Επειδή το σκίσαμε το θέμα ας επανέλθουμε![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Υπήρχε, 640Adv. Το 690 μ' άρεσε από τότε που βγήκε, πίστευα ότι κάποια στιγμή θα ερχόταν και το adv μοντέλο αλλά πλέον δεν το βλέπω να συμβαίνει. Αν δεν έκανα τόσα ασφάλτινα χλμ δεν θα έπαιρνα ποτέ το τενερέ και ούτε θα το σκεφτόμουν για κάτι παρόμοιο. Με ένα 690 ή 610 θα ήμουν ευχαριστημένος. Σίγουρα ένα 690 μπορεί να αποτελέσει βάση για κάτι αξιόλογο στην κατεύθυνση που θέλω αλλά χρειάζεται επέμβαση σε 3 βασικούς τομείς. Κάλυψη από αέρα, αυτονομία, κιβώτιο. Αν ήθελα ένα μηχανάκι για να γυρίζω στην Αφρική κανά χρόνο ή στη Μογγολία και τη Ρώσικη στέπα το πρώτο και το τελευταίο θα με απασχολούσαν λιγότερο έως καθόλου. Για 36ωρο όμως ή από θεσ/κη - Αθήνα για ΣΚ ή με άδεια στην Πελ/σο όπου θα έχω άπειρο χρόνο να εξερευνήσω 4 βουνά από άσφαλτο και χώμα.. Ε πόσες παραχωρήσεις να κάνεις? Τώρα είμαι Κρήτη που έχει φανταστικές χωμάτινες διαδρομές, δύο φορές όμως μέσα σε 1 χρόνο έχω φύγει για θεσ/κη όπου εκτός από το ταξίδι πήγαινε έλα, κάθε μέρα έκανα 70+70 χλμ για να πάω για δουλειά επί 3 εβδομάδες. Αν δεν ρίξεις χρήμα στο κτμ απλά χρειάζεσαι 2ο μηχανάκι. Οι λύσεις που υπάρχουν είναι είτε two much (βλ 30τόσα λίτρα ρεζερβουαρ με 2 αντλίες κτλ) είτε εντελώς φθηνιάρικες. Αλλά και από την άλλη όσο χρήμα και να ρίξεις αν σε 5 χρόνια χρειαστείς το αριστερό ρεζερβουάρ είσαι σίγουρος ότι θα υπάρχει? Χρόνος διάθεσης? Η φακτορυ λύση είναι πάντα η καλύτερη για πολλούς λόγους. Επιπλέον θα έχει λυμένα και άλλες λεπτομέρειες όπως τον μικρό στατορα κ.α.
Για την ώρα βολεύομαι με το τενερέ και κάνω υπομονή μήπως εμφανιστεί τίποτα που να τα κάνει όλα αυτά, αλλά να χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια στο χώμα. Αν το χτ έχει 15 κιλά περιττά στο πλαίσιο και γύρω γύρω, το τενερέ έχει τουλάχιστον 20, plus τον ίδιο βαρύ κινητήρα (ο οποίος είναι το μικρότερο πρόβλημα) + 23 λίτρα ψηλά. (23 λίτρα = 17 κιλά). Όλα αυτά σημαίνουν ότι τα κάνει όλα αλλά στο χώμα ενώ δεν λέει όχι, θέλει προσπάθεια και προσοχή.
Πριν 2-3 χρόνια κανονίζαμε με τον Γιάννη (vstromer) για Καρπάθια και είμαι σίγουρος ότι ο τρελός έμπαινε σε κάτι σαιτ με μουρλούς και ζαχάρωνε διαδρομές που αμφιβάλω ότι το τενερέ θα μπορούσε να τις βγάλει. Κρίμα δεν είναι?
Γμ την κτμ μου γμ! Από το 2004 που πούλησα το εντουράκι μου, περιμένω τον αντικαταστάτη του 640Adv.
anyway βγήκα εκτός θέματος αλλά ας είναι έστω απάντηση σε όσους με βλέπουν να βρίζω τα χτ αλλά να οδηγώ ένα από το συνάφι τους.
Sent from me using a computer.
Είναι αυτά με τον (αποκαλούμενο) κινέζικο κινητήρα, με χαρακτηριστικό το μαύρο χρώμα που είναι βαμμένος. Εδώ δεν πρέπει να περπάτησαν πολύ όπως το F650 που πούλησε σαν ζεστό ψωμάκι. Πάντως όταν συζήτησα για αυτά με τον μάστορα που πάω για service και ξέρει τα BMW με κλειστά μάτια, δεν μου είπε κάτι άσχημο ή κάτι άξιο αναφοράς από προβλήματα.
[QUOTE=daz;2563801]Υπήρχε, 640Adv.
Sory που επεμβένω αλλά είχες ταξιδέψει άσφαλτο με το 640 ADV?Κατανάλωση?Πολύ καλό μηχανάκι ιδίως στο χώμα αλλά για καθημερινό κτλ σου κόβονται τα χέρια απο το βαιπρέσιονΦιλικά πάντα.
"Estimated dry weight will be under 155kg."
Δλδ τον κινητήρα + 100.
Μετά μου λέτε ότι οι Ιάπωνες έχουν στο μυαλό τους να φτιάξουν μηχανές για εμάς.
Παρόμοια λογική έχουν σε όλες τις κατηγορίες εκτός από αυτή των ss και καθαρόαιμων. Μόνο από εκεί φαίνεται ότι μπορούν ακόμα, αλλά δε θέλουν.
Sent from me using a computer.
Είναι πολύ παλιό μηχανάκι και έχει τον αγωνιστικό κινητήρα που χρησιμοποιούσε η κτμ την δεκαετία του 90. Το 2000 κάμποσο που απολύθηκα και έπιασα δουλειά στην Αθήνα, το ζαχάρωνα. Για τους κραδασμούς έχω οδηγήσει το 625, δεν με απασχολούν, ενώ υπάρχουν λύσεις με τιμόνια που (λένε) κάνουν θαυματα. Στο κάτω κάτω ή οδηγούμε μονοκύλινδρο ή όχι.Όταν ακούω φίλους να μου λένε ότι το τενερε έχει κραδασμούς γελάω. Εμένα μου μοιάζει ηλεκτρικό.
Sent from me using a computer.
All rightπάσο
,μιά χαρά μοτοσυκλέτα βρίσκω το xtz.
Τελευταία τροποποίηση από MiltiadisK.D; 09/03/2015 στις 19:34.
Ρε toyar καλό είναι να υπάρχουν και μηχανάκια μουλάρια αλλά τα τελευταία χρόνια οι Ιάπωνες μόνο τέτοια βγάζουν. Εσύ μπορεί να μη θέλεις επιδόσεις ή συγκινήσεις, οκ δεκτό. Να σου πω την αλήθεια και εγώ ήθελα ένα μηχανάκι να γυρίζω τα βουνά και τα λαγκάδια σε όποιο μέρος κι αν βρεθώ, δε με ενδιέφερε να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Θα σου μιλήσω λοιπόν για το δικό μου, που είναι δικό μου, του έχω κάνει 75Κ χλμ και μπορώ να λέω ότι θέλω, χωρίς να παρεξηγείται κανένας γιατί το έχω πλερώσει, είναι ιδιοκτησία μου και μπορώ να το θάβω απεριόριστα.
Αν στο τενερέ έβαζαν το ρεζερβουάρ να κατεβαίνει πιο χαμηλά, στον κενό χώρο του κινητήρα θα μειωνόταν η αξιοπιστία του? Θα χάλαγε πιο ευκολα? Όχι! Απλά θα βελτιωνόταν η αίσθηση του βάρους. Γιατί δεν το έκαναν? Τους βγήκε πιο μπάνικο έτσι και μοιάζει περισσότερο Adventurοκατάσταση. Όμορφο είναι δεν λέω, αλλά δεν είναι λειτουργικό να βάλεις 17 κιλά έτσι όπως τα έβαλαν αυτοί.
Το ξέρεις ότι η μεταλική βάση της πινακίδας έχει μασίφ σίδερο να την συγκρατεί και όλο το σύστημα ζυγίζει 2 ολόκληρα κιλά? Το έκαναν για να αντέχει? Έχω αλλάξει πλαστικό ήδη μια φορά. Ποιος ο λόγος για τόσο βάρος εκεί πάνω? Και το χειρότερο? Από πάνω έχουν κολλήσει άλλο ένα σίδερο απ' την μια άκρη του υπολαισίου στην άλλη. Ποιος ο λόγος για κάτι τέτοιο όταν έχεις δύο δοκούς? Πόσες ώρες ήθελε στο σχεδιαστήριο για κάτι σωστότερο? Είναι η χειρότερη σχεδίαση στην ιστορία των χειρότερα σχεδιασμένων. Το καταλαβαίνεις αυτό?
Δες λίγο! Δες που και πως τοποθέτησαν 17 κιλά (χωρίς το βάρος του ρεζερβουάρ και της αντλίας) και τι κενός χώρος υπάρχει στο πλάι και πίσω απ' τον κινητήρα. Δες εκεί που έπρεπε να είναι η βενζίνη υπάρχει ένα μικροσκοπικό δοχείο διαστολής για το ψυγείο. Δες και τον χώρο πίσω απ' τον κινητήρα.
Αυτή την μεταλλική πλάκα στην ουρά την βλέπεις? Αυτή είναι κολλημένη και δεν είναι τόσο μικρή όσο φαίνεται στην φωτό. Ε πάνω σε αυτή υπάρχει βιδώμένο ένα πλαστικό. Κάτω απ' αυτή υπάρχει βιδωμένη μια άλλη μασίφ μεταλική πλάκα πάνω στην οποία βιδώνει το πλαστικό της ουράς. Ξέρεις πως μεταφράζονται αυτά που βλέπεις σε βάρος? Βλέπεις που είναι τοποθετημένο αυτό το βάρος? Καταλαβαίνεις ότι είναι εντελώς περιττό και ότι δεν μπορείς να απαλλαγείς απ' αύτο?
Ναι! Ωραίο το στιβαρότατο υποπλαίσιο και άνετα θα μπορούσαμε να ανεχτούμε λίγα κιλά παραπάνω σε ένα μηχανάκι που δεν θα το πάμε για αγώνες, αλλά τις μ@λακίες που έχουν κάνει τις βλέπεις ή μόνο εγώ τα βλέπω αυτά?
Σε ένα καινούριο μηχανάκι βάζεις ένα κινητήρα που υπάρχει στην γκάμα σου. Οκ. δεν θέλεις να χαλάσεις την συνταγή του μιναρελι γιατί με όλα τα αρνητικά του είναι ένας κινητήρας που ταιριάζει σε αυτό που φτιάχνεις, δεν μπορείς όμως να δώσεις λίγο παραπάνω βάση στα υπόλοιπα ώστε το αποτέλεσμα να "είναι" πιο κοντά σε αυτό που θέλεις να "μοιάζει"?
Τα θετικά του (που δεν είναι καθόλου λίγα) τα έχω επισημάνει πάρα πολλές φορές και η τρομερή του αξιοπιστία είναι ένα απ' αυτά.
Όμως τίποτε απ' αυτά τα θετικά δεν θα διακυβεύονταν και το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο χωρίς να είναι αναγκαστικά κατά πολύ ακριβότερο.
Ε λοιπόν τέτοιες μ@λακίες, σε συνδιασμό με τέτοιους κινητήρες και ανάλογες αναρτήσεις βρίσκεις όλο και πιο συχνά στα Ιαπωνικά και σπάνια στα Ευρωπαικά μηχανάκια. Ακόμα και αυτος που δεν θέλει επιδόσεις ή αναρτήσεις βγαλμένες από αγώνες έχει κάθε λόγο να μην επιλέξει Ιαπωνικό.
Και επειδή απ' ότι βλέπω η περίπτωσή σου είναι ιδιαίτερη, εσύ πρώτα θα παραδεχτείς ότι οι Ιάπωνες το έχουν ρίξει στη μ@λακία και μετά θα συζητήσουμε αν τα Ευρωπαικά χαλάνε.![]()
![]()
![]()
Sent from me using a computer.
Αποστολ' εμενα παντως δεν με ενοχλει καθολου το βαρος της πλεον,και γυρναω και μεσα στην πολη συνεχεια.
Ενω στην αρχη μου φαινοταν περιεργο,τωρα την χειριζομαι σαν παπι.
Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα...
Και για να σε προλαβω,ξερω κι απο ΚΤΜ.
Αλλα μοτορια αυτα βεβαια σαν συνολο.
Όχι δεν είναι τραγικά, ούτε ήθελα να φανούν έτσι. Απόδειξη ότι την κρατάω ακόμα και την προτείνω άφοβα σε πολλούς που ξέρω ότι θα τους βολέψει. Μέσα στην πόλη είναι πολύ μανιτζέβελη και το βάρος της σπάνια με προβληματίζει. Με γεμάτο ρεζερβουάρ βέβαια η συμπεριφορά της αλλάζει αρκετά αλλά δεν υπάρχει λόγος να είναι συνέχεια γεμάτο. Φυσικά εγώ έχω ακόμα την εξάτμιση βαρίδι και αυτό είναι άλλο μισό ρεζερβουάρ σε βάρος.![]()
Πιο πολύ μου τη σπάει στο χώμα, και ειδικά σε κατηφόρες κουτρουβάλα με πετραδάκι ή σε καμιά ανηφόρα με λούκια όπου αν πάρει κλίση δεν την κρατάς. Με έχει πάει όπου της έχω ζητήσει αλλά χρειάζεται προσπάθεια για να την κουμαντάρεις. Με το στήσιμο και το βάρος της, προφανώς δεν φτιάχτηκε για δύσκολα περάσματα και γρήγορες ταχύτητες και αυτό ήταν κάτι που το ήξερα και το καταλαβαίνω. Όμως από μονοκύλινδρο θέλω κάτι παραπάνω. Αν βελτιωθεί σε σημεία μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη αλλά υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορούμε να αλλάξουμε-βελτιώσουμε και είναι καθαρά μαλακίες του κατασκευαστή που μπορούσαν να λείπουν χωρίς κόστος.
Αυτές θέλω να επισημάνω. Πόσο πολύ καλύτερη θα μπορούσε να γίνει αν υπήρχε λίγο παραπάνω θέληση για καλύτερο αποτέλεσμα.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 10/03/2015 στις 21:24.
Sent from me using a computer.
Στο χωμα εννοειται οτι αναρτησεις πλαισιο και μοτερ βοηθανε και σε συνδυασμο με χαμηλο βαρος,αλλα αν το λεει η ψυχη σου δεν το λυπασαι-φοβασαι
και δεν κλεινεις το γκαζι,τα περισσοτερα ον οφ θα σε πανε παντου,ακομη και στα πιο δυσκολα.
Οι δυνατοτητες τους ειναι πολυ πιο πανω απο τις δικες μας.
Εχω δει πολλακις αφρικανα να την κυνηγουν ΚΤΜ σε λασπωμενα τεραιν και να τρωνε ηττα,και δεν εννοω οτι η αφρικανα ειναι καλυτερη,
ενα πολυ βαρυ μηχανακι ειναι που θελει κακκαλα να το πας χωμα σε σκληρες συνθηκες αλλα
ο οδηγος παιζει τον πρωτο ρολο.
Απο εκει και περα ειναι τι ζητα ο καθενας.
Υπαρχει η οικονομια,η χρηστικοτητα,η ποζερια,η επιδειξη πλουτου,η καυλα και αλλοι πολλοι λογοι να αγορασεις μηχανακι.
Ειναι ποιος παραγοντας παιζει τον πρωτο ρολο για τον καθενα.
Προτιμω την ησυχη σταθερη και απροβληματιστη σχεση,παρα την σουπερ ντουπερ σεξι θεογκομενα,που
θα μου τα κανει ζεπελιν με τα τσαλιμια της.
πρωτον εισ ωραιος που κριτικαρεις αυτο που εχεις γιατι οι περισοοτεροι το παιζουν υπερανω
δευτερον αν ολα αυτα που ανεφερες περι <<βαριας>> σχεδιασης σημαινουν οτι οι ιαπωνες το εχουν ριξει στη μαλακια αντε κι εγω μαζι σου για να ευχαριστηθεις
ΟΜΩΣ......
οι ιαπωνικες μοτοσυκλετες αποτελουν καθαρα βιομηχανικο προιον κι αυτο σημαινει οτι πρεπει να πουλησουν κι αυτο σημαινει οτι πρεπει ενα μηχανακι να ικανοποιει πολλους διαφορετικους αγοραστες κι αυτο σημαινει συμβιβασμους
αυτο που εσενα σου φαινεται μειονεκτημα επειδη εισαι ψαγμενος το 80% των αγοραστων δεν θα το προσεξει καν γιατι δεν θα δει ποτε ξεβρακωτο το μηχανακι του
η μαλακια λοιπον που λες δεν ειναι αδυναμια αλλα επιλογη
οπως επιλογη ειναι του αγοραστη αν θα παρει το σουπερ μοντελο και θα το χρυσοπληρωσει μεχρι να το χασει ή θα παρει το κοριτσι της διπλανης πορτας που θα του φτιαχνει κι ενα φαι της προκοπης αδιαμαρτυρητα
καλες βολτες![]()
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ..............
Ότι δεν μπορείς να είσαι μέσα στο μυαλό των κατασκευαστών.
Συνεπώς και δεν ξέρεις το γιατί και το διότι.
Τώρα με τόσο ελαφριά καρδιά να λες μαλακία τό ένα μαλακία το άλλο,
είναι για να έρχεται η Γιαμάχα να σου προτείνει να το ξανασχεδιάσεις..!!!
Με όλη τη συμπάθεια που σου έχω.....![]()