Αν έχει δοχείο διαστολής γέμισε το Στο max και παρακολούθησε το . Αν το κύκλωμα θέλει συμπλήρωμα θα το πάρει απο εκεί
Αν έχει δοχείο διαστολής γέμισε το Στο max και παρακολούθησε το . Αν το κύκλωμα θέλει συμπλήρωμα θα το πάρει απο εκεί
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Πήγα τελικά Επίδαυρο όχι που θα το άφηνα..όλα μια χαρα..Ούτε περίεργες θερμοκρασίες ούτε τίποτα..Οπότε νόμίζω όλα κομπλε![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Μπορει να εχεις και βουλωμενο ψυγειο δεν το βγαζεις μια να δεις?
Υποψιάζομαι ότι έκανες την διαδικασία με ζεστό μηχανάκι.....το καλύτερο ειναι η αλλαγή να γίνεται πρωι ΠΡΙΝ το ανάψεις καθόλου και ξεμπερδεύεις....
Εν πάσει περιπτωσει για την εξαέρωση αστο ώρα πολύ ρελαντί...μεχρι να ανάψει το βεντιλατέρ λέει..και αυτό μπορεί να πάρει ώρα.....
Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 19/03/2017 στις 19:27.
Το εκανα μετα απο κανα δυορακι που το χα σβησει..παιζει διαφορα για καποιο λογο??
Throttle that mysterious friend of ours
στο ειπα απο την αρχη,καποιο κραταει μεσα αναγκαστικα αν θες να βγει ολο πρεπει να βγαλεις τις ταπες απο το μπλοκ το οποιο δεν στο συνιστω,θυμησου οτι αν η χοντα λεει οτι παιρνει 3 λιτρα σημαινει μετα απ αποσυναρμολογηση του κινητηρα δηλαδη να στο πω χοντρα αν εχει βαρεσει μπιελακαι λυσεις το μοτερ μετα θα παρει 3 λιτρα,απο αλλαγη σε αλλαγη ποτε δεν θα παρει 3 λιτρα,παντα θα παιρνει λιγοτερο.
μια χαρα ειναι η ποσοτητα που εβαλες μην αγχωνεσε,αλλαζε τα καθε 2 χρονια και δεν θα εχεις ποτε προβλημα
Εγώ φίλε στο έγραψα επάνω , απλα δεν έκανες σωστά την δουλεια.
Αν έχεις το cbr600 rr 2005-2006 είναι όπως στα έγραψα επανω, δες και τις photo.
Tα πράγματα είναι άπλα , όπως και τα βήματα.
Πάντα κρύο το moter.
1. Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου
2. Ξεβιδώνουμε την βίδα από την αντλία του νερού + το μπλοκ των κυλίνδρων.
Εγώ βγάζω και το κάτω κολάρο για αν αδειάσουν γρήγορα τα υγρά.
3. Ανοίγουμε την τάπα από το δοχείο διαστολής και κατεβάζουμε το σωληνάκι για να αδειάσει και από εκεί το υγρό.
Και πάμε ανάποδα , θα πάρει ακριβός όσα λέει 3.2 ( συνολο ψυγειο και δοχείο διαστολής )
Τώρα εσύ αν έπλυνες το σύστημα σου έβαλες 2.5 lt paraflu και αφησε μεσα 0,7 lt νερο.
Αυτά από μένα
Dankannn
CBR 600F THE BEST
Το κατεβασα το μανιουαλ..τα εκανα ολα εκτος απο τη βιδα στας εξατμισεις απο πισω..χμμ δηλαδη ας ουμε παιζει να χει κρατησει 0.7λτ νερο απιονισμενο στον κυλινδρο??τωρα ειναι αργα..εχουν γινει ολα ενα αν το καταλαβα καλα εφοσον κυκλοφόρησε το παραφλου παντου..σωστα?
Χμμ αρα το μιγμα απλα απο 50-50 που ηταν εγινε 40-60 παραφλου νερο χοντρικα χοντρικα..σωστα?
Throttle that mysterious friend of ours
Τελευταία τροποποίηση από dankannn; 20/03/2017 στις 11:29.
Dankannn
CBR 600F THE BEST
Oχι ηταν έτοιμο 50-50..motul motocool factory line το κοκκινο το προστυχοπαιζει να εχω θεμα για το καλοκαιρι? μιας και δεν περισσεύει χρονος για αρκετο καιρο για να ξανα κανω τη διαδικασια αλλιως αναγκαστικα θα πρεπει να την κανω ενα απογευμα-βραδυ
![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Δε νομιζω να παθει κατι.ισα ισα που σαν απαγωγη θερμοτητας θα ναι καλυτερο(λεμε καμια μαλακια να χρυσοσουμε το χαπι μην λυνουμε παλι)απλα νομιζω χανει απο την μεγιστη μικροτερη θερμοκρασια σαν αντιψυκτικο..ρε παλιογερα που εισαι και δε μιλας οταν χρειαζεσαι??τοσο πλεξιμο επεσε πια?
![]()
Throttle that mysterious friend of ours