 125
    Τελευταία τροποποίηση από ale3is; 12/05/2014 στις 09:46.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    μπορω αν θελεις να σου βαλω φωτο με σπασμενο πηνίο ρευματος απο rs και απο τις 3 ηλεκτρονικες μαζι που ειναι ολοιδιες και κινεζικες και απο τους ανορθωτές που και αυτοι παρουσίασαν προβλήματα ! τα δυο τα μοτερ απο τα sx τα εχω δει ανοιχτα με τα ματια μου και ειναι και απο μεσα ιδια οχι μονο απεξω και τα βολαν τους και οι καμπανες τους και οι μανιβελες τους. Ολοιδια ειναι και τα δυο τα μοτερ τα sx και απο το rs ιδιο ειναι απλα εχει καποιες μικροδιαφορες που ειπα πιο πανω !!

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.860
    πολλαπλασιαστης σίγουρα ειναι και αυτος κινα?
    εγω πάντως δεν ξεχνώ οτι ενα ηλεκτρικό εξάρτημα ηταν ιταλικο, οχι οτι αυτο ειναι απαραίτητα καλύτερο απο τα κινεζικα :-p

    το είχα δει κοιτώντας κατω απο το πλαινο πλαστικο στην αριστερη μερια τις μοτο, ηταν κοντα στο 'προστατευτικο ψυγείου' το οποιο ειναι τοποθετιμενο εκει για αισθητικους λογους καθος απο την αριστερη μερια δεν εχει ψυγειο πισω απο το προστατευτικο

    Αλεξ εσυ το πηρες μεταχειρισμενο οποτε δεν μπορεις να ξερεις πως ειναι ενα μαμα και να εχεις άποψη, μπορει να εχουν αλλαξει τα παντα πανω του πριν στο πουλήσουν
    εγω το χα παρει καινούριο κουτα οπως και 2-3 φιλοι μου. και οτι ανταλλακτικο ειδα ηταν εργοστασιακα 100% και οχι οτι λεει ο πωλητής

    τα πιστονια sx 07 και 08 πιστευω εγω οτι ειναι διαφορετικα μιας και τα ειδα με τα μάτια μου. ο καθενας μπορει να πιστεύει οτι θελει εγω ξέρω τι ειδα.


    ακομα πληροφοριακά το μηχανακι που εχεις στην φοτο σου αν ειναι αυτο το δικο σου δεν ειναι του 2009 οπως λες αλλα παλαιότερο
    του 2009 ειναι αυτο απο κατω και εχει φτερο που 'ενώνει' με την μασκα οπως στα sxv/rxv

    https://www.youtube.com/watch?v=zwsZ-33LyL0

    για τα ηλεκτρικα που λες κανένα απο τα aprilia που ξερω δεν εχει ηλεκτρικό προβλημα (εκτος απο ενα rs) ολα τα sx δουλεύουν τέλεια ακομα απο ηλεκτρικα
    και δεν εχει πειραχτεί κατι ηλεκτρικό ή καποια πλεξούδα ποτε. το ενα αν θυμάμαι καλα εχει μερικά καμμένα lendακια στο πισω φαναρι το οποιο εχει και λασπες μεσα και ειναι και μαυρισμενο/καμμενο στην ακρη απο την εξάτμιση
    εμενα ειχε καψει καπου 5 εμπρός λάμπες οσο το εχω και συνήθως χαλούσαν απο το σκισημο σε χωματοδρομους και του κραδασμους που εκοβαν το σύρμα μεσα τους
    μπαταρια εχω ακομα την μαμα μετα απο 6 χρονια και πανω απο 60.000 χιλιομετρα

    τα πηνεια που λες συνήθως σπανε/χαλανε αφου τα κανουν 80αρια και ο λογος ειναι οι κραδασμοί του δυνατοτερου μοτερ που ειναι πολυ μεγαλητεροι απο οτι σε ενα μαμα.

    το ενα απο αυτα τα sx δε , παρκαρει συνεχώς σε εξωτερικό χωρο χωρις να σκεπάζεται για αρκετα χρόνια και τρωει ολες τις βροχές παντα, ηλεκτρικα προβληματα= 0
    το δικο μου το άφηνα στο τελος 3 και 6 μηνες ακούνητο και έπαιρνε με πρωτη μανιβελια στο μεσον του χειμώνα

    και ολοι οι δεικτες βενζίνης δουλευουν σωστα στα 3 sx που ξερω εκτος απο το δικο μου που το εχω με αδεια μπαταρια και μου δειχνει ολες τις ενδειξεις συνεχεια αναμενες λογο αυτου
    μια καινουρια μπαταρια θελει δλδ και τα δουλεύει ολα

    βεβαια απο ηλεκτρικα και πλεξουδα δεν εχει μπει ποτε χερι σε κανενα, ουτε φισα δεν εχει ξεκουμπώσει απο τοτε που αγοράστηκαν

    οι ανορθωτές σας τι επαθαν? ποσοι χαλασαν?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2023, 00:46
  2. γνώμες και διαφορές CBR 600 F & F4 ?
    από Meyaleleth στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2007, 14:45
  3. ηλεκτρικα και μαυρη μαγεια
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 12:27
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2006, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF