Σελίδα 10 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 284

Θέμα: Suzuki DRz 400

  1. #136
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Δε θα γίνει άμεσα, αλλά σκοπεύω κάποια στιγμή να βάλω τον εισαγωγής του Ε, αν τον βρω. Για πιο "άγριες" δουλειές, μόνο αν υπερκυβιστεί.

    Το ψάχνω πολύ πριν κάνω οτιδήποτε. Μόνο δοκιμασμένες λύσεις
    Life begins at 45°.

  2. #137
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Γιωργο, εαν και οποτε μπορεις θα ηθελα μια φωτο απο τις πανω βασεις της μασκας που να φαινεται που πιανουν (τιμονοπλακα, μπουκαλες ?)

    Thanks
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    μπλιτζ χοντρικά τι κατανάλωση έχει για μέσα στη πόλη και τις γρήγορες εκτός;

  4. #139
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Γύρω στα 5.5/100 είχε μαμά και εντός και εκτός πόλης, αλλά τελείως χονδρικά, με υπολογισμούς του αέρα. Θα μετρήσω μέσα στην επόμενη βδομάδα, με κάποιο app, με τις νέες ρυθμίσεις και θα ενημερώσω. Δεν είναι πολύ οικονομικό, γενικά, αλλά δεν οδηγώ οικονομικά.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Γιωργο, εαν και οποτε μπορεις θα ηθελα μια φωτο απο τις πανω βασεις της μασκας που να φαινεται που πιανουν (τιμονοπλακα, μπουκαλες ?)

    Thanks
    Όταν σταματήσει να βρέχει και το ξεκουκουλώσω
    Life begins at 45°.

  5. #140
    d.m.w.t.l. Το avatar του/της congate7
    Εγγραφή
    02/06/2012
    Μηνύματα
    877
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    μπλιτζ χοντρικά τι κατανάλωση έχει για μέσα στη πόλη και τις γρήγορες εκτός;
    Θα σου για εκτός αλλά με τεπόζιτο γιατί έτσι μετράω. Γρήγορη βγάζει 110-120 χλμ ενώ χαλαρά μου έχει βγάλει πάνω από 170 χλμ. *
    Αν θες να μάθεις με το fcr μόνο ο blitz

    edit: τα χλμ είναι χωρίς τη ρεζέρβα
    O παππούλης


    Θα πάω σε ένα νησί, να ψαρεύω πρόκες.

  6. #141
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από congate7 Προβολή μηνύματος
    Θα σου για εκτός αλλά με τεπόζιτο γιατί έτσι μετράω. Γρήγορη βγάζει 110-120 χλμ ενώ χαλαρά μου έχει βγάλει πάνω από 170 χλμ. *
    Αν θες να μάθεις με το fcr μόνο ο blitz

    edit: τα χλμ είναι χωρίς τη ρεζέρβα
    Σε mode ποδιών harley που σε ειδα στην εθνική τι βγάζει;
    Φίου φίου φι φι φίου

  7. #142
    d.m.w.t.l. Το avatar του/της congate7
    Εγγραφή
    02/06/2012
    Μηνύματα
    877
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Σε mode ποδιών harley που σε ειδα στην εθνική τι βγάζει;
    Αυτό ήταν mode βαρετές ευθείες
    O παππούλης


    Θα πάω σε ένα νησί, να ψαρεύω πρόκες.

  8. #143
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Εγώ γεμίζω πάντα με ένα 10ρικο κάθε 130-140 χλμ, ανεξαρτήτως χρήσης :P
    Life begins at 45°.

  9. #144
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Λοιπόν, το μηχανάκι μπήκε χτες για δυναμομέτρηση/καυσανάλυση. Όπως ρύθμισα εγώ το fcr (EMP 3, 160/42, 200/100), έδωσε 38 άλογα τροχό (σε superflow). Δυστυχώς δεν έχω προηγούμενη μέτρηση για να συγκρίνω. Το μηχανάκι έμεινε μέσα για μικροδιορθώσεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει πολλά ο μηχανικός. Γενικά, παρατήρησα ότι ήταν αρκετά πλούσιο στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών και, μετά τις 8,500 στροφές, απλά έπεφτε κατακόρυφα η ιπποδύναμη. Θα επανέλθω το βράδυ που θα το πάρω.
    Life begins at 45°.

  10. #145
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	drz dyno_sm.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	83,8 KB 
ID:	346631

    Για πείτε οι γνώστες!

    Ενημερωτικά, άλλαξα jets σε 155/38 και άνοιξα κι άλλο το φιλτροκούτι (περισσότερο από 3x3) και πάλι χρειάζεται περισσότερη/καλύτερη ροή αέρα. Βγάζοντας το φίλτρο, ξεπέρασε τα 39.
    Life begins at 45°.

  11. #146
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.893
    το μπουζι τι χρώμα ειναι μετα απο τερμα γκαζι?
    αφου κερδιζεις κ αλλο χωρις φιλτρο παει να πει οτι ισως ειναι πλουσιο.

    παιξε με ζιγκλερ αλλα προσοχη μην γινει φτωχο

  12. #147
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Γιωργο δεν υπαρχει ιδανικη μιξη...
    ξεχνα το αυτο...
    απλουστατα γιατι καθε μερα οδηγεις σε διαφορετικες συνθηκες...αλλες θερμοκρασιες, αλλη υγρασια, αλλο καυσιμο..κ.ο.κ...
    ακομα και αν αλλαζεις διαδρομες με περισσοτερο παρατεταμενο γκαζι θα πρεπει να εχεις αλλη ρυθμιση...

    θα τρελαθεις...δεν παιζει αυτο...

    πηγαινε με τον μεσο ορο και θα εισαι μια χαρα...
    αν κρατας χλμ αρκετα με τελευταια σχεση πρεπει να ειναι λιγο πιο πλουσιο...και ας δουλευει λιιιγο χειροτερα στις χαμηλες...


    δεν ειναι ασχημα τα αλογα σε superflow απο 400αρι...

    και μην εχεις αυτοσκοπο τα αλογα...
    να μετρας το μηχανακι στον δρομο με ενα αλλο σταθερο μηχανακι που ξερεις...για να δεις αν πηρε, ποσο πηρε και που πηρε (χαμηλα..ψηλα..μεσαιες)..

  13. #148
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    παρα πολυ καλά νουμερα, να σκεφτεις τα τελείως μαμα βγάζουν το πολύ 34-35 άλογα τροχό.

    Ετσι πέφτει στις ψηλές στροφές, δεν έχει τιποτα εκκεντροφόρους παναγριους να κρατάει τη δύναμη πιο ψηλά. Οποτε αν το καύσιμο σου είναι σωστό, γυρω στις 8500 "τελειώνει" ο μαμα εκκεντροφόρος

    Πόσο ήτανε το κάυσιμο ακριβώς? Λίγο πλουσιο ας είναι (μέχρι 12.5:1, πιο κάτω χανει αρκετά άλογα), καλό κανει στις θερμοκρασίες της κεφαλής.

  14. #149
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	drz dyno afr_sm.jpg 
Προβολές:	187 
Μέγεθος:	91,9 KB 
ID:	346719

    Αν βγάζεις άκρη...

    Όπως το βλέπω, το afr, μετά τις πρώτες 4,500 rpm, κυμαίνεται μεταξύ 13.9 και 11.9.

    Το ξέρω ότι είναι ζόρι να ρυθμιστεί τέλεια ένα καρμπ και γι'αυτό δεν το κούρασα ιδιαίτερα. Κυρίως ήθελα να σιγουρευτώ για τα μείγματα κι ότι δε θα καταστρέψω το μηχανάκι. Διαφορά στη δύναμη δεν παρατήρησα (πριν και μετά τη ρύθμιση) και δε μπαίνω στον κόπο να μετράω τελικές, αλλά έγινε πολύ πιο στρωτό το μηχανάκι, χωρίς κομπιάσματα και λοιπά περίεργα. Το οποίο εμένα με αφήνει ευχαριστημένο. Μετά τον υπερκυβισμό, θα το ξαναδούμε
    Life begins at 45°.

  15. #150
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Απο όσο μπορώ να διακρίνω, μεταξύ 5000-8700 είναι περίπου στο 13:1 και στον κόφτη φτάνει τελικά στο 12, νομίζω οτι είναι όπως πρέπει, ειδικά έχοντας υπ΄οψη οτι είναι καρμπυρατέρ. Αν ανεβάσεις ένα νουμερο κύριο ζιγκλερ, θα πέσει στο 12:1, οπότε δεν πολυ αξίζει, ενω αν βάλεις ένα μικρότερο, κάτω απο τις 5000 θα παραβγεί φτωχο. Αυτή η καμπύλη που κάνει μεταξύ 3000-4000 νομίζω είναι απο το απότομο γκάζι (αργεί λίγο να κατεβάσει βενζίνη στο απότομο άνοιγμα), οπότε σε συνθήκες ομαλής οδήγησης δεν πιστεύω να την κάνει. Ίσως θα έπρεπε να ξεβιδώσεις περίπου μισή στροφή τη βίδα ρύθμισης μίγματος (pilot screw ή mixture adjusting screw, νομίζω είναι απο την άλλη πλευρά, αντιδιαμετρικά απο την βίδα ρυθμισης ρελαντί). Με αυτή ρυθμίζεται το καύσιμο στα χαμηλά φορτία (λίγα ώς μισά γκάζια), αλλα επηρεάζει και λίγο τα τέρμα γκάζια ειδικά στις χαμηλές στροφές.

    Βασικά καλό είναι να μαθεις το manual απο το καρμπυρατερ σου πριν προσπαθήσεις να βάλεις χέρι (υπάρχει παντού στα αγγλικά κατέβασέ το)

    εδω είναι οι ρυθμίσεις για MX39 σε beta400, οπότε κοντά είναι πιστεύω:
    http://www.betausa.com/sites/default...nual2009RR.pdf

    στα τεχνικά χαρακτηριστικά γράφει όλα τα νούμερα των ζιγκλερ και τις στροφές του pilot screw και πιο μετά γράφει πως ρυθμίζεις ρελαντί και pilot screw
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 03/12/2015 στις 07:34.

Σελίδα 10 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF