Κατ'αρχήν enduro με τετοια μηχανάκια ΔΕΝ γίνεται.
Χωμάτινες διασχίσεις γίνονται ,οι οποίες μπορεί να είναι απο ευκολες ,έως και απελπιστικά δύσκολες και επικίνδυνες ,γιατί τα κιλά απογειώνουν τον βαθμό δυσκολίας στο χώμα.
Αλλα΄...
Δεν καταλαβαίνω σύντροχε ,που στηρίζεις την σιγουριά σου ,περί του απόλυτου "κανείς" που αναφέρεις ???
Σαφώς κ το λογότυπο της Χόνδα διανθισμένο με τον κωδ. Αφρικα ,θα αποτελέσουν λόγο πώλησης.
Αλλά ,αυτοί που θα το πάρουν συνειδητά ,επειδή ξέρουν δηλ τι παίρνουν ,κι όχι επειδή είναι Χόνδα ,ε...
ΑΥΤΟΙ ,θα το πάρουν
ΚΥΡΙΩΣ για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του ,οι οποίες τους ενδιαφέρουν ,και ΕΚΕΙ θα το χαρούν.
Να θυμήσω οτι η Χόνδα ,στήριξε όλη της την διαφημιστική καμπάνια ,στα εκτός δρόμου videos!!!
Tυχαίο...?
Σε όλα τα τεστ ,και απο επαγγελματίες αλλά κ απο ιδιώτες ,κανείς δεν έγραψε-είπε ,οτι το μηχανάκι εξιτάρει στην άσφαλτο.
Ολοι όμως είπαν οτι έχει ελαφριά αίσθηση ,είναι ευκίνητο ,ροπάτο ,στριφτερό ,εχει αρκούντως ικανοποιητικό στήσιμο στα 170-180 σε ΕΟ ,έχει καλά φρένα ,κ το trip comp δείχνει χαμηλή κατανάλωση.
Αρκετοί λόγοι για να το πάρει κάποιος που ανήκει στο συντριπτικό ποσοστό του μέσου όρου αναβατών.
Αυτοί που το οδήγησαν όμως στο χώμα ,και που ξέρουν τι εννοούν λέγοντας ΧΩΜΑ ,
ενθουσιάστηκαν.
Και έχοντας σε ένα πακέτο κ την απο πάνω εξηγηθείσα ασφάλτινη συνταγή ,το πακέτο αποδυκνείεται αρκούντως ελκυστικό.