Σελίδα 8 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 421

Θέμα: KTM Super Adventure 1290

  1. #106
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Στο παταω σε ανεση το υποψηφιο 3μπουρδελό σου και σου ριχνω και δεκα κυβικά

    με τι????Α και που σε....1290 τι λενε αλλα 1301 κυβικα ειναι...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  2. #107
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Τα μεγάλα ον οφφ είναι γι' αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν στην Αμερικανική ήπειρο από καναδά μέχρι κάτω χωρίς να του απασχολεί αυτονομία ή έδαφος. Να παίρνουν αυτοκινητόδρομους, back roads, να περνάνε ερήμους (από άσφαλτο), να στρίβουν σε χωματόδρομους.

    Αν θέλεις να γυρίσεις την ευρώπη πάρε touring.

    Στην Ελλάδα αν θέλεις να κάνεις κάθε μέρα Αλεξανδρούπολη Ηγουμενίτσα το κατάλληλο είναι τούρινγ. Αν θέλεις να πηγαίνεις βόλτα στα βουνά χωρις να σε πειράζει αν θα περάσεις από χωματόδρομους πάρε stroma. Αν θέλεις να ανεβαίνεις προς τα βόρια από πίνδο πάρε 690.

    Αν θέλεις stroma με γκάζια πάρε 1190.

    Αν θέλεις stroma με λίγο απ' την αίγλη του 690 στο χώμα πάρε xtz.

    Αν θέλεις να κυκλοφορείς στο κολωνάκι πάρε gs1200 adv.

    Είναι απλά τα πράγματα.

    Το κάθε μηχανάκι φτίαχτηκε για διαφορετικά γούστα. Όχι μόνο για διαφορετικές ανάγκες. Υπάρχουν και αυτά που φτιάχτηκαν για διαφορετικές κ@υλες. Θα ψάξουμε να βρούμε χρηστικότητα και σε αυτά?

    Υπάρχουν και άλλα που φτιάχτηκαν και για τα δύο. (Και κ@υλα και να εξυπηρετούν ανάγκες) Θα τα συγκρίνουμε μήπως με κανένα τρανσαλπ?
    Sent from me using a computer.

  3. #108
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Τα μεγάλα ον οφφ είναι γι' αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν στην Αμερικανική ήπειρο από καναδά μέχρι κάτω χωρίς να του απασχολεί αυτονομία ή έδαφος. Να παίρνουν αυτοκινητόδρομους, back roads, να περνάνε ερήμους (από άσφαλτο), να στρίβουν σε χωματόδρομους.

    Αν θέλεις να γυρίσεις την ευρώπη πάρε touring.

    Στην Ελλάδα αν θέλεις να κάνεις κάθε μέρα Αλεξανδρούπολη Ηγουμενίτσα το κατάλληλο είναι τούρινγ. Αν θέλεις να πηγαίνεις βόλτα στα βουνά χωρις να σε πειράζει αν θα περάσεις από χωματόδρομους πάρε stroma. Αν θέλεις να ανεβαίνεις προς τα βόρια από πίνδο πάρε 690.

    Αν θέλεις stroma με γκάζια πάρε 1190.

    Αν θέλεις stroma με λίγο απ' την αίγλη του 690 στο χώμα πάρε xtz.

    Αν θέλεις να κυκλοφορείς στο κολωνάκι πάρε gs1200 adv.

    Είναι απλά τα πράγματα.

    Το κάθε μηχανάκι φτίαχτηκε για διαφορετικά γούστα. Όχι μόνο για διαφορετικές ανάγκες. Υπάρχουν και αυτά που φτιάχτηκαν για διαφορετικές κ@υλες. Θα ψάξουμε να βρούμε χρηστικότητα και σε αυτά?

    Υπάρχουν και άλλα που φτιάχτηκαν και για τα δύο. (Και κ@υλα και να εξυπηρετούν ανάγκες) Θα τα συγκρίνουμε μήπως με κανένα τρανσαλπ?
    Το στρωμα ειναι ο ορισμος της κατηγοριας και ολα συγκρινονται με αυτο;

  4. #109
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όπως επίσης ον οφφ είναι το 690 και το s10ere.








    Ο devil έχει δίκιο. Η όρθια θέση καταπονεί την μέση περισσότερο απ' την σκυφτή σε ένα ταξίδι. Επίσης η όρθια θέση είναι χάλι μαύρο γενικότερα. Οι προσαγωγοί πιάνονται γιατί ο αέρας σου ανοίγει τα πόδια. Όσο καλή και να είναι η κάλυψη στα πόδια η πίεση είναι μεγαλύτερη. Ακόμα και αν δεν πας γρήγορα το ίδιο μπορεί να συμβεί σε άσχημες συνθήκες, όπως κόντρα άνεμος. Επίσης στις συνθήκες αυτές επειδή το σωστό είναι κρατιόμαστε απ' τη μηχανή με τα πόδια για να μην πηγαίνουμε βάρκα γιαλό οι προσαγωγοί την ακούνε πιο γρήγορα.

    Επίσης η όρθια θέση δεν επιτρέπει ψιλομετατοπίσεις των μαλακών μορίων για να μην πιάνονται, το βάρος του κορμού πέφτει επάνω στη σέλα, ενώ το μέρος που ακουμπά στην σέλα είναι πιο ευάλωτο.

    Κεφάλι και σβέρκος είναι πιο ευάλωτα.

    Οι κάθετες και μεγάλες ζελατίνες προκαλούν περισσότερους στροβιλισμούς και συνεπώς θόρυβο.

    Οι ώμοι είναι συνήθως εκτεθειμένοι όπως και στα σκυφτά δλδ μόνο που στην όρθια θέση αυτό προκαλεί περισσότερα προβλήματα.

    Τα ον οφφ απαιτούν πολύ μικρότερες ταχύτητες για να σε κρατήσουν ξεκούραστο.


    Το τεράστειο μεταξόνιο των τούρινγκ κάνει τις λακουβίτσες παιχνίδια.
    Τα ον οφφ δεν φτιάχτηκαν για να περνάς αλώβητος τους σπασμένους ελληνικούς δρόμους. Σιγά το κατόρθωμα. Εγώ δεν τις καταλάβαινα ούτε με σσ τις μικρολακουβίτσες και τα σπασίματα, το μηχανάκι λυπόμουν.
    Με λογική ταχύτητα, ταξίδι κάνεις και με ss γιατί ο αέρας σου κρατάει τον κορμό όρθιο χωρίς να πιάνονται οι καρποί ενώ η μέση αποσβένει ότι περνάει απ' τις αναρτήσεις χωρίς να καταπονείται. Εδώ η πίεση στους ώμους είναι καλοδεχούμενη γιατί σου κρατάει τον κορμό. Σε μηχανάκια με πιο όρθια θέση όπως φαιζερ δεν χρειάζεται να "πηγαίνεις" συνέχεια για να μην πιάνονται τα χέρια. Όσο πιο "σκυφτό" είναι το μηχανάκι τόσο πιο σκληρή σέλα θα έχει. Αλλά όσο πιο σκυφτό είναι τόσο η πίεση στα μαλακά μόρια λόγο του βάρους και της σκυφτής θέσης είναι μικρότερη. Οι μετατοπίσεις έρχονται από μόνες τους ενώ τα μαλακά μόρια είναι στον αέρα. Οι πρσαγωγοί δεν δέχονται καμία πίεση, εκτός απ' την περίπτωση ανέμων που θα τους χρησιμοποιήσουμε εμείς για να κρατηθούμε από την μηχανή αλλά φυσικά με πολύ μικρότερη πίεση. Ο κορμός δεν επηρεάζεται τόσο πολύ απ' τους πλάγιους ανέμους.

    Οπότε ταξίδι κάνεις με οτιδήποτε και το καθε ένα έχει τους δικούς του περιορισμούς και ιδιαιτερότητες και εσύ πρέπει να κάνεις διαφορετικές παραχωρήσεις στο καθε ένα.

    Τα ον οφφ οφείλουν να είναι αυτό που υπόσχονται. Διαφορετικά υπάρχουν άλλα μηχανάκια πιο κατάλληλα για οποιονδήποτε σωματότυπο αναβάτη. Η όρθια θέση βολεύει περισσότερο μόνο εκτός δρόμου.
    Οχι δεν εχει απολυτο δικιο.
    Τα ον-οφφ εχουν καλλιτερες γωνιες στα γονατα και περισσοτερο χωρο να μετακινεισαι στην σελα για ξεμουδιασμα.
    Εχουν πιο ενδοτικες αναρτησεις, οποτε δεν πολυ χαμπαριαζουν απο λακουβες και στο κατω κατω για μεγαλα ταξιδια παντα πρεπει να φοραμε ζωνη μεσης. Στο θεμα αερα σαφως χανουν, αλλα τα περισσοτερα εχουν τα 150-170 ολη μερα, απο κει και πανω τα τουρινγκ υπερτερουν.....




    ....αλλα οπως λεει κι ο ΤΕΡΕΝΣ.....η περιπετεια πεθανε!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #110
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Το στρωμα ειναι ο ορισμος της κατηγοριας και ολα συγκρινονται με αυτο;
    Όχι είναι μέτριο σε όλα και πολύ δημοφιλές γι' αυτό το χρησιμοποιώ σαν βάση.
    Sent from me using a computer.

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όχι είναι μέτριο σε όλα και πολύ δημοφιλές γι' αυτό το χρησιμοποιώ σαν βάση.
    υπαρχουν και αυτοι που μαζι με την καυλα θελουν να κανουν σχεδον τα παντα σε πολυ καλο επιπεδο!καποιος λοιπον που θελει να ταξιδευει πολυ δικαβαλος και φορτωμενος,να μπαινει ανετα χωμα και να γουσταρει,να ανεβαινει πεζοδρομια και μεσα στην πολη να μην κανει συνεχεια σλαλομ να αποφευγει καθε λακουβα αλλα θελει και πολλα γκαζια ανταξια σπορ μοτοσυκλετας ,γρηγορη σε ορεινες αλλα και ανοιχτες διαδρομες αλλα και εξυπνα ηλεκτρονικα ετΣι ωΣτε να εχουμε και τις ανεΣεις αλλα και την ασφαλεια μας ποια θα του προτεινες?
    ετσι ωστε με αριστα στο 10 σε καθε κατηγορια να συμπληρωνε το μεγαλυτερο αθροισμα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  7. #112
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    υπαρχουν και αυτοι που μαζι με την καυλα θελουν να κανουν σχεδον τα παντα σε πολυ καλο επιπεδο!καποιος λοιπον που θελει να ταξιδευει πολυ δικαβαλος και φορτωμενος,να μπαινει ανετα χωμα και να γουσταρει,να ανεβαινει πεζοδρομια και μεσα στην πολη να μην κανει συνεχεια σλαλομ να αποφευγει καθε λακουβα αλλα θελει και πολλα γκαζια ανταξια σπορ μοτοσυκλετας ,γρηγορη σε ορεινες αλλα και ανοιχτες διαδρομες αλλα και εξυπνα ηλεκτρονικα ετΣι ωΣτε να εχουμε και τις ανεΣεις αλλα και την ασφαλεια μας ποια θα του προτεινες?
    ετσι ωστε με αριστα στο 10 σε καθε κατηγορια να συμπληρωνε το μεγαλυτερο αθροισμα.
    Το 1290 δεν ανταποκρινεται σε αυτα που λες;

  8. #113
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οχι δεν εχει απολυτο δικιο.
    Τα ον-οφφ εχουν καλλιτερες γωνιες στα γονατα και περισσοτερο χωρο να μετακινεισαι στην σελα για ξεμουδιασμα.
    Εχουν πιο ενδοτικες αναρτησεις, οποτε δεν πολυ χαμπαριαζουν απο λακουβες και στο κατω κατω για μεγαλα ταξιδια παντα πρεπει να φοραμε ζωνη μεσης. Στο θεμα αερα σαφως χανουν, αλλα τα περισσοτερα εχουν τα 150-170 ολη μερα, απο κει και πανω τα τουρινγκ υπερτερουν.....




    ....αλλα οπως λεει κι ο ΤΕΡΕΝΣ.....η περιπετεια πεθανε!
    Έχουν σχεδόν τις ίδιες γωνίες με ένα fjr. Οι πίεση που δέχονται οι προσαγωγοί στα 170 ή στα 150 είναι μεγαλύτερη. Το ένα θέλει να σου ανοίξει τα πόδια το άλλο στα πιέζει επάνω στα φέρινγ. η συνεχής πίεση στους προσαγωγούς επιφέρει την κούραση πολύ νωρίτερα. Η όρθια θέση σε καθηλώνει σε ένα σημείο. Η πίεση που ασκεί στα μαλακά μόρια είναι στο σημείο που πονάει περισσότερο και πιάνεται γρηγορότερα. Αυτή η μικρή γωνία είναι καθοριστική.

    Ο χώρος για ξεμούδιασμα είναι ο ίδιος. Οι μικρομετατοπίσεις έρχονται πιο εύκολα και πιο φυσιολογικά στο ένα απ' ότι στο άλλο.

    Η θέση οδήγησης ενός τουρινγ είναι η καλύτερη για πολύωρη οδήγηση, με οποιαδήποτε ταχύτητα.

    Οι αναρτήσεις είναι πιο ενδοτικές στα ον οφφ γιατί είναι ον-οφφ και τις χρειάζονται, αυτό δεν είναι ανεξάρτητο απ' την μέση αλλά η καταπόνηση στη μέση παραμένει μεγαλύτερη. Οι αναρτήσεις των τουρινγ είναι ιδανικές για να κινείσαι σε οποιονδήποτε "ομαλό" δρόμο. Ακόμα και στον σπασμένο πριν το Αγρίνιο.

    Η περιπέτεια πεθαίνει όταν γεράσεις λέω εγώ.
    Sent from me using a computer.

  9. #114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    με τι????Α και που σε....1290 τι λενε αλλα 1301 κυβικα ειναι...
    Α πααινε ωρε μη σε βυθισω......

    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #115
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    υπαρχουν και αυτοι που μαζι με την καυλα θελουν να κανουν σχεδον τα παντα σε πολυ καλο επιπεδο!καποιος λοιπον που θελει να ταξιδευει πολυ δικαβαλος και φορτωμενος,να μπαινει ανετα χωμα και να γουσταρει,να ανεβαινει πεζοδρομια και μεσα στην πολη να μην κανει συνεχεια σλαλομ να αποφευγει καθε λακουβα αλλα θελει και πολλα γκαζια ανταξια σπορ μοτοσυκλετας ,γρηγορη σε ορεινες αλλα και ανοιχτες διαδρομες αλλα και εξυπνα ηλεκτρονικα ετΣι ωΣτε να εχουμε και τις ανεΣεις αλλα και την ασφαλεια μας ποια θα του προτεινες?
    ετσι ωστε με αριστα στο 10 σε καθε κατηγορια να συμπληρωνε το μεγαλυτερο αθροισμα.
    O bulmond έκανε άριστα που αγόρασε το 1190, o vaska θα έκανε λάθος μόνο αν αγόραζε το 1200 adv αντί για το απλό που πήρε, εγω είμαι ευχαριστιμένος με το xtz, ο vstromer είχε βρει το κατάλληλο στο 690 και ο Βροχίδης ξεκίνησε πάλι με xr 250.

    Απάντησα στην ουσία της ερώτησης?
    Sent from me using a computer.

  11. #116
    Σορρυ γκαυς αλλα στο 1000 το στρωμα η κουρ@δοαναροφηση ηταν παρουσα....

    Στο φουζουρου ειναι απουσα οπως και η ζωνη μεσης.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #117
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Έχουν σχεδόν τις ίδιες γωνίες με ένα fjr. Οι πίεση που δέχονται οι προσαγωγοί στα 170 ή στα 150 είναι μεγαλύτερη. Το ένα θέλει να σου ανοίξει τα πόδια το άλλο στα πιέζει επάνω στα φέρινγ. η συνεχής πίεση στους προσαγωγούς επιφέρει την κούραση πολύ νωρίτερα. Η όρθια θέση σε καθηλώνει σε ένα σημείο. Η πίεση που ασκεί στα μαλακά μόρια είναι στο σημείο που πονάει περισσότερο και πιάνεται γρηγορότερα. Αυτή η μικρή γωνία είναι καθοριστική.

    Ο χώρος για ξεμούδιασμα είναι ο ίδιος. Οι μικρομετατοπίσεις έρχονται πιο εύκολα και πιο φυσιολογικά στο ένα απ' ότι στο άλλο.

    Η θέση οδήγησης ενός τουρινγ είναι η καλύτερη για πολύωρη οδήγηση, με οποιαδήποτε ταχύτητα.

    Οι αναρτήσεις είναι πιο ενδοτικές στα ον οφφ γιατί είναι ον-οφφ και τις χρειάζονται, αυτό δεν είναι ανεξάρτητο απ' την μέση αλλά η καταπόνηση στη μέση παραμένει μεγαλύτερη. Οι αναρτήσεις των τουρινγ είναι ιδανικές για να κινείσαι σε οποιονδήποτε "ομαλό" δρόμο. Ακόμα και στον σπασμένο πριν το Αγρίνιο.

    Η περιπέτεια πεθαίνει όταν γεράσεις λέω εγώ.
    Τι ιδιες γωνιες με λες?
    Βαλε +10 μοιρες ενα 1190 απο ενα FJR και στα γονατα και στους μηρους. Το αυτο και για τον συνεπιβατη.
    Οι μικρομετατοπισεις ειναι πολυ πιο ευκολες λογω του παραπανω στα ον-οφ...ειδικα αν εχεις ευαισθησιες στα γονατα.
    Για την μεση τι να πω...τιποτε περαν του οτι εχω κανει πολλες φορες αποσταση 2500χλμ μονοκοπανια 24ωρο με 1150Adv, εχω ψιλοθεματακι με την μεση και δεν με πονουσε στο τελος ουτε ενας μυς.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σορρυ γκαυς αλλα στο 1000 το στρωμα η κουρ@δοαναροφηση ηταν παρουσα....

    Στο φουζουρου ειναι απουσα οπως και η ζωνη μεσης.....
    Ενταξει , το δικο σου δεν μετραει...

    Αφου εχει και δικλινη καμπινα (με WC) για να ξεκουραζεσαι..

  14. #119
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σορρυ γκαυς αλλα στο 1000 το στρωμα η κουρ@δοαναροφηση ηταν παρουσα....

    Στο φουζουρου ειναι απουσα οπως και η ζωνη μεσης.....

    χαχαχα.. κουραδοαναρρόφηση!!!! Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα. Αυτό ακριβώς!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    υπαρχουν και αυτοι που μαζι με την καυλα θελουν να κανουν σχεδον τα παντα σε πολυ καλο επιπεδο!καποιος λοιπον που θελει να ταξιδευει πολυ δικαβαλος και φορτωμενος,να μπαινει ανετα χωμα και να γουσταρει,να ανεβαινει πεζοδρομια και μεσα στην πολη να μην κανει συνεχεια σλαλομ να αποφευγει καθε λακουβα αλλα θελει και πολλα γκαζια ανταξια σπορ μοτοσυκλετας ,γρηγορη σε ορεινες αλλα και ανοιχτες διαδρομες αλλα και εξυπνα ηλεκτρονικα ετΣι ωΣτε να εχουμε και τις ανεΣεις αλλα και την ασφαλεια μας ποια θα του προτεινες?
    ετσι ωστε με αριστα στο 10 σε καθε κατηγορια να συμπληρωνε το μεγαλυτερο αθροισμα.
    Δεν εννοούσα ουτε στο ελάχιστο ότι μηχανές σαν το 1190 είναι άχρηστες για την Ελλάδα ή για κάποιον που δεν ειναι on the road για το αγνωστο. Γι' αυτό μίλησα ΚΑΙ για κ@υλες ανάγκες και θέλω. Ανέφερα όμως το ταξίδι στην Αμερικάνικη Ήπειρο από back roads διότι κάπου εκεί βρίσκονται στο στοιχείο τους. Και μάλιστα εκεί τα adv με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ είναι προτειμότερα.
    Και όπως κάποιος μπορεί να έχει την κ@υλα να κάνει τους back roads των Αμερικάνικων μεγαλουπόλεων με 690 έτσι κάποιος μπορεί να θέλει ένα 1190 γι' αυτό που περιγράφεις.
    Sent from me using a computer.

  15. #120
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σορρυ γκαυς αλλα στο 1000 το στρωμα η κουρ@δοαναροφηση ηταν παρουσα....

    Στο φουζουρου ειναι απουσα οπως και η ζωνη μεσης.....

    Σορρυ γκαυ, αλλα το 1000 το στρωμα δεν ειναι και γνωστο για την εξελιγμενη του αεροδυναμικη...Αν θυμαμαι καλα ειναι αυτο που ειχε κοφτη γιατι ετρεμε....
    Επισης στο φουζου εβαλες ολινς για τις λακουβες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 8 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. KTM SUPER DUKE RR Race Use Only
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2005, 09:29
  3. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF