Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 70

Θέμα: Street VS Sport

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zik_virches Προβολή μηνύματος
    Εν κατακλειδι. 250εχω. Οποτε η επομενη αναβαθμιση ειναι ή 400 ή 600. 400αρια δε ξερω τι καλω παιζει, οποτε στα 600 κοιταω R6/CB600RR/GSX600R. Γνωστος μου σε συνεργειο που κατεβαινει σε αγωνες μου ειπε μακρια απο ninja και kawasaki. Αν οχι αυτα που ειπα, 400αρια καλα υπαρχουν?
    Μωρέ έχει αλλά είναι γεροντια, μπορεί να ζητήσουν πολλά για να γίνουν σωστά.

    Ποιό 250 έχεις; απο τα R που αναφερεις, όχι το Γιαμάχα γιατί γενικά ηταν απόλυτο. Με τα άλλα δύο μπορείς να πας και χαλλλαρα. Απλά με "τρομαζεις" λίγο με τις διαθέσεις σου. Αυτά τα διαολια έχουν 200αρισει πριν πεις κιχ και εύκολα κάνεις χονδρή πατάτα, μι πιανς;

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    αμα εισαι καλος γκομενος βαζεις γκομενες πανω και σε cbf125 (μην πω και c50)

    τη μηχανη τη θες για σενα μεγαλη ή για την βλεπουν οι γκομενες και να σου λενε πωωωω ειναι μεγαλη!!??!

    η λογικη απο τα δειγματα σου, λεει να αποφυγεις τα SS. Ειναι σιγουρα πολυ καλα για τη μοστρα στις καφετεριες, αλλα παντα θα υπαρχει στο απεναντι τραπεζακι καποιος πιο μαγκας απο σενα με ss 1000αρι 1300αρι 1400αρι και με πιο ωραια γκομενα απο σενα και θα αναρωτιεσαι τι εκανες λαθος.



    Και για να επανελθω, καθορισε ποσα χρηματα διαθετεις για αγορα, εξασφαλισε τα 1500-2500€ που θελουν το χρονο τα 600αρια-1000αρια και πηγαινε δες πολλες μηχανες απο κοντα. Οποια σου κανει κλικ καβαλησε τη, και οποια σου αρεσει στην οδηγηση την αγοραζεις. Παθητικο test ride δε γινεται.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  3. #48
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    360
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zik_virches Προβολή μηνύματος
    Εν κατακλειδι. 250εχω. Οποτε η επομενη αναβαθμιση ειναι ή 400 ή 600. 400αρια δε ξερω τι καλω παιζει, οποτε στα 600 κοιταω R6/CB600RR/GSX600R. Γνωστος μου σε συνεργειο που κατεβαινει σε αγωνες μου ειπε μακρια απο ninja και kawasaki. Αν οχι αυτα που ειπα, 400αρια καλα υπαρχουν?
    μαλλον εχεις μπερδευτει , r6 , cbr , gsxr ειναι ss δεν ειναι sport που μοιαζουν με ss , στην αρχη λες οτι θες ενα sport με fering αλλα οχι να ειναι ss , για να το εξηγησουμε οτι φοραει fering δεν ειναι ss , αν θες βεβαια και να μας εξηγησεις γιατι ο γνωστος ειπε οχι kawa , μονο απο περιεργεια ρωταω , οτι και να επιλεξεις παντα κρανος τουλαχιστον και το γκαζι με συνεση
    "Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
    http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
    "baby life's too short" ...........
    http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk

  4. #49
    Μαγκες μηχανη ψαχνω οχι γκομενα, ουτε μηχανη που να ριχνει γκομενα. Μη μπερδευεστε που ανεφερα οτι γκομενα θα ανεβαινει πανω
    Και η μηχανη θελω να αρεσει σε μενα, οχι στη γκομενα και στους αλλους οποτε καλα κανουν και υπαρχουν χιλιαδες μαγκες με καλυτερα εργαλεια απο αυτο που θα καταληξω.

    Οσο για το θεμα SS, ενταξει στο μυαλο μου σαν SS ειχα 800 και πανω, Ducati SS800, R1, GSX-R 1000/1300 Hayabusha. Τετοιες λεω δε θελω.

    Απλως οπως ειπα εχω την 250, γιατι να δωσω χρηματα για αλλη μια 250. 400 αν ξερετε καποια πειτε μου, οποτε με αυτο το σκεπτικο ανεβηκα 600.

    Σχεδιαστηκα επισης κουκλες ειναι KTM RC200, και Aprilla RSV4. Για να καταλαβετε απο εικονα τι εχω στο μυαλο μου

  5. #50
    Στο ξαναειπα. Cbr400, zxr400 αλλα ειναι παλιες και ειναι υποπτες για πολλα εξοδα λογω ηλικιας και απονων πιθανων ιδιοκτητων.

    Το gsxr και cbr ειναι μια χαρα 600αρια αλλα με τσιτα τα γκαζια προμηνυεται
    πολυς πονος... Παρε ενα, απλα εχε παντα στο μυαλο σου οτι θελουν συνεση.

  6. #51
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zik_virches Προβολή μηνύματος
    Εν κατακλειδι. 250εχω. Οποτε η επομενη αναβαθμιση ειναι ή 400 ή 600. 400αρια δε ξερω τι καλω παιζει, οποτε στα 600 κοιταω R6/CB600RR/GSX600R. Γνωστος μου σε συνεργειο που κατεβαινει σε αγωνες μου ειπε μακρια απο ninja και kawasaki. Αν οχι αυτα που ειπα, 400αρια καλα υπαρχουν?
    αφου σ'αρεσουν τα 600αρια απ'οτι φαινεται τι το συζητας..μην ασχοληθεις με 400αρια και 500αρια...εγω θα τσιμπαγα cbr η r6 h' gsxr...
    to honda ειναι πολυ καλο σε ολα....το r6 ειναι το πιο δυνατο ψηλα αλλα και το πιο αδυναμο χαμηλα...το gsxr εχει πολυ καλο μοτερ...
    τα 2 πρωτα εχουν φρενα ιδανικα..το gsxr σαν καθε suzuki που σεβεται τον εαυτο του εχει τρομπα για την θαλασσα...το gsxr ειμαι μακραν πιο ανετο ακολουθωντας πιο πισω το cbr σε αντιθεση με το r6 που η θεση του ειναι καθαρα αγωνιστικη και κουραζει ευκολα για βολτες..

  7. #52
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Κατα τη γνωμη μου διαφορα σε κινδυνο δεν υπαρχει για εναν απειρο οδηγο,αναμεσα σε ενα 600 και ενα 1000ss.
    Το κακο ειναι,οσον αφορα τα 600,οτι πολλοι ''παρεξηγουν'' τον μικρο κυβισμο τους ξεχνοντας πως ειναι γρηγοροτερα και πιο απολυτα απο το 99% των υπολοιπων μηχανων ολων των κατηγοριων,ακομα και διπλασιου κυβισμου.

  8. #53
    Το έχουμε αναλύσει άπειρες φορές αυτό το θέμα και καταλήξαμε οτι αν είσαι καγκουρο-βλακάκος σκοτώνεσαι και με παπί

  9. #54
    Bασικο το οποιο το προσπερασα, παλι καλα που αναφερθηκε. Θελω οντως 1500-2500 το χρονο συντηρηση? Προφανως για καθημερινη χρηση και με οριακες επιδοσεις. Και παλι πολλα δεν ειναι

  10. #55
    Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις;
    Αν είσαι στις 10-15000 το χρόνο, θέλεις δύο αλλαγές λαδιών, ένα σετάκι μπουζί, φίλτρο κλπ και ένα ζευγάρι λάστιχα, "μισή" αλυσίδα-γρανάζια και πες και ένα σετ τακάκια (υπερβολή το τελευταίο αλλά τέλος πάντων). Συν ασφάλεια και τέλη, το χιλιάρικο δεν το πιάνεις αλλά δεν απέχεις πολύ. Αν μιλάς για "οριακές επιδόσεις" δηλαδή σκίσιμο αέρα πατέρα τότε θα αλλάζεις πιο συχνά λάστιχα και αλυσίδα και λάδια και και και και και, και ναι μπορεί να ξοδέψεις και όσα λες.

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις;
    Αν είσαι στις 10-15000 το χρόνο, θέλεις δύο αλλαγές λαδιών, ένα σετάκι μπουζί, φίλτρο κλπ και ένα ζευγάρι λάστιχα, "μισή" αλυσίδα-γρανάζια και πες και ένα σετ τακάκια (υπερβολή το τελευταίο αλλά τέλος πάντων). Συν ασφάλεια και τέλη, το χιλιάρικο δεν το πιάνεις αλλά δεν απέχεις πολύ. Αν μιλάς για "οριακές επιδόσεις" δηλαδή σκίσιμο αέρα πατέρα τότε θα αλλάζεις πιο συχνά λάστιχα και αλυσίδα και λάδια και και και και και, και ναι μπορεί να ξοδέψεις και όσα λες.
    στα 1500-2500 το χρονο εγω βαζω και τις βενζινες μεσα. Με 7λ/100χλμ για τυπικο 600αρι ειναι 700λιτρα βεινζινης για 10.000χλμ δηλαδη 700*1,4=1000€ για βενζινη. Να τα πως βγαινουν τα 1500-2500€ ανα χρονο για τη μηχανη.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #57
    Νομίζω οι βενζίνες δεν πρέπει να προστίθενται στο λογαριασμό.

    Προσωπικά, με 3000-4000 χλμ τον χρόνο στην πόλη και καμια πολεμική βόλτα τα ΣΚ δεν ξοδευω παραπάνω απο 400-450 ευρώ ετησίως

    55 ευρώ τέλη 600cc
    160 ευρώ ασφάλεια χρόνου
    50 ευρώ αλλαγή λάδια και φίλτρο
    150 ευρώ Λάστιχα (καθε 2 χρόνια ενα ζευγάρι 300 ευρώ χοντρά)

    και πάλι τα λάστιχα ειναι θέμα χρήσης. Άλλοι θέλουν ενα ζευγάρι τα 150 χρόνια και άλλοι αλλάζουν πισινό κάθε εβδομάδα. Το ίδιο συμβαίνει με τακάκια και αλυσιδογράναζα.

    Επίσης αν έχεις HONDA την βγάζεις πιο φτηνά

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά, με 3000-4000 χλμ τον χρόνο στην πόλη και καμια πολεμική βόλτα τα ΣΚ

    Nταξ...
    Δεν είσαι και το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.

  14. #59
    Αυτο λεω πως εσεις μιλατε για πολλα χιλιομετρα. Εγω κανω 10.000 το χρονο με το σκοοτερακι, το οποιο θα συνεχισω να χρησιμοποιω ια τις δουλειες και τυπικες μετακινησεις. Με τη μηχανη αντε να κανω 2.000. Οποτε ναι μονο βενζινες και χαρτουρα θα ειναι τα εξοδα

  15. #60
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος

    Nταξ...
    Δεν είσαι και το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.
    Υποτίθεται οτι την μηχανή την έχεις για να γουστάρεις στον ελεύθερο χρόνο σου. Εγώ τουλάχιστον έτσι την χρησιμοποιώ

    Τώρα αν εσύ πχ κάνεις 10-20 χιλιαδες χλμ τον χρόνο με sport μηχανή σπίτι-δουλειά-σουπερμαρκετ τότε δεν θα πρέπει να κλαίγεσαι για κόστος συντήρησης. Πάρε ενα παπί ή ενα αυτοκίνητο

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Street Triple Vs Ducati Monster 696
    από loumex στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2008, 22:57
  3. MCN Triumph Street Triple vs Monster, Z, Hornet, GSR, FZ6
    από 618RR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2007, 13:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF