Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: Aυτοματα κιβωτια ταχυτητων (CVT, DCT κλπ κλπ)

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει.
    Λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    το mana είναι scooter.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  3. #18
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Tελειωσα το διαβασμα αλλα δεν καταλαβα πως, εφοσον προκειται για cvt κιβωτιο, μπορεις να αλλαζεις ταχυτητες;;; Ηλεκτρονικα;;;
    Επισης πως κοντενει τη μεταδοση στο sport mode;;; Ενα βαριατορ εχει;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Χμμμ...
    Δηλαδή, όταν άλλαζα ταχύτητες στο Mana, δεν άλλαζα? Γιατί σίγουρα κάτι άλλαζε στην λειτουργία του.

    Εκτός και το ένα έιναι κανονικό που δουλεύει σαν αυτόματο, και το άλλο είναι αυτόματο που δουλέυει σαν κανονικό?
    Καπως ετσι ειναι τα πράγματα.
    Το Mana δεν εχει πραγματικό κιβωτιο, είναι CVT απλά το servo προσομοιάζει την αλλαγή ταχυτήτων.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει.
    Λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει...
    Λαλει πουλι: Το πουλι της Honda με το γνωστο φτερο..
    Παιρνει σπυρι: Κανει πωλησεις και παιρνει λεφτα..
    Και η Μana (της Aprilia) ζηλευει..

    Ποσο μπροστα ηταν ο Σωλομος ρπστμ...
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #21
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Καπως ετσι ειναι τα πράγματα.
    Το Mana δεν εχει πραγματικό κιβωτιο, είναι CVT απλά το servo προσομοιάζει την αλλαγή ταχυτήτων.
    Δεν ξέρω αν είναι προσομοίωση, πάντως την κάνει πετυχημένα...είτε έχει, είτε δεν έχει πραγματικό κιβώτιο.

    Σαν αίσθηση, με το χειροκίνητο mode εννοώ, σαφώς και επιτάχυνε διαφορετικά όταν ανέβαζες και κατέβαζες ταχύτητες από τον διακόπτη.

    Τεσπα, Honda θα είναι...κοτζάμ Varadero και Trans Alp έχει φτιάξει, κάτι θα ξέρει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #22
    Μετά το γυμναστήριο θα απαντήσω για κιβώτια....

  8. #23
    Συστημα διπλου συμπλεκτη ειναι (Dual Clutch Transmission)δλδ σου δινει την δυνατοτητα να διαλεγεις αναμεσα στην χειροκινητη μεταδοση με κατι κουμπακια που εχεις στο αριστερο γκριπ (τυπου σαν σειριακο ας πουμε) και στην αυτοματη μεταδοση.Ενω το CVT του απριλια ειναι οπως το σκουτερ (συνεχως μεταβαλλομενη με δυο δυνατοτητες νομιζω επιλογης σε σπορ και οχι .
    κουκουρουκουκου

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω αν είναι προσομοίωση, πάντως την κάνει πετυχημένα...είτε έχει, είτε δεν έχει πραγματικό κιβώτιο.

    Σαν αίσθηση, με το χειροκίνητο mode εννοώ, σαφώς και επιτάχυνε διαφορετικά όταν ανέβαζες και κατέβαζες ταχύτητες από τον διακόπτη.

    Τεσπα, Honda θα είναι...κοτζάμ Varadero και Trans Alp έχει φτιάξει, κάτι θα ξέρει.
    Ε ναι, αλλιώς επιταχύνει 'σαν να είχες αλλάξει ταχύτητα'. Στην ουσία οταν 'αλλάζεις' ταχύτητα μεσω του servo το αναγκάζεις να χρησιμοποιεί αλλο εύρος της τροχαλίας με αλλη διάμετρο. Παρτο σαν ενα CVT που λειτουργεί σε 7 διαφορετικά εύρη της τροχαλίας.

    Το DCT ειναι τελείως αλλο πράγμα. Με λίγα λόγια είναι ενα κανονικό κιβωτιο που ελέγχεται ηλεκτρονικά.
    Εχει 2 συμπλέκτες και είναι πολύ hi tech.
    Δες εδω πως δουλεύει:
    http://world.honda.com/motorcycle-pi...ok/DCT/detail/
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 16/12/2015 στις 16:13.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    ..Ενω το CVT του απριλια ειναι οπως το σκουτερ (συνεχως μεταβαλλομενη με δυο δυνατοτητες νομιζω επιλογης σε σπορ και οχι .
    Ναι αλλα μπορεις και να αλλαζεις ταχυτητες εσυ, φαση manual, εκτος απο τα 3 modes που εχει..
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #26
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    .Ενω το CVT του απριλια ειναι οπως το σκουτερ (συνεχως μεταβαλλομενη με δυο δυνατοτητες νομιζω επιλογης σε σπορ και οχι .
    Οχι, έχει διακόπτη στο αριστερό grip για να ανεβάζεις και να κατεβάζεις χειροκίνητα. Αυτό που λές υπάρχει στο GP800 μάλλον, που δεν έχει το χειροκίνητο του Mana.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #27
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ε ναι, αλλιώς επιταχύνει 'σαν να είχες αλλάξει ταχύτητα'. Στην ουσία οταν 'αλλάζεις' ταχύτητα μεσω του servo το αναγκάζεις να χρησιμοποιεί αλλο εύρος της τροχαλίας με αλλη διάμετρο. Παρτο σαν ενα CVT που λειτουργεί σε 7 διαφορετικά εύρη της τροχαλίας.

    Το DCT ειξναι τελίως αλλο πράγμα. Με λίγα λόγια είναι ενα κανονικό κιβωτιο που ελέγχεται ηλεκτρονικά.
    Εχει 2 συμπλέκτες και είναι πολύ hi tech.
    Δες εδω πως δουλεύει:
    http://world.honda.com/motorcycle-pi...ok/DCT/detail/
    Ok, κατανοητό thanks.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλα μπορεις και να αλλαζεις ταχυτητες εσυ, φαση manual, εκτος απο τα 3 modes που εχει..
    δεν το ξερω ,νομιζω ναι.Παντως σε ενα burgman 650 που ειχα ειχε συριακο και ctv (δεν θυμαμαι καν αν ειχε και mods και αυτα το 2003)
    κουκουρουκουκου

  14. #29
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Το βασικότερο είναι οι πολύ μεγάλες απώλειες του cvt...ένας λογος που το μάνα είναι τόσο ψοφιο είναι το κιβώτιο του

  15. #30
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    Το βασικότερο είναι οι πολύ μεγάλες απώλειες του cvt...ένας λογος που το μάνα είναι τόσο ψοφιο είναι το κιβώτιο του
    13,5" το 400αρι.. Αρκετα αργο για 850 street aprilia..
    Eνδεικτικα πχ το Z750 (I4 βεβαια) το κανει σε 11"
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Χρηστηδες, Μανώληδες κλπ κλπ
    από Cpt. Haddock στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2009, 13:14
  2. idi trooper κλπ κλπ κλπ ΓΙΩΡΓΙΔΕΣ
    από EVI στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2009, 06:50
  3. θηκη για κινητο, pda, gps κλπ κλπ
    από suzukimaniac στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2007, 12:51
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ
    από gmak στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2006, 20:14
  5. χέσε ψηλά κλπ κλπ
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2006, 15:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF