Τα μεγάλα ον οφφ είναι γι' αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν στην Αμερικανική ήπειρο από καναδά μέχρι κάτω χωρίς να του απασχολεί αυτονομία ή έδαφος. Να παίρνουν αυτοκινητόδρομους, back roads, να περνάνε ερήμους (από άσφαλτο), να στρίβουν σε χωματόδρομους.
Αν θέλεις να γυρίσεις την ευρώπη πάρε touring.
Στην Ελλάδα αν θέλεις να κάνεις κάθε μέρα Αλεξανδρούπολη Ηγουμενίτσα το κατάλληλο είναι τούρινγ. Αν θέλεις να πηγαίνεις βόλτα στα βουνά χωρις να σε πειράζει αν θα περάσεις από χωματόδρομους πάρε stroma. Αν θέλεις να ανεβαίνεις προς τα βόρια από πίνδο πάρε 690.
Αν θέλεις stroma με γκάζια πάρε 1190.
Αν θέλεις stroma με λίγο απ' την αίγλη του 690 στο χώμα πάρε xtz.
Αν θέλεις να κυκλοφορείς στο κολωνάκι πάρε gs1200 adv.![]()
Είναι απλά τα πράγματα.
Το κάθε μηχανάκι φτίαχτηκε για διαφορετικά γούστα. Όχι μόνο για διαφορετικές ανάγκες. Υπάρχουν και αυτά που φτιάχτηκαν για διαφορετικές κ@υλες. Θα ψάξουμε να βρούμε χρηστικότητα και σε αυτά?
Υπάρχουν και άλλα που φτιάχτηκαν και για τα δύο. (Και κ@υλα και να εξυπηρετούν ανάγκες) Θα τα συγκρίνουμε μήπως με κανένα τρανσαλπ?
Sent from me using a computer.
Οχι δεν εχει απολυτο δικιο.
Τα ον-οφφ εχουν καλλιτερες γωνιες στα γονατα και περισσοτερο χωρο να μετακινεισαι στην σελα για ξεμουδιασμα.
Εχουν πιο ενδοτικες αναρτησεις, οποτε δεν πολυ χαμπαριαζουν απο λακουβες και στο κατω κατω για μεγαλα ταξιδια παντα πρεπει να φοραμε ζωνη μεσης. Στο θεμα αερα σαφως χανουν, αλλα τα περισσοτερα εχουν τα 150-170 ολη μερα, απο κει και πανω τα τουρινγκ υπερτερουν.....
....αλλα οπως λεει κι ο ΤΕΡΕΝΣ.....η περιπετεια πεθανε!
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
υπαρχουν και αυτοι που μαζι με την καυλα θελουν να κανουν σχεδον τα παντα σε πολυ καλο επιπεδο!καποιος λοιπον που θελει να ταξιδευει πολυ δικαβαλος και φορτωμενος,να μπαινει ανετα χωμα και να γουσταρει,να ανεβαινει πεζοδρομια και μεσα στην πολη να μην κανει συνεχεια σλαλομ να αποφευγει καθε λακουβα αλλα θελει και πολλα γκαζια ανταξια σπορ μοτοσυκλετας ,γρηγορη σε ορεινες αλλα και ανοιχτες διαδρομες αλλα και εξυπνα ηλεκτρονικα ετΣι ωΣτε να εχουμε και τις ανεΣεις αλλα και την ασφαλεια μας ποια θα του προτεινες?
ετσι ωστε με αριστα στο 10 σε καθε κατηγορια να συμπληρωνε το μεγαλυτερο αθροισμα.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Έχουν σχεδόν τις ίδιες γωνίες με ένα fjr. Οι πίεση που δέχονται οι προσαγωγοί στα 170 ή στα 150 είναι μεγαλύτερη. Το ένα θέλει να σου ανοίξει τα πόδια το άλλο στα πιέζει επάνω στα φέρινγ. η συνεχής πίεση στους προσαγωγούς επιφέρει την κούραση πολύ νωρίτερα. Η όρθια θέση σε καθηλώνει σε ένα σημείο. Η πίεση που ασκεί στα μαλακά μόρια είναι στο σημείο που πονάει περισσότερο και πιάνεται γρηγορότερα. Αυτή η μικρή γωνία είναι καθοριστική.
Ο χώρος για ξεμούδιασμα είναι ο ίδιος. Οι μικρομετατοπίσεις έρχονται πιο εύκολα και πιο φυσιολογικά στο ένα απ' ότι στο άλλο.
Η θέση οδήγησης ενός τουρινγ είναι η καλύτερη για πολύωρη οδήγηση, με οποιαδήποτε ταχύτητα.
Οι αναρτήσεις είναι πιο ενδοτικές στα ον οφφ γιατί είναι ον-οφφ και τις χρειάζονται, αυτό δεν είναι ανεξάρτητο απ' την μέση αλλά η καταπόνηση στη μέση παραμένει μεγαλύτερη. Οι αναρτήσεις των τουρινγ είναι ιδανικές για να κινείσαι σε οποιονδήποτε "ομαλό" δρόμο. Ακόμα και στον σπασμένο πριν το Αγρίνιο.
Η περιπέτεια πεθαίνει όταν γεράσεις λέω εγώ.
Sent from me using a computer.
O bulmond έκανε άριστα που αγόρασε το 1190, o vaska θα έκανε λάθος μόνο αν αγόραζε το 1200 adv αντί για το απλό που πήρε, εγω είμαι ευχαριστιμένος με το xtz, ο vstromer είχε βρει το κατάλληλο στο 690 και ο Βροχίδης ξεκίνησε πάλι με xr 250.
Απάντησα στην ουσία της ερώτησης?
Sent from me using a computer.
Σορρυ γκαυς αλλα στο 1000 το στρωμα η κουρ@δοαναροφηση ηταν παρουσα....
Στο φουζουρου ειναι απουσα οπως και η ζωνη μεσης.....
πουτσ@@@@@@@@@
Τι ιδιες γωνιες με λες?
Βαλε +10 μοιρες ενα 1190 απο ενα FJR και στα γονατα και στους μηρους. Το αυτο και για τον συνεπιβατη.
Οι μικρομετατοπισεις ειναι πολυ πιο ευκολες λογω του παραπανω στα ον-οφ...ειδικα αν εχεις ευαισθησιες στα γονατα.
Για την μεση τι να πω...τιποτε περαν του οτι εχω κανει πολλες φορες αποσταση 2500χλμ μονοκοπανια 24ωρο με 1150Adv, εχω ψιλοθεματακι με την μεση και δεν με πονουσε στο τελος ουτε ενας μυς.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
χαχαχα..κουραδοαναρρόφηση!!!! Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα. Αυτό ακριβώς!
![]()
Δεν εννοούσα ουτε στο ελάχιστο ότι μηχανές σαν το 1190 είναι άχρηστες για την Ελλάδα ή για κάποιον που δεν ειναι on the road για το αγνωστο. Γι' αυτό μίλησα ΚΑΙ για κ@υλες ανάγκες και θέλω. Ανέφερα όμως το ταξίδι στην Αμερικάνικη Ήπειρο από back roads διότι κάπου εκεί βρίσκονται στο στοιχείο τους. Και μάλιστα εκεί τα adv με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ είναι προτειμότερα.
Και όπως κάποιος μπορεί να έχει την κ@υλα να κάνει τους back roads των Αμερικάνικων μεγαλουπόλεων με 690 έτσι κάποιος μπορεί να θέλει ένα 1190 γι' αυτό που περιγράφεις.
Sent from me using a computer.