Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει.
Λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει...
το mana είναι scooter.
Tελειωσα το διαβασμα αλλα δεν καταλαβα πως, εφοσον προκειται για cvt κιβωτιο, μπορεις να αλλαζεις ταχυτητες;;; Ηλεκτρονικα;;;
Επισης πως κοντενει τη μεταδοση στο sport mode;;; Ενα βαριατορ εχει;;;
MADE IN JAPAN 日本製
Δεν ξέρω αν είναι προσομοίωση, πάντως την κάνει πετυχημένα...είτε έχει, είτε δεν έχει πραγματικό κιβώτιο.
Σαν αίσθηση, με το χειροκίνητο mode εννοώ, σαφώς και επιτάχυνε διαφορετικά όταν ανέβαζες και κατέβαζες ταχύτητες από τον διακόπτη.
Τεσπα, Honda θα είναι...κοτζάμ Varadero και Trans Alp έχει φτιάξει, κάτι θα ξέρει.
Μετά το γυμναστήριο θα απαντήσω για κιβώτια....
Συστημα διπλου συμπλεκτη ειναι (Dual Clutch Transmission)δλδ σου δινει την δυνατοτητα να διαλεγεις αναμεσα στην χειροκινητη μεταδοση με κατι κουμπακια που εχεις στο αριστερο γκριπ (τυπου σαν σειριακο ας πουμε) και στην αυτοματη μεταδοση.Ενω το CVT του απριλια ειναι οπως το σκουτερ (συνεχως μεταβαλλομενη με δυο δυνατοτητες νομιζω επιλογης σε σπορ και οχι .
κουκουρουκουκου
Ε ναι, αλλιώς επιταχύνει 'σαν να είχες αλλάξει ταχύτητα'. Στην ουσία οταν 'αλλάζεις' ταχύτητα μεσω του servo το αναγκάζεις να χρησιμοποιεί αλλο εύρος της τροχαλίας με αλλη διάμετρο. Παρτο σαν ενα CVT που λειτουργεί σε 7 διαφορετικά εύρη της τροχαλίας.
Το DCT ειναι τελείως αλλο πράγμα. Με λίγα λόγια είναι ενα κανονικό κιβωτιο που ελέγχεται ηλεκτρονικά.
Εχει 2 συμπλέκτες και είναι πολύ hi tech.
Δες εδω πως δουλεύει:
http://world.honda.com/motorcycle-pi...ok/DCT/detail/
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 16/12/2015 στις 16:13.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το βασικότερο είναι οι πολύ μεγάλες απώλειες του cvt...ένας λογος που το μάνα είναι τόσο ψοφιο είναι το κιβώτιο του