Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 56 από 56

Θέμα: intiminators vs emulators vs hydraulic kit

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Οπότε να υποθέσω ότι το ευρος των ρυθμίσεων της συμπίεσης υπερκαλύπτει αυτό της επαναφοράς (που ειναι fixed από την στιγμή που κατεληξες σε καποιο ιξώδες) από πολύ "μαλακότερη" έως πολύ "σκληρότερη"...
    Εφόσον μιλάμε πάλι για οπή (οκ για οπές ουσιαστικά) των οποίων η διάμετρο δεν μεταβάλλεται δεν μπορούμε να μιλήσουμε για "ρύθμιση".
    Ουσιαστικά το μόνο που ορίζουμε προφορτίζοντας η αντικαθιστόντας το ελατήριο είναι το "κατόφλι"
    στο οποίο η ροή από την μικρή τρύπα θα περάσει στην μεγάλη τρύπα.
    Ουσιαστικά είναι ένα σύστημα ανάλογο του shim stack στο αμορτισερ με ελατήριο αντί του πύργου ροδελών διαφορετικού πάχους και διαμέτρου (που το βλέπω αποτελεσματικότερο)

  2. #47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Εφόσον μιλάμε πάλι για οπή (οκ για οπές ουσιαστικά) των οποίων η διάμετρο δεν μεταβάλλεται δεν μπορούμε να μιλήσουμε για "ρύθμιση".
    Ουσιαστικά το μόνο που ορίζουμε προφορτίζοντας η αντικαθιστόντας το ελατήριο είναι το "κατόφλι"
    στο οποίο η ροή από την μικρή τρύπα θα περάσει στην μεγάλη τρύπα.
    Ουσιαστικά είναι ένα σύστημα ανάλογο του shim stack στο αμορτισερ με ελατήριο αντί του πύργου ροδελών διαφορετικού πάχους και διαμέτρου (που το βλέπω αποτελεσματικότερο)
    ποιός ήρθε? Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ScratchHead.gif 
Προβολές:	50 
Μέγεθος:	418 Bytes 
ID:	326897

    ...σίγουρα διάβασες όλο το νήμα...??

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    ποιός ήρθε? Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ScratchHead.gif 
Προβολές:	50 
Μέγεθος:	418 Bytes 
ID:	326897

    ...σίγουρα διάβασες όλο το νήμα...??
    διαφωνείς κάπου

  4. #49
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Εφόσον μιλάμε πάλι για οπή (οκ για οπές ουσιαστικά) των οποίων η διάμετρο δεν μεταβάλλεται δεν μπορούμε να μιλήσουμε για "ρύθμιση".
    Ουσιαστικά το μόνο που ορίζουμε προφορτίζοντας η αντικαθιστόντας το ελατήριο είναι το "κατόφλι"
    στο οποίο η ροή από την μικρή τρύπα θα περάσει στην μεγάλη τρύπα.
    Συμφωνώ Πατέρα..

    Η ένστασή μου έγκειται στο αν το "ευρος ρυθμισης" της απόσβεσης συμπίεσης είναι τετοιο που θα μας ικανοποιεί σε σχέση με το συγκεκριμενο ιξώδες που επιλέξαμε...

    Γιατί ουσιαστικά - όπως πολύ σωστα επεσήμανες - δεν μιλαμε για ρύθμιση με την εννοια του "συνεχούς" αλλά για fixed σεττάρισμα..
    (πραγμα που κατα την γνώμη μου μπορούμε να το πετύχουμε με την "κλασσική" μεθοδο revalving - τρυπάνι (και γεμισμα αν το παρακάνουμε) της οπής συμπίεσης της damping rod εφόσον έχουμε φερει την επαναφορα εκεί που θέλουμε με το ιξωδες...)

    Κοινώς την βλέπω την δουλεια σαν "χωρίς κερδος κέρατα" εφόσον πρέπει για καθε αλλαγή να λύνουμε το πηρούνι...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    διαφωνείς κάπου
    βασικά με μπέρδεψες έτσι όπως το έγραψες....!

    oldman θα σου πω το εξής:

    ΑΝ δεν ασχολείσαι με τους αγώνες, που ανάλογα με το τεραίν πρέπει να αλλάζεις όλες τις ρυθμίσεις για την "τέλεια" απόδοση της ανάρτησης (παρεμπιπτόντως μιλάμε για μία ούτως ή άλλως παρωχημένη ανάρτηση και για το πως θα την βελτιώσουμε για απλή χομπίστικη χρήση και όχι αγωνιστική), ΔΕΝ χρειάζεται να ρυθμίζεις κάθε τόσο και να λύνεις και να δένεις....

    Το μόνο που επιθυμώ είναι η ανάρτηση να αποκτήσει μία πιο γρήγορη επαναφορά χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα είναι κούτσουρο. Με το υπάρχον "hardware" της ανάρτησης έχεις περιορισμένη δυνατότητα για την επιθυμητή ρύθμιση. Τουτέστιν ότι ρύθμιση κάνεις βάσει της επιθυμητής επαναφοράς, αντιστοιχεί μία συγκεκριμένη συμπεριφορά για την συμπίεση. Αντιστρόφως, ότι ρύθμιση κάνεις βάσει της επιθυμητής συμπίεσης, αυτομάτως αλλάζει η επαναφορά σε μία συγκεκριμένη συμπεριφορά που αντιστοιχεί στη ρύθμιση που έκανες... Σκοπός λοιπόν της προσπάθειας είναι να αποδεσμεύσεις την μία ρύθμιση από την άλλη βάζοντας την βαλβίδα που ρυθμίζει ξέχωρα την μία από τις δύο αποσβέσεις. Άρα αφού ρυθμίσεις την σταθερή απόσβεση που είναι η επαναφορά, μετά μπορείς να φέρεις και τη συμπίεση εκεί που θες. Όλο αυτό γίνεται ΜΙΑ φορά, βάση της μεικτής χρήσης που κάνεις στη μηχανή, και δεν χρειάζεται να ξαναλάξεις ρύθμιση εφόσον δεν κυνηγάς το τέλειο, αλλά απλά το ικανοποιητικό...

    Όσον αφορά την ένστασή σου, το εύρος ρύθμισής της είναι σχεδόν ανεξάντλητο διότι εκτός του ότι ρυθμίζεται βάσει του ελατηρίου που συμπιέζει το διάφραγμα, και έχεις πολλές περιστροφές στη διάθεσή σου για να συμπιέσεις αυτό το μικρό ελατήριο, επίσης η race tech σε προμηθεύει με άλλους δύο τύπους ελατηρίου βαλβίδας ο ένας πιο μαλακός και ο άλλος πιο σκληρός... Οπότε, ναι, το εύρος μας ικανοποιεί φτάνει να βρούμε την σωστή ρύθμιση...

  6. #51
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Όσον αφορά την ένστασή σου, το εύρος ρύθμισής της είναι σχεδόν ανεξάντλητο διότι εκτός του ότι ρυθμίζεται βάσει του ελατηρίου που συμπιέζει το διάφραγμα, και έχεις πολλές περιστροφές στη διάθεσή σου για να συμπιέσεις αυτό το μικρό ελατήριο, επίσης η race tech σε προμηθεύει με άλλους δύο τύπους ελατηρίου βαλβίδας ο ένας πιο μαλακός και ο άλλος πιο σκληρός... Οπότε, ναι, το εύρος μας ικανοποιεί φτάνει να βρούμε την σωστή ρύθμιση...
    Επειδή καπου πρέπει να διαφωνήσουμε..

    Ξανασκέψου λιγο αυτό με το ελατήριο και το "κατωφλι" που ανεφερε ο Στέφανος...

    Προφορτίζοντας ένα ελατήριο (ουσιαστικά αυτό κανεις με το σφίξιμο της βίδα του) ΔΕΝ μεταβαλλεις την σκληρότητα του αλλα μονο της τιμή της δύναμης που πρέπει να εφαρμοστεί για να υποχωρήσει (και από εκεί και πέρα θα υποχωρεί με τον ίδιο ρυθμό όπως και αφορτιστο..)

    Ουσιαστικά έχεις μια βαλβίδα ΟΝ-OFF στην οποία μπορείς να μεταβάλλεις το σημείο ενεργοποίησής της (και όχι την διάμετρο διέλευσης του λαδιού..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #52
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    ..... (και όχι την διάμετρο διέλευσης του λαδιού..)
    Αυτό το πετυχαίνεις με διαφορετικής σκληρότητας ελατήριο.
    Sent from me using a computer.

  8. #53
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτό το πετυχαίνεις με διαφορετικής σκληρότητας ελατήριο.
    Ναι εεε..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #54
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ναι εεε..??
    Αν και οι δύο εννοούμε το ελατήριο της βαλβίδας, γιατί όχι?

    Ανάλογα με την πίεση που θα δεχθεί κατά τη συμπίεση σηκώνει και τις ρεδέλες αφήνοντας να περάσει περισσότερο λάδι.

    Τι έχω καταλάβει λάθος?
    Sent from me using a computer.

  10. #55
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Τι έχω καταλάβει λάθος?
    Τίποτε από την στιγμή που αυτό δεν είναι ρύθμιση αλλά fixed κατασταση..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #56
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τίποτε από την στιγμή που αυτό δεν είναι ρύθμιση αλλά fixed κατασταση..
    Σωστά. Παραμετροποιόντας το, το υπάγουμε σε νέο κανόνα. Κάτι σαν τον διακανονισμό σε ένα δάνειο ένα πράγμα.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. cb1300 vs gsxr1400 vs xjr1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2005, 21:16
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Χριστιανοσ Vs Μουσουλμανοσ Vs Εβραιοσ.
    από maintenance στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 22:26
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF