Σελίδα 120 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 2070110115116117118119120121122123124125130 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.786 έως 1.800 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1786
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Γιατι δε θα χωσεις λεφτα για συμπλεκτες και αλλες χαζες βλαβες. Γιατι η γκαζιερα του ΑΤ ειναι ανθρωπινη ενω του 1190 για αγωνα μονο. Γιατι η σελα του 1190 δεν κανει για να κατσεις 20 λεπτα πανω της. Γιατι το 1190 εχει τοσο γκαζι, που ειναι αχρηστο. Γιατι το ΑΤ βγαινει και αυτοματο.
    Κι έχεις απόλυτο δίκιο.

    Αλλά από την άλλη, το σύστημα αντιβρόντου που έχει το 1190, είναι τρελό αβαντάζ για αυτούς που κινούνται πολύ και στην πόλη με την άσφαλτο που είναι γυαλί.
    Και για τους προσεκτικούς/φοβιτσιάρηδες/κουλούς/που έχουν καεί στο χυλό και φυσάνε το γιαούρτι.

    (Ελπίζω να μη λέω μλκίες.... Το έχει και το 1190 το αντιπεφτικό, έτσι δεν είναι?)

  2. #1787
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Κι έχεις απόλυτο δίκιο.

    Αλλά από την άλλη, το σύστημα αντιβρόντου που έχει το 1190, είναι τρελό αβαντάζ για αυτούς που κινούνται πολύ και στην πόλη με την άσφαλτο που είναι γυαλί.
    Και για τους προσεκτικούς/φοβιτσιάρηδες/κουλούς/που έχουν καεί στο χυλό και φυσάνε το γιαούρτι.

    (Ελπίζω να μη λέω μλκίες.... Το έχει και το 1190 το αντιπεφτικό, έτσι δεν είναι?)
    Δε θυμαμαι να εχει τραξιον. Μονο κορνερινγκ αβς.

  3. #1788
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Το 1190Adv που είχα οδηγήσει, είχε τράξιο.

  4. #1789
    Το 1190/1290 έχουν τράξιον κοντρόλ που έχει και η άφρικα, έχουν ένα έξτρα μπόνους εξελιγμένο abs ή έτσι μαρκετάρεται, το οποίο θεωρητικά κάνει πιο δύσκολο ακόμα το χάσιμο του μπροστινού από φρένα, αν φοράς μόνο τα πιστοποιημένα για την μοτοσικλέτα ελαστικά. Το πόσο σημαντικό είν' τούτο...

  5. #1790
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το 1190/1290 έχουν τράξιον κοντρόλ που έχει και η άφρικα, έχουν ένα έξτρα μπόνους εξελιγμένο abs ή έτσι μαρκετάρεται, το οποίο θεωρητικά κάνει πιο δύσκολο ακόμα το χάσιμο του μπροστινού από φρένα, αν φοράς μόνο τα πιστοποιημένα για την μοτοσικλέτα ελαστικά. Το πόσο σημαντικό είν' τούτο...
    Εκείνο το σύστημα της bosch λέω.

    Δεν μπορεί να μη το θυμάσαι. Είχε γίνει ντόρος τρελός.

    Μπορεί να είναι αυτό το έξτρα σούπερ ντούπερ κόρνερινγκ abs.

    Πάντως για το κατά πόσο κάνει δουλειά, μας το έχει διαβεβαιώσει κοινός μας φίλος που το είχε βολτάρει.
    Φημίζεται για την τρέλα που τον δέρνει (και που αν δεν το δοκίμαζε επίτηδες, με ρίσκο να βρεθεί σε κανά χωράφι, θα έσκαγε) και για την τάση που έχει να αλλάζει μηχανάκια με την ίδια συχνότητα που οι υπόλοιποι αλλάζουμε σώβρακα

  6. #1791
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Δεν υπαρχει σελλα τελεια, εκτος ισως στα υπερμαστοδοντα, οι περισσοτεροι τα εχουμε σκασει σε διαμορφωσεις και τζελ σε μαστορες..οποτε ο παραγοντας ανεση φτιαχνεται..

    στο χωμα-που προσωπικα δεν με ενδιαφερει-το ΚΤΜ μαλλον φαινεται καλυτερο και οποιος εχει αντιθετη αποψη τα βιντεακια στα δαση που κυκλοφορει ο πρωταθλητης τους μαλλον δικαιωνει τους αυστριακους..

    στην εθνικη τωρα..το ενα εχει την γλυκεια μελωδια της χοντα αλλα κοφτη στα 200 το αλλο ξεσαλωνει, μαλλον πρεπει να τα οδηγησω καποια στιγμη γιατι κακα τα ψεμματα υπαρχουν στιγμες που θελεις να πεταξεις και οχι να οδηγησεις( παντα με ασφαλεια βεβαια..)

    στην πολη -που με ενδιαφερει- τα ΚΤΜ που το εχω δει να κυκλοφορει, δεν ειδα νευρικο γκαζι, ισα ισα εχω την εντυπωση οτι χωλαινει λιγο στις χαμηλες ενω ο ογκος του για μενα δεν ειναι απαγορευτικος για καθημερινες μετακινησεις, τουλαχιστον εγω τον εχω συνηθισει στην αθηνα με το δικο μου μαστοδοντο...

    φρενα και ασφαλεια εχουν και τα δυο και μενει η αξιοπιστια που στην χοντα ειναι δεδομενη για το ΚΤΜ ας γραψουν αυτοι που το συντηρουν...

  7. #1792
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Εκείνο το σύστημα της bosch λέω.

    Δεν μπορεί να μη το θυμάσαι. Είχε γίνει ντόρος τρελός.

    Μπορεί να είναι αυτό το έξτρα σούπερ ντούπερ κόρνερινγκ abs.

    Πάντως για το κατά πόσο κάνει δουλειά, μας το έχει διαβεβαιώσει κοινός μας φίλος που το είχε βολτάρει.
    Φημίζεται για την τρέλα που τον δέρνει (και που αν δεν το δοκίμαζε επίτηδες, με ρίσκο να βρεθεί σε κανά χωράφι, θα έσκαγε) και για την τάση που έχει να αλλάζει μηχανάκια με την ίδια συχνότητα που οι υπόλοιποι αλλάζουμε σώβρακα
    Το ίδιο λέμε, αυτό που τσαρουχώνεις μέσα στην στροφή και (θεωρητικά πάντα) δεν νιώθει. Cornering abs κατά ΚΤΜ, abs pro κατά BMW

    Φυσικά αυτό γίνεται και με το "απλό" abs, το άλλο υποτίθεται ότι επιπροσθέτως της γνωστής λειτουργίας δεν διώχνει καν το μπροστινό "έξω" και δεν σηκώνει την μοτοσικλέτα φρενάροντας. Ο γνωστός τα ίδια οριακά φρεναρίσματα κάνει και χωρίς abs, οπότε μπορείς σαφέστατα να αγνοήσεις όποια του παρατήρηση

  8. #1793
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Δεν υπαρχει σελλα τελεια, εκτος ισως στα υπερμαστοδοντα, οι περισσοτεροι τα εχουμε σκασει σε διαμορφωσεις και τζελ σε μαστορες..οποτε ο παραγοντας ανεση φτιαχνεται.....
    Δεν μιλάω για άνεση σέλας αλλά για φλαμπέ @@ από τη ζέστα που βγάνει το κτήνος (όχι ο MG).

    Κατά τα άλλα, κολοκυθόπιτα. Ρωτάς για ποιο λόγο ΚΑΠΟΙΟΣ να προτιμήσει το Άφρικα, σου βάζουμε 10 και μας λες για ποιο λόγο ΕΣΥ προτιμάς το άλλο.

  9. #1794
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Κατ'αρχήν enduro με τετοια μηχανάκια ΔΕΝ γίνεται.
    Χωμάτινες διασχίσεις γίνονται ,οι οποίες μπορεί να είναι απο ευκολες ,έως και απελπιστικά δύσκολες και επικίνδυνες ,γιατί τα κιλά απογειώνουν τον βαθμό δυσκολίας στο χώμα.
    Αλλα΄...
    Δεν καταλαβαίνω σύντροχε ,που στηρίζεις την σιγουριά σου ,περί του απόλυτου "κανείς" που αναφέρεις ???

    Σαφώς κ το λογότυπο της Χόνδα διανθισμένο με τον κωδ. Αφρικα ,θα αποτελέσουν λόγο πώλησης.

    Αλλά ,αυτοί που θα το πάρουν συνειδητά ,επειδή ξέρουν δηλ τι παίρνουν ,κι όχι επειδή είναι Χόνδα ,ε...
    ΑΥΤΟΙ ,θα το πάρουν ΚΥΡΙΩΣ για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του ,οι οποίες τους ενδιαφέρουν ,και ΕΚΕΙ θα το χαρούν.

    Να θυμήσω οτι η Χόνδα ,στήριξε όλη της την διαφημιστική καμπάνια ,στα εκτός δρόμου videos!!!
    Tυχαίο...?

    Σε όλα τα τεστ ,και απο επαγγελματίες αλλά κ απο ιδιώτες ,κανείς δεν έγραψε-είπε ,οτι το μηχανάκι εξιτάρει στην άσφαλτο.
    Ολοι όμως είπαν οτι έχει ελαφριά αίσθηση ,είναι ευκίνητο ,ροπάτο ,στριφτερό ,εχει αρκούντως ικανοποιητικό στήσιμο στα 170-180 σε ΕΟ ,έχει καλά φρένα ,κ το trip comp δείχνει χαμηλή κατανάλωση.
    Αρκετοί λόγοι για να το πάρει κάποιος που ανήκει στο συντριπτικό ποσοστό του μέσου όρου αναβατών.

    Αυτοί που το οδήγησαν όμως στο χώμα ,και που ξέρουν τι εννοούν λέγοντας ΧΩΜΑ ,ενθουσιάστηκαν.
    Και έχοντας σε ένα πακέτο κ την απο πάνω εξηγηθείσα ασφάλτινη συνταγή ,το πακέτο αποδυκνείεται αρκούντως ελκυστικό.
    αδερφε οταν λεω κανεις ισως υπερβαλλω λιγο αλλα αυτοι οι λιγοι που θα το παρουν για χωμα πιστευεις ποσοστιαια ειναι πανω απο 5%?
    δεν διαφωνω πως ειναι πολυ καλο το ατ στο χωμα αλλωστε οπως λες και ολα τα προμο μονο χωμα δειχνανε.σιγουρα οποιος το παρει συνειδητα για χωματινες εξορμησεις θα το καταευχαριστηθει.
    σιγουρα η χωρα μας δεν ειναι χαρακτηριστικο δειγμα αλλα ποσοι που πανε στο ταμειο για οφ μηχανακι ειναι διατεθειμενοι να δωσουν 15000 για να κουτρουβαλανε στις πλαγιες?τα περισσοτερα θα αγοραστουν με πολυ ζορι(λογο γενικων δυσκολιων)και θα γυαλιζονται και θα κερωνονται για βολτες και ταξιδακια...στην ασφαλτο παντα...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  10. #1795
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    αδερφε οταν λεω κανεις ισως υπερβαλλω λιγο αλλα αυτοι οι λιγοι που θα το παρουν για χωμα πιστευεις ποσοστιαια ειναι πανω απο 5%?
    δεν διαφωνω πως ειναι πολυ καλο το ατ στο χωμα αλλωστε οπως λες και ολα τα προμο μονο χωμα δειχνανε.σιγουρα οποιος το παρει συνειδητα για χωματινες εξορμησεις θα το καταευχαριστηθει.
    Α-γειά σου.

    Τώρα ,για το ποσοστό δεν μπορώ να το προσδιορίσω ,απλά επισημαίνω οτι ,η "ανάγκη" των MEGA OnOff ,προκύπτει απο την ικανότητα που πρέπει να έχει μιά μοτό ,ωστε να ταξιδέψει 300-500 χλμ απο άσφαλτο ,για να φτάσει εκεί που θέλει ο αναβάτης της να μπεί στο χώμα κ να κάνει άλλα τόσα χωμάτινα ,κ μετά να γυρίσει πίσω απο άσφαλτο.
    Οπότε ,μια μοτοσυκλέτα ,η οποία μπορεί να τα κάνει κ τα δυό εξίσου καλά (πχ βλ.ΚΤΜ950/990ADV) ,αποτελεί κ την επιτομή της κατηγορίας.
    Απ'ότι φαίνεται ,υπο αυτό το φιλοσοφικό πρίσμα εξελίχθηκε απο την Χόνδα η CRF1000.
    Αν είναι τόσο καλή όσο δείχνει υπο όλες αυτές τις συνθήκες ,και ταυτόχρονα έχει χαμηλή κατανάλωση ,χαλαρές ανάγκες συντήρησης ,και γιαπανέζικη αξιοπιστία ,τότε ,
    God Save The Queen !!!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    σιγουρα η χωρα μας δεν ειναι χαρακτηριστικο δειγμα αλλα ποσοι που πανε στο ταμειο για οφ μηχανακι ειναι διατεθειμενοι να δωσουν 15000 για να κουτρουβαλανε στις πλαγιες?τα περισσοτερα θα αγοραστουν με πολυ ζορι(λογο γενικων δυσκολιων)και θα γυαλιζονται και θα κερωνονται για βολτες και ταξιδακια...στην ασφαλτο παντα...
    Θα υπάρξουν κ τέτοιοι...πολλοί...όπως πάντα ,αλλά αμα το γουστάρουν (για όποιον λόγο) καλά θα κάνουν κ θα το πάρουν.
    Πάντως ,επειδή γουστάρω εκδρομικό χωμα ,κ κάνω πολύ περισσότερα χωμάτινα παρά ασφάλτινα χλμ τα τελευταία χρόνια ,να ξέρεις οτι έχω κουτρουβαλήσει πολλές πλαγιές παρέα με μηχανάκια 15 κ 20 χιλιάδων .
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  11. #1796
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.643
    Ωραία τα λέτε για το ταξίδι με 160 αλλά οι χωματινοι γνωρίζουμε ότι είναι μύθος λόγω ελαστικών. Με τακουνατο σαν το tkc 80 δεν πας πάνω απο 130 γιατί το πίσω θα λιώσει σε 3 μεγάλες βόλτες.

    Και χωρίς τακουνατο τον χειμώνα ΔΕΝ μπαίνεις χώμα.

    Και για αυτό το λογο άλλαξα κατηγορία στο τραβελ εντουρο απο 2κ 750 σε 1κ 400.

  12. #1797
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Ωραία τα λέτε για το ταξίδι με 160 αλλά οι χωματινοι γνωρίζουμε ότι είναι μύθος λόγω ελαστικών. Με τακουνατο σαν το tkc 80 δεν πας πάνω απο 130 γιατί το πίσω θα λιώσει σε 3 μεγάλες βόλτες.

    Και χωρίς τακουνατο τον χειμώνα ΔΕΝ μπαίνεις χώμα.

    Και για αυτό το λογο άλλαξα κατηγορία στο τραβελ εντουρο απο 2κ 750 σε 1κ 400.
    Κωστή ,η ταξιδιωτική δυνατότητα των 160 (κοντερίσια 170-175) αναφέρθηκε απο εμένα σαν θετικό στοιχείο της συγκεκριμένης μοτό ,για εκείνους που δεν ενδιαφέρονται για το χώμα κ τα χωμάτινα ελαστικά.

    Απο την άλλη ,η άνεση με την οποία θα φτάσει κάποιος ασφάλτινα στο Περτούλι ,ταξιδεύοντας με 130 (140-145 κοντερίσια) ,για να γυρνοβολάει χωμάτινα 2 μέρες την Πίνδο ,κ να γυρίσει κ πάλι ασφάλτινα πίσω το βράδυ της τελευταίας μέρας ,γνωρίζουμε κι εγώ κι εσύ ,οτι δεν έχει σύγκριση με την "άνεση" που θα προσφέρει ενα 400/1Κ (το οποίο βέβαια θα σε ανταμοίψει με την χωμάτινη ευχαρίστηση)

    Αυτοί οι συμβιβασμοί ,είναι οι λόγοι ύπαρξης κ εξέλιξης των MEGA OnOff.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  13. #1798
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Τώρα ,για το ποσοστό δεν μπορώ να το προσδιορίσω ,απλά επισημαίνω οτι ,η "ανάγκη" των MEGA OnOff ,προκύπτει απο την ικανότητα που πρέπει να έχει μιά μοτό ,ωστε να ταξιδέψει 300-500 χλμ απο άσφαλτο ,για να φτάσει εκεί που θέλει ο αναβάτης της να μπεί στο χώμα κ να κάνει άλλα τόσα χωμάτινα ,κ μετά να γυρίσει πίσω απο άσφαλτο.
    Οπότε ,μια μοτοσυκλέτα ,η οποία μπορεί να τα κάνει κ τα δυό εξίσου καλά (πχ βλ.ΚΤΜ950/990ADV) ,αποτελεί κ την επιτομή της κατηγορίας.
    Απ'ότι φαίνεται ,υπο αυτό το φιλοσοφικό πρίσμα εξελίχθηκε απο την Χόνδα η CRF1000.
    Αν είναι τόσο καλή όσο δείχνει υπο όλες αυτές τις συνθήκες ,και ταυτόχρονα έχει χαμηλή κατανάλωση ,χαλαρές ανάγκες συντήρησης ,και γιαπανέζικη αξιοπιστία ,τότε ,
    God Save The Queen !!!

    Ακριβως . βέβαια , η «γιαπωνέζικη αξιοπιστία» θέλει λίγο χρόνο για να αποδειχθεί .
    Το καλό είναι ότι έχουν πουληθεί πολλά, οπότε θα βγάλουν γρήγορα τις όποιες ασθένειες .
    Επίσης, για να είμαστε και δίκαιοι, ούτε το 1190 εχει βγάλει κάτι σοβαρό και είναι και κάποια χρόνια στην αγορά ,όπως επισης το super tenere.
    Βάζω αυτές τις δυο μηχανές γιατι θεωρώ ότι είναι άμεσα ανταγωνιστικές με το αφρικα σε χρήματα καθώς και το καθένα υπερτερεί του αφρικα σε κάποια σημεία.
    Σιγουρα το αφρικα δεν παιζει μπαλα μονο του … εχει ανταγωνισμο ,και ,στις τιμες και τα επιτοκια που εχει ο Σαρακακ, ισχυρο.
    Η μεγάλη του διαφορά σε σχέση με τα άλλα θα είναι το DCT . ένα πολύ νέο συστημα που είναι και ριζικη αλλαγη ειδικα φορεμενο σε ένα ονοφφ..

  14. #1799
    Αfricaνος και Τζεντλεμαν Το avatar του/της montechristo
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    179
    Σημερα την ειδα σε μαυρο ματ (απεφυγα να οδηγησω για ευνοητους λογους, no money - no honey...). Μου φανηκε σαν ενα πιο πρησμενο Tenere 660, με οτι καλο ή κακο μπορει αυτο να σημαινει.

    Ωραιο, αλλά με 14κ (σκετη), 15κ (ΑΒS) & 16κ (ΑΒS-DCT) δυσκολα θα προχωρησει.

    ΥΓ Μεχρι και αυριο, oποιος ενδιαφερεται για test drive, η μαυρουλα θα ειναι στον Μπαξεβανη.
    Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009

  15. #1800
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Ωραία τα λέτε για το ταξίδι με 160 αλλά οι χωματινοι γνωρίζουμε ότι είναι μύθος λόγω ελαστικών. Με τακουνατο σαν το tkc 80 δεν πας πάνω απο 130 γιατί το πίσω θα λιώσει σε 3 μεγάλες βόλτες.

    Και χωρίς τακουνατο τον χειμώνα ΔΕΝ μπαίνεις χώμα.
    Κωστα, εννοειται οτι τα ταξιδια με 160+χμω θα γινονται με ντεμι-προς-ασφαλτινα λαστιχα. Οσο για χωμα, εγω δε θαβαζα μηχανακι 230+ κιλων χωρις τακουνατα ουτε το καλοκαιρι, ειδικα να ειναι να παμε σβελτα με τη γνωστη παλιο-παρεα Μονος με τη γυναικα και περιηγητικο ρυθμο ισως.

    Το καλο με τα δικυλινδρα on-off 650-1000κ.εκ. ειναι οτι και με χωματινα λαστιχα θα ταξιδεψουν πολυ ανετα μεχρι τα Βαρδουσια, τα Αγραφα κλπ οπως ειπε κι'ο Γατος. Βεβαια απο την αλλη, το μονοκυλιδρο 400αρι (XR, CCM, DRZ κλπ) θα το ευχαριστηθει αλλιως ο αναβατης του στο χωμα. BTW, φιλος εχει 1150GS και XR400 για χρηση ακριβως οπως η τωρινη δικη σου και ειναι επισης υπερμαχος του "καλυτερα χωμα με 400αρι εντουρο μηχανακι και τις σχετικες θυσιες στην ασφαλτο"
    " the PouroDuro spirit "

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF