εγω λεω οτι αν βγαλει ενα μηχανακι που να εχει την ποιοτητα κατασκευης που ειχε τοτε, την αξιοπιστια (τα προβληματα με ανορθωτες και αντλιες ειναι αστεια και λυνονται σε 5 δευτερολεπτα) που ειχε και ενα ικανοποιητικο πακετο θα το επερνα... μια χαρα πηγαινα στο βουνο και στη δουλεια μου καθε μερα με τις χαλια αναρτησεις, τσαγιασα πολλους ελαφρυτερους με γαματα μηχανακια 100+ιππων σε στροφιλικια, το βαρος το ειχα συνηθησει στα πρωτα 10 χλμ και δεν εμεινα ποτε απο βενζινη και ας μην ειχε δεικτη...
υγ. χωρις να χειροκροτω τα παραπανω ετσι ειναι απαραδεκτο να μην εχει δεικτη βενζινης![]()
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Όχι πες μου! Είναι δυνατόν να συζητάμε για μηχανές και να μπαίνει στη συζήτηση η africa? Θα τρελαθούμε τελείως?
Το καλύτερο πράγμα που έκανε η honda σε αυτό το μηχανάκι από τότε που βγήκε, είναι το ότι σταμάτησε να το παράγει. Όλα τα άλλα ήταν για να το κάνει χειρότερο.
Τερενς και τα μυαλά στον τοίχο ρε!![]()
Sent from me using a computer.
πως γινεται να βλεπω στο car.gr africa750 του 90 και να ειναι 21 χρονων?
απ'οσο ξερω εχουμε 2014 και σε 2 μηνες παμε 2015...αρα μιλαμε για μηχανακι 24-25 χρονων...
και για να βγηκε παραγωγη πριν απο 25 χρονια μιλαμε σχεδιαστικα-τεχνολογικα για 30ετια...
απο τοτε εχει τρεξει πολυ νερο στο αυλακι...
Το rd07 πρωτοβγήκε το 93...
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Το οτι εγινε θρυλος, το μηχανακι αυτο, κατι λεει. Οπως και το οτι ακομα κυμαινεται στα 2500 ευρω ως αξια.
Ολα τα υπολοιπα καλα-κακα εχουν αναλυθει πολλακις. Σιγουρα παντως αξιζει και με το παραπανω στην κατηγορια του και γενικοτερα.
Απο τις μηχανες οροσημα.
MADE IN JAPAN 日本製
Ρε μη με προκαλείτε λέμε!
Μη καταλήξουμε να βρίζουμε το αφρικα ΚΑΙ σε αυτό το θρεντ. Έχουμε νεο υλικό για θάψιμο εδώ μέσα, απλά πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή.![]()
Sent from me using a computer.
Και μόνο που σε προκαλούμε όπως λες και στο τέλος θα "βρίζουμε" το αφρικα, και μόνο δηλαδή που υπάρχουν άτομα σαν εμένα πχ, φανατικοί υποστηρικτές και άτομα σαν εσένα φανατικοί κατά της αφρικα κάτι λέει...πέρασαν ποσα χρονια και ακόμα είναι θέμα συζήτησης...μακαρι να γίνεται αυτό και για αλλα σημερινα μηχανάκια σε 20 χρονια...αυτο άσχετα από το μοντέλο θα λέει ένα πράγμα...τεραστια εμπορική επιτυχία...
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Κάτι λέει για το αγοραστικό κοινό όχι για το μηχανάκι.
Το μηχανάκι ένα ακόμα τίμιο ποιοτικό και ακριβό (πολύ ακριβό όταν βγήκε) honda ήταν,
που όμως δεν είχε καμιά ουσιαστικά χρήση στην Ελλάδα παρά σαν καθημερινό μηχανάκι (με συμβιβασμούς).
Ουσιαστικά στην Ελλάδα "έβαλε" στην μοτοσυκλέτα το γιατρό το δικηγόρο το μηχανικό και όλους αυτούς
που ντρεπόντουσαν να κυκλοφορήσουν τότε με μοτοσυκλέτα.
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Νότια Ευρώπη,
στην Αμερική που παίζει πολύ χώμα δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
Όλοι δίκιο έχουμε χαχα
Daz :tsipouro:
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Πω πω .... αυτό το thread ανοίχτηκε για την υποτιθέμενη νέα μηχανή και αρπαχτήκατε για την παλιά
πάντως αυτή η καινούργια όπως φαίνεται με τα διπλά δισκόφρενα και το μπροστινό αυτό κάτω από 200 κιλά δεν βγαίνει δυστυχώς - εκτός και αν κάνουν κανα μαγικό με το ντεπόζιτο και το πάνε στα 15 λίτρα