Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 53 από 53

Θέμα: ISR Brakes...

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Δεν ξέρω. Υποθέτω ότι διάμετρο κυλίνδρου διότι τα όρινγκ του εμβόλου ουσιαστικά εξισώνουν τη διάμετρο του εμβόλου μ'αυτή του κυλίνδρου,συμμετέχουν και αυτά στη συμπίεση του υγρού.

  2. #47
    Aυτο που παρεθεσε ο Dr.Big ειναι σωστο αλλα ο ιδιος αναφερει οτι εκτος απο τον λογο διαμετρου, το φρεναρισμα εξαρταται και απο αλλους παραγοντες οπως ειναι η δισκοπλακα, ο τροχος, το λαστιχο κλπ. Δηλαδη καπου αναιρει ο ιδιος αυτα που γραφει.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Δείτε εδώ:
    http://www.oppracing.com/pages/artic...ter_cylinders/


    Η φιλοσοφία του πίνακα του Drbigείναι σωστή αν αποσαφήνιζε ότι η απόσταση μεταξύ εμβόλου και άξονα περιφοράς της μανέτας(ΑΕΕ) είναι αμετάβλητες.
    Για παράδειγμα είναι δυνατόν μια τρόμπα 19άρα αλλά με απόσταση ΑΕΕ=16mm να έχει μαλακότερο τράβηγμα από μια με έμβολο 17mm αλλά με ΑΕΕ 21mm(τυχαία νούμερα).
    Επίσης ο πίνακας δεν αναέρει αν μιλάμε για ακτινικές τρόμπες.
    Πιθανολογώ πως όχι διότι το σάιτ αναφέρεται σε φρένα για παλιά και κλασικά μηχανάκια,δε νομίζω οι ιδιοκτήτες τους να τους βάζουν τούμπανες μπρέμπο,νίσιν και ό,τι άλλο καυλώνει εμάς!
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 28/02/2015 στις 18:37.

  4. #49
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Εκτός και αν εννοείς ότι αυτές με διάμετρο 30mm είναι εξαπίστονες.
    Ακριβώς αυτό.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  5. #50
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Επίσης δείτε και αυτό αν και δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει

    http://www.isrbrakes.se/products/mas...21-014_012.pdf
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Δείτε εδώ:
    http://www.oppracing.com/pages/artic...ter_cylinders/


    Η φιλοσοφία του πίνακα του Drbigείναι σωστή αν αποσαφήνιζε ότι η απόσταση μεταξύ εμβόλου και άξονα περιφοράς της μανέτας(ΑΕΕ) είναι αμετάβλητες.
    Για παράδειγμα είναι δυνατόν μια τρόμπα 19άρα αλλά με απόσταση ΑΕΕ=16mm να έχει μαλακότερο τράβηγμα από μια με έμβολο 17mm αλλά με ΑΕΕ 21mm(τυχαία νούμερα).
    Επίσης ο πίνακας δεν αναέρει αν μιλάμε για ακτινικές τρόμπες.
    Πιθανολογώ πως όχι διότι το σάιτ αναφέρεται σε φρένα για παλιά και κλασικά μηχανάκια,δε νομίζω οι ιδιοκτήτες τους να τους βάζουν τούμπανες μπρέμπο,νίσιν και ό,τι άλλο καυλώνει εμάς!
    ο πίνακας είναι μιά διαίρεση και μερικά εμβαδά κύκλων.
    Μπορείς να κάνεις τον ίδιο και με την διαδρομή των εμβόλων.
    Οι τούμπανες έχουν τον ίδιο υπολογισμό με τις μπάζα.
    Ισχύουν και στις ακτινικές.
    Αυτό που έχει σημασία είναι πως θα σου κάτσουν στο χέρι τα εμπειρικά νούμερα που αναφέρει ο τύπος και προκύπτουν από την προσωπική του πείρα.

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    ο πίνακας είναι μιά διαίρεση και μερικά εμβαδά κύκλων.
    Μπορείς να κάνεις τον ίδιο και με την διαδρομή των εμβόλων.
    Οι τούμπανες έχουν τον ίδιο υπολογισμό με τις μπάζα.
    Ισχύουν και στις ακτινικές.
    Αυτό που έχει σημασία είναι πως θα σου κάτσουν στο χέρι τα εμπειρικά νούμερα που αναφέρει ο τύπος και προκύπτουν από την προσωπική του πείρα.
    Διαιρεί συνολικό εμβαδό εμβόλων δαγκάνων με εμβαδό εμβόλου τρόμπας.
    Η διαδρομή εμβόλων είναι πάνω κάτω η ίδια για ίδιο υλικό τακακιών υγρό και όριγκ ίδιας ποιοτητας.

    Απλά αυτό που γράφει στα σχόλια παν' απ'τον πίνακα(αίσθηση, feeling) είναι και υποκειμενικό και εξαρτάται από σχήμα μανέτας, δάχτυλα αναβάτη,ανοχές τρόμπας,διάταξη τρόμπας(ακτινική ή όχι)...πολλές παράμετροι.
    Μια καλή αφτερμάρκετ με πολύ σφιχτές ανοχές θ' αποδόσει καλύτερα από μια απλή ας έχουν τα ίδια νούμερα.

    Έφερα το παράδειγμα με το ρ1 και τη νισίν για να δείξω ότι τα νούμερα και ο λόγος δεν είναι πανάκεια.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bonepeeler Προβολή μηνύματος
    Ακριβώς αυτό.
    Τότε το εμβαδό θα είναι 8482,296mm^2 και ο λόγος θα είναι 35,265

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. ISR Brakes
    από bonepeeler στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2014, 02:31
  2. Do it yourself : Parking brake / Disk lock reminder
    από McGyver στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2005, 23:43
  3. Brake lines-info
    από Krokodilos001 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2005, 20:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF