Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Ότι είπε ο καφετζής...
Είναι κανονικο συμβατικό κιβώτιο, όχι cvt με μερικές προεπιλεγμένες σχέσεις. Το ίδιο κονσεπτ έχει φορέσει η vw καποια χρονια τώρα σε μοντέλα της
Ουσιαστικά όταν έχει μια σχέση, είναι ήδη επιλεγμένη η επόμενη, ο εγκέφαλος η το κουμπί επιλέγει ποιος συμπλέκτης θα δίνει κίνηση.
Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 16/12/2015 στις 17:23.
Παντως προσωπικα δεν εχω αντιληφθει το οφελος της υπαρξης του κιβωτιου διπλου συμπλεκτη σε καθημερινης χρησης κατασκευες οπως το VFR 1200 περαν απο το προσθετο βαρος,ουτε καταλαβα απο τις μεχρι τωρα ανασκοπησεις του μοντελου ,οτι οι χρηστες ειχαν βρει με αυτο λυση σε προβληματα που τους αποσχολουσαν με την απουσια του.Περισσοτερο για γκατζετ μου κανει ,χωρις να το εχω δοκιμασει ο ιδιος Δεν ξερω τα οφελη του στο χωματινο τερεν και μελει να το δουμε ,αλλα σε ειδικοτερες κατασκευες ,οπως τα SS ,ο συμπλεκτης ειναι αναντικαταστατος και ιδιως ενα σειριακο σιφτερ που κανει θαυματα με την χρηση του
κουκουρουκουκου
στα αυτοκινητα εχει το πλεονεκτημα οτι η αλλαγη των ταχυτητων ειναι πιο γρηγορη(αμεση για την ακριβεια) στο manual, και η ανεση που προσφερει στο εντελως αυτοματο...επισης δε χρειαζεται να βγαλεις το χερι απο το τιμονι, οποτε εχεις καλυτερο ελεγχο
στις μοτο το πλεονεκτημα του χρονου της αλλαγης ταχυτητας δεν υφισταται, μιας και το κιβωτιο των μοτο ειναι σειριακο, σε σχεση με το H που δεν ειναι...οποτε η ταχυτητα ειτε καρφωτη αν ξερεις, ειτε με βοηθεια σιφτερ αν δεν ξερεις, ειναι αμεση...επισης δε βγαζεις κανενα χερι απο το τιμονι οποτε δε χανεις ελεγχο...
τωρα η οποια χρησιμοτητα θα ηταν σε καθημερινα commuters απλα για την ανεση της οδηγησης μεσα στην πολη, να γλιτωνεις τις πολλες αλλαγες, το συμπλεκτη, αλλα και τις πολλες απωλειες που εχει το cvt που εχουν τα σκουτερ...αυτο με την προυποθεση το κιβωτιο να ειναι φτηνο σε κοστος...στο χωμα εχει μαλλον καποια χρησιμοτητα σε μοτο τυπου αφρικα μιας και στην ουσια δεν αποσταθεροποιεις τη μοτο στις αλλαγες...οποτε υπαρχει ενας safety παραγοντας, αλλα πιο πολυ γκατζετια ειναι το συστημα στην πραγματικοτητα...
σε αγωνιστικη χρηση δεν εχει κανενα πλεονεκτημα, ακομα και στα αυτοκινητα σειριακα κιβωτια χρησιμοποιουν...
Μια και το έχουμε απαυτώσει, να ρωτήσω κι εγώ τι σύστημα είναι το Rekluse και πώς κατατάσεται μέσα στα προαναφερθέντα;
Σαν συμπεριφορά, από το λίγο που το δοκίμασα (σε Husaberg εντουράκι) μάλλον προς το Honda θa φέρνει, και είναι πάρα πολύ ωραίο.
Δεν νομίζω όμως οτι έχει κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου.
Tο rekluse ειναι φυγοκεντρικος συμπλεκτης οπως των παπιων περιπου. Μαλλον πλησιαζει το dct σαν φιλοσοφια μιας και διατηρει το κανονικο κιβωτιο ταχυτητων αλλα οι αλλαγες δεν γινονται αμεσα και αυτοματα οπως στο dct.
MADE IN JAPAN 日本製
Aυτο ακριβως,
Προσφερει την ανεση του αυτομάτου, με περισσοτερες σχεσεις και λειτουργια χειροκινητου.
Μεγαλο βαρος και πολυπλοκοτητα, ΔΕΝ επισκευαζεται, μπορει να εχει τις σχεσεις του χειροκινητου (π.χ. 6) επι δυο αρα 12...
CVT απλο και γερο, αλλα αργο.
Σαφεστατα φτηνοτερο στην συντηρηση του-η επιλογη μου για αυτοματο.
Επισκευάζεται (τουλ. στη Bmw το SMG II ) αλλά όχι από τους επίσημους και από πολύ γάτο μάστορα.![]()
Δυστυχώς (για εμένα, διότι είμαι οπαδός του ''ανακατέματος της κουτάλας'') σταδιακά θα καταργηθούν τα χειροκίνητα και ίσως και τα αυτόματα και το μέλλον είναι τα συγκεκριμένα συστήματα μετάδοσης.
Έτσι ενώ μέχρι πρότινος είχαν εφαρμογή σε υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα, τώρα θα μπαίνουν παντού.
Δλδ αν πάθει τπτ, επισήμως πάς για καινούργιο; Το οποίο δεν φαντάζομαι να κάνει λιγότερο από χιλιάρικο, έτσι;Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76
Πόσο «γάτος» πρέπει να είναι ο μάστορας; Χρειάζεται και γνώση ηλεκτρονικών, servo, κλπ; τα έσω ανταλλακτικά (πλάκες, κλπ) είναι στάνταρ;
Ένας μέσος ιδιοκτήτης με τις ως άνω γνώσεις θα μπορούσε να τα καταφέρει;
Πολλές ερωτήσεις, αλλά έχω τους λόγους μου...![]()
![]()
Σε dsg ομιλου VAG κοιτας τα 4000€ νομιζω...