Σελίδα 51 από 76 ΠρώτοΠρώτο ... 41464748495051525354555661 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 751 έως 765 από 1132

Θέμα: Πάμε σιγά σιγά για την αλλαγή.

  1. #751
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.620
    Τελικά αλλάξανε τα δεδομένα; Πάει το ταξιδιάρικο μουλτι;

    Απ'ότι κατάλαβα υπάρχει το ενδεχόμενο αγοράς για προσωπική χρήση - άσκηση; Σε αυτή την περίπτωση εγω προσωπικά (που πάνω κάτω την ίδια εμπειρία έχουμε) δεν θα ξέφευγα από τα 100 άλογα. 78 έχω και είναι φορές που με ξεπερνάνε. Τις τελευταίες μέρες σε ελληνική άσφαλτο αρκετά συχνά.

    Άν έψαχνα κάτι σπορ θα πήγαινα ειτε σε street tripple 765 είτε σε tuono 660. Αν έμενα Γερμανία με ένα από αυτά θα άλλαζα το μπαντιτ.
    Μάλλον το Tuono είναι πιο κοντά σε αυτο που θα χρειαζόμουν.
    Και με το cb650R μπορείς να κάνεις καλό παιχνίδι.

    Δεν χρειάζεσαι τα άπειρα άλογα για να στριψεις/ευχαριστηθείς. Ίσα ισα από ένα σημείο και μετά μάλλον λειτουργούν σε βάρος της ευχαρίστησης.

    Κανίβαλους τύπου XSR900 θα τους απέφευγα. Θα προτιμούσα κάτι πιο φιλικό που θα με βοηθήσει να προσεγγίσω πιο εύκολα τα όρια μου. Το τουόνο δείχνει ιδανικό.

    Το να δωσεις μια περιουσία για ένα κτήνος που δεν πολυκατέχεις πιο πολύ τη ματαιοδοξία ικανοποιεί παρά την όρεξη για πραγματική οδήγηση.

  2. #752
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Δεν είμαι αντιδραστικός. Το ακούω αυτό που μου λες .
    Χαζή ερώτηση ξέρω, αλλά και το XSR900 είναι μοντέλο εμπορικό τύπου Tracer που σημαίνει ότι δεν παίζει Test Drive?
    Έστω να κάτσω πάνω του να το δω γιατί μπορεί να μην μου κάθεται καλά λόγω σωματότυπου.
    To XSR 900 παίζει να είναι το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αναμονή από όλη τη γκάμα της Yamaha, οπότε με σιγουριά σου λέω ότι δε θα υπάρχει test ride. Για να κάτσεις πάνω του θα ρωτήσω τον φίλο μου αν μπορεί να βρεθούμε και οι 3 μαζί κάποιο βράδυ καθημερινής να το δεις και να κάτσεις στατικά πάνω του. Είναι γιατρός οπότε μόνο βράδυ καθημερινής... συνήθως Πέμπτη είναι καλή μέρα.

  3. #753
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.944
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ρε το ψαχνω και δεν το βρισκω,ή εχω παθει αλτσχαιμερ,ή πριν το 1300,ηταν 1100.
    Στην νεότερη ιστορία, μετά τα μοντέλα 80, με τα 750/900/1100 boldor της

    Η χοντα έφτιαξε την άλλοτε ρέπλικα cb1000sf κάπου στο ‘92 αν θυμάμαι καλα
    Κάπου στο 1998 ήρθε το cb1200 με διπλές εξατμίσεις και καρμπς. Με το 1300 να διαδέχεται αμέσως μετά

  4. #754
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Όταν οδήγησα το MT-09 SP με τον πρώτο CP3, είδα ότι λόγω ομαλής-γραμμικής λειτουργίας σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, μπορεί να πάει ήπια και να ευχαριστηθείς αστική μετακίνηση. Τώρα ναι, αν ο άλλος ανοίγει τέρμα γκάζι και δουλεύει με τη μία πάνω από 6.000 rpm, θα αιφνιδιαστεί μοιραία, αν δεν έχει μυηθεί σε ισχυρές μοτοσυκλέτες.

    Πιστεύω όμως ότι με σύνεση, μπορείς να το εξερευνήσεις σταδιακά, χωρίς να ψάχνεις τα όριά του από τους πρώτους μήνες κατοχής. Άλλωστε αν το δουλεύεις με την ήπια χαρτογράφηση στο γκάζι, θυμίζει MT-07.
    Ισχύει αλλά το γκάζι είναι γλυκό. Είναι αδύνατο περιστασιακά να μη το χρησιμοποιήσεις και το γκάζι υπό συνθήκες δεν συγχωρεί σε συνδυασμό μάλιστα με το "όσα φέρνει το δευτερόλεπτο δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος"....
    Έπειτα αν είναι να ΜΗΝ το χρησιμοποιείς σαν 3Κ/900cc αλλά σαν 2Κ/700cc... ποιος ο λόγος να το πάρεις; Θα ξαναγυρίσουμε στη γλύκα του γκαζιού.

    Έχει δεν έχει περάσει κανά δίμηνο που "κυνηγήθηκα" με ένα R1 και ένα MT-09 στο δρόμο από Ελευσίνα προς Βίλια, ακριβώς επειδή η μηχανή μπορούσε και "τσίμπησα" στη πρόκληση. Όμως τα παιδιά το "είχαν" σαφώς περισσότερο από εμένα και σε κάποια στροφή αυτό που με έσωσε ήταν η πείρα των 35 ετών οδήγησης. Δεν είμαι πιστάκιας ούτε ορκισμένος κάγκουρας, είχα την ικανότητα να το "σώσω", δεν είχα την ικανότητα και τη φυσική κατάσταση να τους ακολουθώ με αυτούς τους ρυθμούς περισσότερο από 5 λεπτά... οπότε το συμπέρασμα είναι πως η εμπειρία είναι σημαντικό πράγμα και υπό συνθήκες σώζει. Εμπειρία αποκτάς με το χρόνο και αφού έχεις αλλάξει κάποιες μηχανές.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 26/11/2022 στις 15:14.

  5. #755
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.570
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Στην νεότερη ιστορία, μετά τα μοντέλα 80, με τα 750/900/1100 boldor της

    Η χοντα έφτιαξε την άλλοτε ρέπλικα cb1000sf κάπου στο ‘92 αν θυμάμαι καλα
    Κάπου στο 1998 ήρθε το cb1200 με διπλές εξατμίσεις και καρμπς. Με το 1300 να διαδέχεται αμέσως μετά
    Νομίζω πως είσαι λάθος και έχει δίκιο ο panavour.
    Το cb έβγαινε 1000 (cb1000sf) και μετά κατευθείαν έγινε 1300.

  6. #756
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.569
    Εγώ την έκανα με το gsx 1200.. δεν φταίω.. το έσκισαν εκείνη την εποχή με τα ασπρα μπλε.. εμένα το zrx μου άρεσε

  7. #757
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.944
    έχετε δίκιο το παίρνω πίσω παναβουρη

    ορθώς είπε ο lospi απο το 1000sf πήγε στα 1300 με την χρονολογική σειρά που ανέφερα(πανω-κάτω) παραπάνω
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #758
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Corpse Alive δε στο προτείνω, απλά στο δείχνω ...

    https://youtu.be/aDi0lY8nos0

  9. #759
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Corpse Alive δε στο προτείνω, απλά στο δείχνω ...

    https://youtu.be/aDi0lY8nos0
    Πω πω ήχο το άτιμο...

  10. #760
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.508
    Ένα μικρό Update.

    Γύμνα που είναι κοντά στα κυβικά και όγκο στο MT-07 θα μου είναι 2 νούμερα μικρότερα. Επομένως , δεν τα κοιτάω.
    Το είδα στην βόλτα μας με τον Νεοσσο και τα παιδιά και πραγματι θα ήμουν λίγο αστείος πάνω της.
    Αν και πολύ ωραίο μηχανάκι.

    Το NC ήταν όντως πολύ ωραιότερο από κοντά , αλλά το πιο παλιό μοντέλο (αυτό που έχει ο Νίκος) το καινούριο κάπως έμπασε στο πλύσιμο και μίκρυνε και αυτό.

    Ντουκατάρα του Volpad ήταν άρρωστο μηχανάκι. Πολύς όγκος για διηθήσεις μέσα στην πόλη αλλά ο ήχος ρε φίλε σε πλήρωνε.
    The Dirty Harry

  11. #761
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.434
    Θεωρώ ότι για να καλύψεις την επιθυμία σου για πλεόνασμα ισχύος πρέπει να κοιτάς μοτοσυκλέτες με περισσότερους από 80 ίππους. Τώρα αν θα κινδυνεύεις με τα 110+ άλογα της Multistrada και του Tracer 900, το ξέρει το μυαλό σου και η συνετή διαχείριση της περιέργειάς σου.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  12. #762
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.683
    Δικηγόρε κανόνισε να τους κοβιντιασες στην βόλτα

  13. #763
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.508
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Δικηγόρε κανόνισε να τους κοβιντιασες στην βόλτα
    Ελπίζω πως όχι, αν και οι επίτιμοι να κολλήσουν είναι η μισή μου οικογένεια γιατί βγήκα θετικός μετά από οικογενειακό τραπέζι.
    The Dirty Harry

  14. #764
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Θεωρώ ότι για να καλύψεις την επιθυμία σου για πλεόνασμα ισχύος πρέπει να κοιτάς μοτοσυκλέτες με περισσότερους από 80 ίππους. Τώρα αν θα κινδυνεύεις με τα 110+ άλογα της Multistrada και του Tracer 900, το ξέρει το μυαλό σου και η συνετή διαχείριση της περιέργειάς σου.
    Πολύ θα ήθελα να είμαι τόσο συνειδητοποιημένος τόσα χρόνια ενασχόλησης ώστε να μπορώ να απαντήσω σε αυτό.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι 90hp με 10Kg ροπή είμαι ερωτευμένος, 130hp με 8Kg την ξεχνάω και παίρνω ταξί..

  15. #765
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.434
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Πολύ θα ήθελα να είμαι τόσο συνειδητοποιημένος τόσα χρόνια ενασχόλησης ώστε να μπορώ να απαντήσω σε αυτό.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι 90hp με 10Kg ροπή είμαι ερωτευμένος, 130hp με 8Kg την ξεχνάω και παίρνω ταξί..
    Έχεις δίκιο. Απάντησα κάνοντας πολύ χονδρική αναγωγή στην αναμενόμενη ροπή που θα έχει ένας κινητήρας, για δεδομένη ιπποδύναμη. Αλλά τα μεγέθη δεν είναι ανάλογα, ούτε το πώς βγαίνει η ροπή είναι κάτι που καταλαβαίνει κάποιος από τη μέγιστη ισχύ. Άλλωστε υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, όπως το βάρος της μοτοσυκλέτας και οι σχέσεις μετάδοσης.

    Έχοντας όμως μιλήσει λίγο περισσότερο με τον CorpseAlive και βλέποντας πώς οδηγεί, νομίζω ότι θέλει κάτι σχετικά δυνατό ή έστω ροπάτο, που συνήθως δεν απαντάται σε κινητήρες κάτω από 80 ίππους. Διαφορετικά νομίζω ότι θα το βαρεθεί γρήγορα κι ας είναι πιο ισχυρό από το Transalp. Π.χ. το NC 750Χ μπορεί να είναι ιδανικό για την καθημερινή χρήση που κάνει, αλλά δεν θα του δώσει το γκάζι που θέλει, παρόλο που θα του δώσει επιπλέον ροπή χαμηλά και ομαλή λειτουργία, στοιχεία χρήσιμα για ενδοαστική μετακίνηση.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2019, 23:44
  2. Για να ετοιμαζομαστε για Ιουλιο σιγα-σιγα!
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 17:05
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2007, 17:24
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 22:14
  5. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2005, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF