Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Μοτό για αντικαστάση scooter

  1. #16
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.658
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shagrat Προβολή μηνύματος
    ...θα πω δεν είχε "χαρακτήρα" (προσωπική άποψη πάντα)....


    Ξεκαθάρισε αν αντιλαμβάνεσαι τον χαρακτήρα στο σχέδιο ή την λειτουργία και μην ανησυχείς.
    Θα στρώσω εγώ το δρόμο με τις καλύτερες προθέσεις

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/02/2015
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Υπαρχει και το sv650.

    4κ για αστικές συνθήκες δεν είναι και ότι καλύτερο, αν και το Πειραιά-Βούλα δεν το λες εντελώς πόλη.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Θα παρεις τετρακυλινδρο για πολη;
    Το 7 αν κοβει το τιμονι ισως παλεύεται.
    Για πολη δεν τα λες αυτα τα δυο. Το cb500x/f/r θα σου ελεγα αλλα θα τα βαρεθεις.
    Ενδιαφέρον το SV650.

    4κ για πόλη why not όμως (δεν τρολλαρω απλα ρωτάω); πχ για το s1000 σίγουρα το μέγεθος και η θερμοκρασία που βγάζει είναι ανυπόφορη. Φαντάστηκα στο 650 ότι δε θα χει σχέση. Είχα για λίγο καιρό ενα 600rr '09 δεν θυμάμαι να είχα πρόβλημα, αλλά πάει καιρός και το commute τότε ήταν πολύ μικρότερο...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος


    Ξεκαθάρισε αν αντιλαμβάνεσαι τον χαρακτήρα στο σχέδιο ή την λειτουργία και μην ανησυχείς.
    Θα στρώσω εγώ το δρόμο με τις καλύτερες προθέσεις
    Ξαναλέω τελείως προσωπική απόψη αυτή, στη λειτουργία , σαν να είχα scooter θα έλεγα , απλό, ομαλό , χώρις κάποια "συγκίνηση" . Απλά τα έκανε όλα οκ προς καλά

    Βασιζόμενος στη πρόταση του basilis_k6 για tracer 7, γνώμες για XSR700 or Mt7 ;

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shagrat Προβολή μηνύματος
    Ενδιαφέρον το SV650.

    4κ για πόλη why not όμως (δεν τρολλαρω απλα ρωτάω); πχ για το s1000 σίγουρα το μέγεθος και η θερμοκρασία που βγάζει είναι ανυπόφορη. Φαντάστηκα στο 650 ότι δε θα χει σχέση. Είχα για λίγο καιρό ενα 600rr '09 δεν θυμάμαι να είχα πρόβλημα, αλλά πάει καιρός και το commute τότε ήταν πολύ μικρότερο...




    Ξαναλέω τελείως προσωπική απόψη αυτή, στη λειτουργία , σαν να είχα scooter θα έλεγα , απλό, ομαλό , χώρις κάποια "συγκίνηση" . Απλά τα έκανε όλα οκ προς καλά

    Βασιζόμενος στη πρόταση του basilis_k6 για tracer 7, γνώμες για XSR700 or Mt7 ;
    παλι κοιτας μηχανακια που ΔΕΝ φαινονται οκ με βαλιτσα. αν η βαλιτσα πρεπει να μπει πανω, τοτε ειτε δεν θα ειναι ομορφα ειτε θα δεις αλλο μοντελο. δεν γινετε να δεις ενα mt-07 με βαλιτσα και να πεις οκ ωραιο φαινεται. ανεκτό στο ματι αλλα μεχρι εκει.

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    532
    Καθημερινά κάνω αντίστοιχη διαδρομής Γλυφαδα Περιστέρι και πίσω αλλά για λόγους άνεσης και οικονομίας έχω επιλέξει το σκούτερ για την διαδρομή. Όταν παίρνω το μεγάλο ειδικά όταν πήζει η παραλιακή και η Θηβών δεν περνάω πολύ καλά στο τετράκυλινδρο αναβει γρήγορα και ζορίζεται και το σασμάν, εγώ αν μπορούσα να επιλέξω πάντως μια μηχανή αντι για σκούτερ σε αυτή τη διαδρομή θα πήγαινα στο tracer 7 η ακόμα καλύτερα στο benneli trk 702 πού μου αρέσει και πιο πολύ εμφανισιακά

  5. #20
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.099
    Εναλλακτική πρόταση

    Αφαίρεσε γυναίκα και μπαγκαζιέρα από τον παρονομαστή(προόρισε τα για το bmw) και τσιμπά το όλοκαινούργιο DR-Z 4SM που θα έρθει σε μερικούς μήνες

  6. #21
    Για την περιπτωση σου :
    Nc 750 αυτοματο dct ή manual αναλογα τι θες .
    Ο χωρος που εχουν οι αλλες μηχανες για τεποζιτο , αυτο εχει ντουλαπακι .

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Productspromo31-8585866284116377368-s0.jpg 
Προβολές:	77 
Μέγεθος:	49,8 KB 
ID:	457954
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	helmet_u0b9850.jpg 
Προβολές:	77 
Μέγεθος:	103,0 KB 
ID:	457955

  7. #22
    Ιπτάμενο Μέλος Το avatar του/της Kepler Fun
    Εγγραφή
    11/06/2009
    Μηνύματα
    189
    Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα προς επίλυση.

    Το NC/DCT το νοίκιασα λιγους μήνες και έχεις δίκιο. Βαρετό και ακριβό ενώ είναι καθ' οδόν νέο μοντέλο.
    Επιπλέον μου την δίνει η πολιτική της Honda στα αξεσουάρ.
    Είναι δυνατόν να κάνει 12Κ και να μην έχει κεντρικό stand που το χρεώνει ως έξτρα 300€ ??
    Θα πρέπει να πάω στο service για να λαδώσω-ρυμίσω αλυσίδα ??

    Τώρα τελευταία δοκιμάζω SYM/TL.
    Αξιόλογο ως ποιότητα αλλά και στο δρόμο.
    Μέσα στον χειμώνα ίσως ρίξουν την τιμή γιατί έχουν φέρει πολλά και τους έχουν μείνει απούλητα ενώ έρχεται επίσης καινούργιο μοντέλο με μικρο διαφορές.
    'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2007, 12:28
  2. νεες μοτο για την ΕΛ.ΑΣ.
    από road spirit στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 11:58
  3. Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2006, 00:05
  4. μοτο για αστυνομια
    από yianvoul στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2006, 21:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF