Σελίδα 119 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1969109114115116117118119120121122123124129 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.771 έως 1.785 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1771
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το ΑΤ βουλωνει την τρύπα που άφησε το 990 φευγοντας και σαν τέτοιο όπως φαίνεται είναι εξαιρετικό. Οι συγκρίσεις με οτιδήποτε άλλο είναι ακυρες.
    με μια μικρη αλλα σημαντικη διαφορα...οταν βγηκε το 950/990 επαιζε στην κορυφη της κατηγοριας.δηλαδη με varadero-gs-caponord-multistrada.αν καποιος ηθελε να αγορασει ενα μεγαλο ον-οφ εξεταζε ολα αυτα και μαζι το 990.η κατηγορια εξελιχθηκε και μαζι το 990 που εγινε 1190 και αργοτερα 1290.
    αν το εβγαζε το ατ πριν 10-12 χρονια αντι για το ανανεωμενο βαραντερο ναι θα εκανε παταγο.στο δικο μου μυαλο λοιπον δεν υπαρχει η τρυπα του 990 γιατι την εκλεισε η αγορα μονη της και σου δινει μικροτερες και σωστοτερες για την χρηση αυτη μοτοσυκλετες(gs 800-tiger 800).αν πουλησει θα ειναι μονο για το βαρυ ονομα που κουβαλει καθως κανεις(μενει να αποδειχθει)δεν θα την παρει για να κανει εστω ελαφρυ εντουρο.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  2. #1772
    Το ερώτημα (το οποίο ελπίζω να απαντήσει κάποιος που το αγόρασε) είναι στο πως ταξιδεύει δικάβαλο και με φόρτωμα. Δεν εννοώ αν βαράει 200άρες, είναι εντελώς ανούσιο αυτό σε ταξίδι. Αλλά το αν κουνάει όπως τα αποπάνω αναφερόμενα (που το επιβεβαίωσε κάτοχος), το πόσο άνετες είναι οι σέλες (γιατί ο αθρογράφος στο τεστ που έβαλα δεν τα είπε πολύ ρόδινα), πραγματικές καταναλώσεις, θόρυβος/τύρβες από τον αέρα κλπ που είναι αλλιώς στο ημίωρο τεστ και αλλιώς σε μερικές ώρες στην σέλα ή μερικές μέρες στην σέλα.

    Και θεωρώ την σύγκριση με όλα τα ον-οφ "fair game", δεν μπορεί να λέμε ότι δεν συγκρίνεται με τίποτα γιατί είναι... "ειδικού σκοπού".

  3. #1773
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    με μια μικρη αλλα σημαντικη διαφορα...οταν βγηκε το 950/990 επαιζε στην κορυφη της κατηγοριας.δηλαδη με varadero-gs-caponord-multistrada.αν καποιος ηθελε να αγορασει ενα μεγαλο ον-οφ εξεταζε ολα αυτα και μαζι το 990.η κατηγορια εξελιχθηκε και μαζι το 990 που εγινε 1190 και αργοτερα 1290.
    αν το εβγαζε το ατ πριν 10-12 χρονια αντι για το ανανεωμενο βαραντερο ναι θα εκανε παταγο.στο δικο μου μυαλο λοιπον δεν υπαρχει η τρυπα του 990 γιατι την εκλεισε η αγορα μονη της και σου δινει μικροτερες και σωστοτερες για την χρηση αυτη μοτοσυκλετες(gs 800-tiger 800).αν πουλησει θα ειναι μονο για το βαρυ ονομα που κουβαλει καθως κανεις(μενει να αποδειχθει)δεν θα την παρει για να κανει εστω ελαφρυ εντουρο.

    δεν επαιζε σε καμια κορυφη καμμιας κατηγοριας...ηταν μια κατηγορια μονο του...ενας ανθρωπος που τοτε ηθελε 1150, βαραντερο, τδμ, καπο, δε κοιταγε 950...και ομοιως, οποιος ηθελε 950, δε κοιταγε τα υπολοιπα...

    παντως πραγματικα, το μηχανακι παιζει ηδη να κοβει τρελο χρημα στη χοντα, εχει κεντρισει το ενδιαφερον των περισσοτερων αναβατων παγκοσμιως και εμεις ασχολουμαστε γιατι δεν ειναι 1200 και δεν εχει μεγεθος λεωφοριου...

    επιτελους καποιος επρεπε να βαλει φρενο στον παραλογισμο και να κανει την αρχη...και εκατσε τελικα και την εκανε η χοντα...μακαρι να ξαναδουμε 990, αλλα και αντιστοιχα μηχανακια απο τον ανταγωνισμο...ισως κανα φ900-1000gs με σοβαρες αναρτησεις και φρενα, και γενικα ανταγωνιστες...

  4. #1774
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    με μια μικρη αλλα σημαντικη διαφορα...οταν βγηκε το 950/990 επαιζε στην κορυφη της κατηγοριας.δηλαδη με varadero-gs-caponord-multistrada.αν καποιος ηθελε να αγορασει ενα μεγαλο ον-οφ εξεταζε ολα αυτα και μαζι το 990.η κατηγορια εξελιχθηκε και μαζι το 990 που εγινε 1190 και αργοτερα 1290.
    αν το εβγαζε το ατ πριν 10-12 χρονια αντι για το ανανεωμενο βαραντερο ναι θα εκανε παταγο.στο δικο μου μυαλο λοιπον δεν υπαρχει η τρυπα του 990 γιατι την εκλεισε η αγορα μονη της και σου δινει μικροτερες και σωστοτερες για την χρηση αυτη μοτοσυκλετες(gs 800-tiger 800).αν πουλησει θα ειναι μονο για το βαρυ ονομα που κουβαλει καθως κανεις(μενει να αποδειχθει)δεν θα την παρει για να κανει εστω ελαφρυ εντουρο.
    Μα εκτός από τα κυβικά δεν βλέπω το AT να είναι "μεγαλύτερο" από τα 800αρια.
    Υπάρχει και η διαφορά τιμής βέβαια...

  5. #1775
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    με μια μικρη αλλα σημαντικη διαφορα...οταν βγηκε το 950/990 επαιζε στην κορυφη της κατηγοριας.δηλαδη με varadero-gs-caponord-multistrada.αν καποιος ηθελε να αγορασει ενα μεγαλο ον-οφ εξεταζε ολα αυτα και μαζι το 990.η κατηγορια εξελιχθηκε και μαζι το 990 που εγινε 1190 και αργοτερα 1290.
    αν το εβγαζε το ατ πριν 10-12 χρονια αντι για το ανανεωμενο βαραντερο ναι θα εκανε παταγο.στο δικο μου μυαλο λοιπον δεν υπαρχει η τρυπα του 990 γιατι την εκλεισε η αγορα μονη της και σου δινει μικροτερες και σωστοτερες για την χρηση αυτη μοτοσυκλετες(gs 800-tiger 800).αν πουλησει θα ειναι μονο για το βαρυ ονομα που κουβαλει καθως κανεις(μενει να αποδειχθει)δεν θα την παρει για να κανει εστω ελαφρυ εντουρο.
    Το μικροτερο και σωστοτερο 800ρι που προκύπτει; Το μεν αγγλικο εχει γεωμετρία άλλα αντί άλλων για ονοφ (βλέπε καστερ) και στρηταδικο μοτερ (χωρίς ροπή) το δε bmw κοστίζει χαλαρά 2-3 χιλιάρικα περισσότερο απ ότι αξίζει, από άνεση μηδεν κι απο μοτέρ λίγα πράγματα για το βαρος του. Αμφοτερα δε, καιτι ελαφρυτερα στα νούμερα από το αφρικα, όπως φαίνεται κάνουν τα πράγματα κατά τι δυσκολοτερα στο χώμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #1776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Μα εκτός από τα κυβικά δεν βλέπω το AT να είναι "μεγαλύτερο" από τα 800αρια.
    Υπάρχει και η διαφορά τιμής βέβαια...
    Δεν έχει διαφορά, το F800 έρχεται μόνο φουλ έξτρα και φτάνει κάπου εκεί κοντά στο άφρικα, μην κοιτάς τις βασικές του καταλόγου. Αν το θέλεις όπως το γράφει ο κατάλογος "Φτηνό" θα το περιμένεις κανένα 6μηνο.

    Η ακριβή έκδοση του τίγρη επίσης φτάνει πολύ κοντά στο άφρικα σε τιμή αλλά έχει ότι εξοπλισμό έχουν όλα τα 1200άρια φουλ έξτρα.

  7. #1777
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το ερώτημα (το οποίο ελπίζω να απαντήσει κάποιος που το αγόρασε) είναι στο πως ταξιδεύει δικάβαλο και με φόρτωμα. Δεν εννοώ αν βαράει 200άρες, είναι εντελώς ανούσιο αυτό σε ταξίδι. Αλλά το αν κουνάει όπως τα αποπάνω αναφερόμενα (που το επιβεβαίωσε κάτοχος), το πόσο άνετες είναι οι σέλες (γιατί ο αθρογράφος στο τεστ που έβαλα δεν τα είπε πολύ ρόδινα), πραγματικές καταναλώσεις, θόρυβος/τύρβες από τον αέρα κλπ που είναι αλλιώς στο ημίωρο τεστ και αλλιώς σε μερικές ώρες στην σέλα ή μερικές μέρες στην σέλα.

    Και θεωρώ την σύγκριση με όλα τα ον-οφ "fair game", δεν μπορεί να λέμε ότι δεν συγκρίνεται με τίποτα γιατί είναι... "ειδικού σκοπού".
    Τα μόνα με 21/18 τροχούς είναι τα 2 800ρια, το αφρικα και το 1190.
    Μεταξύ των 4, σοβαρά ον οφ είναι το ΑΤ και το 1190.
    Μεταξυ των δυο, στον κύκλο ζωής της μηχανής, το ένα θα σου στοιχησει τα μισα λεφτά από το άλλο, και θα είναι (τον κόβω) πιο ολοκληρωμένο μηχανακι για τον Τζο Αβερατζ που δεν θέλει να πηγαίνει παντού και πάντα τάπα η να ασχολείται με τις ιδιοσυγκρασιες του 'καθαροαιμου'.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 25/02/2016 στις 12:34.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #1778
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τα μόνα με 21/18 τροχούς είναι τα 2 800ρια
    Τα 800άρια είναι 21/17 αμφότερα, εκτός αν λένε ψέμματα οι σελίδες των εταιριών

    Για τα λοιπά συμφωνώ.

  9. #1779
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τα 800άρια είναι 21/17 αμφότερα, εκτός αν λένε ψέμματα οι σελίδες των εταιριών

    Για τα λοιπά συμφωνώ.
    Εκ παραδρομης....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #1780
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει διαφορά, το F800 έρχεται μόνο φουλ έξτρα και φτάνει κάπου εκεί κοντά στο άφρικα, μην κοιτάς τις βασικές του καταλόγου. Αν το θέλεις όπως το γράφει ο κατάλογος "Φτηνό" θα το περιμένεις κανένα 6μηνο.

    Η ακριβή έκδοση του τίγρη επίσης φτάνει πολύ κοντά στο άφρικα σε τιμή αλλά έχει ότι εξοπλισμό έχουν όλα τα 1200άρια φουλ έξτρα.

    to full extra f800 περιλαμβανει πουλμουρτζιδικα πραγματα οπως θερμαινομενα γκριπ, θερμενομενες σελες, cruise control, αντε και υπολογιστη ταξιδιου που σττο αφρικα ομως ειναι στανταρ...

    το μπεμβε δε περιλαμβανει ομως, αναρτησεις γιατι αυτες που εχει ειναι απο σουπερμαρκετ, δεν περιλαμβανει φρενα, τα οποια τα εχουν παρει απο τη δεκαετια του '90, και γενικα εχει μια ποιοτητα κατασκευης, που στην καλυτερη περιπτωση την χαρακτηριζεις ''οχι καλη''...

    και η τιμη του μαλλον ξεπερναει του αφρικα...ο μονος λογος να προτιμησεις το gs ειναι το χρηματοδοτικο....

  11. #1781
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    ....αν πουλησει θα ειναι μονο για το βαρυ ονομα που κουβαλει καθως κανεις(μενει να αποδειχθει)δεν θα την παρει για να κανει εστω ελαφρυ εντουρο.
    Κατ'αρχήν enduro με τετοια μηχανάκια ΔΕΝ γίνεται.
    Χωμάτινες διασχίσεις γίνονται ,οι οποίες μπορεί να είναι απο ευκολες ,έως και απελπιστικά δύσκολες και επικίνδυνες ,γιατί τα κιλά απογειώνουν τον βαθμό δυσκολίας στο χώμα.
    Αλλα΄...
    Δεν καταλαβαίνω σύντροχε ,που στηρίζεις την σιγουριά σου ,περί του απόλυτου "κανείς" που αναφέρεις ???

    Σαφώς κ το λογότυπο της Χόνδα διανθισμένο με τον κωδ. Αφρικα ,θα αποτελέσουν λόγο πώλησης.

    Αλλά ,αυτοί που θα το πάρουν συνειδητά ,επειδή ξέρουν δηλ τι παίρνουν ,κι όχι επειδή είναι Χόνδα ,ε...
    ΑΥΤΟΙ ,θα το πάρουν ΚΥΡΙΩΣ για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του ,οι οποίες τους ενδιαφέρουν ,και ΕΚΕΙ θα το χαρούν.

    Να θυμήσω οτι η Χόνδα ,στήριξε όλη της την διαφημιστική καμπάνια ,στα εκτός δρόμου videos!!!
    Tυχαίο...?

    Σε όλα τα τεστ ,και απο επαγγελματίες αλλά κ απο ιδιώτες ,κανείς δεν έγραψε-είπε ,οτι το μηχανάκι εξιτάρει στην άσφαλτο.
    Ολοι όμως είπαν οτι έχει ελαφριά αίσθηση ,είναι ευκίνητο ,ροπάτο ,στριφτερό ,εχει αρκούντως ικανοποιητικό στήσιμο στα 170-180 σε ΕΟ ,έχει καλά φρένα ,κ το trip comp δείχνει χαμηλή κατανάλωση.
    Αρκετοί λόγοι για να το πάρει κάποιος που ανήκει στο συντριπτικό ποσοστό του μέσου όρου αναβατών.

    Αυτοί που το οδήγησαν όμως στο χώμα ,και που ξέρουν τι εννοούν λέγοντας ΧΩΜΑ ,ενθουσιάστηκαν.
    Και έχοντας σε ένα πακέτο κ την απο πάνω εξηγηθείσα ασφάλτινη συνταγή ,το πακέτο αποδυκνείεται αρκούντως ελκυστικό.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  12. #1782
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Δηλαδη γιατι να το προτιμησει καποιος απο το ΚΤΜ1190; και στο χωμα και στην ασφαλτο η αυστριακια υπερεχει κατα κρατος και η διαφορα στην αγορα δεν ειναι απαγορευτικη..

  13. #1783
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη γιατι να το προτιμησει καποιος απο το ΚΤΜ1190; και στο χωμα και στην ασφαλτο η αυστριακια υπερεχει κατα κρατος και η διαφορα στην αγορα δεν ειναι απαγορευτικη..
    Γιατι δε θα χωσεις λεφτα για συμπλεκτες και αλλες χαζες βλαβες. Γιατι η γκαζιερα του ΑΤ ειναι ανθρωπινη ενω του 1190 για αγωνα μονο. Γιατι η σελα του 1190 δεν κανει για να κατσεις 20 λεπτα πανω της. Γιατι το 1190 εχει τοσο γκαζι, που ειναι αχρηστο. Γιατι το ΑΤ βγαινει και αυτοματο.

  14. #1784
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Μπορεί να το προτιμήσει κάποιος ο οποίος αξιολογεί συνολικά τα δεδομένα και όχι μόνο τα νούμερα και τις επιδόσεις..
    Μπορεί να το προτιμήσει γιατί θα είναι το μοναδικό του μηχανάκι και θα κάνει με αυτό τα πάντα.. από αγγαρείες και σούπερ μάρκετ μέχρι 3ήμερα-4ήμερα χωμάτινα ταξίδια στα βουνά..
    Μπορεί να το προτιμήσει γιατί θέλει μηχανάκι και όχι μαμούθ..
    Μπορεί να το προτιμήσει γιατί δεν θέλει να συγκαίγονται τα @@ του στους 40 C..
    Και διάφορα άλλα..

  15. #1785
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Γιατι δε θα χωσεις λεφτα για συμπλεκτες και αλλες χαζες βλαβες. Γιατι η γκαζιερα του ΑΤ ειναι ανθρωπινη ενω του 1190 για αγωνα μονο. Γιατι η σελα του 1190 δεν κανει για να κατσεις 20 λεπτα πανω της. Γιατι το 1190 εχει τοσο γκαζι, που ειναι αχρηστο. Γιατι το ΑΤ βγαινει και αυτοματο.
    Εκτος του οτι εγω δε βολευτηκα στη σελα του ΑΤ, λιγο ακομη γκαζι δε θα με χαλαγε.....
    Οχι οτι του λειπει ντε και καλα απλα ανεβαζει τοσο γλυκα και γρηγορα που στεναχωριεσαι που τελειωνει
    πουτσ@@@@@@@@@

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF