Στραβός δίσκος, άλλαξε τακάκια προς το παρόν.
ρουλεμαν λαιμου...αμα δεν ειναι ο δισκος ειναι αυτο...τσεκαρε για τζογο εκει...σε καποιο επιπεδο εντασης φρενου συντονιζει ολο το μπροστινο και χοροπηδαει ακριβως με τον τροπο που περιγραφεις
ευκολος τροπος για να δεις αν εχεις τζογο εκει ειναι να βαλεις το δαχτυλο σου *αναμεσα στην κατω τιμονοπλακα και το πλαισιο, και να βαλεις καποιον να σουσταρει το μπροστινο πατωντας το μπροστινο φρενο...αν αντιληφθεις τζογο σφιγγεις και το πιθανοτερο ειανι οτι συντομα πας για αλλαγη
*εννοω εκει που ενωνεται η τιμονοπλακα με το πλαισιο προφανως
δισκοι ζαντες δεν ειναι ισιοι με ακριβεια δεκατου του χιλιοστου, απο το εργοστασιο...δεν χρειαζεσαι μικρομετρο για να καταλαβεις αν ο δισκος ειναι στραβος, αρκει να γυρισεις τη ζαντα και να ζεις σε σχεση με ενα σταθερο σημειο (px tire up) αν μεταβαλεται η αποσταση του δισκου απο αυτο, καθως ο τροχος γυρναει...
Τελευταία τροποποίηση από p@nos; 14/12/2016 στις 21:51.
Η μαλακια ειναι οτι τα χιλιομετρα που εχουν γινει σε ελληνικους σκατοδρομους προϊδεάζουν ΚΑΙ για σερβις μπροστινου ΚΑΙ για ρουλεμαν τροχου ΚΑΙ για ρουλεμαν λαιμου (ανω και κατω).
Μαζι με το γεγονος οτι συχνα-πυνκα επαιζα κυνηγητο εγω και αλλοι κανιβαλοι με motard & naked & supersport στα βουνα οδηγωντας σκουτερ με την ταυτοτητα στο στομα... γαμησετα!
Τα 3 που ανεφερα, δεν ειναι τσεκαρισμενα 100% αλλα μπορουν να γινουν ταυτοχρονα... θα χαρει το συνεργειο γιατι ο χρονος δεν μου περισσευει!
It's Christmas !!![]()
pew pew pew pew pew pew !!!
καλαμια δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν φθορα τα κουζινετα μεσα στα χιλιομετρα που εχεις κανει, η κατασταση του λαδιου μεσα δεν επιρεαζει αυτο που λες (χωρια που δε ξερω αν εχει ''αναρτηση'' μεσα το δικο σου σκουτερ, το πιθανοτερο ειναι πως οχι)
ρουλεμαν τροχου αμα γυρναει ο τροχος ανετα δεν εχεις προβλημα, αλλα ειναι πολυ ευκολο να τα ελεγξεις βγαζοντας τον τροχο για να δεις αν γρατζουνανε...και να γρατζουνανε λιγο αυτο που λες δε στο κανουν...
κανε τολ ελεγχο που σου ειπα, μπορεις να το κανεις ευκολα και γρηγορα...και αν εχεις ευκολη προσβαση στην κοντρα των ρουλεμαν σφιχτα λιγο...για να μην ειμαι υπερβολικος θα πω οτι κατα 99% το προβλημα σου ειναι εκει![]()
Το μπροστινο σου λαστιχο σε τι κατασταση ειναι?
Και ποιο ειναι?
Μηπως ξεκινησε με το συγκεκριμενο λαστιχο?
Κωστα, μετρησα τη δισκοπλακα οπως γραφω σε παραπανω ποστ και δεν βρεθηκε παραμορφωση τοση που να δικαιολογει κατι τετοιο.
Παχος, μετρησα σε 4 σημεια της ακριβως στο σημειο τριβης της με τα τακακια αντιδιαμετρικα το ενα με το αλλο...
Τα ελαστικα ειναι Dunlop Scootsmart με 19000χλμ απο τον Μάρτιο!
Οι πιεσεις σωστες και τιποτα δεν αλλαξε που να δικαιολογει κατι τετοιο.
Η εμφανιση του "προβληματος" εγινε σε διαδρομη απο Νεαπολη προς Ναυαρινου και παλι πισω.
Φτανοντας σε κατηφορικο δρομο, παιχτηκε "abort mission" οταν αναψε πορτοκαλι το φαναρι και σκεφτηκα να το σφαξω.
Φρεναρα ΠΟΛΥ δυνατα σε καινουριο κομματι ασφαλτου. Ενοιωσα εναν κραδασμο μπροστα στα τελευταια μετρα (αυτον που περιεγραψα) και that's all.
Οταν χρειαστηκε να ασκησω ξανα την ιδια πιεση στη μανετα (κατηφορες γαρ...) λιγα μετρα πιο κατω σε αλλες διασταυρωσεις μερικοι παπαρες μπροστα μου επαιζαν κλαρινο στο αμαξι (στριβω χωρις φλας με ξαφνικα φρενα ... πεταγομαι απο στοπ κτλ..) σε καθε πατημα με λιγα χλμ ... νατος παλι αυτος ο αρπαζω-γλιστραω-αρπαζω κραδασμος.
Ειναι οπως με το αυτοκινητο βρισκεσαι σε κατηφορα "γκρεμο" σταματημενος ενω ξαφνικα αφηνεις να τσουλησει ισα ισα με το φρενο ακομα δυνατα πατημενο και ακους ενα γρατζουνισμα απο τις 4 δισκοπλακες.
Δεν ξερω αν με καταλαβαινετε παιδια ειναι και η ωρα περασμενη!![]()
pew pew pew pew pew pew !!!
Θα ενημερωσω λοιπον αφου ελεγξω τα παξιμαδια για τυχον σφιξιμο των ρουλεμαν τιμονιου.
Πρωτα θα κανω ενα φρεναρισμα με κρυα δισκοπλακα μιας και εχω κατηφορα καλη αμεσως εξω απο το γκαραζ μου, γιατι δεν εχω κανει δοκιμες να δω αν επηρεαζεται κατι απο τη θερμοκρασια. (αν και εχει ψοφοκρυο αυτες τις μερες)
pew pew pew pew pew pew !!!
Μαλλον εχει στραβωσει η δισκοπλακα σου,παρα τη μετρηση σου.
Δε νομιζω ρουλεμαν να βρεις κατι στα ρουλεμαν.
Νομίζω δεν κατάλαβες, μην παιδεύεσαι τζάμπα κι άδικα και πήγαινε σε έναν μάστορα να σου τσεκάρει τη δισκόπλακα. Ακόμη και αν σου την βρει στραβή, παίζει με μια αλλαγή τακακίων να το ξεχάσεις το θέμα για τα επόμενα 40χιλ χλμ. Δεν φαντάζομαι κάτι, το ζω
Οπότε ιδού τα φώτα μου.
τα τακακια ειναι πολυκαιρισμενα και εχει αλλαξει η υφη τους απο το δουλεμα
ισως με ενα γιαλοχαρταρισμα στρωσουν προσωρινα αλλα μαλλον θελουν αλλαγη
τα λεφτα τους τα εβγαλαν παντως