Σελίδα 50 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 40454647484950515253545560100 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 736 έως 750 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #736
    Και ο Gogos έχει κάνει RTW και συνεχίζει τώρα που μιλάμε με χρεποβέσπα px200. Με την οποία είχε πάει Αγ. Πετρούπολη και Nordcapp?
    Αυτό τι σημαίνει, ότι η βέσπα είναι το απόλυτο RTW μηχάνημα και ο απόλυτος ασφάλτινος χιλιομετροφάγος; Ή μήπως ότι αν είσαι αρκετά βλαμμένος μπορείς να κάνεις οτιδήποτε με οτιδήποτε;

    Εγώ λοιπόν που στα γεράματα (λέμε τώρα) έχω περιορίσει λίγο τη βλακεία (λίγο είπα), που δεν ταξιδεύω πλακωμένος πιά, που θέλω την άνεσή μου, που δεν θέλω να περιορίζομαι πολύ, αυτό το πράγμα που είπε ο γηραιός Ιάπωνας εξελικτής στο βίντεο "την πούλησε". You see a road, you can go. You see a dirt road, you can go. Ναι και με το fazer έχω μπει πολύ χώμα και πέτρα και πέρασε με λίγα γκάπα γκούπα στο διπλό σταντ. Δεν θα ήταν ΠΟΛΥ πιο άνετα με ένα μηχανάκι ψηλό; Oh yes. Σε πολλούς "δρόμους" που δεν μπορούσα να μπω, θα έμπαινα με ένα τέτοιο; Oh yes. Έχω κάνει τα τελευταία 5 χρόνια 100,000 χλμ με το fazer (φέτος δεν δούλεψε σχεδόν καθόλου όμως) σε κάθε δρόμο. Με ένα όρθιο θα ήταν πιο άνετα και για εμένα και για την συμβία. Οπότε ένα 1000άρι (γιατί όσο καλό και να είναι το Vstrom η ροπή του 1000 δεν υπάρχει) φτηνό, αξιόπιστο, "γλυκό", μεγάλο αλλά όχι τέρας, καλοφτιαγμένο...

    Και επειδή λέει και ο Σπύρος ότι τα "όρθια" δεν είναι άνετα τελικά, θα δείξει το πείραμα με τον πήγασο και αν μου αρέσει το "ψηλό" στιλ ελπίζω κάποια στιγμή να αξιωθώ να βγάλω τα 28000 το χρόνο που κρύβω από την εφορία (επίσημα στοιχεία πάντα) και να πάρω μία απλή και μία DCT να σας κάνω συγκριτικό

  2. #737
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τωρα ρε Κωστα, τι ακυρο ηταν αυτο?

    το εχουμε ξαναπει, παντου πανε τα παντα..και ο αλλος ταξιδεψε ολον τον κοσμο με r1 και αλλοι με vespa και εντουραδα εχει γινει με παπι και στην πιστα εχουν μπει 990 adv...αλλα οχι οτι ειναι στο φυσικο τους περιβαλλον...
    και οχι οτι δεν θα αλλαζε κατι αν ειχατε ενα africa (παλιο), ενα 990 adv, ενα gas gas trial, ενα 690 enduro, ενα bmw 1200gs...
    με καποια θα ηταν πιο δυσκολο, με καποια πιο ευκολο και με καποια παιχνιδι...
    προς Θεου δεν διαφωνω οτι το κατευχαριστηθηκατε και περασατε ομορφα αλλα με αυτη την λογικη,
    αφου τα σκουτερ τα κανουν ολα (ταξιδευουν εθνικη, κινουνται πολη, πατανε χωμα, μπαινουν και Μπιστα) κανεις δεν χρειαζεται τιποτα αλλο...ας παρουμε ολοι σκουτερ...

    Δεν το έβαλα για να υποστηρίξω το "όλοι scooter" ρε συ... το όλο θέμα έχει να κάνει με το ότι φτάνουμε δεκάδες σελίδες αναλύοντας το τι κάνει ένα μηχανάκι και τι όχι, πόσο καλό ή *δέλο είναι, αν κουνάει στα 320 χλμ./ώρα ή αν μπορεί να καθαρίζει τραπέζι πίστας MX φουλ φορτωμένο και δικάβαλο...

  3. #738
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Εννοεις οτι ο 35ες ειναι γκήτος;
    Μουλωχτή ποϊτάνα είναι αλλά δεν το κάνομε θέμα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Περιμενεις και συ στη σειρα για να παρεις επιτελους το σουπερ αντβεντσουρ μηχανακι και να ξεκινησεις εκεινη τη γυρα του κοσμου απο χωμα που σχεδιαζες τοσο καιρο ε;;

    Όχι ρε Τζωρτζ.

    Εγώ το έχω πει ότι αυτά τα μηχανάκια καθαρά και μόνο από εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον και για να περνάει η ώρα τα χαζεύω.
    Δε θα έπαιρνα ον-οφ. Τουλάχιστον όχι σε αυτή τη φάση της ζωής μου. (Μεγάλες κουβέντες δε λέω γιατί άμα γεράσει ο άνθρωπος πολλά αλλάζουν)

    Απλά θα έχει πολλή πλάκα εάν (λέω ΕΑΝ) έχει καταφέρει να βρει τη χρυσή τομή η άχρηστη ανίδεη άμπαλη χόντα, και να έχει φτιάξει ένα σωστό μηχανάκι που να καλύπτει και ον και οφ ανάγκες.
    Εκεί θα αρχίσουμε να γελάμε με το αν παρουσιάζει προβλημα ο διακόπτης του φλάς και κάνει "τακ" την ώρα που το σβήνεις

  4. #739
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Δεν το έβαλα για να υποστηρίξω το "όλοι scooter" ρε συ... το όλο θέμα έχει να κάνει με το ότι φτάνουμε δεκάδες σελίδες αναλύοντας το τι κάνει ένα μηχανάκι και τι όχι, πόσο καλό ή *δέλο είναι, αν κουνάει στα 320 χλμ./ώρα ή αν μπορεί να καθαρίζει τραπέζι πίστας MX φουλ φορτωμένο και δικάβαλο...


    βασικα στις τοσες σελιδες προσαπθουμε να καταλαβουμε αν οντως κανει αυτα που λεει το promo φυλλαδιο στα χερια του μεσου οδηγου και κατα ποσο μπορει να κανει αυτα που υποσχεται πιο ευκολα στα χερια του μεσου οδηγου...
    δλδ τι κανουν με τα καινουργια ss? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο γρηγορα με τα ηλεκτρονικα στα χερια του μεσου οδηγου...δλδ να του απλοποιησουν λιγο την διαδικασια και να κατεβει το γυρολογιο με την μικροτερη δυνατη προσπαθεια...

    τι κανουν με τα καινουργια on-off? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο ευκολα στα πιο απροσιτα μερη και να ταξιδευουν επισης με ευκολια και ξεκουραστα στα χερια του μεσου οδηγου...

    το οτι μπορει να παρει ο Marquez ενα 954 και να παει πιο γρηγορα απο ολους τους μεσους οδηγους στην πιστα, δεν λεει κατι για το μηχανακι...παραμενει ενα παλιο ss honda...το ιδιο και αν ο Coma παρει το παλιο africa και διασχισει την ερημο πιο γρηγορα απο ολους τους μεσους οδηγους...


    εξελισσονται τα μηχανακια για να μας κανουν την (μοτοσυκλετιστικη) ζωη μας πιο ευκολη και εμεις προσπαθουμε να επιλεξουμε τι μας ταιριαζει συμφωνα με τις αναγκες μας...

    το καινουργιο africa θα ειναι μια μετριοτητα.-

  5. #740
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Εννοεις οτι ο 35ες ειναι γκήφτος;

    Ως πρός το χρώμα ........ΟΧΙ


    Γιά τα υπόλοιπα
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  6. #741
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    δλδ τι κανουν με τα καινουργια ss? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο γρηγορα με τα ηλεκτρονικα στα χερια του μεσου οδηγου...δλδ να του απλοποιησουν λιγο την διαδικασια και να κατεβει το γυρολογιο με την μικροτερη δυνατη προσπαθεια...
    Έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά οκ σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω.
    Ναι έτσι είναι.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τι κανουν με τα καινουργια on-off? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο ευκολα στα πιο απροσιτα μερη και να ταξιδευουν επισης με ευκολια και ξεκουραστα στα χερια του μεσου οδηγου...
    Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

    Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
    Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
    Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

    Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
    Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
    Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

    (γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)

  7. #742
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος

    Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

    Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
    Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
    Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

    Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
    Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
    Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

    (γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)


    χωρις να εχω οδηγησει στο χωμα, θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να πας με 950/990 adv απ'οτι με μια africa (παλια) ή ενα tenere xtz750 ή ενα bmw 1100gs...
    αυτα ηταν τοτε τα mega on-off...
    για την ασφαλτο δεν το συζηταμε καν...

    το οτι εκαναν τα 1190/1290 βαρια και πιο on απ'οτι ηταν τα 950/990, ειναι κοινως αποδεκτο και μπορει η ΚΤΜ να ηθελε να κινηθει περισσοτερο προς τον δρομο...
    αυτο συζητηθηκε στα forums και ηταν επισης κοινως αποδεκτο απο ολους οτι αν θες χωμα, μενεις με το 950/990 σου και δεν αλλαζεις...αν θες περισσοτερο δρομο, αλλαζεις γιατι ειναι η μερα με την νυχτα...

    το οτι θα βρεθουνε 5-10 χεραδες σε ολο τον κοσμο που θα το πανε το θΕριο στο χωμα δεν λεει κατι...για τον μεσο αναβατη ειναι πιο ευκολο να παει τα 950/990 και ταυτοχρονα να εχει τις ανεσεις του και το γκαζι του χιλιαριου στον δρομο...
    μιλαμε παντα για mega on-off..οχι οτι θα παρει καποιος το 990 και θα παει καλυτερα απο το 690 enduro π.χ...αλλη κατηγορια, αλλες προτεραιοτητες...

  8. #743
    990 και 1190 ίδιο βάρος ίδιες αναρτήσεις.

    Επίσης κανέναν δεν έχω διαβάσει που να γράφει ότι το 9Χ0 ήταν φιλικά στον άσχετο. Μάλλον το αντίθετο γιατί είναι σκληρά και θέλουν ταχύτητα για να δείξουν τις ικανότητές τους. Άρα ο άσχετος πιο εύκολα θα πάει με κάτι πιο ταπεινό, μαλακό, με μοτέρ που δεν θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει.

  9. #744
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά οκ σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω.
    Ναι έτσι είναι.



    Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

    Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
    Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
    Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

    Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
    Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
    Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

    (γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)



    Μην ξεχνάς ότι ο Μπίρχ μπορεί και να 'χει σπάσει 2-3 μηχανάκια μέχρι να ολοκληρωθεί το γύρισμα του βίντεο
    ότι δεν πληρώνει κανένα σπασμένο πλαστικό ή κάτι άλλο σε αντίθεση με τους ιδιώτες οδηγούς που το κάθε λάθος
    και η παραμικρή πτώση κοστίζει..........................



    Γιά το χώμα έχω το 520 πού 'χει τον άσπαστο (και μπορώ και το παλεύω σε χώμα, σε βουνά
    και σε λαγκάδια)

    Λέμε τώρα.........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  10. #745
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    τα 990/950 ειναι μαλακα μηχανακια και θελουν δουλιτσα στις αναρτησεις για να πανε γρηγορα στο χωμα. Εξαιρεση αποτελει το SE που ειναι φτιαγμενο γι αλλο σκοπο. Επισης τα μοτερ τους εχουν συντηρητικη ισχυ αλλα σφιζουν απο ροπη κι ευστροφια. Αυτα για να ξερουμε με τι συγκρινουμε.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #746
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    χωρις να εχω οδηγησει στο χωμα, θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να πας με 950/990 adv απ'οτι με μια africa (παλια) ή ενα tenere xtz750 ή ενα bmw 1100gs...
    αυτα ηταν τοτε τα mega on-off...
    για την ασφαλτο δεν το συζηταμε καν...

    το οτι εκαναν τα 1190/1290 βαρια και πιο on απ'οτι ηταν τα 950/990, ειναι κοινως αποδεκτο και μπορει η ΚΤΜ να ηθελε να κινηθει περισσοτερο προς τον δρομο...
    αυτο συζητηθηκε στα forums και ηταν επισης κοινως αποδεκτο απο ολους οτι αν θες χωμα, μενεις με το 950/990 σου και δεν αλλαζεις...αν θες περισσοτερο δρομο, αλλαζεις γιατι ειναι η μερα με την νυχτα...

    το οτι θα βρεθουνε 5-10 χεραδες σε ολο τον κοσμο που θα το πανε το θΕριο στο χωμα δεν λεει κατι...για τον μεσο αναβατη ειναι πιο ευκολο να παει τα 950/990 και ταυτοχρονα να εχει τις ανεσεις του και το γκαζι του χιλιαριου στον δρομο...
    μιλαμε παντα για mega on-off..οχι οτι θα παρει καποιος το 990 και θα παει καλυτερα απο το 690 enduro π.χ...αλλη κατηγορια, αλλες προτεραιοτητες...
    Στην τελευταία παράγραφο λέμε το ίδιο πράγμα.
    Δε διαφωνούμε κάπου.

    Στα επιλοιπα νομίζω με κάλυψε ο αμυρου κι ο μπουλ που ειναι και πιο έμπειροι/διαβασμένοι επι του θέματος.

  12. #747
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ενδιαφερουσες ολες οι αποψεις..
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #748
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και επειδή λέει και ο Σπύρος ότι τα "όρθια" δεν είναι άνετα τελικά, θα δείξει το πείραμα με τον πήγασο και αν μου αρέσει το "ψηλό" στιλ ελπίζω κάποια στιγμή να αξιωθώ να βγάλω τα 28000 το χρόνο που κρύβω από την εφορία (επίσημα στοιχεία πάντα) και να πάρω μία απλή και μία DCT να σας κάνω συγκριτικό
    το οτι ο Σπύρος δεν βολεύεται πιο καλά στα όρθια, δε σημαίνει ντε και καλά οτι ο Γιάννης δε θα βολευτεί....

    επίσης δε σημαίνει οτι εφόσον ο Γιάννης δεν βολευτεί ο Σπύρος έχει δίκιο.... Γιατί ο θαλασσόλυκος τυρέμπορας () εκεί στη λαμία, μια χαρά βολεύεται....

    Ούτε βέβαια οτι εφόσον βολευτεί ο Γιάννης σημαίνει οτι ο Σπύρος λέει μαλακίες (λέμε τωρα, ναι? )....

    Κάθε κώλος άλλα γούστα
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #749
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι αν καποιος θελει ενα πραγματικο ονοφ υπαρχουν ήδη αρκετες επιλογες. Ο adve αναβατης θα χρησιμοποιησει μία απ αυτες.

    Αυτος που περιμενει να δει τις χωματινες δυνατοτητες του καινουργιου αφρικα (και του καθε καινουργιου συγχρονου 1000ριού ονοφ) ειναι αυτος που κατα κανονα δεν θα ικανοποιηθει ποτέ και με κανενα μηχανακι, που παντα θα περιμενει απο τις εταιριες να βγαλουν ενα πιο "καταλληλο" για χωματινη χρηση 1000άρι μηχανακι, και, που, στην τελικη, δεν παει χωμα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Αυτό που κάνουμε λοιπόν και αυτό που μας μένει, είναι να χαλάμε ο ένας τις φαντασιώσεις του άλλου.

  15. #750
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Μούλτιπλ τσοϊς ερώτηση:


    Αν δεν έχει συντελεσθεί ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ) και αν δεν βλέπαν στη Honda ότι αυτό πουλάει , πιστεύετε ότι θα παρουσιαζόταν το νέο Africa;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
    3. ΟΧΙ, θα ακούγαμε φήμες για καμία 25ετία ακόμα και το μηχανάκι θα αναγόταν πλέον σε θρύλο, σε φάση μαραμαρωμένου βασιλιά
    4. ΝΑΙ αλλά θα ήταν ένα Varadero με αλλαμένα πλαστικά και γραφικά
    5. Τα Ducati είναι *δελα

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF