Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 37 από 37

Θέμα: Γραναζωμα (για να μαθαινω).

  1. #31
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Είναι ακόμα ένα δύο τιπς που πρέπει να προσέξεις στην αλλαγή γραναζιών. Πχ βάζοντας πολύ μικρό μπροστά μικραίνει επικίνδυνα η γωνία που κάνουν οι "κρίκοι" της αλυσίδας με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά της, όπως επίσης αλλάζοντας γρανάζια αλλάζει και το μεταξόνιο της μοτο με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Σωστός ο vaska!
    Το όριο είναι τα 13 δόντια. Παρακάτω ζορίζει το πράγμα και δεν συνιστάται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Είναι ακόμα ένα δύο τιπς που πρέπει να προσέξεις στην αλλαγή γραναζιών. Πχ βάζοντας πολύ μικρό μπροστά μικραίνει επικίνδυνα η γωνία που κάνουν οι "κρίκοι" της αλυσίδας με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά της, όπως επίσης αλλάζοντας γρανάζια αλλάζει και το μεταξόνιο της μοτο με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Σωστός ο vaska!
    Το όριο είναι τα 13 δόντια. Παρακάτω ζορίζει το πράγμα και δεν συνιστάται.
    Αυτο ειναι το ενα.

    Το αλλο ειναι,οπως και στο ποδηλατο,οταν επιλεξουμε μικροτερο γραναζι πισω (πχ. 2α),χανουμε σε επιταχυνση αλλα κερδιζουμε σε τελικη.Οταν ομως ξεκιναμε απο σταση,με μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα ,ζοριζομαστε περισσοτερο.

    Το ιδιο δεν παθαινει και ο κινητηρας της μηχανης?

  3. #33
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αυτο ειναι το ενα.

    Το αλλο ειναι,οπως και στο ποδηλατο,οταν επιλεξουμε μικροτερο γραναζι πισω (πχ. 2α),χανουμε σε επιταχυνση αλλα κερδιζουμε σε τελικη.Οταν ομως ξεκιναμε απο σταση,με μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα ,ζοριζομαστε περισσοτερο.

    Το ιδιο δεν παθαινει και ο κινητηρας της μηχανης?
    Οχι.
    Αφου δεν θα ξεκινησεις μα εκτη αλλα με πρωτη στο κιβωτιο.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  4. #34
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αυτο ειναι το ενα.

    Το αλλο ειναι,οπως και στο ποδηλατο,οταν επιλεξουμε μικροτερο γραναζι πισω (πχ. 2α),χανουμε σε επιταχυνση αλλα κερδιζουμε σε τελικη.Οταν ομως ξεκιναμε απο σταση,με μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα ,ζοριζομαστε περισσοτερο.

    Το ιδιο δεν παθαινει και ο κινητηρας της μηχανης?
    Ο κινητήρας δεν είναι μυς να ζοριστεί με την ίδια ενοια.
    Αν έχει αρκετή ροπή απο χαμηλά, θα ξεκινήσει μια χαρά και με μακρυτερο γρανάζωμα. πχ ενα GSX1400 ξεκιναει και με 5η χωρίς γκάζι.
    Αν μακρύνει το γρανάζωμα σε ενα 4κυλινδρο 250, τότε φυσικά θα υπάρχει πρόβλημα στην εκκίνηση και θα θέλει στροφάρισμα και πατιναρισμα για να ξεκινήσει, ειδικά σε ανηφόρα δικάβαλο θα εχει θέμα.

    Επίσης το αν θα παρει τελική ή όχι με μακρύτερο γραναζωμα εξαρτάται και πάλι απο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.
    Αν έχει αρκετή ροπή (άρα και ισχύ) ωστε να ανεβασει στροφές με το μακρύτερο γρανάζωμα, τότε ναι θα παρει χιλιόμετρα τελικής. Αν όμως δεν έχει, και είναι ήδη οριακά υπολογισμένο, τότε απλά δεν θα ανεβάζει οταν βαλεις την τελευταία σχέση στο κιβώτιο, και κατα συνέπεια η τελική πιθανότατα θα μειωθεί. Σε καλή κατηφόρα βέβαια θα πηγαίνει σφαίρα.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 24/12/2014 στις 10:03.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Οχι.
    Αφου δεν θα ξεκινησεις μα εκτη αλλα με πρωτη στο κιβωτιο.
    Aφου εχω αλλαξει γραναζι,ας πουμε οτι θα ξεκινησω με κατι αναμεσα σε 1η και 2α.Δεν ειναι το ιδιο πλεον.

  6. #36
    Ζοριζεις τον συμπλεκτη τοτε, πατιναροντας λιγο παραπανω μεχρι να πιασεις ταχυτητα που μπορεις ν ρολαρεις, οχι το μοτερ.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Οχι.
    Αφου δεν θα ξεκινησεις μα εκτη αλλα με πρωτη στο κιβωτιο.
    για την ιστορια εχω καταφερει να ξεκινησω και με εκτη. και οχι σε κατηφορα αλλα κανονικα
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 11:43
  2. Για Να Αναψουν Λιγο Τα Αιματα.....
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2004, 15:37
  3. Για να μην ξεχνιομαστε μερικοι μερικοι.....
    από YZF-R1 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2004, 23:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 16:33
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF