Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Καιρός ήταν....

  1. #1
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582

    Καιρός ήταν....

    Έστω και με αυτόν τον άσχημο τρόπο, είναι καιρός πια να καταλάβουν οι πεζοί ότι δεν γίνεται να περνάνε τον δρόμο όπου και όπως τους ΚΑΠΝΙΣΕΙ!

    Κάπου ώπα πια, έχω κινδυνεύσει και εγώ ο ίδιος (και φαντάζομαι και άλλοι εδώ μέσα) από τους πεζούς που πετάγονται από το πουθενά, χύμα στο κύμα και ζητάνε και τα ρέστα.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.576
    Ετσι μπραβο.
    Εχω δει το Χαρο με τα ματια απο πεζο.

  3. #3
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    ισχύει

    όμως ισχύει πως όσο πιο μεγάλη είναι η πόλη τα προβλήματα υποδομών είναι τεράστια..
    Δηλαδή έφτιαξαν αυτοκινητοκρατούμενες πόλεις με μεγάλες λεωφόρους και οδικούς αξονες χωρίς καμία υποδομή για μετακίνηση με άλλο μέσο μεταφοράς. Οι πολίτες οχι απλώς δε αντιδρούν αλλά χειροκροτούν κάθε 4 χρόνια. Και αν σκοτωθεί κάποιος ατομική ευθύνη
    you rise you fall you're down then you rise again

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    Μην "χαίρεστε"..

    Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
    Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

    Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
    Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Και αν σκοτωθεί κάποιος ατομική ευθύνη
    Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
    Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
    Κάπου ώπα.
    Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
    Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
    Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
    Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;

  5. #5
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Μην "χαίρεστε"..

    Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
    Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

    Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
    Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..




    Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
    Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
    Κάπου ώπα.
    Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
    Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
    Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
    Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;

    Πάνω κάτω όπως τα λες δεν έχω να προσθέσω κάτι.
    The Dirty Harry

  6. #6
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Μην "χαίρεστε"..

    Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
    Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

    Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
    Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..




    Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
    Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
    Κάπου ώπα.
    Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
    Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
    Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
    Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;
    Κανείς δεν "χαίρεται" ρε συ, πόσο μάλλον με τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου.
    Το έβαλα με το σκεπτικό ότι έως τώρα, δεν έχει συλληφθεί ποτέ πεζός για τροχαίο, (τουλάχιστον δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο) και ότι είναι καιρός πια, να αναλάβουν ΟΛΟΙ τις ευθύνες που τους αναλογούν, είτε πεζοί είτε με πάσης φύσεως όχημα....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    Κατάλαβα πως το είπες. Κανείς δεν χαίρεται όταν γίνεται ένα ατύχημα, πολύ περισσότερο θανατηφόρο.
    Απλά ήθελα να δείξω πως ο ενθουσιασμός σου (οτι είναι καιρός να αναλάβουν οι πεζοί τις ευθύνες τους) οφείλεται μάλλον σε click-bait άρθρο, καθώς "σύλληψη" υπάρχει σε κάθε τροχαίο ατύχημα με απώλεια ζωής.

  8. #8
    Γενικά ισχύει η νοοτροπία ότι ο πεζός σαν πιο αδύνατος έχει πάντα δίκιο.Ενω τις περισσότερες φορές έχει άδικο.Ειδικα σε μικρές και μεγάλες ηλικίες.Ετσι δημιουργούνται τα γνωστά παρατράγουδα,που ενισχύονται και από τα M.M.A.
    (μέσα μαζικής αποβλακωσης)

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    "Μέτρο" χρειάζεται παντού και πάντα. Γι αυτό και γενικά είμαι αντίθετος σε "απόλυτα κάθετες" λύσεις..
    Δεν μπορώ να κατηγορήσω ένα 10χρονο π.χ. οτι δεν πέρασε από την διάβαση, αλλά ούτε και έναν 70χρονο που δεν πρόλαβε να περάσει απέναντι με το πράσινο και έχει ξεμείνει στη μέση της διάβασης.
    Έχω όμως την απαίτηση ένας 20χρονος και ένας 50χρονος να συμπεριφέρονται σωστά ανάλογα με την ιδιότητα που έχουν κάθε φορά.

    Κακά τα ψέματα, στις μέρες μας ελάχιστοι είναι "μόνο πεζοί"
    Όπως λοιπόν όταν είσαι οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος σε ενοχλούν ορισμένες συμπεριφορές πεζών, ΜΗΝ γίνεσαι αυτός ο πεζός όταν ξεκαβαλικεύεις.. Υπάρχει και σχετική παροιμία νομίζω :P

    Προσωπικά κινούμαι συχνά με αυτοκίνητο, με ποδήλατο, πεζός, και πλέον και με μοτοσικλέτα.
    Προσπαθώ οτι με ενοχλεί π.χ. όταν είμαι πεζός, να μην το κάνω όταν οδηγώ (αυτοκίνητο, ποδήλατο, μοτοσικλέτα) αλλά και το ανάποδο. Αν θυμόμασταν όλοι οτι εν δυνάμει είμαστε και πεζοί και οδηγοί και αναβάτες, ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα..

  10. #10
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Κατάλαβα πως το είπες. Κανείς δεν χαίρεται όταν γίνεται ένα ατύχημα, πολύ περισσότερο θανατηφόρο.
    Απλά ήθελα να δείξω πως ο ενθουσιασμός σου (οτι είναι καιρός να αναλάβουν οι πεζοί τις ευθύνες τους) οφείλεται μάλλον σε click-bait άρθρο, καθώς "σύλληψη" υπάρχει σε κάθε τροχαίο ατύχημα με απώλεια ζωής.


    Ρε μαν, ναι, ξέρω ότι πάντα υπάρχουν συλλήψεις σε τέτοια ατυχήματα, ΠΕΖΟ, λέω, ΔΕΝ έχω δει/διαβάσει (και όχι ακούσει...) να συλλαμβάνουν.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #11
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    515
    Πεζοί, και δη γονείς/κηδεμόνες με μικρά παιδιά, άλλη μια πικρή ιστορία Γενικά ότι είπε ο Phantom.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Οι πεζοί και οι ποδηλάτες και οι πατιναδόροι (κατά το πριτσιναδόροι )
    νομίζω ότι δεν έχουν απαραίτητα γνώση του ΚΟΚ πλην ότι διαβάζουν στο facebook...
    Παρόλο που τα σχολεία στην Ελλάδα είναι διάσημα για την βαθιά ανάλυση του ΚΟΚ στην οδική παιδεία που διδάσκουν...
    Οπότε ένα ελαφρυντικό το έχουν.
    Πέρα από αυτά κυκλοφορούν και άλλα ζώα στους δρόμους σκύλοι γάτες χελώνες κλπ που μπορεί να μας στείλουν ,οπότε καλό είναι να πηγαίνουμε τόσο όσο.

  13. #13
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    515
    Συγνώμη, αλλά τί δουλειά έχει ο ΚΟΚ; Γονείς με καρότσια πάνω στο δρόμο όταν υπάρχει πεζοδρόμιο ΧΩΡΙΣ εμπόδιο δίπλα τους (τα παιδάκια σας δεν τα σκέφτεστε ρε γμ την τρέλα μου; ), οι άλλοι που κάνουν τζόκινγκ επίσης πάνω στο δρόμο (πάνε στο ΟΑΚΑ ξέρω γω ρε μεγάλε), άλλοι που περνάνε το δρόμο χωρίς να ελέγξουν (από τύχη δεν είμαι στη μπουζού που κατέβηκε η άλλη από το πεζοδρόμιο στα ξαφνικά χωρίς να κοιτάξει), κτλ, κτλ. Μερικές μόνο από τις κραχτές περιπτώσεις.

    (εκτός κι αν το ποστ σου ήταν ειρωνικό περί ΚΟΚ και πεζών, οπότε πάσο και καλή καρδιά )
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    Αυτό με τους "αθλητές" στο οδόστρωμα πρέπει επειγόντως να σταματήσει.
    Η πλάκα είναι οτι υπάρχει γυμναστήριο στην περιοχή μου πάνω σε δρόμο διαμπερούς κυκλοφορίας ("λεωφόρος" χωρίς να είναι λεωφόρος για όποιον αναρωτιέται τι είναι αυτό) που βγάζει τους αθλούμενους έξω, στη σειρά και κάνουν τζόκινγκ τόσο στο πεζοδρόμιο όσο και στο οδόστρωμα. Μάλιστα περνάνε κάθετα απέναντι τον δρόμο σαν να βλέπεις στρατιωτικό άγημα, χωρίς όμως την παρουσία στρατονόμου.

    Πότε θα μαζέψει κανένας φουκαράς κανένα από δαύτους χωρίς να φταίει και θα τον τρέχουν στα δικαστήρια, δεν ξέρω..


    Υ.Γ.: Τις μαμάδες που κατεβάζουν τα καρότσια στο δρόμο κι εγώ τις έκραζα μέχρι που γέννησε η γυναίκα μου, και κατάλαβα οτι
    Α) είναι εξαιρετικά δύσκολο σε πολλές περιπτώσεις να δεις και να ελέγξεις το οδόστρωμα χωρίς να "κατεβάσεις" καρότσι και
    Β) οτι η ψυχοσύνθεση τους για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την γέννα έχει βαρέσει μπιέλα με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν πάντα 100% "σωστά" και να "ξεχνιούνται" ή να υπερεκτιμούν τις δυνατότητες τους ή να γίνονται υπερφοβικές/υπερπροστατευτικές κτλ (καταλαβαίνεται νομίζω οι περισσότεροι τι εννοώ) Οπότε πλέον δείχνω πολύ περισσότερη κατανόηση. Μπορεί να ρίχνω από μέσα μου που και που ακόμα κανένα μπινελίκι, αλλά καταλαβαίνω και την δυσκολία τους.


    Τέλος, όταν αφορά "δικαιώματα" μια χαρά τον γνωρίζουν όλοι (και τα ποδήλατα) τον ΚΟΚ.
    Όταν περνάμε στις υποχρεώσεις, τότε σφυρίζουμε αδιάφορα και επικαλούμαστε άγνοια νόμου. Που στην Ελλάδα (και σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου) ΔΕΝ δικαιολογείται

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος

    Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
    Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη.

    Ευθύνη και ρίσκα υπάρχουν σε κάθε κίνηση
    Όμως ευθύνη της κάθε κυβέρνησης είναι να καλυτερεύει τις συνθηκες μετακίνησης, τα μοντέλα είναι υπαρκτά δε λεω να ανακαλύψουν την Αμερική.
    Τόσα χρόνια αντί να πετάνε του κόσμου τα λεφτά στα μπουλεβαρτα θα μπορούσαν να σχεδιάσουν ένα ποδηλατόδρομο της προκοπής μπας και μειωθούν ρύποι και κωλαμαξα από τα κέντρα των πόλεων
    Ε, ας φτιάχναν και ασφαλές διαβάσεις, με φρεσκοβαμμένες σημάνσεις να περιορίσουν να παρασυρσεις….

    ή στη τελική να μας δίνουν κυκλικά 2 βολτες το χρόνο από ένα ραφαλ ή να μας μετέφεραν «τζαμπανταν» για τις διακοπές του Αυγούστου στα νησιά με τα μπελαρα

    Το ένα δεν γίνεται το αλλο δε γίνεται…κάπου ώπα…

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καιρος ηταν!!!
    από mikes στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2011, 21:41
  2. Καιρος ηταν...
    από McTalas στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 122
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2008, 13:07
  3. 4 αγωνιστικη.....καιρος ηταν :)
    από kalgeorge στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2008, 00:02
  4. Καιρος ηταν
    από alex14 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2006, 09:27
  5. Καλό θα ήταν
    από superfour στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 17:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF