Εχω το Arai Viper GT αρκετα χρονια, και οταν οδηγησα για 1η φορα το Hayabusa στην εθνικη
σε ταχυτητες πανω απο 200, ειχα την αισθηση οτι ειχε 7-8 μποφορ το λιγοτερο.
Την επομενη φορα ξανα τα ιδια και χειροτερα. Δεν ξερω τι δεν κολλαει με το busa
και την αεροδυναμικη του, αλλα δεν...
Σημειωτεον οτι το φορουσα με την R1 που ειχα παλαιοτερα, και δεν ειχα τοσο μεγαλο προβλημα.
Η ποιοτητα του εσωτερικου του, εξαιρετικη και εχει αντεξει χωρις καμμια φθορα, σε περισσοτερα απο 50,000Km συνολικα.
Αγορασα το Shoei x-spirit-3 και επαθα κοκομπλοκο.. Εξαιρετικα σταθερο, πολυ λιγοτερο θορυβο, και εχεις την
αισθηση οτι ειναι 1 κιλο ελαφρυτερο, ενω δεν ειναι! Σε αντοχη στον χρονο, θα δειξει, η αισθηση που δινει το εσωτερικο του
οταν το φορας, ειναι εφαμιλλη με το Arai.
Θεωρω οτι το καθε κρανος, ταιριαζει και κουμπωνει καλυτερα, αναλογα με την μοτο.
Δεν ειναι τα παντα ασπρο η μαυρο.