Σελίδα 19 από 22 ΠρώτοΠρώτο ... 9141516171819202122 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 271 έως 285 από 319

Θέμα: Αξεσουάρ Lc8

  1. #271
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    δοκτορα δηλαδη το εχεις ΜΟΝΙΜΑ συνδεδεμενο στην μπαταρια; ακομα κι οταν οδηγας;
    Γιαννης

  2. #272
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από freco Προβολή μηνύματος
    Αν κάνει τόσο καλή δουλειά γιατί δεν φροντίζουν οι μπαταρίες να περιλαμβάνουν κι ένα τέτοιο στο κύκλωμα τους; Δεν είναι δα και τόσο ακριβό.
    Μάλλον, διότι θα σταματήσουν να πωλούνται μπαταρίες.
    Για τον ίδιο λόγο δεν κυκλοφορούν καλύτερης ποιότητας μπαταρίες.

    Αφού θεωρείται λογικό το να αλλάζουμε μπαταρία κάθε δύο χρόνια. Αν μας κρατήσει τρία χρόνια το θεωρούμε μεγάλη επιτυχία.

  3. #273
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    δοκτορα δηλαδη το εχεις ΜΟΝΙΜΑ συνδεδεμενο στην μπαταρια; ακομα κι οταν οδηγας;
    Ναι, έχει ένα ρυθμιστή τάσης κάτω από την οποία κόβει για να μην την εξαντλει.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #274
    oldog Το avatar του/της bleach
    Εγγραφή
    23/01/2014
    Μηνύματα
    125
    Σύγχρονη μαγεία! Κρίμα που στο 950 Adventure δεν υπάρχει καθόλου χώρος να μπει!
    Τί μαθαίνει κανείς ε; Θενξ Dr!

    Αναρωτιέμαι αν θα είχε νόημα να το πάρει κάποιος και να το χρησιμοποιεί σε φάση τακτικής συντήρησης μια φορά το 3μηνο πχ...

  5. #275
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    εδω χωραει φιλτρο βενζινης μεσα στην ποδια αυτο δεν θα χωρεσει?? δεν ξερω βεβαια αν ειναι αδιαβροχο...
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  6. #276
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Του gefr τα παίξε από το νερο νομιζω, αλλά ρωτήστε τον ίδιο καλλίτερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #277
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?

  8. #278
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?
    Έτσι λέει η wiki.. Η διαδικασία γίνεται και κατά τη λειτουργία του κινητήρα και χωρίς.
    Πάει το Tracer 9. Πάμε γι άλλα?

  9. #279
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?
    Την κάνει. Αλλά θα πρέπει να έχεις χαζου τυπου φορτιστή πάνω στην μπαταρία ταυτόχρονα. Ο έξυπνος του λιντλ που έχω παθαίνει κοκομπλοκο με τον αποθειικωτη. Αντίθετως, αυτος των 5 ευρώ που βγάζει ένα χαζό αμπερ, την εκάνε την μπαταρία πυραυλο μαζί με το μπλιμπλικι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #280
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Την κάνει. Αλλά θα πρέπει να έχεις χαζου τυπου φορτιστή πάνω στην μπαταρία ταυτόχρονα. Ο έξυπνος του λιντλ που έχω παθαίνει κοκομπλοκο με τον αποθειικωτη. Αντίθετως, αυτος των 5 ευρώ που βγάζει ένα χαζό αμπερ, την εκάνε την μπαταρία πυραυλο μαζί με το μπλιμπλικι.
    Γιατί να έχεις μόνιμα συνδεδεμένο φορτιστή, εφόσον ο αποθειϊκωτής σταματάει τη λειτουργία του όταν η τάση της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα σημείο; Σαν επιπλέον μέτρο αποτροπής εκφόρτισης;

    Όσον αφορά στο θέμα της μόνιμης παραμονής του επάνω στη μηχανή και το θέμα υγρασίας που αναφέρθηκε, μια λύση (που εφάρμοσα στο δικό μου) είναι να τραβηχτεί μια μόνιμη γραμμή απευθείας από τη μπαταρία προς το εσωτερικό του αποθηκευτικού χώρου, και μέσω ενός πχ lighter socket να συνδέεται ο αποθειϊκωτής. Μέσα στο ντουλαπάκι δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα υγρασίας και εκτός του ότι μια υποδοχή εκεί βολεύει και για άλλες εφαρμογές, μπορεί να αφαιρεθεί πανεύκολα. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο παίζει ρόλο το συνολικό μήκος της καλωδίωσης στη λειτουργία του αποθειϊκωτή και αν αυτό την επηρεάζει.
    Τελευταία τροποποίηση από Elesun; 27/01/2016 στις 11:36.

  11. #281
    Πίρος και ασφάλειες για πίσω δαγκάνα φρένου για το 950/990 Adventure.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0004.jpg 
Προβολές:	356 
Μέγεθος:	65,9 KB 
ID:	355621

    κόστος 14ευρώ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0002.jpg 
Προβολές:	355 
Μέγεθος:	61,6 KB 
ID:	355623

    κόστος 5ευρώ τα 10


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0001.jpg 
Προβολές:	353 
Μέγεθος:	65,4 KB 
ID:	355622

    κόστος 13ευρώ
    Οι διαστάσεις του ειναι:
    Διάμετρος 6χιλ. αυξημένη διαμετρος 8χιλ αποστάσεις από αριστερό άκρο: 14χιλ η τρύπα, 54χιλ η δεύτερη τρύπα, 58χιλ. συνολικό μήκος, 2χιλ το μήκος με διάμετρο 8χιλ.
    Η δαγκάνα είναι brembo και άρα οι πίροι ταιριάζουν και σε κάποια αλλά μηχανάκια με brembo.
    Σχετικά με την ορθογραφία, επειδή το είχα απορία, βρήκα το παρακάτω:
    Ας σημειωθεί ότι η λ. προέρχεται από το διαλεκτικό ιταλ. piro, το οποίο εικάζεται ότι ανάγεται σε δημώδ. λατ. *epiru(m) < λατ. epiūrus < αρχ. ἐπίουρος «φρουρός, φύλακας – ξύλινο πώμα» (οπότε πρόκειται για αντιδάνειο).
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 28/03/2016 στις 03:26.

  12. #282
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Τις ασφάλειες αυτές που τις βρίσκουμε?Μου έχουν ψειρίσει την μία και όταν ρώτησα αντιπροσωπεία, πουλάνε όλο το σετ. Του χω βάλει απλή κοπίλια, αλλά αν μπορώ να βρω τις δικές του θα τις προτιμήσω

  13. #283
    Γειά χαρά,
    Τις ασφάλειες αυτές τις παρήγγειλα σε βιοτεχνία στην Αθήνα. Τις βρίσκεις σε εμένα. Στείλε μου π.μ.

  14. #284
    Αντλία καυσίμου ημιτασιόν για ΚΤΜ 990 ιντζέκτιον με 45€.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0741.jpg 
Προβολές:	274 
Μέγεθος:	53,8 KB 
ID:	355933Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0745.jpg 
Προβολές:	274 
Μέγεθος:	49,2 KB 
ID:	355934Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	assy photo (800x449).jpg 
Προβολές:	273 
Μέγεθος:	32,9 KB 
ID:	355935
    Η αντλία είναι κινέζικης κατασκευής. Προοριζόταν αρχικά για αυτοκίνητα. Με πίεση στα 3,5bar και παροχή στα 90lit/min είναι επαρκής για τον LC8. Η εφαρμογή δεν είναι ακριβώς όπως η μανήσια, αφού το σχήμα είναι λίγο διαφορετικό, αλλά ταιριάζει και κάνει τη δουλειά της για πολλά χιλιόμετρα. Η δική μου Keihin έζησε βραχύ βίο στα 45χιλ χλμ. οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να εμπιστευθώ την ορίτζιναλ, ακόμα και άν έφταιγαν τα μπουκωμένα φίλτρα.
    Γειά χαρά.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 01/04/2016 στις 00:45.

  15. #285
    Κάποιος φτιάχνει ενίσχυση για τη βάση του πλαγιοστάτη; εν Ελλάδι; ξέρετε κάποιος κάτι; για να μην πάμε στους Πολωνούς;
    http://www.21brothers.eu/21brothers....topki_LC8.html
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	shapeimage_2.jpg 
Προβολές:	288 
Μέγεθος:	11,9 KB 
ID:	357280
    Κάποιος;

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF