Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: KTM 950SE εξτρα κανιστρο βενζινης

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    μηπως να εφτιαχνες κατι με πολυεστερα; δεν ειναι και τοσο δυσκολο το τεποζιτακι αυτο.

    παντως η σκεψη του ολντμαν εχει βαση. δεν θα σου ψηλωσει το μηχανακι αντιθετα εκει που θα μπει η ροδελα απλα θα κανει δουλεια σαν δευτερο τερμα.
    Δεν ξερω να φτιαχνω πραγματα απο πολυεστερα, αλλα δεν νομιζω να ειναι και πολυ ευκολο. Δεν θελω να μπω σ αυτη την διαδικασια.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από makaros33 Προβολή μηνύματος
    καλησπέρα

    κοιτά στο νετ για σάκο νερού που θα μπορείς να τον δέσις πάνω απο το λουκάνικο , άπλα πρόσεχε το υλικό που είναι κατασκευασμενος μιας και παίζουν διάφορες μάρκες και σχέδια ,
    Δεν το βρισκω σαν καλη λυση να κουβαλαω σε κατι που ειναι σαν σακουλα βενζινη!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Κανείς δεν θα πει για την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο σημείο που έχει βάλει το κάνιστρο??? Η 2η εξάτμιση πως καταργήθηκε και τι συνέειες έχει όλο αυτό στο μηχανάκι??
    Τα ΚΤΜ φημίζονται για τις θερμοκρασίες που αναπτύσσουν στα μαμά τελικά τους.

    Εμένα πάντως μου φαίνεται επικίνδυνο όσον αφορά τις θερμοκρασίες, το κάνιστρο είναι πλαστικό με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ανάρτηση είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκει ακόμα και σε ήπια χωμάτινα τερέν μιας και δεν μπορείς να προβλέψεις και την παραμικρή ανωμαλία ή την γούβα που θα εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σου και δεν θα μπορέσεις να αποφύγεις, όπως ειπώθηκε πιο πάνω.
    Η μετατροπη του 950SE απο διπλη εξατμιση σε μονη, ειναι κατι που γινεται χωρις να ειναι επικινδυνο. Απλα χανεις σε καποια πραγματα που εχουν να κανουν με την αποδοση της μηχανης και κερδιζεις σε καποια αλλα. Υπαρχει ενας λαιμος 2-1, οπως λεγεται, και κανεις ευκολα αυτη την μετατροπη.

    Τωρα οσο αναφορα τις θερμοκρασιες, εκει που ειναι το κανιστρο δεν υπαρχει προβλημα. Ουτε κοντα στον κινητηρα ειναι, ουτε στους λαιμους των εξατμισεων. Αν πεσει η μηχανη απο τ αριστερα, το κανιστρο προστατευεται απο την μεταλλικη βαση. Το κανιστρο ειναι ειδικο για μεταφορα βενζινης και οχι ενα απλο μπουκαλακι κοκα-κολας.

    Και για ακομα μια φορα θα πρεπει να επαναλαβω, οτι η ολη κατασκευη θα δοκιμαστει πριν χρησιμοποιηθει σε πραγματικες συνθηκες (με βενζινη μεσα δηλαδη, κλπ)

  2. #32
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Πρέπει να λάβεις υποψιν κ το μονοπλευρο ζυγισμα της μηχανής οδηγικά....
    Ban 'em all

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Πρέπει να λάβεις υποψιν κ το μονοπλευρο ζυγισμα της μηχανής οδηγικά....
    Πιθανο να μην εχεις αδικο, αλλα μιλαμε για μια μηχανη εντουρο (ή σουπερ εντουρο) και οχι για μια στριταδικη μηχανη. Εγω παντως, οδηγικα, δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα επειδη εχω βγαλει την μια εξατμιση.

  4. #34
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από emix24 Προβολή μηνύματος
    Η μετατροπη του 950SE απο διπλη εξατμιση σε μονη, ειναι κατι που γινεται χωρις να ειναι επικινδυνο. Απλα χανεις σε καποια πραγματα που εχουν να κανουν με την αποδοση της μηχανης και κερδιζεις σε καποια αλλα. Υπαρχει ενας λαιμος 2-1, οπως λεγεται, και κανεις ευκολα αυτη την μετατροπη.

    Τωρα οσο αναφορα τις θερμοκρασιες, εκει που ειναι το κανιστρο δεν υπαρχει προβλημα. Ουτε κοντα στον κινητηρα ειναι, ουτε στους λαιμους των εξατμισεων. Αν πεσει η μηχανη απο τ αριστερα, το κανιστρο προστατευεται απο την μεταλλικη βαση. Το κανιστρο ειναι ειδικο για μεταφορα βενζινης και οχι ενα απλο μπουκαλακι κοκα-κολας.

    Και για ακομα μια φορα θα πρεπει να επαναλαβω, οτι η ολη κατασκευη θα δοκιμαστει πριν χρησιμοποιηθει σε πραγματικες συνθηκες (με βενζινη μεσα δηλαδη, κλπ)
    Δεν ήξερα ότι έβαλες λαιμό 2-1, όπως το έγραψες νόμιζα ότι το έκανες μόνος σου κάτι σαν πατέντα για να κερδίσεις τον χώρο που καταλαμβάνει το καζανάκι αριστερά.
    Όπως και να' χει αν θες να είσαι σίγουρος ότι δεν θα βρεθείς μπροστά σε εκπλήξεις, η κατασκευή και το κάνιστρο πρέπει να τεσταριστούν στα όρια.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #35
    +1 εφόσον η διαδρομή της ανάρτησης είναι 25 εκατοστά, θα πρέπει να βρεις ένα κάνιστρο 5 πόντους κοντύτερο, ώστε να χωράει... Δεν μπορείς να οδηγείς ένα on-off μηχανάκι με τη σκέψη ότι πρέπει να προσέχεις αυτούς τους 5 πόντους... κάπου θα βρεθείς δικάβαλος ή φορτωμένος, θα κατεβείς κάποιο σαμάρι κλπ και θα γίνει η ζημιά... γνώμη μου βρές μικρότερο κάνιστρο σε ύψος...

    εναλλακτικά ψάξου και στη Μπέη...

    http://www.ebay.com/itm/4-QUART-PLAS...91998e&vxp=mtr

  6. #36
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ομορφη κι εξυπνη κατασκευη emix. Να τερματησει η αναρτηση του SE λιγο δυσκολο...
    Η καλλιτερη λυση που εχω βρει εγω για εξτρα καυσιμο ειναι δοχεια στις πλαινες τσαντες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2013
    Μηνύματα
    121
    ναι ρε σιγουρα...
    στα 200 κιλα θα παρεις χαμπαρι τα 5 κιλα της μιας εξατμισης

  8. #38
    Αν η ανάρτηση σου έχει διαδρομή 20εκ. στο σημείο του άξονα……………..
    Στο μέσο του ψαλιδιού η διαδρομή είναι 10εκ………………………………..
    Στο σημείο που έχεις το βελάκι είναι περίπου 15εκ……………………………..
    Κρίνουμε ανάλογα με τις εμπειρίες μας.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2013, 22:49
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2012, 14:56
  3. Ktm 990 adv (γιατί να μην έχει δείκτη βενζίνης??)
    από johnny with lov στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2011, 16:39
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF