@giorgio rp
Φυσικά απλά δεν το λέω μόνο για αυτό. Το είπα γιατί στα στκ1000 υπάρχει ένα όριο μέχρι που μπορούν να φτάσουν, λόγω κανονισμών της κατηγορίας.
Και στα superbikes υπάρχει ένα όριο και εκεί φυσικά, απλά οι ιδιωτικες ομάδες δεν μπορούν να το φτάσουν. Τα εργοστάσια το εξαντλουν γιατί μπορούν.
Θυμάμαι τα λόγια του λαβερτυ για το πως δούλευαν τα μηχανάκια των εργοστασιων και λες αυτά η puccetti ή η grillini δεν μπορούν να τα κάνουν και βλέπεις το Kawasaki τους να πασχιζει όσο πιο κοντά στο στοκ είναι. Τελλειως αλλο μηχανακι.Άλλο εύρος εχουν να κινηθούν οι ιδιωτικες και αλλο τα εργοστάσια. Γι αυτό υπάρχει και ένα σχετικό χάος , κενό όπως θες πεστο στα wsbk μεταξύ ομάδων.
http://www.crash.net/wsbk/interview/...t-in-wsbk.html
@sapila , ναι σωστά και αυτό. Δεν μπορώ να θυμάμαι τα πάντα![]()
Στα πρωταθλήματα stock1000, μεγάλο ρόλο παίζει κι ο αναβάτης. Οι μηχανές πλέον είναι πάνω κάτω ίδιες και φυσικά οι κανονισμοί βοηθάνε σε αυτό. Στα WSBK, στα μεγάλα, έχει να κάνει και με το χρήμα των ομάδων, στο να βρούνε τους καλήτερους μηχανικούς και αναβάτες. Οπότε κι ο συνδιασμός των 2 αυτών παραγόντων, αυξάνει τη διαφορά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Ακομα και το πρωταθλημα στα stock1000 δεν είναι δικαιοκαι εξηγουμε αμεσως ... δεν μπορει να τρεχει ένα ducati panigale αξιας ΠΑΝΩ από 30.000 ευρω με ένα gsxr αξιας ΚΑΤΩ ΑΠΟ 17.000 ευρω
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
ρε παιδιά δεν θέλω να είμαι ο ξενερωτος της παρέας αλλά μπαίνω να διαβάζω για το νέο Σουζούκι και είναι σαν να μπήκα σε θέμα για την ιστορία του wsb.καποιος πρέπει να κάνει αμεσα μεγάλη σκούπα γιατί εδώ και πολλές σελίδες το θέμα δεν διαβάζετε.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Έχεις ένα δίκιο...αλλά και το GSXR, εκτός από τις κόντρες στο δρόμο...έχει και μια ιστορία στο WSBK...γενικά στους αγώνες. Ειδικά, όλα τα τελευταία μοντέλα απόλες τις εταιρίες, είναι φτιαγμένα πλέον ακόμη πιο εξειδικευμένα για τους αγώνες, διότι σχεδόν το επιβάλουνε οι κανόνες. Οπότε και 2-3 κουβέντες παραπάνω, πιστεύω δεν εκτός θέματος. Από την άλλη, ακόμη περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες εκτός των παρουσιάσεων. 1ος αγώνας έγινε με το νέο GSXR στην Aragon το προηγούμενο ΣΚ, επίσης 1ος αγώνας στο βρετανικό...για να δούμε τι κάνει. Δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη...οπότε, οι κουβέντα, τύπου "στον καφέ", μπορεί να πλατιάσει. Αυτά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
έχουν κυκλοφορήσει τα parts schematics,workshop manual etc.Δημοσιεύθηκε αρχικά από Suzuki Dealer who knows his shit
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Mα αρεσει που εχουν βγαλει προτελευταιο σε υποδυναμη το σουζουκιακομα και το γιαμαπα ειναι πιο δυνατο
δεν παλευονται οι τυποι αχαχα πρεπει να το μισουνε με ολη τους την καρδια
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
αυτοι δεν είναι αντικειμενικοί και μεροληπτικοι αλλά εσύ που έχεις φωτο το gsxr είσαι αντικειμενικός.
εντάξει για να σε ικανοποιήσουν να βγάλουν το σουτζούκι το καλυτερο και δυνατότερο μηχανάκι όλων των οχημάτων εποχών.
σίγουρα είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά όχι το καλυτερο όπως λένε οι ειδικοί και πολύ πιο εξειδικευμένοι από σένα.χωνεψε το.
κλασσικός ελλην,οποίος έχει άλλη άποψη από τη δική μου και μου χαλάει αυτό που πιστεύω,τα περνει από τις διαφημίσεις,δεν γουσταρει το τέλειο μηχανάκι μου,είναι άσχετος.αν όμως το βγάλει πρώτο είναι ειδικός και τα λέει καλά.
ότι ναναι...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Δηλαδη ρε μεγαλε τι θες να μου πεις τοση ωρα ότι λενε την αληθεια και εγω είμαι λαθος ? είναι δυνατον μηχανακι με μεταβλητο χρονισμο του 2017 να βγαζει λιγοτερα αλογα και απο το γιαμαχα ? που εδώ τα δυνομομετρουν 165 αλογαδηλαδή το σουζουκι θα βγαζει 160 αλογα εδώ
πραγματικα ότι ναναι
ρε πουστι μου με το κάθε ασχετο εδώ μεσα που εχει και γνωμη
μαθε ότι ολοι οι πληρωμενοι δημοσιαγραφοι θα γραψουν αυτά που τους συμφερει να γραψουν και μονο αντικειμενικοι δεν είναι.
Μα καλα ακομα δεν εχεις μαθει πως δουλευει το συστημα ? που ζεις ηθελα να ξερα ,κατσε σαν χανος να πιστευεις τι γραφουν τα περιοδικα ... εγω συγνωμη δεν θα παρω , το μηχανακι είναι οπλο, δεν ξερω αν είναι το καλυτερο αλλα ένα από τα καλυτερα σιγουρα , oποτε σ αρεσει δεν σ αρεσει χωνεψε το![]()
Τελευταία τροποποίηση από JIMK7; 06/04/2017 στις 15:58.
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
διαβάζω ότι είναι γρηγορότερο σε όλα τα performance tests στο συγκριτικό του mcn :
0 - 60 mph
0 - 100 mph
0 - Top Speed
40 - 120 mph (top gear)
και κερασάκι ο-400m :9.98 @ 153.49 MPH
αν είναι αλήθεια,ίσως κάτι δεν πάει καλά με τα άλογα/βάρη που ανακοίνωσε το ίδιο το mcn.
δεν είδα χρόνους στο rockingham (εκεί έκαναν το track portion του τεστ τους,μια σφιχτή πίστα που θεωρητικά ευνοεί τα πιο (σχετικά) αδύναμα κι ελαφριά μηχανάκια.
όταν τα πιάσει ο Rutter στα χέρια του, πιστεύω θα έχουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα γιατί
1. είναι ο Rutter
2. το performance bikes χρησιμοποιεί πάντα την ίδια πίστα κι έτσι μπορούν και βγαίνουν ίσως πιο "ασφαλή" συμπεράσματα,πάντα με σχόλιο για τις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου