Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: Θεματάκια με κινητήρα c50.

  1. #16
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Χθές κατέβηκε και η κεφαλή για να δώ τι παίζει με τις βαλβίδες και ανακάλυψα πως έχει κεφαλή από 6V. Οι άκρες που γυαλίζουν είναι λιμαρισμένες για να δώ τι παίζει και όχι φρεσκοχτυπημένες, όταν την έβγαλα μόνο κάρβουνο είχε.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	b6dcld.jpg 
Προβολές:	161 
Μέγεθος:	54,9 KB 
ID:	313738

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	m8g410.jpg 
Προβολές:	160 
Μέγεθος:	53,8 KB 
ID:	313739

    Οπότε αλλαγή σετ και ένα ψιλογυάλισμα στο θάλαμο με σβουράκι και μπρούτζινη βούρτσα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	v3.jpg 
Προβολές:	159 
Μέγεθος:	75,6 KB 
ID:	313740





    Πήρε μπροστά με τη 2η αλλά δε κρατούσε ρελαντί. Μάλλον παίρνει αέρα από τη ψευτοκοκάλινη φλάτζα του λαιμού που χαζοπατάει. Αύριο θα ψωνίσω καινούρια και βλέπουμε.

  2. #17
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    1) Παίρνεις σμυριδαλοιφή.
    2) Παίρνεις και συρματόβουρτσα για black and decker.
    3) Αλοίφεις την σμυριδαλοιφή πάνω στις βαλβίδες και το περνάς με την συρματόβουρτσα. (Καλύτερα αποτελέσματα αν έχεις βγάλει τις βαλβίδες απο πάνω.)
    4) Πίνεις φραπέ / μπύρα και συνεχίζεις.

    tip. Σε μέρη που δεν περνάει νερό + λάδι αν σου χαλάσει η φλάτζα αντικαθιστάς με φλατζόκολλα!

  3. #18
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    αυτο με το που σβηνεις κατι να γυρναει ακομα το ειχα καποτε αλλα το βρηκα. τα καρτερ απο το 3ταχυτο εχουν βελονοειδη ρουλεμαν και τα 4αρια σφαιρικα. ολα τα κινεζικα ειναι με 3αρια καρτερ και 4αρια σασμαν με πιο στενα (και ευπαθη) γραναζια σχεσεων ταχυτητων. οι βαλβιδες κινεζικες? βαλε τις γνησιες καλυτερα αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. το θεμα την καδενα το ελυσες τελικα? αν το γραναζακι εμεινε χωρις δοντια η αντλια σου εκανε την ζημια και θα στην ξανακανει και ακομα χειροτερα. 20-25ε εχει η γνησια αλλα και η takekawa. μην τα λυπηθεις.

  4. #19
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Προς το παρόν θα δώ γιατί δε κρατάει ρελαντί και θέλει γκάζι. Η φλατζόκολλα δε μου κάνει γιατί πρέπει να σηκωθεί το καρμπ μισό πόντο αλλιώς βρίσκει στο καπάκι της βαλβίδας εισαγωγής, οπότε η κοκάλινη είναι μονόδρομος(εκτός και αν πάρω άλλο λαιμό).
    Ο θάλαμος μπορεί να μην έγινε καθρέφτης αλλά καθάρισε πολύ καλά.

    @motomaniac
    Σβήσιμο-γύρισμα; Δεν το έπιασα. Μπορεί να φταίει η ώρα. Οι βαλβίδες δε γνωρίζω αν ψεύδονται αλλά made in japan έγραφαν στο σακουλάκι νομίζω και ήταν τέλειες από φινίρισμα. Της πάτησα και με τρυπάνι και αλοιφή στις έδρες και όλα οκ. Γρανάζι άλλαξα όπως και αλυσιδάκι γιατί το προηγούμενο κόμπιαζε. Αφού το ξανάνοιξα, άλλαξα και όλα τα ράουλα (τεντοτήρα-κυλίνδρου-τρόμπας) Η τρόμπα άνοιξε καθαρίστηκε και ήταν οκ.

  5. #20
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    και την κοκκαλινη μουφα να βαλεις ισως να μην αντεξει
    ψαξε αλλο λαιμο καλυτερα

  6. #21
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από steliosp. Προβολή μηνύματος
    Προς το παρόν θα δώ γιατί δε κρατάει ρελαντί και θέλει γκάζι. Η φλατζόκολλα δε μου κάνει γιατί πρέπει να σηκωθεί το καρμπ μισό πόντο αλλιώς βρίσκει στο καπάκι της βαλβίδας εισαγωγής, οπότε η κοκάλινη είναι μονόδρομος(εκτός και αν πάρω άλλο λαιμό).
    Ο θάλαμος μπορεί να μην έγινε καθρέφτης αλλά καθάρισε πολύ καλά.

    @motomaniac
    Σβήσιμο-γύρισμα; Δεν το έπιασα. Μπορεί να φταίει η ώρα. Οι βαλβίδες δε γνωρίζω αν ψεύδονται αλλά made in japan έγραφαν στο σακουλάκι νομίζω και ήταν τέλειες από φινίρισμα. Της πάτησα και με τρυπάνι και αλοιφή στις έδρες και όλα οκ. Γρανάζι άλλαξα όπως και αλυσιδάκι γιατί το προηγούμενο κόμπιαζε. Αφού το ξανάνοιξα, άλλαξα και όλα τα ράουλα (τεντοτήρα-κυλίνδρου-τρόμπας) Η τρόμπα άνοιξε καθαρίστηκε και ήταν οκ.
    την τρομπα σου ξαναλεω οτι την καθαρισες δεν σημαινει κατι. εκτος κι αν ελεγξες τα διακενα της με φιλερ αλλα παλι δεν θα την εμπιστευομουν. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...FOQP8aivKke4ao το γραναζακι μπορει νασ στο εφαγε επειδη ηταν κουκουρουκου η καδενα αλλα μπορει κι ολα αυτα να γινανε εξαιτιας της αντλιας.... κι αργει να ξανακολλησει το ατιμο κι εκει που νομιζεις οτι ολα ειναι μια χαρα κραου. αυτα τα αλλαξες ολα http://www.c90club.co.uk/Guides/Rebu...ages/cf340.gif ετσι?
    με το καρμπ δοκιμασε να βαλεις τον λαιμο αναποδα.

  7. #22
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    την τρομπα σου ξαναλεω οτι την καθαρισες δεν σημαινει κατι. εκτος κι αν ελεγξες τα διακενα της με φιλερ αλλα παλι δεν θα την εμπιστευομουν. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...FOQP8aivKke4ao το γραναζακι μπορει νασ στο εφαγε επειδη ηταν κουκουρουκου η καδενα αλλα μπορει κι ολα αυτα να γινανε εξαιτιας της αντλιας.... κι αργει να ξανακολλησει το ατιμο κι εκει που νομιζεις οτι ολα ειναι μια χαρα κραου. αυτα τα αλλαξες ολα http://www.c90club.co.uk/Guides/Rebu...ages/cf340.gif ετσι?
    με το καρμπ δοκιμασε να βαλεις τον λαιμο αναποδα.
    Ίσως έχεις δίκιο.
    Ναι αλλάχτηκαν όλα εκτός από το μεταλικό γραναζάκι του στροφάλου. Ο λαιμός δε μπαίνει ανάποδα γιατί είτε θα βρίσκει σκελετό ή θα βρίσκει η χοάνη(ακόμα και η μικρή) το φτερό. Είναι μακρύς, σα λαιμός πελαργού.

  8. #23
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από steliosp. Προβολή μηνύματος
    Προς το παρόν θα δώ γιατί δε κρατάει ρελαντί και θέλει γκάζι. Η φλατζόκολλα δε μου κάνει γιατί πρέπει να σηκωθεί το καρμπ μισό πόντο αλλιώς βρίσκει στο καπάκι της βαλβίδας εισαγωγής, οπότε η κοκάλινη είναι μονόδρομος(εκτός και αν πάρω άλλο λαιμό).
    Ο θάλαμος μπορεί να μην έγινε καθρέφτης αλλά καθάρισε πολύ καλά.

    @motomaniac
    Σβήσιμο-γύρισμα; Δεν το έπιασα. Μπορεί να φταίει η ώρα. Οι βαλβίδες δε γνωρίζω αν ψεύδονται αλλά made in japan έγραφαν στο σακουλάκι νομίζω και ήταν τέλειες από φινίρισμα. Της πάτησα και με τρυπάνι και αλοιφή στις έδρες και όλα οκ. Γρανάζι άλλαξα όπως και αλυσιδάκι γιατί το προηγούμενο κόμπιαζε. Αφού το ξανάνοιξα, άλλαξα και όλα τα ράουλα (τεντοτήρα-κυλίνδρου-τρόμπας) Η τρόμπα άνοιξε καθαρίστηκε και ήταν οκ.
    Όταν δίνεις γκάζι και το αφήνεις κάνει σκασίματα? Αν ναι κάπου παίρνει αέρα, αν όχι έχει ξερυθμιστεί το καρμπυρατέρ.
    Η φλατζόκολλα ποιος σου είπε οτι ειναι μισός πόντος? Κρέμα είναι....

  9. #24
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Οταν εβαλα το λιφαν μοτερ στο glx με το καρμπ απο αστρεα εμπαινε αλλα δεν δουλευε σωστα
    Με το λιφαν καρμπ εβρισκε στον σκελετο
    Δοκιμασα δυο τρεις και φορεσα εναν κοντο -στραβο και εδω και δυο χρονια ειναι οκ

  10. #25
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Παίρνει με λίγο γκάζι όπως πάντα αλλά είναι ασταθές στο ρελαντί και σβήνει αν αφήσω το γκάζι. Όταν ψήλωσα το ρελαντί αρκετά και έμενε λίγο γκαζωμένο δεν έσβηνε.
    Η φλατζόκολα, ξέρω τι είναι αλλά εγώ χρειαζόμουν τη κοκάλινη επειδή εκείνη είναι μισός πόντος. Χωρίς εκείνη, βρίσκει στο καπάκι της βαλβίδας εισαγωγής το μπόλάκι του κάρμπ.
    Σαν αυτή : http://www.car.gr/parts/view/3435150/

    Πήρα σήμερα έναν λαιμό με λίγη κλίση, θα τον κοτσάρω και θα σας ενημερώσω.

  11. #26
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Μπήκε ο νέος λαιμός, με καλές φλάτζες. Κρατάει ρελαντί άψογα και τραβάει όπως πρέπει.

    Ακούγονται με αλφαβητική σειρά:

    -Εξάτμιση.

    -Χοάνη.

    Ρελαντί

  12. #27
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2012
    Μηνύματα
    46
    Λοιπόν.

    Έχουμε και λέμε. Επειδή θέλω να βρίσκομαι σε δουλειά συνέχεια. Πήρα το παλιό πιστόνι και το καθάρισα από το κάρβουνο για να δω αν ήταν αυτό που σφαλιάριζε τη βαλβίδα..

    Μόλις έλαμψε έγινε εμφανής η σχέση αγάπη τους.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_MG_3631.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	100,8 KB 
ID:	314146

    Εδώ και η παλιά, βαρεμένη μπιέλα με τη φθορά της.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	6r3s5v.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	88,6 KB 
ID:	314147


    Οι ερωτήσεις τώρα, γιατί όλα όσα έχω μάθει είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με όσα δε ξέρω.

    1.Βάρεσε η μπιέλα και μετά κοπανούσε το πιστόνι τη βαλβίδα; Ή η βαλβίδα κοπανούσε το πιστόνι κάνοντας τη μπιέλα να φθαρεί;

    2.Αν υποθέσουμε πως η μπιέλα είναι ΟΚ και πως είναι και σωστά χρονισμένο ένα μηχανάκι, τι άλλο μπορεί να φταίξει για τη στενή επαφή;

    3.Γιατί ακουμπούσε η εξαγωγής και όχι η εισαγωγής;

    4. Εαν δούμε κάτι τέτοιο σε ένα κατα τ'αλλα λειτουργικό πιστόνι, πόσο δόκιμο είναι να "σκάψουμε" 0.5mm τη τσέπη της βαλβίδας ώστε να μη βρίσκει;

    Τα φώτα σας, για να μαθαίνουμε οι άμπαλοι.

  13. #28
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Εκδοχές.

    1. Αν βαρούσε μπιέλα θα κοβόταν απλά στα ζόρια και δεν θα είχε τόση δύναμη το πιστόνι να ανέβει τόοοοοσο ψηλά ωστε να χτυπήσει την βαλβίδα. Αλλιώς και να έχει χαλάσει το ρουλεμάν της μπιέλας και να χει τζόγο πάνω κάτω, η απόσταση είναι δέκατα του χιλιοστού. Πάλι δεν φτάνει να πληγώσει έτσι το πιστόνι. Να το χτυπήσει ελαφρά ναι αλλά να το σκάψει όχι.
    2. Τότε κάποιος κάπου κάποτε δεν το χρόνισε σωστά σε κάποια επισκευή και το παθιασμένο γλωσσόφιλο ήταν αναπόφευκτο ή φλάτζα τσιγαρόχαρτο με πολύ άγριο εκκεντροφόρο.
    3. Μπήκε ανάποδα το πιστόνι προφανώς.
    4. Καθόλου. Ή παίρνεις ήδη σκαμένο πιστόνι να είναι έτσι απο το χυτήριο ή το αφήνεις ως έχει με αυτό που δούλευε.


    [asxeto]Αλήθεια. βαλαδινόχαρτο που βρήκες??[/asxeto]

  14. #29
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μητσακο ειναι το χοντρο φλατζοχαρτο
    σε μαγαζια με εργαλεια λαδια αντ/κα εχει
    περυσι εκοψα ενα μεγαλο οταν εσπασε η φρεζα και αλλαξαμε γραναζια(στον φιλο με τον τορνο που σου ειπα απ το τηλ)

  15. #30
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    μητσακο ειναι το χοντρο φλατζοχαρτο
    σε μαγαζια με εργαλεια λαδια αντ/κα εχει
    περυσι εκοψα ενα μεγαλο οταν εσπασε η φρεζα και αλλαξαμε γραναζια(στον φιλο με τον τορνο που σου ειπα απ το τηλ)
    αχα! Τέτοιο θέλω, δεν συμφέρει 150Ε για σετ φλάτζες γενικής στο κουτί... Θέλω φλάτζες για καπάκια με νερά και λάδια και οι μαμά είναι απλησίαστες!
    Θα βγω στην γύρα να βρώ!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βimota DB7 με κινητηρα 1098
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 11:56
  2. με κινητηρα ducati..
    από GST στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2007, 15:15
  3. smart με κινητηρα gsxr!!!
    από GTZ750 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2006, 12:31
  4. Φοβερό παιχνίδι με κινητήρα Cbr600
    από road spirit στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2006, 16:35
  5. Πως να φτιάξετε αεροπλανάκι με κινητήρα απο μύγες
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 15:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF