Σελίδα 26 από 41 ΠρώτοΠρώτο ... 16212223242526272829303136 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 376 έως 390 από 611

Θέμα: NAKED για 1.91 ύψος

  1. #376
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΤάκηςΜπ Προβολή μηνύματος
    Και μετά πλαγιαζεις και στην έξοδο της στροφής πατάς συμπλέκτη και κατεβάζεις 4 ταχύτητες ε;
    Όχι, τα κάνω στο trailbrake αυτά. Όποια άλλη απορία έχεις ρωτάς (σοβαρολογώ).
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #377
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Όχι, τα κάνω στο trailbrake αυτά. Όποια άλλη απορία έχεις ρωτάς (σοβαρολογώ).
    Δηλαδή μπαίνεις στην στροφή με 6η;

  3. #378
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Καλά ντάξει, άμα δεν αναλαμβάνουμε ούτε την ευθύνη της σάχλας που γράψαμε, ή τρολ ή απλά κακός-χαζός άνθρωπος. Σε κάθε περίπτωση μάντεψε ποιός δεν ωφελείται.

    Που σημαίνει για εμένα, ένα πράγμα: ''Kαλά περνάμε αλλά εγώ φεύγω'' (patrick swayze, point break)


    Οδηγώ με τον κανόνα ότι όταν πατάς φρένο κάτι δεν έχεις κάνει σωστά
    (Για τους δικούς μου δρόμους - επαρχία - εθνική)
    Δηλαδή βλέπεις τη στροφή και δεν αφήνεις γκάζι αλλά το κρατάς ώστε να χρειαστεί να πατήσεις φρένο!
    Δε μιλάμε να τρέχεις για κάπου αλλά στη βόλτα!

    Εσύ κατάλαβες ότι αν πεταχτεί κάποιος και χρειαστεί να φρενάρω το κάνω μόνο με τον κινητήρα?
    Και φταίω εγώ?

    Στο καλό


    @Blitzer ο sniper γράφει ότι φρενάρεις λάθος
    Άκου εκεί κατέβασμα πριν τη στροφή στις πόσες και δε βλέπω καλά?
    >6.000 στροφές!!!!!!

  4. #379
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    To μηχανάκι μου από τα 100km/h ακινητοποιείται σε 40m περίπου. Χαλαρά και τελείως αβίαστα να πούμε 50; 55; Να το πάμε +50%; Στα 60μ δηλαδή;
    Γιατί να αρχίσω να κόβω -κλείνοντας το γκάζι- από τα 200;
    Χρωστάς μισή κουπα καφέ και μια οθόνη.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #380
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    To μηχανάκι μου από τα 100km/h ακινητοποιείται σε 40m περίπου. Χαλαρά και τελείως αβίαστα να πούμε 50; 55; Να το πάμε +50%; Στα 60μ δηλαδή;
    Γιατί να αρχίσω να κόβω -κλείνοντας το γκάζι- από τα 200;
    Και μέχρι την ακινητοποίηση δεν κατεβάζεις?
    Ή κατεβάζεις και κρατάς <2000 στροφές?

  6. #381
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΤάκηςΜπ Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή μπαίνεις στην στροφή με 6η;
    Εγώ φρενάρω μέχρι το apex (ανάλογα και τη στροφή βέβαια) οπότε με το πο υθα αφήσω τα πολλά φρένα κάνω ότι άλλες κινήσεις θέλω. Μέχιρι τότε ελπίζω ότι δεν θα ξεκολήσουν τα γόνατα από το ντεπόζιτο.

    Δεν ξέρω τι καβαλάς, δεν ξέρω τι ξέρεις (καταλαβαίνω ότι ξέρεις μάλλον τα βασικά) αλλά τα παραπάνω δεν τα συνιστώ σε κάποιον που δεν εχει φάει χλμ σε ασφαλή περιβάλλοντα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #382
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    @Blitzer ο sniper γράφει ότι φρενάρεις λάθος
    Άκου εκεί κατέβασμα πριν τη στροφή στις πόσες και δε βλέπω καλά?
    >6.000 στροφές!!!!!!
    Μα δε "φρενάρω" σε αυτό που βλέπεις. Κατεβάζω σχέση, ίσως με πολύ χαλαρά φρένα, για να πέσει λίγο η ταχύτητά μου και να έρθουν οι στροφές του κινητήρα εκεί που τις θέλω για την επικείμενη στροφή. Δεν είναι ακριβώς φρενάρισμα, όπως το εννοείς (όπως γίνεται στην πίστα ή στη γρήγορη οδήγηση). Αυτό σου εξηγώ. Μάλλον ο sniper αναφέρεται σε πιο αγωνιστική οδήγηση, όπου προφανώς υπάρχει άλλη προσέγγιση (η οποία δε σε ενδιαφέρει προς το παρόν).
    Life begins at 45°.

  8. #383
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Επειδή τώρα είδα τι λέτε, πάνω κάτω...

    @karateo: Γενικά έχεις ένα στιλάκι "εγώ ξέρω, σκάστε όλοι" και συνήθως δεν ξέρεις. Όχι μόνο σε αυτό το θέμα, γενικότερα σε όσα έχω δει. Απλά δέξου το, δεν είναι κακό. Κανείς δεν ήξερε πριν καβαλήσει. ΝΟΜΙΖΑΜΕ ότι ξέρουμε.

    Εκτός από μένα. Εγώ ήξερα.

    ΑΝ κατάλαβα καλά τι λέτε, το βιντεάκι που παρέθεσες περιέχει χαλαρή οδήγηση δρόμου σε γκρουπ, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Αλλιώς οδηγείς σε μια βόλτα στον δρόμο, πιο ομαλά, χωρίς απότομες αντιδράσεις, με ροή (εντάξει δεν το κάνουν όλοι, αλλά εμένα έτσι μου αρέσει), και αλλιώς στην πίστα (ή και στον δρόμο, αν την έχεις δει αγωνιάρης), με πιο απόλυτα φρεναρίσματα, σημεία, γραμμές. Δεν υπάρχει σύγκριση. Οπότε ναι, σε βόλτα, θα πατήσω όσο το δυνατό λιγότερα φρένα. Και έτσι κι αλλιώς εγώ πάντα χρησιμοποιώ φρένο μηχανής (ΜΑΖΙ με τα φρένα μου), γιατί μου αρέσει και το θεωρώ σωστό σε κάθε περίσταση και όχημα. Ίσως να μην το κάνω μόνο σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις που πρέπει να φρενάρω τρομακτικά άμεσα, και πάλι επιφυλάσσομαι. Δε θα πω σε κανέναν ότι αυτό είναι το σωστό και ότι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει, απλά έτσι φρενάρω ΕΓΩ.

    Το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν έχει ABS (δανεικό, πρώτη φορά το καβαλούσα), αλλά δεν κάνει καμία διαφορά, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο φρενάρω στον δρόμο, είτε με abs, είτε χωρίς. Εξάλλου μόνο ένα μηχανάκι είχα ποτέ με abs.
    Το στυλάκι είναι άμυνας για τις μπούρδες που διαβάζω και τις προσβολές που πετάνε κάποιοι.
    Έτσι οδήγησα το tracer όπως και εσύ.
    Όμως δε το λές χαλαρή βόλτα όταν ανοίγεις τέρμα το γκάζι και δουλεύεις κοντά στον κόφτη αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
    Με παρόμοιο τρόπο δουλεύω τον κινητήρα στα φρεναρίσματα. Λίγο λιγότερο επιθετικά βέβαια στο χαλαρό μου και παρόμοια στο γρήγορο μου.

  9. #384
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μα δε "φρενάρω" σε αυτό που βλέπεις. Κατεβάζω σχέση για να πέσει λίγο η ταχύτητά μου και να έρθουν οι στροφές του κινητήρα εκεί που τις θέλω για την επικείμενη στροφή. Δεν είναι ακριβώς φρενάρισμα, όπως το εννοείς (όπως γίνεται στην πίστα ή στη γρήγορη οδήγηση). Αυτό σου εξηγώ. Μάλλον ο sniper αναφέρεται σε πιο αγωνιστική οδήγηση, όπου προφανώς υπάρχει άλλη προσέγγιση (η οποία δε σε ενδιαφέρει προς το παρόν).
    Ρε θα πάρεις τελικά Ντουκάτι?

  10. #385
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μα δε "φρενάρω" σε αυτό που βλέπεις. Κατεβάζω σχέση, ίσως με πολύ χαλαρά φρένα, για να πέσει λίγο η ταχύτητά μου και να έρθουν οι στροφές του κινητήρα εκεί που τις θέλω για την επικείμενη στροφή. Δεν είναι ακριβώς φρενάρισμα, όπως το εννοείς (όπως γίνεται στην πίστα ή στη γρήγορη οδήγηση). Αυτό σου εξηγώ. Μάλλον ο sniper αναφέρεται σε πιο αγωνιστική οδήγηση, όπου προφανώς υπάρχει άλλη προσέγγιση (η οποία δε σε ενδιαφέρει προς το παρόν).
    Αυτό είναι το μηχανόφρενο και για αυτό μιλάμε.
    Εμείς συμφωνούμε. Βρείτε τα με τον sniper

    (Βέβαια το γυρίζει σε σπορ οδήγηση τώρα για να τη σκαπουλάρει αλλά δεν...)

  11. #386
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Και μέχρι την ακινητοποίηση δεν κατεβάζεις?
    Ή κατεβάζεις και κρατάς <2000 στροφές?
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της όλης συζήτησης. Όσο μειώνονται τα χιλιόμετρα -επειδή φρενάρω- κατεβάζω ανάλογα ταχύτητα, έτσι ώστε να βάλω νεκρά όταν σταματήσω τελείως.
    Ούτε συμπλέκτη και κιβώτιο ζορίζω ούτε τακάκια καταναλώνω. Πίσω δεν έχω αλλάξει ποτέ. Μπροστά, για χρήση δρόμου, μία φορά νομίζω.
    Think faster than you ride

  12. #387
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μα δε "φρενάρω" σε αυτό που βλέπεις. Κατεβάζω σχέση για να πέσει λίγο η ταχύτητά μου και να έρθουν οι στροφές του κινητήρα εκεί που τις θέλω για την επικείμενη στροφή. Δεν είναι ακριβώς φρενάρισμα, όπως το εννοείς (όπως γίνεται στην πίστα ή στη γρήγορη οδήγηση). Αυτό σου εξηγώ. Μάλλον ο sniper αναφέρεται σε πιο αγωνιστική οδήγηση, όπου προφανώς υπάρχει άλλη προσέγγιση (η οποία δε σε ενδιαφέρει προς το παρόν).
    Όταν είμαι στην Κηφισίας, που δεν είναι πίστα, και ειμαι με 80χαω (δεν επιτρέπει ο ΚΟΚ παραπάνω) και δω φανάρι στα 100μ, απλα αφήνω το γκάζι και φρενάρω όταν πρέπει. Αν με πιασει το φανάρι, τοτε κατεβάζω από ότι σχέση είχα σε νεκρά όταν σταματήσω.
    Σιγά μην κατεβάζω ταχύτητες και χαλάω τους δίσκους.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #388
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Εγώ φρενάρω μέχρι το apex (ανάλογα και τη στροφή βέβαια) οπότε με το πο υθα αφήσω τα πολλά φρένα κάνω ότι άλλες κινήσεις θέλω. Μέχιρι τότε ελπίζω ότι δεν θα ξεκολήσουν τα γόνατα από το ντεπόζιτο.

    Δεν ξέρω τι καβαλάς, δεν ξέρω τι ξέρεις (καταλαβαίνω ότι ξέρεις μάλλον τα βασικά) αλλά τα παραπάνω δεν τα συνιστώ σε κάποιον που δεν εχει φάει χλμ σε ασφαλή περιβάλλοντα.
    Έτσι φρενάρεις χαλαρά που σε ρώτησα πριν έτσι?
    Να το κοιτάξεις

  14. #389
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Αυτό είναι το μηχανόφρενο και για αυτό μιλάμε.
    Εμείς συμφωνούμε. Βρείτε τα με τον sniper

    (Βέβαια το γυρίζει σε σπορ οδήγηση τώρα για να τη σκαπουλάρει αλλά δεν...)
    Υπερβάλλω για να γίνει πιο κατανοητό το θέμα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #390
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Ας μην παίζουμε την κολοκύθια, μην πιάνεστε από τα χ νούμερα. Δεν έχουμε όλοι τα ίδια μηχανάκια, δεν ακινητοποιουνται όλα στην ίδια απόσταση. Την λογική κρατήστε. Βλέπεις φανάρι στα 200 μέτρα, θα αφήσεις γκάζι και στις 3κ στροφές ανά ταχύτητα θα αρχίσεις τα κατεβάσματα ή θα περιμένεις μέχρι τα 55μ για να φρενάρεις χωρίς engine brake; το 2ο το θεωρώ ανούσιο προσωπικά και η όλη κουβέντα για μένα ξεκίνησε με τα σχόλια "τετραπιστονες δαγκάνες αου αου" "φοβούνται να πατήσουν φρένο"... Εγώ προσωπικά, επαναλαμβάνω, γιατί πολύ μίλησα εκ μέρους του karateo, μεγάλο παιδί είναι, χρησιμοποιώ πολύ φρένο κινητήρα γιατί το θεωρώ πολύ ομαλό και μου δημιουργεί μια αίσθηση ασφαλείας, αυτό δεν πάει να πει ότι δεν φρενάρω αρκετά και πριν τις στροφές και μέσα στις στροφές όποτε χρειάζεται... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξισωθηκε το engine brake με παλαιωμένη τακτική που έκαναν οι παππούδες μας στα ascona...

Παρόμοια θέματα

  1. ελατήρια για μπροστά πιρούνι για fz6 naked
    από fazer - hucker στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 13:02
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 08:50
  3. ύψος αναβάτη για το Ζ....
    από ctpanoramix στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 17:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF