Κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο επικινδυνο απο καποιο αλλο, ουτε πιο ασφαλες απο καποιο αλλο. Γιατι το να βλεπουμε απλα νουμερα δεν λεει τπτ. Και αυτο γιατι το να συγκρινουμε φρενα απο 100 σε 0 σαν απολυτα νουμερα ειναι οκ. Αλλα ενα παπι θα πιασει 100 με 4η ενω ενα μεγαλο με 2α πριν καν ανοιξει γκαζι (και δε μιλαω για ss που η 1η ανοιγει πολυ πανω απο τα 100!)
Κοινως ο αναβατης οφειλει μα προσαρμοζεται στο οχημα του αρα για μενα η κουβεντα ειναι ατοπη αφου δεν ειμαι στη λογικη του να βλεπω απλα νουμερα σε μια οθονη (η λεξη κλειδι το "απλα")
Κατα τα αλλα η κουβεντα θυμιζει λιγο ψαρι vs χοιρινο.
Μιλαμε για το αν τα μικρου κυβισμου μηχανακια ειναι επιλογη και μεγαλυτερων σε ηλικια αναβατων (που προφανως και ειναι). Πολλοι, λιγοι δεν εχει σημασια. Εχουν το κοινο τους και καλα κανουν. Τα κριτηρια του καθενα που επιλεγει μια μοτο ειναι προσωπικα και επισης προφανως δεν εχει νοημα να προταξει οποιοσδηποτε αλλος τα δικα του προσωπικα κριτηρια για να αποδειξει οτι εχει δικιο.
Και τελος θα σας πω ενα μυστικο.
ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ;!;!;!