Σελίδα 100 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 50909596979899100101102103104105110 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.486 έως 1.500 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1486
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XLGeorge Προβολή μηνύματος
    Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο


    Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα oοπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
    Διάβασα με απόλυτη προσήλωση, ολο το review σου. Κατατοπιστικοτατος! Ευχαριστουμε που μοιράστηκες την εμπειρία
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

  2. #1487
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.640
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XLGeorge Προβολή μηνύματος
    Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο


    Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.

    Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.

    Ομως θα το αγοράσω όπως πάνε τα πράγματα στην Ελλάδα, όταν θα εχω γίνει και ηλικιακά πουροντούρος

  3. #1488
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.
    Κωστα, σε ενα βαθμο ναι, αν και δεν πεφτει η αποδοση του ψηλα οσο των αεροψυκτων boxer - το τελευταιο ημι-υγροψυκτο ειναι αλλο μηχανακι. Και εχει πολυ πιο χωματινο στησιμο, οχι του τυπου απλα "περναω παντου" αλλα "τα κανω ολα ισιωμα" σε στυλ 950/990, αυτη την εντυπωση μου εδωσε αν και δεν το πηγα στο χωμα.

    ΥΓ Παντως ηλικιακα πλησιαζεις την εισοδο στους πουροντουρους, εχε την αιτηση ετοιμη για οταν ερθει η ωρα
    " the PouroDuro spirit "

  4. #1489
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.

    Ομως θα το αγοράσω όπως πάνε τα πράγματα στην Ελλάδα, όταν θα εχω γίνει και ηλικιακά πουροντούρος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από XLGeorge Προβολή μηνύματος
    Κωστα, σε ενα βαθμο ναι, αν και δεν πεφτει η αποδοση του ψηλα οσο των αεροψυκτων boxer - το τελευταιο ημι-υγροψυκτο ειναι αλλο μηχανακι. Και εχει πολυ πιο χωματινο στησιμο, οχι του τυπου απλα "περναω παντου" αλλα "τα κανω ολα ισιωμα" σε στυλ 950/990, αυτη την εντυπωση μου εδωσε αν και δεν το πηγα στο χωμα.

    ΥΓ Παντως ηλικιακα πλησιαζεις την εισοδο στους πουροντουρους, εχε την αιτηση ετοιμη για οταν ερθει η ωρα
    έτσι, να συγκρίνουμε το άφρικα του 16 με τον μπόξερ του 16.....

    μην μπουμε σε τρυπάκι για τιμές, βλάβες κλπ, μιλάω καθαρά και μόνο για αποδόσεις κινητήρων
    πουτσ@@@@@@@@@

  5. #1490
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Με το hype που έχουν τα gs δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα για την αφρικα. Δείχνει μαζεμενο πάντως. Βλέποντας τις ζάντες, δεν είναι tubeless υποθέτω;

  6. #1491
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σχετικά με το γκαζι ψηλά.
    1. Το μοτερ εχει 94 τροχο και όχι 94 στροφαλο
    2. Έχει τραγικά μακρυά 6η. Καμία σχέση με την 6η του 990, μάλλον με την 6η του S10 συγκρίνεται, άρα κάθε σύγκριση με το 990 είναι ατυχης. Σ ένα τεστ διάβασα ότι με 4000rpm το αφρικα είναι γύρω στα 125κμ/ω.. Πιο μακρύ κι από τα 1200ρια.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 04/02/2016 στις 08:16.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #1492
    Μέλος Το avatar του/της Boogie
    Εγγραφή
    29/12/2015
    Μηνύματα
    68
    Ωραίος XLGeorge!


  8. #1493
    Ρε παιδιά πώς θα το πουλήσουνε χωρίς ABS, δεν είπανε ότι από 2016 μόνο μοτο με ABS;

    Ρωτάω για να ξέρω επειδή έχουν 900 ευρώ διαφορά οι εκδόσεις, μπορώ άνετα να πάρω το ABS τώρα και αργότερα να πάρω και μηχανάκι να του βάλω πάνω

  9. #1494
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.208
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με το γκαζι ψηλά.
    1. Το μοτερ εχει 94 τροχο και όχι 94 στροφαλο
    ???

  10. #1495
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    ???
    ???
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #1496
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.208
    Τροχό ή στρόφαλο?
    Σε ποιο αναφέρονται όλα τα specs?

  12. #1497
    Σύμφωνα με την δυναμομέτρηση που είδαμε σε βίντεο λίγες σελίδες πίσω, όπως τα λέει ο δόκτωρ φαίνεται να είναι.

  13. #1498
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Τροχό ή στρόφαλο?
    Σε ποιο αναφέρονται όλα τα specs?
    Κυκλοφορεί δυναμομετρηση στο νετ που δείχνει 103 στροφαλο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #1499
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Κυκλοφορεί δυναμομετρηση στο νετ που δείχνει 103 στροφαλο.
    Μην τσιμπατε, ψοφανε γρηγορα τα πονυ της χονΔας
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #1500
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Μην τσιμπατε, ψοφανε γρηγορα τα πονυ της χονΔας
    Μπορείς να μου βρείς ενα Yamaha που παει 100.000χλμ χωρίς να χρειαστεί καμμιά ρύθμιση σε τίποτα και δεν καίει σταγόνα λάδι?
    Γιατί Honda υπαρχουν τετοια.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF