Παραπάνω περιέγραψα τι σημαίνει "το κόστος της φίρμας". Όποιος θέλει δε το πληρώνει!
Η κοκακόλα διαθέτει το 70% των κερδών στην διαφήμιση. Το 70%!!!
Τη λουξ απ' την πάτρα δεν την ξέρει ούτε η μάνα της και ομολογουμένος έχει τα πιο ωραία αναψυκτικά ενώ η pepsi είναι αντίστοιχους βεληνεκούς προιόν με την cola (και κατά πολλούς πιο ωραία) και δεν έχει ούτε τα μισά διαφημιστικά σποτάκια. Καμία δεν είναι φθηνότερη.
Οι υπόλοιπες coles, είναι απλά άθλιες!
Η διαφήμιση έχει σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Το κόστος της βγαίνει απ' τις πωλήσεις.
Η κοστολόγηση του προιόντος βγαίνει απ' το κόστος παραγωγής του!
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.