Δεν ξερω να φτιαχνω πραγματα απο πολυεστερα, αλλα δεν νομιζω να ειναι και πολυ ευκολο. Δεν θελω να μπω σ αυτη την διαδικασια.
Δεν το βρισκω σαν καλη λυση να κουβαλαω σε κατι που ειναι σαν σακουλα βενζινη!
Η μετατροπη του 950SE απο διπλη εξατμιση σε μονη, ειναι κατι που γινεται χωρις να ειναι επικινδυνο. Απλα χανεις σε καποια πραγματα που εχουν να κανουν με την αποδοση της μηχανης και κερδιζεις σε καποια αλλα. Υπαρχει ενας λαιμος 2-1, οπως λεγεται, και κανεις ευκολα αυτη την μετατροπη.
Τωρα οσο αναφορα τις θερμοκρασιες, εκει που ειναι το κανιστρο δεν υπαρχει προβλημα. Ουτε κοντα στον κινητηρα ειναι, ουτε στους λαιμους των εξατμισεων. Αν πεσει η μηχανη απο τ αριστερα, το κανιστρο προστατευεται απο την μεταλλικη βαση. Το κανιστρο ειναι ειδικο για μεταφορα βενζινης και οχι ενα απλο μπουκαλακι κοκα-κολας.
Και για ακομα μια φορα θα πρεπει να επαναλαβω, οτι η ολη κατασκευη θα δοκιμαστει πριν χρησιμοποιηθει σε πραγματικες συνθηκες (με βενζινη μεσα δηλαδη, κλπ)