Σελίδα 9 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 279

Θέμα: Κρίση στην KTM

  1. #121
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    η κτμ πουλαει το χρονο οσα πουλαει η χοντα σε 4(!) μερες. η κτμ εχει τη φημη της κακής αξιοπιστίας και η χοντα ειναι το συνωνυμο της αξιοπιστιας. τι συγκριση μπορει να γινει?
    Η Αναξιοπιστία της ΚΤΜ έχει εδραιωθεί από τα μεσαία της on/off
    Η αναξιοπιστία της Honda στην οποία αναφέρθηκα , έχει έρεισμα ένα μεσαίο της on/off.
    Οι πωλήσεις της Honda ως όγκος είναι οι μικρού κυβισμού μηχανές ενώ η ναυαρχίδα της , και ως αριθμός πωλήσεων είναι άμεσα συγκρίσιμος με την αντίστοιχη της KTM
    The Dirty Harry

  2. #122
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.954
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Η Αναξιοπιστία της ΚΤΜ έχει εδραιωθεί από τα μεσαία της on/off
    Η αναξιοπιστία της Honda στην οποία αναφέρθηκα , έχει έρεισμα ένα μεσαίο της on/off.
    Οι πωλήσεις της Honda ως όγκος είναι οι μικρού κυβισμού μηχανές ενώ η ναυαρχίδα της , και ως αριθμός πωλήσεων είναι άμεσα συγκρίσιμος με την αντίστοιχη της KTM
    Και τα μεγάλα της κτμ έχουν θέματα.
    Αλλά το ότι οι κολλημένοι χοντακηδες δεν βλέπουν τα θέματα που έχουν και τα χοντα τι σημαίνει?
    Η Χόντα ξέρει πόσο μεγάλο και κολλημένο κοινό έχει οπότε και να κάνει την πάπια δεν την αγγίζει.ειδικα το 2008 που δεν υπήρχαν τα σοσιαλ να διαδοθούν τα νέα τόσο εύκολα.τα ίδια έκανε και η καβασακι με τις βαλβίδες και η Σουζούκι που έκοβαν πλαίσια.αδιαφορια.
    Της κτμ της κοστίζει παραπάνω.
    Δες τι έκανε η ντουκατι για να αντιστρέψει το παλιό αρνητικό όνομα.
    4 χρόνια εγγύηση, αμεσότητα σε όλα τα ανταλλακτικά και πλήρη κάλυψη εγγυησεων!
    Στο ν4 που αναφέρθηκε προηγουμένως,όταν στην αρχή της πώλησης διαπιστώθηκε πρόβλημα τα μάζεψαν ΟΛΑ,τα πήγανε ΙΤΑΛΙΑ και βάλανε ΝΕΟ ΜΟΤΕΡ!και δώσανε 2000 ευρώ ΔΩΡΑ αξεσουάρ επιλογής του πελάτη!!!
    Έτσι κύριοι κάνεις μάρκετινγκ και κλείνεις πληγές.ετσι είσαι PREMIUM!
    Η κτμ το παίζει premium στις τιμές αλλά όχι στις υπηρεσίες.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  3. #123
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.466
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    στο μήνυμα δεν έγραψα τπτ.

    Που σου λέω ότι μου κάνεις προσωπική επίθεση ενώ δεν σου απευθύνθηκα καν?
    Θα απαντήσω εγώ λοιπόν.
    Θα το πώ ωμά. Ο τρόπος που απάντησες ήταν ειρωνικότατος. Αν δεν μπορείς να δεχτείς χιούμορ, ή τέλος πάντων δεν σου αρέσουν οι απαντήσεις του, μπορείς να τον μπλοκάρεις.

    Το τί είναι εντός των κανόνων και τι εκτός, άσε να το κρίνουμε εμείς. Άμα για κάποιο λόγο δεν σου αρέσει μία απάντηση, μπορείς να την κάνεις αναφορά και θα την δούμε εμείς.
    Μπορούσες να απαντήσεις σε διαφορετικό ύφος, με διαφορετικό τρόπο. Και καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.


    Μην παρεκτρεπόμαστε απο τα του θέματος. Δεν θέλω να ξανα καθαρίσω.

  4. #124
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    738
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Μα ξεκινάς το επιχείρημα από την βάση του ότι η ΚΤΜ πτώχευσε λόγω κακού προιόντος/αναξιοπιστίας ενώ η όλη κουβέντα είναι η διαφωνία εκατέρωθεν ως προς αυτό.
    Π.χ. εσύ πιστευεις αυτό εγώ πιστεύω ότι δεν του βγήκε το ρίσκο με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες, ανεξάρτητα του προιόντος/αξιοπιστίας.
    Για εμενα λογω αναξιοπιστιας και πολυ επιθετικης πολιτικης αναπτυξης, ναι.

    Αλλες εταιριες δεν επαθαν τιποτα. Ducati, BMW εχουν τρελαθει σε ανακλησεις, ειδες να το κανουν κι οι Αυστριακοι; Εγω οχι.

    Υπολογισαν οτι θα συνεχισουν να πουλανε αλλα απο την μια οι συχνες αλλαγες απο την αλλη οι κινητηρες που γενανε, τα ρεζερβουαρ που δεν ειχαν καθαριστει και βουλωναν αντλιες, το φρεναραν
    Αντι να αλλαξουν πορεια και να δωσουν βαση στο after sales τουλαχιστον, ωστε ο πελατης να ειναι ευχαριστημενος, αρχισαν να το παιζουν λορδοι.

    Ε, προφανως εχει κι αλλου πορτοκαλιες κι ας μην ειναι πορτοκαλι.

    ΥΓ. Πριν 20+ χρονια Ducati δεν θα αγοραζα, ΚΤΜ παραλιγο να αγορασω το 07 τον Δουκα. Ο λογος που δεν τον πηρα ηταν οτι εβγαζε απο μεσα μου το τσογλανι που δεν ηξερα καν οτι υπηρχε

    Σημερα το αναποδο ΚΤΜ ουτε ζωγραφιστο

  5. #125
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.063
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Αλλες εταιριες δεν επαθαν τιποτα.
    Άλλες εταιρείες έχουν πλάτες, όχι δεν πάθαν τίποτα.
    Και βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις οι "πλάτες" έχουν και άποψη για το προϊόν τους προμηθευτές το κόστος κλπ.

  6. #126
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.536
    ασχετο αλλα επειδη ειπες οτι κοιτας το 990, οι τιμες στην ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ πανω απο το εξωτερικο. το συγκεκριμένο μοντελο το εχει βαρεσει κατακουτελα ο πετροπουλος. σε αυτα τα λεφτα πρεπει να βρει τροπο να πουλαει το R και οχι το απλο. ριχνε καμια ματια σε γερμανια και πολυ πιθανο να βρεις ενα 990 απλο κατω απο 13k ME TO TECH PACK

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6&vc=Motorbike

  7. #127
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.954
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Για να στο πω αυτο θελω 6ψηφιο αριθμο στο ΙΒΑΝ μου διοτι αυτα κοστιζουν.

    Σε καθε περιπτωση αν η πολιτκη μιας εταιριας ειναι να κατακτησει την κορυφη, να διπλασιασει το μεριδιο της, τα κερδη της κι εγω δεν ξερω τι αλλο, μεσα σε μικρο χρονο, απλα και μονο γιατι εληξε η περιοδος της πανδημιας του covid-19, ας προσεχε.

    Ποιος ενεκρινε τοσο επιθετικη πολιτικη νεων μοντελων, νεων κινητηρων, εξαγορων;

    Επισης το στοκ ειναι του 24 , εχουμε πλεον 25 και σε 3-4 μηνες δεν θα πουλιεται τιποτα απο αυτα.

    Μπορει να ειναι καταστροφη για μια εταιρια οι εκπτωσεις στην τιμη αλλα αν εχεις μερικες εκατονταδες χιλιαδες φτιαγμενες μηχανες και δεν βρεις μια λυση εστω να παρεις μερος της χασουρας πισω τοτε θα τις

    Οι εταιριες που αναφερες πιο πισω εχουν θεματα γιατι φτιαχνουν αυτοκινητα και αντιμετωπιζουν την επελαση των κινεζων, ουτε η BMW motorrad ουτε η Ducati εχουν θεματα με το προιον τους. Η δε VAG μετα το dieselgate, εφαγε και τον εξηλεκτρισμο της παραγωγης που δεν πουλαει τιποτα

    Στις μοτο ομως δεν υπαρχουν αυτα, μονο οι νορμες ρυπων της ΕΕ
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  8. #128
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Επειδή έχω v4 αυτά ποιος στα είπε?γιατί μάλλον πετάς λάσπη στον ανεμιστήρα.
    Δε χρειάζονται κανέναν να πετάει λάσπη οι Ιταλοί. Τα καταφέρνουν περίφημα μόνοι τους.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250110_191428_Chrome.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	71,8 KB 
ID:	459394
    Life begins at 45°.

  9. #129
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.308
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δε χρειάζονται κανέναν να πετάει λάσπη οι Ιταλοί. Τα καταφέρνουν περίφημα μόνοι τους.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250110_191428_Chrome.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	71,8 KB 
ID:	459394
    στον ανεμιστήρα κι αυτοί;

  10. #130
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.954
    Αυτό που μιλαει για το μουλτιστραντα είναι για τις βαλβίδες στο οποίο έδινε 2000αρικα δωρα.
    Τα άλλα μιλάνε για τα πρώτα πανιγκαλε.
    Σαν ιδιοκτήτης streetfighter v4s του 20 και μουλτιστραντα v4s τέλος του 21(μετά το πρόβλημα που αναφέρεις) σου λέω λοιπόν ότι πήγα μια φορά και αν για ανάκληση.για κάτι γελοίο πάντως.
    Μου έχουν κάνει διάφορες αναβαθμίσεις λογισμικού στα σέρβις αλλά για ανάκληση ίσως και πότε.
    Και η ανάκληση δεν είναι κάτι κακό.δειχνει ότι η εταιρία αναγνωρίζει τα προβλήματα και δίνει λύση.
    Θέλετε να μιλήσουμε για πόσα κτμ στέκονται ακινητοποιημένα σε συνεργεία γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά ή γιατί δεν αναγνωρίζει η εταιρεία τα προβληματα με αποτέλεσμα να τα παρατάνε οι ιδιοκτήτες μέχρι να βγάλουν άκρη??
    Που για την κτμ μιλάμε εδώ.
    Και επειδή τυχαίνει να είμαι πολύ κοντά σε συγγενικό επίπεδο με ανθρώπους που διαχειρίζονται και τις 2 εταιρείες στα μέρη μου ξέρω από πρώτο χέρι τι γίνεται.
    Αυτό που ξέρω είναι πως η κτμ πετάει αετό.
    Μόνο ρούχα την καίει να πουλήσει.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 10/01/2025 στις 18:56.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  11. #131
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.002
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Όμως λόγω διάφορων παραγόντων (μεταξύ των οποίων και ο πόλεμος στην Ουκρανία), δεν τους βγήκε. Έ, έπαιξαν και έχασαν....
    Από περιέργεια...τι σχέση έχει ο πόλεμος στην Ουκρανία με την ΚΤΜ;...

  12. #132
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.466
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Από περιέργεια...τι σχέση έχει ο πόλεμος στην Ουκρανία με την ΚΤΜ;...
    Τι? Δεν τα φτιάχνουν στην Ουκρανία?

    Σοβαρά τώρα ρωτάς?

  13. #133
    Δε θα γράψω. Δε θα γράψω. Δε θα γράψω.

  14. #134
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.853
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerpap Προβολή μηνύματος
    Δε θα γράψω. Δε θα γράψω. Δε θα γράψω.
    Εγώ φταίω που σας κάνω ανταπόκριση.

    Να γράψεις ρε, να γράψεις
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  15. #135
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.954
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Από περιέργεια...τι σχέση έχει ο πόλεμος στην Ουκρανία με την ΚΤΜ;...
    Δεν αγόρασαν οι Ουκρανοί μηχανάκια.να τα 265000 που τους μείνανε.

    Πέρα από την πλάκα σίγουρα επηρέασε στο ενεργειακό και όχι μόνο κόστος αλλά είναι από τους δευτερεύοντες λόγους της αποτυχίας.θεωρω εγώ.
    Άλλωστε τα περισσότερα στην Κίνα και στην Ινδία τα φτιάχνουν...εκεί ο πόλεμος επηρέασε ελάχιστα.
    Είμαι σίγουρος πως στα κεντρικά στην Αυστρία είναι ελάχιστα από τα 265000.ολα θα είναι στοιβαγμένα στην Ινδία και στην Κίνα.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 10/01/2025 στις 19:19.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 9 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πέφτουν κεφάλια στην KTM
    από panavour στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 216
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2024, 18:11
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2013, 19:03
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2012, 20:44
  5. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF