Το είδα στο τελευταίο MCN.
Μπορείτε να το δείτε και εδώ:
http://newatlas.com/motoinno-ts3-mot...g-moto2/42378/
Καλό φαίνεται, ο δημοσιογράφος του εμσιεν είχε τα καλύτερα λόγια.
Μου αρέσει που χρησιμοποιούν Ντουκατι (όπως ο Λεφας)
Το είδα στο τελευταίο MCN.
Μπορείτε να το δείτε και εδώ:
http://newatlas.com/motoinno-ts3-mot...g-moto2/42378/
Καλό φαίνεται, ο δημοσιογράφος του εμσιεν είχε τα καλύτερα λόγια.
Μου αρέσει που χρησιμοποιούν Ντουκατι (όπως ο Λεφας)
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...
Ενδιαφερον. Οπως καταλαβαινω ειναι ενα duolever που το κατω παραλληλο ερχεται στον αξονα του τροχου και ως εκ τουτου απαιτει king pin οπως και το κλασσικο hub steering. Θα μπορουσε να πει κανεις οτι ειναι παντρεμα paralever και duolever με ολιγον hub steering.
Με πιανει ιλιγγος με τον αριθμο των μοχλικων.
Πιστευω το κλασσικο πηρουνι θα θριαμβευσει για μια ακομα φορα.
απο τον μαρτιο ειναι στο ιντερνετ... το προβλημα ειναι πολλα μηχανικα μερη και εκει που εχουν φτασει πλεον τα καλα τηλεσκοπικα πηρουνια δεν βλεπω τον λογο εξεληξης ενως συστηματος σαν αυτο. Ο μονος λογος αν θες να εχει κατι εξωτικο οπως τα τεσι/Vyrus κτλ...
ORGIA!!!!!
Κάπου το είχα ξανακούσει για μια ομάδα στην moto2 και βρήκα ένα άρθρο.
Γνωρίζει κανείς την τύχη αυτής της προσπάθειας?
http://www.motorcyclenews.com/sport/...ring-to-moto2/
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...
νομιζεις στα αγωνιστικα μηχανακια ειπαρχει λογος να εχεις ολλες αυτες τις αλλαγες? με την βαση δεδομενων που εχουν κατασκευασουν και την γεωμετρια της μηχανης (σκελετο/λαιμο/βαση ψαλιδιου και ψαλιδι)
εχουν δοκιμαστει διαφορα σε αγωνες ολλα με μετρια αποτελεσμα απο τις αρχες του αιωνα και ιδικα στα 70ς και 80ς ενας χαμος να βρουν κατι "πιο αποτελεσματικο" απο το σημβατικο πηρουνι...
ORGIA!!!!!
δεν θα μηλησω καν για τις ελαστικοτητες που θα εχει ενα τοσο πολυπλοκο συστημα!![]()
ORGIA!!!!!
Χρησιμοποιεί κινητήρα ducati, γιατί είναι αερόψυκτος, και έτσι δεν χρειάζεται ψυγείο. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του τηλεσκοπικού πηρουνιού, είναι ότι αφήνει χώρο για ψυγείο και σε ιδανική θέση ροής αέρα. Αντίθετα, συστήματα όπως αυτό, αν βάλεις ψυγείο στην εξίσωση, αμέσως παρουσιάζουν σοβαρό θέμα. Πρέπει να μπει αλλού το ψυγείο, να τραβηχτούν σωληνώσεις εκεί που θα μπει, εκεί που θα μπει ενδέχεται να μην έχει τόσο ιδεώδη ροή αέρα κ.ο.κ.
Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει ο κινητήρας αυτός για τέτοια σχεδίαση, είναι ότι είναι στενός και έχει δύο ισχυρές βάσεις σχετικά μπροστά. Ένας τετρακύλινδρος σε σειρά ας πούμε, είναι πολύ φαρδύς και το ''ψαλίδι'' θα πρέπει να πηγαίνει πολύ γύρω-γύρω, και συνήθως οι βάσεις μπροστά είναι στην κεφαλή, δλδ σχετικά ψηλά για ένα τέτοιο σύστημα ψαλιδού.
Κοιτώντας το σχήμα, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το ψαλίδι είναι σπαστό σε δύο μικρότερα. Προφανώς αυτό συμβαίνει, προκειμένου η τροχιά κίνησης του τροχού κατά την συμπίεση της ανάρτησης να μην είναι ένα κλασσικό μήκος τόξου, όπως με τα μονοκόματα ψαλίδια. Αυτό -προφανώς- το καταφέρνει, με το σπαστό ψαλίδι να ''μαζεύει'' σε συνολικό μήκος όσο συμπιέζεται η ανάρτηση, και το μάζεμα αυτό επιτυγχάνεται με το ''διπλωμα'' των δύο τμημάτων του ενός ως προς το άλλο. Με τον τρόπο αυτό, η κίνηση του τροχού κατά την συμπίεση της ανάρτησης, είναι κάποια πιο πολύπλοκη καμπύλη, η οποία δεν αντιστέκεται στο φρενάρισμα όπως η τοξοειδής (το μεγάλο μειονέκτημα των συστημάτων με ψαλίδι)
Πέραν αυτού, δεν έχω καταλάβει από την φωτό, πως ακριβώς το μπροστά μισό του κάτω ψαλιδιού υποχρεώνεται από το πάνω ψαλίδι να αυξήσει την γωνία του με το πίσω μισό, αλλά φαντάζομαι, κάποιο μπράτσο που δεν φαίνεται, συνδέει την κίνηση του κάτω-μισού-μπροστά με το πάνω. ΕΔΙΤ: Ακυρον, κατάλαβα, είδα καλύτερα τις παρακάτω φωτό στο άρθρο, και πρόσεξα το μεσσαίο μπράτσο από το πάνω ψαλίδι στο σύνδεσμο των δύο κάτω, που κάνει ακριβώς αυτό το πράγμα.
Ενδιαφέρον το θέμα πάντως. Και υπέροχη κατεργασία εξαρτημάτων με υψηλό κόστος και πολύ χρόνο.
Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 31/10/2016 στις 23:15.
ενταξει κακο δεν ειναι...πολυπλοκο ειναι...
πιθανοτατα να ειναι και πιο στιβαρο απο το συμβατικο...αλλα το "απλουστερο" συμβατικο μαλλον θα βγει παλι νικητης...αφου θεωρουμε δεδομενο οτι αφηνει χωρο και στο ψυγειο...