Γι' αυτό σ' αγαπαμε!
Υ.Γ.
Όπως διετείνετο, μεθ' επιτάσεως, η κυρα-Μόρφω (μάνα του αγροφύλακα με την Φλορετα στο χωριό μου..) η "κίνηση" των φορέων πλειονότητας σε εναν αγωγό (κοινώς ρευμα) ΔΕΝ ειναι ομοιόμορφα κατανεμημένη στην ανηγμένη επιφανειά του (τα σκατο-ηλεκτρόνια έχουν την τάση να την κανουν και στριμώχνονται - οσο τους παιρνει - προς τα εξω, με αποτέλεσμα να υπάρχει traffic jam, ειδικα οταν ο αγωγός δεν ειναι απολυτα ευθύς.. - skin effect τόλεγε η μακαριτισσα, Θεός σχωρεστην..).
Ο άντρας της, ο κυρ-Αγάπιος, που ήταν υπερμαχος της Ευκλείδιου Γεωμετρίας (και του πινειν αυστόλως, επίσης..) ορυόταν πως για να υπαρξει μια παραλληλη μετατόπιση κίνησης πρέπει οποσδήποτε να υπαρξουν δυο κάθετες αλλαγές φοράς στην κίνηση καθώς και ότι η επιφανεια επαφης μεταξύ κυλίνδρου και επίπεδου ειναι αδιάστατη (αλλα βολευόταν με καμιά ζωντοχήρα, οπότε δεν έδινε συνεχεια στο πραμα..)
Συνεπικουρούμενου το γεγονότος της ευκολης διαβρωσης της επιφάνειας επαφης, αρα αύξησης της αντιστασής της, καταλήγουμε στο να ζορίζουμε το ρευματάκι να περασει και να ριχνουμε το κρίμα στην μπαταρία..
(αφήνω κατα μερος την ενεργή επιφανεια επαφής των τσιμπίδων με τους πόλους γιατί ειναι μια περισσότερο πονεμενη περίπτωση..)![]()