Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 144

Θέμα: scooter μέχρι 3.500€

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.905
    Η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση και η καθημερινότητα όλων μας διαφορετική.
    Είχα sh 125mode και οταν το πήρα το λάτρεψα.σαν ποδήλατο στο βάρος.αλλα προφανώς από τα 100 και μετά πέθαινε και από φρένα κλαφτα.μικρος χώρος και από τη σέλα και μικρή μπαγκαζιερα.2-3 φορές βγήκα εθνική και για να προσπεράσω λεωφορείο και νταλίκες έκανα προσευχή.
    Λόγο αλλαγής σπιτιού βγαίνω λίγο περισσότερο εθνική οπότε η αναβάθμιση ήταν μονόδρομος.θεωρω πως και λίγα χιλιόμετρα εθνικής είναι μαρτύριο και σχετικά επικίνδυνα με 125.
    Πήρα μετα το forza 350.ναι πιο βαρύ αλλά με άνεση χώρου ωραίο γκάζι να πηγαίνεις με την ροή στη εθνική 120-130 και ατσαλακωτος.χωραει 2 κράνη και μικροαντικείμενα κάτω από τη σέλα και άλλα 2 στην μπαγκαζιερα.μαρκετ πάω μόνο με αυτό.
    Ναι χάνει λίγο στο πηγμένο κέντρο αλλά θεωρώ πολύ λίγο.δεν είσαι και στην κατηγορία φτερού.20-30 κιλά πάνω ούτε που θα τα καταλάβεις.αντιθετα τα 15 άλογα παραπάνω θα τα παρακαταλαβεις.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  2. #92
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.361
    Τα ακριβότερα 125 έχουν 3.500€ και το Forza 350 έχει 7 χιλιάρικα... Χωρίς να λάβουμε καν υπόψη τα κόστη μετακίνησης και συντήρησης.

    Κατανοώ την ανάγκη για περισσότερο γκάζι (αν και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλει κάποιος να προσπεράσει οτιδήποτε κινείται με ταχύτητες άνω των 90 χλμ/ώρα με ένα 125 πηγαίνοντας στη δουλειά του), αλλά καλό είναι να συγκρίνουμε το πακέτο, και όχι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Προφανώς ένα μεγαλύτερο σκούτερ έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα (γκάζι, χώροι). Το θέμα είναι τι προσφέρουν σε σχέση με τα σοβαρότατα μειονεκτήματα (κόστος, όγκος, βάρος). Για κάποιον που το κόστος δεν είναι θέμα, προφανώς έχει κάνει ήδη ένα τεράστιο βήμα προς το μεγαλύτερο σκούτερ.
    Life begins at 45°.

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Τα ακριβότερα 125 έχουν 3.500€ και το Forza 350 έχει 7 χιλιάρικα... Χωρίς να λάβουμε καν υπόψη τα κόστη μετακίνησης και συντήρησης.

    Κατανοώ την ανάγκη για περισσότερο γκάζι (αν και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλει κάποιος να προσπεράσει οτιδήποτε κινείται με ταχύτητες άνω των 90 χλμ/ώρα με ένα 125 πηγαίνοντας στη δουλειά του), αλλά καλό είναι να συγκρίνουμε το πακέτο, και όχι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Προφανώς ένα μεγαλύτερο σκούτερ έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα (γκάζι, χώροι). Το θέμα είναι τι προσφέρουν σε σχέση με τα σοβαρότατα μειονεκτήματα (κόστος, όγκος, βάρος). Για κάποιον που το κόστος δεν είναι θέμα, προφανώς έχει κάνει ήδη ένα τεράστιο βήμα προς το μεγαλύτερο σκούτερ.
    Προφανώς ένα 350 είναι πολύ ακριβότερο σαν αγορά από ένα 125.αλλα σαν κόστος χρήσης δεν είναι μεγάλη η διαφορά.
    Με το 125 ειχα κατανάλωση 2.5.με το 350 3.7.περιπου 2ευρω ανά 100χλμ.στα 700 που κάνω κατά μ.ο. μιλάμε για 14 ευρώ τον μήνα.ναι και τα σέρβις είναι ακριβότερα αλλά δεν είναι κάτι σπουδαίο σαν διαφορα γιατί και το 125 έχει.
    Κόστος το οποίο είναι λογικό για το καλύτερο πακέτο που έχεις.
    Μπορώ το καλοκαίρι να πάρω τη σύζυγο και 3 τσάντες που χρειάζεται και να πάμε σε μια παραλία λίγο παραεξω και όταν φτάσουμε να αποθηκεύσω όλο τον εξοπλισμό στους αποθηκευτικούς χώρους.
    Ναι έχουν περισσότερο όγκο αλλά πόσες φορές θα σε δυσκολέψει η διαφορά νομίζεις?
    Όπου μπαίνει το ένα θα μπει και το άλλο με λίγη προσοχή.
    Για να είμαι αντικειμενικός ναι κάποια φορά θα υπάρχει μια τρύπα που με το μικρό θα περνούσες αλλά με το μεγάλο οχι.στον ένα χρόνο μου έχει συμβεί 3-4 φορές.
    Αντίθετα τα πλεονεκτήματα τα βλέπω σχεδόν κάθε μέρα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    735
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Τα ακριβότερα 125 έχουν 3.500€ και το Forza 350 έχει 7 χιλιάρικα... Χωρίς να λάβουμε καν υπόψη τα κόστη μετακίνησης και συντήρησης.

    Κατανοώ την ανάγκη για περισσότερο γκάζι (αν και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλει κάποιος να προσπεράσει οτιδήποτε κινείται με ταχύτητες άνω των 90 χλμ/ώρα με ένα 125 πηγαίνοντας στη δουλειά του), αλλά καλό είναι να συγκρίνουμε το πακέτο, και όχι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Προφανώς ένα μεγαλύτερο σκούτερ έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα (γκάζι, χώροι). Το θέμα είναι τι προσφέρουν σε σχέση με τα σοβαρότατα μειονεκτήματα (κόστος, όγκος, βάρος). Για κάποιον που το κόστος δεν είναι θέμα, προφανώς έχει κάνει ήδη ένα τεράστιο βήμα προς το μεγαλύτερο σκούτερ.
    Ολα ξεκινουν και τελειωνουν στο κοστος αγορας. Αν το εχεις δεν πας σε 125

    Το 350 ειναι καλυτερο σε πλαισιο, αναρτησεις, φρενα, περα απο την δυναμη του κινητηρα. Που σημανει οτι και απο τα 60-70χαω θα φρεναρει πιο γρηγορα και πιο αποτελεσματικα.

    Ναι και το 125 θα σε παει και θα σε φερει αλλα το 350 θα το κανει πιο καλα, πιο ανετα

  5. #95
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.240
    Ο blitzer έχει δίκιο για το κόστος. Το scooter θέλω να το δουλέψω σαν εργαλείο. Αν είναι να δώσω 6Κ παίρνω μοτοσυκλέτα. Δεν τα καταλαβαίνω τόσα λεφτά για ένα scooter

    Εδιτ: having said that, το forza γ@μαει σαν πακέτο
    Τελευταία τροποποίηση από spyro; 26/02/2025 στις 20:22.

  6. #96
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.530
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    Ο blitzer έχει δίκιο για το κόστος. Το scooter θέλω να το δουλέψω σαν εργαλείο. Αν είναι να δώσω 6Κ παίρνω μοτοσυκλέτα. Δεν τα καταλαβαίνω τόσα λεφτά για ένα scooter
    και καλα κανεις. στα στενα που εχουν ανωμαλιες και λακουβες το lead110cc του περασμενου αιωνα παει καλυτερα απο το 2024 beverly 400. καλες αναρτησεις γενικα μονο σε honda εχω δει και δυστυχως το adv350 δεν ηταν αυτο που περιμενα. αντιθετα το sh και το μικρο και το μεγαλο ειναι οριακα κομπλε σαν ανεση. σαν κρατημα δεν ξερω αλλα για σκουτερ χιλιες φορες να εχω ανεση παρα κρατημα, αν θες κρατηματα παιρνεις μοτοσυκλετα. ασε που με 6κ παιρνεις πλεον πολυ σοβαρες μοτοσυκλέτες οχι τιποτα χαρχαλα.
    παρε ενα pcx η το sh150 αν θες να πας λιγο παραπανω σε λεφτα. αλλα, να ξερεις οτι σε καθε ευθεια πανω απο 1χλμ θα βαρεθεις την ζωη σου. στην αττικη οδο πχ εγω (που ειναι τελειως προσωπικο θεμα βεβαια) δεν την παλευω με 90-100χλμ, προτιμω να παω με αμαξι.

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    και καλα κανεις. στα στενα που εχουν ανωμαλιες και λακουβες το lead110cc του περασμενου αιωνα παει καλυτερα απο το 2024 beverly 400. καλες αναρτησεις γενικα μονο σε honda εχω δει και δυστυχως το adv350 δεν ηταν αυτο που περιμενα. αντιθετα το sh και το μικρο και το μεγαλο ειναι οριακα κομπλε σαν ανεση. σαν κρατημα δεν ξερω αλλα για σκουτερ χιλιες φορες να εχω ανεση παρα κρατημα, αν θες κρατηματα παιρνεις μοτοσυκλετα. ασε που με 6κ παιρνεις πλεον πολυ σοβαρες μοτοσυκλέτες οχι τιποτα χαρχαλα.
    παρε ενα pcx η το sh150 αν θες να πας λιγο παραπανω σε λεφτα. αλλα, να ξερεις οτι σε καθε ευθεια πανω απο 1χλμ θα βαρεθεις την ζωη σου. στην αττικη οδο πχ εγω (που ειναι τελειως προσωπικο θεμα βεβαια) δεν την παλευω με 90-100χλμ, προτιμω να παω με αμαξι.
    Και το forza πάσχει από αναρτήσεις αλλά πολύ σωστά έχει λίγο αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά.το bmw 400gt που είχα ηταν απόλαυση από θέμα άνεσης αλλά κλαφτα χαραλαμπε μόλις έφτανε μια στροφή.
    Είμαι στο δίλημμα άνεση ή συμπεριφορά και κλείνω προς την άνεση, δηλαδή να ξαναπάω στο bmw.
    Είναι λάθος όμως να λέμε πως με το Χ ποσό αγόραζες μοτοσυκλέτα,άλλο το ένα άλλο το άλλο.το σκούτερ μπορεί να κοστίζει και παραπανω από μια μοτοσικλέτα αλλά αν μπορείς να το πληρώσεις θα σου προσφέρει αλλά πραγματα.
    Ειδικά το καλοκαίρι η ζέστη του κινητήρα που γλυτώνεις στο μποτιλιαρισμα από μόνο του φτάνει.
    Αφού τελικά πας σε μικρότερο τότε με τα χίλια sh150.σε επιδόσεις είναι σαν 200αρι άλλων εταιριών με αξιοπρεπή φρένα!μέχρι τα 110 πάει αρκετά σβέλτα,το έχει ο κουμπάρος μου και το έχω βολταρει αρκετά.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  8. #98
    Σταματησα να διαβαζω εκει που λες οτι τα sym δεν τα αποριπτεις .

    Πριν κατασταλαξεις σε οτι κοιτας , πηγαινε και δες το joyride 300 .
    Δες το απο ολες τις πλευρες .Καταναλωση , χωρους , δυναμη , αποψεις κατοχων ...ολα .
    Δες το ομως γιατι ειναι το μοναδικο που κανει αυτα που κανει και με μια τιμη κοντα στα 5 , ενα καλο μτχ με λιγο ψαξιμο το βρισκεις στο 3.5αρι που αν αποφασισεις να το δωσεις θα παρεις τα λ7 σου πισω .

    Εντιτ
    Η sym το χει προσφορα κοντα στο 4.5 Κ κουτα και με traction control , με οτι αυτο συνεπαγεται στις τιμες των μτχ.
    Τελευταία τροποποίηση από Lioulios; 01/03/2025 στις 11:29.

  9. #99
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.004
    Αφου θα μεταβεις σε μια τετοια κατηγορια ,το σημαντικοτερο κατ εμε που θα πρεπει να γνωριζεις ειναι οτι τα σκουτερ δεν ειναι τιποτα αλλο περα απο το να κανεις την δουλεια σου.

    Εχω ενα cbr500r και υπαρχει παντα διαθεσιμο ενα Derbi Rambla 300 ,το περνω μονο οταν βρεχει,αν εισαι διατεθειμενος να χασεις αυτη την καwλα ,βουρ στο πατσα αλλιως....

    Εγω θα δανειζομουν καποιο για 2-3 μερες και μετα θ αποφασιζα.

  10. #100
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.361
    Με πείσατε και πήγα πήρα αυτό.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250309_221711b.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	460569


    Βέβαια έχω πολύ διαφορετικές ανάγκες πλέον. Ούτε μένω, ούτε κινούμαι στο κέντρο της Αθήνας, αλλά σχεδόν αποκλειστικά σε μεγάλους, ανοιχτούς δρόμους, κάνω μεγαλύτερες αποστάσεις (10-30 χλμ ανά διαδρομή), δεν κάνω καθόλου commuting (γραφείο μια φορά τη βδομάδα και αν, κι αυτό μέσω Α.Ο.), και γενικά κινούμαι σπάνια με το μηχανάκι, εκτός ίσως από κάποιες "αγγαρείες". Οπότε το PCX δεν ήταν πολύ καλή επιλογή εξ αρχής. Σκεφτόμουν ακόμα σαν Αθηναίος. Συνεχίζω να πιστεύω, ωστόσο, ότι για Αθήνα και commuting είναι το ιδανικό μηχανάκι.
    Life begins at 45°.

  11. #101
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.530
    εχω αρχισει να σε λυπαμαι ρε μλκ

    εμοτικον για να μην παρεξηγηθουμε->

  12. #102
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    479
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Με πείσατε και πήγα πήρα αυτό.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250309_221711b.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	460569


    Βέβαια έχω πολύ διαφορετικές ανάγκες πλέον. Ούτε μένω, ούτε κινούμαι στο κέντρο της Αθήνας, αλλά σχεδόν αποκλειστικά σε μεγάλους, ανοιχτούς δρόμους, κάνω μεγαλύτερες αποστάσεις (10-30 χλμ ανά διαδρομή), δεν κάνω καθόλου commuting (γραφείο μια φορά τη βδομάδα και αν, κι αυτό μέσω Α.Ο.), και γενικά κινούμαι σπάνια με το μηχανάκι, εκτός ίσως από κάποιες "αγγαρείες". Οπότε το PCX δεν ήταν πολύ καλή επιλογή εξ αρχής. Σκεφτόμουν ακόμα σαν Αθηναίος. Συνεχίζω να πιστεύω, ωστόσο, ότι για Αθήνα και commuting είναι το ιδανικό μηχανάκι.
    Το χρώμα τα σπάει, καλορίζικο είναι πολύ όμορφο

  13. #103
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    634
    Καλοτάξιδο!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  14. #104
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.326
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Με πείσατε και πήγα πήρα αυτό.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250309_221711b.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	460569


    Βέβαια έχω πολύ διαφορετικές ανάγκες πλέον. Ούτε μένω, ούτε κινούμαι στο κέντρο της Αθήνας, αλλά σχεδόν αποκλειστικά σε μεγάλους, ανοιχτούς δρόμους, κάνω μεγαλύτερες αποστάσεις (10-30 χλμ ανά διαδρομή), δεν κάνω καθόλου commuting (γραφείο μια φορά τη βδομάδα και αν, κι αυτό μέσω Α.Ο.), και γενικά κινούμαι σπάνια με το μηχανάκι, εκτός ίσως από κάποιες "αγγαρείες". Οπότε το PCX δεν ήταν πολύ καλή επιλογή εξ αρχής. Σκεφτόμουν ακόμα σαν Αθηναίος. Συνεχίζω να πιστεύω, ωστόσο, ότι για Αθήνα και commuting είναι το ιδανικό μηχανάκι.
    Καλοπούλητο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  15. #105
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.752
    Η μέρα της μαρμοτας....
    Και πήγαμε Βιλια με μια παρέα, (δεν ήμουν το πιο αργό μηχανάκι), και το έδωσα σε 3 μέρες και πήρα ένα 675...

    Καλοβολτο να είναι Γιώργο

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Scooter έως 3.500 ευρώ
    από xrhstaras13 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2018, 08:55
  2. Αφορά scooter μέχρι 3500€ τι να πάρω?
    από 007mastras στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2015, 09:28
  3. Scooter μέχρι 125cc για την Αθήνα
    από justelene στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2008, 13:34
  4. scooter μεχρι 150cc ή παπακι??
    από simeon στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2007, 14:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF