Σελίδα 37 από 55 ΠρώτοΠρώτο ... 27323334353637383940414247 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 541 έως 555 από 811

Θέμα: New GSX-R1000 L7

  1. #541
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Σωστά.
    Στο παγκοσμιο Superbike δεν θα γίνει ποτέ ανταγωνιστικο το μηχανάκι. Εκεί Kawasaki και Ducati τα έχουν μεταμορφωσει τα μηχανάκια σε όπλα. Θα πάρει πολλά χρόνια, εφόσον μπει στα wsbk η suzuki σαν εργοστάσιο, για να το κάνει τόσο ανταγωνιστικο όσο τα factory zx10r και panigale.
    Στκ1000 τα τελευταία χρόνια
    BMW 2016
    Aprilia 2015
    Ducati 2014
    BMW 2013
    BMW 2012

    Το 2014 που μπήκε το panigale στα superbikes ήταν χώμα, ενώ το 2014 σήκωσε κούπα στα στκ1000 με ιδιωτική ομάδα.
    Στα sbk βλέπεις πόσο καλή δουλειά γίνεται από την μεριά του εργοστασίου, τμήματος Rd, σχεδιασμού κτλ και όχι πόσο καλό είναι το μηχανάκι.
    Τα συμπεράσματα καθώς κυλάνε τα χρόνια μεταξύ sbk και stk είναι τελείως διαφορετικά.
    Ξεχνάς μερικες λεπτομέρειες.
    πχ οτι το 2013 το Panigale μαμα είχε σώματα ψεκασμού 67mm και λόγω κανονισμών έτρεχε SBK με σώματα 50mm μόνο!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #542
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    @giorgio rp
    Φυσικά απλά δεν το λέω μόνο για αυτό. Το είπα γιατί στα στκ1000 υπάρχει ένα όριο μέχρι που μπορούν να φτάσουν, λόγω κανονισμών της κατηγορίας.
    Και στα superbikes υπάρχει ένα όριο και εκεί φυσικά, απλά οι ιδιωτικες ομάδες δεν μπορούν να το φτάσουν. Τα εργοστάσια το εξαντλουν γιατί μπορούν.
    Θυμάμαι τα λόγια του λαβερτυ για το πως δούλευαν τα μηχανάκια των εργοστασιων και λες αυτά η puccetti ή η grillini δεν μπορούν να τα κάνουν και βλέπεις το Kawasaki τους να πασχιζει όσο πιο κοντά στο στοκ είναι. Τελλειως αλλο μηχανακι.Άλλο εύρος εχουν να κινηθούν οι ιδιωτικες και αλλο τα εργοστάσια. Γι αυτό υπάρχει και ένα σχετικό χάος , κενό όπως θες πεστο στα wsbk μεταξύ ομάδων.


    http://www.crash.net/wsbk/interview/...t-in-wsbk.html

    @sapila , ναι σωστά και αυτό. Δεν μπορώ να θυμάμαι τα πάντα

  3. #543
    Στα πρωταθλήματα stock1000, μεγάλο ρόλο παίζει κι ο αναβάτης. Οι μηχανές πλέον είναι πάνω κάτω ίδιες και φυσικά οι κανονισμοί βοηθάνε σε αυτό. Στα WSBK, στα μεγάλα, έχει να κάνει και με το χρήμα των ομάδων, στο να βρούνε τους καλήτερους μηχανικούς και αναβάτες. Οπότε κι ο συνδιασμός των 2 αυτών παραγόντων, αυξάνει τη διαφορά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #544
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Ακομα και το πρωταθλημα στα stock1000 δεν είναι δικαιο και εξηγουμε αμεσως ... δεν μπορει να τρεχει ένα ducati panigale αξιας ΠΑΝΩ από 30.000 ευρω με ένα gsxr αξιας ΚΑΤΩ ΑΠΟ 17.000 ευρω
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  5. #545
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.031
    ρε παιδιά δεν θέλω να είμαι ο ξενερωτος της παρέας αλλά μπαίνω να διαβάζω για το νέο Σουζούκι και είναι σαν να μπήκα σε θέμα για την ιστορία του wsb.καποιος πρέπει να κάνει αμεσα μεγάλη σκούπα γιατί εδώ και πολλές σελίδες το θέμα δεν διαβάζετε.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  6. #546
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    ρε παιδιά δεν θέλω να είμαι ο ξενερωτος της παρέας αλλά μπαίνω να διαβάζω για το νέο Σουζούκι και είναι σαν να μπήκα σε θέμα για την ιστορία του wsb.καποιος πρέπει να κάνει αμεσα μεγάλη σκούπα γιατί εδώ και πολλές σελίδες το θέμα δεν διαβάζετε.
    Έχεις ένα δίκιο...αλλά και το GSXR, εκτός από τις κόντρες στο δρόμο...έχει και μια ιστορία στο WSBK...γενικά στους αγώνες. Ειδικά, όλα τα τελευταία μοντέλα απόλες τις εταιρίες, είναι φτιαγμένα πλέον ακόμη πιο εξειδικευμένα για τους αγώνες, διότι σχεδόν το επιβάλουνε οι κανόνες. Οπότε και 2-3 κουβέντες παραπάνω, πιστεύω δεν εκτός θέματος. Από την άλλη, ακόμη περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες εκτός των παρουσιάσεων. 1ος αγώνας έγινε με το νέο GSXR στην Aragon το προηγούμενο ΣΚ, επίσης 1ος αγώνας στο βρετανικό...για να δούμε τι κάνει. Δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη...οπότε, οι κουβέντα, τύπου "στον καφέ", μπορεί να πλατιάσει. Αυτά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  7. #547
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Έχεις ένα δίκιο...αλλά και το GSXR, εκτός από τις κόντρες στο δρόμο...έχει και μια ιστορία στο WSBK...γενικά στους αγώνες. Ειδικά, όλα τα τελευταία μοντέλα απόλες τις εταιρίες, είναι φτιαγμένα πλέον ακόμη πιο εξειδικευμένα για τους αγώνες, διότι σχεδόν το επιβάλουνε οι κανόνες. Οπότε και 2-3 κουβέντες παραπάνω, πιστεύω δεν εκτός θέματος. Από την άλλη, ακόμη περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες εκτός των παρουσιάσεων. 1ος αγώνας έγινε με το νέο GSXR στην Aragon το προηγούμενο ΣΚ, επίσης 1ος αγώνας στο βρετανικό...για να δούμε τι κάνει. Δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη...οπότε, οι κουβέντα, τύπου "στον καφέ", μπορεί να πλατιάσει. Αυτά.
    ^^^αυτό.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #548
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Suzuki Dealer who knows his shit
    i was looking at the bin files

    they only open the throttle to 80% above 8 grand - flashing will be required to give full power
    έχουν κυκλοφορήσει τα parts schematics,workshop manual etc.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #549
    mcn
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #550
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Mα αρεσει που εχουν βγαλει προτελευταιο σε υποδυναμη το σουζουκι ακομα και το γιαμαπα ειναι πιο δυνατο δεν παλευονται οι τυποι αχαχα πρεπει να το μισουνε με ολη τους την καρδια
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  11. #551
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    έχουν κυκλοφορήσει τα parts schematics,workshop manual etc.
    Αυτο ισχυει μονο για τα μοντελα που θα πανε στην Αμερικη .. εδω ειναι ανοιχτα 100%
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  12. #552
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από JIMK7 Προβολή μηνύματος
    Mα αρεσει που εχουν βγαλει προτελευταιο σε υποδυναμη το σουζουκι ακομα και το γιαμαπα ειναι πιο δυνατο δεν παλευονται οι τυποι αχαχα πρεπει να το μισουνε με ολη τους την καρδια
    αυτοι δεν είναι αντικειμενικοί και μεροληπτικοι αλλά εσύ που έχεις φωτο το gsxr είσαι αντικειμενικός.
    εντάξει για να σε ικανοποιήσουν να βγάλουν το σουτζούκι το καλυτερο και δυνατότερο μηχανάκι όλων των οχημάτων εποχών.
    σίγουρα είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά όχι το καλυτερο όπως λένε οι ειδικοί και πολύ πιο εξειδικευμένοι από σένα.χωνεψε το.
    κλασσικός ελλην,οποίος έχει άλλη άποψη από τη δική μου και μου χαλάει αυτό που πιστεύω,τα περνει από τις διαφημίσεις,δεν γουσταρει το τέλειο μηχανάκι μου,είναι άσχετος.αν όμως το βγάλει πρώτο είναι ειδικός και τα λέει καλά.
    ότι ναναι...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  13. #553
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    αυτοι δεν είναι αντικειμενικοί και μεροληπτικοι αλλά εσύ που έχεις φωτο το gsxr είσαι αντικειμενικός.
    εντάξει για να σε ικανοποιήσουν να βγάλουν το σουτζούκι το καλυτερο και δυνατότερο μηχανάκι όλων των οχημάτων εποχών.
    σίγουρα είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά όχι το καλυτερο όπως λένε οι ειδικοί και πολύ πιο εξειδικευμένοι από σένα.χωνεψε το.
    κλασσικός ελλην,οποίος έχει άλλη άποψη από τη δική μου και μου χαλάει αυτό που πιστεύω,τα περνει από τις διαφημίσεις,δεν γουσταρει το τέλειο μηχανάκι μου,είναι άσχετος.αν όμως το βγάλει πρώτο είναι ειδικός και τα λέει καλά.
    ότι ναναι...

    Δηλαδη ρε μεγαλε τι θες να μου πεις τοση ωρα ότι λενε την αληθεια και εγω είμαι λαθος ? είναι δυνατον μηχανακι με μεταβλητο χρονισμο του 2017 να βγαζει λιγοτερα αλογα και απο το γιαμαχα ? που εδώ τα δυνομομετρουν 165 αλογα δηλαδή το σουζουκι θα βγαζει 160 αλογα εδώ πραγματικα ότι ναναι ρε πουστι μου με το κάθε ασχετο εδώ μεσα που εχει και γνωμη μαθε ότι ολοι οι πληρωμενοι δημοσιαγραφοι θα γραψουν αυτά που τους συμφερει να γραψουν και μονο αντικειμενικοι δεν είναι.
    Μα καλα ακομα δεν εχεις μαθει πως δουλευει το συστημα ? που ζεις ηθελα να ξερα ,κατσε σαν χανος να πιστευεις τι γραφουν τα περιοδικα ... εγω συγνωμη δεν θα παρω , το μηχανακι είναι οπλο, δεν ξερω αν είναι το καλυτερο αλλα ένα από τα καλυτερα σιγουρα , oποτε σ αρεσει δεν σ αρεσει χωνεψε το
    Τελευταία τροποποίηση από JIMK7; 06/04/2017 στις 15:58.
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  14. #554
    διαβάζω ότι είναι γρηγορότερο σε όλα τα performance tests στο συγκριτικό του mcn :

    0 - 60 mph
    0 - 100 mph
    0 - Top Speed
    40 - 120 mph (top gear)

    και κερασάκι ο-400m :9.98 @ 153.49 MPH

    αν είναι αλήθεια,ίσως κάτι δεν πάει καλά με τα άλογα/βάρη που ανακοίνωσε το ίδιο το mcn.

    δεν είδα χρόνους στο rockingham (εκεί έκαναν το track portion του τεστ τους,μια σφιχτή πίστα που θεωρητικά ευνοεί τα πιο (σχετικά) αδύναμα κι ελαφριά μηχανάκια.

    όταν τα πιάσει ο Rutter στα χέρια του, πιστεύω θα έχουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα γιατί
    1. είναι ο Rutter
    2. το performance bikes χρησιμοποιεί πάντα την ίδια πίστα κι έτσι μπορούν και βγαίνουν ίσως πιο "ασφαλή" συμπεράσματα,πάντα με σχόλιο για τις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #555
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.325
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    διαβάζω ότι είναι γρηγορότερο σε όλα τα performance tests στο συγκριτικό του mcn :

    0 - 60 mph
    0 - 100 mph
    0 - Top Speed
    40 - 120 mph (top gear)

    και κερασάκι ο-400m :9.98 @ 153.49 MPH

    αν είναι αλήθεια,ίσως κάτι δεν πάει καλά με τα άλογα/βάρη που ανακοίνωσε το ίδιο το mcn.

    δεν είδα χρόνους στο rockingham (εκεί έκαναν το track portion του τεστ τους,μια σφιχτή πίστα που θεωρητικά ευνοεί τα πιο (σχετικά) αδύναμα κι ελαφριά μηχανάκια.

    όταν τα πιάσει ο Rutter στα χέρια του, πιστεύω θα έχουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα γιατί
    1. είναι ο Rutter
    2. το performance bikes χρησιμοποιεί πάντα την ίδια πίστα κι έτσι μπορούν και βγαίνουν ίσως πιο "ασφαλή" συμπεράσματα,πάντα με σχόλιο για τις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.
    The king is (officially?) back...
    Ride(s) the wind of change...

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2008, 15:18
  2. Cbr1000rr , Gsx-r1000 , Zx-10
    από greekshadow στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/02/2004, 21:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF