Εγώ αυτό το κάνω και στο δρόμο, σε πολύ μικρότερο βαθμό εννοείται. Ακριβως όπως δεν ανοίγω το γκάζι τέρμα, έτσι προσαρμοζω και την πίεση φρενου υπό κλίση για τις συνθήκες του δρόμου.
Αυτό που κάνει τη μεγάλη διαφορά, κατα την άποψή
μου, είναι ο έλεγχος της τροχιάς εισόδου έχοντας τη δυνατότητα να επιβραδύνω κι άλλο και να κλείσω την τροχιά μου χωρίς να κινδυνευσω, χωρίς ακρότητες σε κλίση δηλαδή.
Εννοείται πως δεν προτρέπω κανέναν να το εφαρμόσει, μεγάλα παιδιά είστε, κρίση έχετε.