Για να στο πω αυτο θελω 6ψηφιο αριθμο στο ΙΒΑΝ μου διοτι αυτα κοστιζουν.
Σε καθε περιπτωση αν η πολιτκη μιας εταιριας ειναι να κατακτησει την κορυφη, να διπλασιασει το μεριδιο της, τα κερδη της κι εγω δεν ξερω τι αλλο, μεσα σε μικρο χρονο, απλα και μονο γιατι εληξε η περιοδος της πανδημιας του covid-19, ας προσεχε.
Ποιος ενεκρινε τοσο επιθετικη πολιτικη νεων μοντελων, νεων κινητηρων, εξαγορων;
Επισης το στοκ ειναι του 24 , εχουμε πλεον 25 και σε 3-4 μηνες δεν θα πουλιεται τιποτα απο αυτα.
Μπορει να ειναι καταστροφη για μια εταιρια οι εκπτωσεις στην τιμη αλλα αν εχεις μερικες εκατονταδες χιλιαδες φτιαγμενες μηχανες και δεν βρεις μια λυση εστω να παρεις μερος της χασουρας πισω τοτε θα τις
Οι εταιριες που αναφερες πιο πισω εχουν θεματα γιατι φτιαχνουν αυτοκινητα και αντιμετωπιζουν την επελαση των κινεζων, ουτε η BMW motorrad ουτε η Ducati εχουν θεματα με το προιον τους. Η δε VAG μετα το dieselgate, εφαγε και τον εξηλεκτρισμο της παραγωγης που δεν πουλαει τιποτα
Στις μοτο ομως δεν υπαρχουν αυτα, μονο οι νορμες ρυπων της ΕΕ