Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 56

Θέμα: Commuting Μηχανή 700cc

  1. #16
    Μέλος Το avatar του/της sam4g
    Εγγραφή
    15/05/2014
    Μηνύματα
    490
    Μεγάλος φαν των γυμνών κι εγώ και μ αρέσει και πάρα πολύ το CB650. Βέβαια δεν θα κοιτούσα με τίποτα το e-clutch. Πολύ βάρος χωρίς λόγο και από αυτά που έχω δει σε reviews του εξωτερικού, δεν με πείθει.

    Αν και φαν των γυμνών, εγώ πήγα με τη λογική και αγόρασα το NC λόγω κατανάλωσης και ψευτοντεπόζιτου, γιατί τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά είναι αρκετά και κινούμαι ως επί τω πλείστον σε αυτοκινητόδρομο, οπότε ήθελα ανεμοκάλυψη.

    Για μέσα στην Αθήνα, δεν σε απασχολεί η ανεμοκάλυψη. Απ την άλλη, για καμία εκδρομούλα που περιλαμβάνει αρκετά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου το γυμνό θα κουράσει. Πρώην κάτοχος Hornet, έκανα αρκετές εκδρομούλες με αυτό αλλά μετά τα 130 km/h κουραζόμουν αρκετά σε πολύωρη οδήγηση.

    Τώρα με το NC πάω πιο άνετα και πιο μακρινά ταξιδάκια που με το χορνετ τ απέφευγα. Δεν έχει το γκάζι, βέβαια του χορνετ (ούτε και του CB) αλλά οκ σ αυτά τα λεφτά κάνεις συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

    Κοίτα και τον Τίγρη της Triumph. Όρθιο, ανεμοκάλυψη, γκαζάκι... Βέβαια δεν ξέρω από αξιοπιστία, αλλά ψαξ΄ το κι αυτό

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.956
    Το NC είναι πολύ καλό για αυτό που το θες.
    Από 2022 και μετά έχουν μεγαλώσει τον 'κάδο' που έχει και χωράει φουλφέις κράνος. Δεν θα χρειαστείς καν μπαγκαζιέρα.
    Τα άλογα του είναι αρκετά μέσα στη πόλη και πολύ δυνατή ροπή στα χαμηλά.
    Είναι από τα πιο γρήγορα 50 άλογα που έχω οδηγήσει.

    Υ.Γ. το NC βγαίνει και σε γυμνό
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.956
    Honda NC 750 2017 car.gr

    Ρίξε μία ματιά σε αυτό και θα καταλάβεις τι εννοώ 'κάδο' και πως μοιάζει το γυμνό.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    κομιούτινγκ στην Αθήνα = https://www.youtube.com/shorts/sE2u3...&feature=share

    Το CB είναι σε άλλη φάση, ενθουσιάζει - ''σαγηνεύει'', αλλά μακροπρόθεσμα σε οικονομία, πρακτικότητα και ηρεμία γενικότερα, νομίζω θα βγει καλύτερο το nc.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Morelo Προβολή μηνύματος
    To DCT ; Δε βολεύει δηλαδή; Λόγω μεγέθους - βάρους; Ποια η δυσκολία που αντιμετωπίζεις
    Manual του 2018 έχω.
    Είναι μια χαρά μηχανή για commuting, αλλά αν μιλάμε για κίνηση μέσα στην Αθήνα είναι όπως οποιοδήποτε on-off 23ο κιλών.
    Ψηλό, βαρύ και δυσκίνητο.

    Άμα θες να πηγαινοέρχεσαι από μεγάλους κεντρικούς δρόμους fine, αν πάρεις DCT για μέσα στη γαμημένη κίνηση της Αθήνας απλά θα ταλαιπωριέσαι κι εσύ και το κιβώτιο.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Το NC είναι πολύ καλό για αυτό που το θες.
    Από 2022 και μετά έχουν μεγαλώσει τον 'κάδο' που έχει και χωράει φουλφέις κράνος. Δεν θα χρειαστείς καν μπαγκαζιέρα.
    Δε χωράνε όλα τα κράνη, αν έχει κανένα spoiler π.χ. μπορεί να μην μπαίνει.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Υ.Γ. το NC βγαίνει και σε γυμνό
    Όχι πια, σταμάτησε το ΝC750S.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Άμα θες να πηγαινοέρχεσαι από μεγάλους κεντρικούς δρόμους fine, αν πάρεις DCT για μέσα στη γαμημένη κίνηση της Αθήνας απλά θα ταλαιπωριέσαι κι εσύ και το κιβώτιο.

    Θα ήθελες να εξηγήσεις τι εννοείς; Ποια ακριβώς η ταλαιπωρία με το DCT;

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Θα ήθελες να εξηγήσεις τι εννοείς; Ποια ακριβώς η ταλαιπωρία με το DCT;
    Τώρα που το ξαναδιαβάζω, λάθος νόημα βγάζει .

    Δε σε ταλαιπωρεί το DCT, το μέγεθος / βάρος / ευελιξία μέσα στην κίνηση είναι το ζόρι.
    Το κιβώτιο θα ταλαιπωριέται από τα συνεχή πάνω κάτω αλλά θα βγάλει κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν χρειαστεί ένα (πανάκριβο) service.

    Ξαναλέω, μια χαρά commuter είναι, η ένστασή μου είναι για μέσα στην κίνηση της Αθήνας που γίνεται καθημερινά και χειρότερη.

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/11/2016
    Μηνύματα
    16
    Τα 20km που κάνω είναι μέσα στη κίνηση της Αθήνας, το NC δε διαφημίζεται ως το απόλυτο commuting για τέτοιες καταστάσεις λόγω του DCT? Από την άλλη, και το eclutch του CB δε θα είναι βολικό για μέσα στην πόλη; Πιστεύω το CB λόγω μεγέθους και ύψους θα είναι πιο βολικό για μετακίνηση εντός πόλης απλά θα έχω έλλειψη χώρων, μόνο αυτό το αρνητικό βρίσκω. Τώρα ανεμοκάλυψη δε με πολύ απασχολεί δε κάνω ταξίδια με τη μηχανή.

    Πάντως κάτι NC καινούργια που έχω πετύχει στα φανάρια, φεύγουν σφαίρα, φαίνεται πολύ ροπάτη με δυνατά ξεσπάγματα εντός πόλης.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sam4g Προβολή μηνύματος
    Μεγάλος φαν των γυμνών κι εγώ και μ αρέσει και πάρα πολύ το CB650. Βέβαια δεν θα κοιτούσα με τίποτα το e-clutch. Πολύ βάρος χωρίς λόγο και από αυτά που έχω δει σε reviews του εξωτερικού, δεν με πείθει.

    Αν και φαν των γυμνών, εγώ πήγα με τη λογική και αγόρασα το NC λόγω κατανάλωσης και ψευτοντεπόζιτου, γιατί τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά είναι αρκετά και κινούμαι ως επί τω πλείστον σε αυτοκινητόδρομο, οπότε ήθελα ανεμοκάλυψη.

    Για μέσα στην Αθήνα, δεν σε απασχολεί η ανεμοκάλυψη. Απ την άλλη, για καμία εκδρομούλα που περιλαμβάνει αρκετά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου το γυμνό θα κουράσει. Πρώην κάτοχος Hornet, έκανα αρκετές εκδρομούλες με αυτό αλλά μετά τα 130 km/h κουραζόμουν αρκετά σε πολύωρη οδήγηση.

    Τώρα με το NC πάω πιο άνετα και πιο μακρινά ταξιδάκια που με το χορνετ τ απέφευγα. Δεν έχει το γκάζι, βέβαια του χορνετ (ούτε και του CB) αλλά οκ σ αυτά τα λεφτά κάνεις συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

    Κοίτα και τον Τίγρη της Triumph. Όρθιο, ανεμοκάλυψη, γκαζάκι... Βέβαια δεν ξέρω από αξιοπιστία, αλλά ψαξ΄ το κι αυτό
    Η Honda λέει ότι το eclutch συστημα ζυγίζει μόλις 2 κιλά. Εδω λέει πολύ καλά σχόλια πάντως https://2wo.gr/test/12928-test-honda...-e-clutch-2024
    Τελευταία τροποποίηση από Morelo; 22/02/2025 στις 12:27.

  9. #24
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    Το Χόντα (cb)είναι πολύ όμορφο ..
    Παρότι έχεις βάλεις την τριάδα, επειδή σου αρέσει το γυμνό απ τα γραπτά σου,θα έριχνα και μια ματιά στο trident 660..
    Το έχω δει από κοντά και όντως το CB είναι πολύ όμορφο. Συμφωνώ για το Trident 660.

    Το θέμα των χώρων είναι σημαντικό αν εκτός από κράνος, έχεις και άλλα τσιμπράκαλα, πχ αδιάφροχα, κτλ. Αν είναι μόνο το κράνος, τότε κλάιν. Προσωπικά αφαίρεσα και τη σχάρα που είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Βέβαια δε χρησιμοποιώ τη μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση. Μόνο για βόλτες
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  10. #25
    Νέο μέλος Το avatar του/της nidok
    Εγγραφή
    26/04/2014
    Μηνύματα
    89
    Για την Αθήνα μόνο μοταρντ, κάνα δυνατό όμως

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    74
    Το honda πιστευω ειναι βαρυ μηχανακι σε σχεση με τα κυβικα του και για καθε μερα και το e-clutch, σε σχεση με το καινουργιο yamaha mt 07 Y-amt νομιζω υστερει.
    Τωρα αν θελουμε honda οπωσδηποτε, ή τετρακυλινδρο μοτερ, αλλαζει το πραμα. Λεφτα να εχουμε για βενζινη.Ειναι σιγουρα δυνατο μοτερακι και αξιοπιστο.
    Η διαφορα σε απλο συμπλεκτη με ηλεκτρικο, απ'οτι μπορω να καταλαβω ειναι 2,8κιλα επιπλεον, εκτος και το μοντελο του 2025, εχει παρει βαρος επιπλεον(μιας και ειναι ελαφρυ), λογω euro 5+.
    https://www.honda.co.uk/motorcycles/...romosphere_red
    Τελευταία τροποποίηση από mp-giorgos; 22/02/2025 στις 19:09.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.725
    Στα τεστ μια χαρά το παρουσιάζουν το eclutch. Παλιότερα όμως (οκ, αρκετά παλιότερα) αντίστοιχα συστήματα στα αυτοκίνητα δεν δουλεψαν ποτέ σωστά. Τωρα δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα αποδειχτεί αυτό.
    Αντίθετα τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι αρκετά διαδεδομένα.

    Προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός απέναντι στο eclutch.

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/11/2016
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Στα τεστ μια χαρά το παρουσιάζουν το eclutch. Παλιότερα όμως (οκ, αρκετά παλιότερα) αντίστοιχα συστήματα στα αυτοκίνητα δεν δουλεψαν ποτέ σωστά. Τωρα δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα αποδειχτεί αυτό.
    Αντίθετα τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι αρκετά διαδεδομένα.

    Προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός απέναντι στο eclutch.
    Το έχει για test drive ο ginossatis το eclutch θα παω απο Δευτέρα να το οδηγήσω. NC του 2025 θα έχει από τον άλλο μηνα μου είπε

  14. #29
    Ελ προφεσόρ Το avatar του/της Nik0s_Dk
    Εγγραφή
    12/11/2014
    Μηνύματα
    738
    Θωμά θα διαφωνήσω αρκετά. Χρησιμοποιώ το NC από τον Αυγουστο του 20 έως σήμερα (2 NC το ένα που πρωτοπήρα και το κλέψαν και το 2ο που πηρα καπάκι και εχω ακόμα). 5 χρόνια και εχω κάνει σχεδόν 100.000 χιλιόμετρα. Ταξίδια κάπου στα 30000 από αυτά ισως και παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι κατά βάση Αθήνα. Τους τελευταίους μήνες κάνω περίπου 1200χλμ το μηνα στην αθηνα. το βάρος στο μηχανάκι δε το χω καταλάβει ούτε μια μέρα. Μέσα στην κίνηση πάω σαν να έχω παπί, είναι εξαιρετικά σβέλτο μηχανάκι με τη ροπή χαμηλά να βοηθάει πολύ. Οδηγείται με όποιον τρόπο θες, είτε εξαιρετικά σβέλτα είτε αμα θες κιουρια. Α και κάτι ακόμα σε εντελώς προσωπικό επίπεδο. Αυτόματη μηχανή δε θα έπαιρνα ποτέ.. Φαντάζομαι αν δεν είχα αριστερό πόδι να αλλάζω ταχύτητες θα το σκεφτόμουν ωστόσο και κει ακόμα με δυσκολία.
    Δε ξερω τι οδηγική εμπειρία έχει ο φίλος ωστόσο το θεωρώ εξαιρετικό για έναν μέσο αναβάτη που θέλει να κάνει τη δουλειά του, να πάει το ταξίδι του και να είναι χαλαρός. Ναι δύναμη τρελή δεν έχει αλλά ένα τίμιο ταξίδι σε εθνική το κάνει. Καταναλώσεις γύρω στο 4.6 με aggressive οδήγηση. Αν θες 2 αρνητικά, ένα αν βάλεις χουφτες δυσκολεύεσαι να περνάς από τα SUV, είναι ακριβώς στο ύψος των καθρεφτών τους, και 2ο θεωρώ χρειάζεται ψηλή ζελατίνα. Οσοι λένε για τα φρένα ότι είναι μονη δαγκάνα και τα λοιπά το μηχανάκι (ξαναλέω με τον τρόπο που οδηγώ εγώ) σταματάει πάντα και παντου και δε με εχει προδώσει το φρένο του ποτέ. Μπορει να μη βγάζω 5000χλμ με τα τακάκια αλλά ξέρω ότι θα σταματήσω.
    Επαναλαμβάνω προσωπική άποψη πάντα.


    Ps πριν αγοράσω το NC η αλλη μου επιλογή ήταν το Tracer. Αν το χω μετανιώσει? δε ξέρω. Ακόμα το λιμπίζομαι. Ο κουβάς του NC Και η κατανάλωση είναι πράγματα που δε έχει το τρέισερ. Εχει 20 άλογα παραπάνω. Τα χρειάζεσαι? αν οχι πας στο NC, αν ναι πας στο τρέισερ.
    P2 Για το CB δεν έχω άποψη πέραν του ότι γυμνό μηχανάκι δε θα ήθελα εκτός αν είχα αλλα 4 και το χρησιμοποιούσα να πάω για καφέ. Ωραια, γρηγορα, βολικά ενδεχομένως, με ότι χρήση κάνω εγώ τόσον αέρα δε θα τον άντεχα.
    Τελευταία τροποποίηση από Nik0s_Dk; 23/02/2025 στις 01:26.
    Run, live to fly, fly to live, do or die
    Run, live to fly, fly to live, Aces high

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nik0s_Dk Προβολή μηνύματος
    Θωμά θα διαφωνήσω αρκετά. Χρησιμοποιώ το NC από τον Αυγουστο του 20 έως σήμερα (2 NC το ένα που πρωτοπήρα και το κλέψαν και το 2ο που πηρα καπάκι και εχω ακόμα). 5 χρόνια και εχω κάνει σχεδόν 100.000 χιλιόμετρα. Ταξίδια κάπου στα 30000 από αυτά ισως και παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι κατά βάση Αθήνα. Τους τελευταίους μήνες κάνω περίπου 1200χλμ το μηνα στην αθηνα. το βάρος στο μηχανάκι δε το χω καταλάβει ούτε μια μέρα. Μέσα στην κίνηση πάω σαν να έχω παπί, είναι εξαιρετικά σβέλτο μηχανάκι με τη ροπή χαμηλά να βοηθάει πολύ. Οδηγείται με όποιον τρόπο θες, είτε εξαιρετικά σβέλτα είτε αμα θες κιουρια. Α και κάτι ακόμα σε εντελώς προσωπικό επίπεδο. Αυτόματη μηχανή δε θα έπαιρνα ποτέ.. Φαντάζομαι αν δεν είχα αριστερό πόδι να αλλάζω ταχύτητες θα το σκεφτόμουν ωστόσο και κει ακόμα με δυσκολία.
    Δε ξερω τι οδηγική εμπειρία έχει ο φίλος ωστόσο το θεωρώ εξαιρετικό για έναν μέσο αναβάτη που θέλει να κάνει τη δουλειά του, να πάει το ταξίδι του και να είναι χαλαρός. Ναι δύναμη τρελή δεν έχει αλλά ένα τίμιο ταξίδι σε εθνική το κάνει. Καταναλώσεις γύρω στο 4.6 με aggressive οδήγηση. Αν θες 2 αρνητικά, ένα αν βάλεις χουφτες δυσκολεύεσαι να περνάς από τα SUV, είναι ακριβώς στο ύψος των καθρεφτών τους, και 2ο θεωρώ χρειάζεται ψηλή ζελατίνα. Οσοι λένε για τα φρένα ότι είναι μονη δαγκάνα και τα λοιπά το μηχανάκι (ξαναλέω με τον τρόπο που οδηγώ εγώ) σταματάει πάντα και παντου και δε με εχει προδώσει το φρένο του ποτέ. Μπορει να μη βγάζω 5000χλμ με τα τακάκια αλλά ξέρω ότι θα σταματήσω.
    Επαναλαμβάνω προσωπική άποψη πάντα.


    Ps πριν αγοράσω το NC η αλλη μου επιλογή ήταν το Tracer. Αν το χω μετανιώσει? δε ξέρω. Ακόμα το λιμπίζομαι. Ο κουβάς του NC Και η κατανάλωση είναι πράγματα που δε έχει το τρέισερ. Εχει 20 άλογα παραπάνω. Τα χρειάζεσαι? αν οχι πας στο NC, αν ναι πας στο τρέισερ.
    P2 Για το CB δεν έχω άποψη πέραν του ότι γυμνό μηχανάκι δε θα ήθελα εκτός αν είχα αλλα 4 και το χρησιμοποιούσα να πάω για καφέ. Ωραια, γρηγορα, βολικά ενδεχομένως, με ότι χρήση κάνω εγώ τόσον αέρα δε θα τον άντεχα.
    Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι τελευταίας σταγόνας βενζίνης το δικαίωμά σου να το λες...

    Εγώ άλλωστε είμαι γνωστό κουλάδι που αλλάζει τακάκια κάποτε !


Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατι ΜηΧανη?
    από anisoropos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 09:29
  2. τι μηχανη να αγωρασω???
    από nightboy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 22:53
  3. Κόντρα αμάξι-μηχανή
    από jp929rr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 08:20
  4. Γυναικα Και ΜηΧανη
    από motopower στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 23:46
  5. ΣΚ χωρίς μηχανή
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2003, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF